Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
HOSE1982

reno 103,14 skrzynia biegów

Polecane posty

HOSE1982    0

Witam mam prośbę czy może ktoś mi wyjaśnić biegi polowe szosowe bo na drugiej dżwigni tej od błotnika jest na rysowane 1-2-rysunek ciągnika-3 który bieg jaki ma znaczenie i jeszcze jedno za fotelem jest mała rączka do zaciągnięci jakiejś linki która przechodzi gdzieś do skrzyni. Pozdrawiam :huh:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danieloz22    20
Napisano (edytowany)

Rysunek Ciągnika- Luz

3-najszybszy(szosowe)

2-polowe

1-pełzające

Chyba tak bo u nas są 4 zakresy narysowane. Ale i tak się używa tylko 2 najszybszych.

A ta rączka możesz dać zdjęcie??

Edytowano przez danieloz22

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    483

rysunek ciagnika-hol

dzwignia od reduktora, podobnie jak w 360

ta raczka podobno jest od regulacji predkosci podnosnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

HOSE1982    0

Wielkie dzięki za podpowiedz z tymi biegami i jeszcze jedno jakim biegiem orać 3 obracana i uprawa agregat 2,80 ziemia średnia. Pozdrawiam :huh:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Papier
      witam mam taki problem
      kombajn na hydrostacie a z boku ma dzwignie od wlaczania biegow ;1.2.3
      i jak je wlaczac nie chce urwac dzwigni i co trzeba zrobic.
      Troche dziwne pytanie ale kupilismy 2006r
      i takie pytanie czy trzeba ja podniesc i przekrecic i czy jeszcze tzeba cos wdusic aby nie było oporow podczas przesuwania ? prosze o odpowiedz
    • Przez Gladius
      Witam!
      Rodzice planują kupić ciągnik do gospodarstwa, ze względów oczywistych używany. Wybór padł na poczciwego bolszewika, pojawiła się ciekawa oferta zakupu modelu 920.3 z roku 2006. W związku z tym mam kilka pytań:
      1) Wszędzie w internecie spotykam się z informacją, że ciągnik ten ma 84KM, właściciel twierdzi, że jego maszyna ma 95. Czy to możliwe? Może jakieś turbo albo coś podobnego? Wolelibyśmy unikać "podkręcanej" w garażu maszyny
      2) Belarus nie produkuje dzisiaj modelu 920.3 mimo, że ciągle w produkcji są .2 i .4 - czy orientuje się ktoś, czy produkcję "trójki" wstrzymali z powodu jakichś wad ciągnika itp., czy z jakichś innych przyczyn?
      3) Biegi. Wszyscy znajomi straszą, a żaden nie jeździł. Czy na prawdę są takie nie do ogarnięcia i sprawiają wieczne problemy, czy to tylko taka lokalna legenda?
      4) I ogólnie, jaka jest Wasza opinia o tym traktorze. Miałby pracować w średnim gospodarstwie jako główny ciągnik, głównie przy prasie, transporcie, trochę przy pługu, w przyszłości może też kosiarce.

      Z góry dzięki za wszystkie odpowiedzi, każda informacja na wagę złota
      Pozdrawiam
    • Przez Antramx
      Witam,
      Otóż niedawno kupiłem JD 6200 z 1997 roku. Traktor posiada skrzynię biegów z dwoma dźwigniami i rewersem (przy kierownicy).
      Jedna dźwignia od A do D, a druga od P/1 do 4.
      Problem polega na tym, że nie miałem nigdy styczności z taką skrzynią, a jedynie manualną i automatyczną, przez co nie jestem pewien czy dobrze nimi operuję.
      Mianowicie, czy jest jakaś różnica gdy ruszam z np. A-4 albo D-1? Jakie biegi służą raczej do prac polowych, a które do transportu? Czy mogę w trakcie jazdy zmieniać swobodnie z np. B na C czy powinienem raczej rozpędzić traktor na czwórce i dopiero przerzucać na inny półbieg?
      Do tego mam małe pytanie - do czego służy dźwignia/przełącznik po prawej stronie na skraju panelu (żółw i królik) czy to dodatkowe ustawienia biegów czy może prędkość wałka? gdyż w moim egzemplarzu ta dźwignia jest ułamana.
       
      Z góry dzięki za odpowiedzi.
    • Przez maretekk2
      Taki problem: W moim Belarusie 920.2 jest skrzynia synchro 4. W skrzyni biegów zalany jest hipol. Dopóki olej nie jest rozgrzany biegi wchodzą dość lekko. Problem pojawia się gdy się rozgrzeje, Wkładanie biegów idzie wtedy z oporem. Co może być przyczyną?
    • Przez Laakiluk
      Witam. pisze nowy temat bo nigdzie nie mogę znaleźć mojego przypadku.
      Koledzy mam problem z C-385 a mianowicie zgubiły mi się wszystkie biegi.
      przedstawię sytuację pojechałem normalnie sprawnym ciągnikiem do sąsiada zgasiłem go potem tak normalnie do niego wsiadam zapalam i lipa wkładam biegi wszystkie i nic nie działa sprzęgło niby wysprzegla biegi niby wchodzą czuć ruch wodzików, tylko mikropompka niby jakby przestała działać. tylko że nawet jak by się uszkodziła tak nagle to nie powinna chyba unieruchomić całkiem ciągnika prawda? Dodam że przez cały czas używania tzn. ok 12lat nic się nie działo oprócz takiego jarmolenia chyba w skrzyni pośredniej na niskich obrotach po włączeniu sprzęgła lub dodaniu gazu jarmolenie ustawało (ponoć te typy tak mają) a teraz przestało jarmolić...
      Wieczorem odkręciłem pokrywę w skrzyni biegów i bez pokrywy zapalam ciągnik i nic wszystkie tryby stoją i tak jak by reduktor nie trybił dziwi mnie tylko że mikropompka nie działa. zaznaczam że wspomaganie działa, podnośnik działa i wałek wom też się kręci a wzmacniacz momentu był sprawny do końca. macie jakieś pomysły, raczej jestem pewny że bez rozpoławiania się nie obędzie.
×