Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
groszek8

Nie działa WOM, blokada mostu i tylne światła robocze.

Polecane posty

groszek8    1

tylne halogeny i wom się nie włączają i po włączeniu pozycji skaówka od obrotomierza spada na zero przednie halogeny działają z góry dzięki za pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik1973    1278

Pewnie myszka się wkradła i zrobiła sobie śniadanko z izolacji. Trzeba przejrzeć po kolei co gdzie nie tak.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

oaxis3333    34

teżmyslałem nad tymi myszami , u mnie w astrze zesmarzyła się na kablach i stale mi sterownik paliło a mechanik myslał ze wina pompy :) tak ze i może u Cb też gdzieś nabroiła badz popatrz masowania i kostki:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
groszek8    1
Napisano (edytowany)

Też tak myślałem ale jak wyczytałem na innych forach to u nich nie działają jedna para przednich halogenów tylne i wom a umnie nie działają tylne i wom przednie działają. Ale ciągle był problem z paleniem bo były rozładowane akumulatory. Jutro postaram się naładować na fula akumulatory i wtedy zobaczę bo też piszą że na pełnych obrotach można te rzeczy powłączać.

Edytowano przez groszek8

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Sprawdziłeś chociaż napięcie ładowania zamiast niszczyć klawiaturę? Usterka jest do opanowania w pół godziny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Możesz to zrobić woltomierzem, oscyloskopem, lub zbadać alternator na stanowisku. Możliwości jest dużo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Mógłbym. Wymontowujesz alternator, zakładasz go na stół pomiarowy, podłączasz i robisz wszystkie pomiary napięcia i prądu. I już wiesz co jest nie tak. Można też prościej. Podłączasz oscyloskop do alternatora zamontowanego na ciągniku i w pięć minut wiesz czy jest sprawny czy nie. Ale w Twoim przypadku wystrczy zmierzyć tylko napięcie ładowania. Tylko, że jest jedno "ale". Skoro zadajesz pytania jak zmierzyć napięcie ładowania to raczej nie masz woltomierza, a tym bardziej stołu pomiarowego czy oscyloskopu, i przypuszczam, że nie wiesz nawet jak się takiego pomiaru dokonuje, więc i tak sobie z tym nie poradzisz. Wezwij fachowca, i będziesz miał sprawny ciągnik. Tym bardziej, że piszesz o niedoładowanych akumulatorach. Dlatego należy zacząć od alternatora.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
groszek8    1

Ma taki miernik jak na tym filmie

tylko nie wiem ile powinien wskazywać przy sprawdzani i na jakich obrotach silnika sprawdzać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

W zasadzie już powinienem wywalić ten temat w kosmos, bo nie chce Ci się nawet poszukać ile powinno wynosić prawidłowe napięcie ładowania. Pisałem już o tym wielokrotnie. Prawidłowe napięcie to 13,8V-14,4V. Sprawdzasz na każdych obrotach, najpierw bez obciążenia a później z obciążeniem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
groszek8    1
Napisano (edytowany)

Sprawdziłem ładowanie jest w porządku. I znalazłem jeszcze jedną usterkę nie działa blokada kuł więc jest już trzy rzeczy które nie działają.

 

Nie cytuj poprzedniego posta, bo będę zmuszony dać ostrzeżenie.

Edytowano przez Elektrotechnik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Mierzyłeś na zacisku 30 alternatora, czy na akumulatorach? Sprawdź jeszcze czy masz napięcie na bezpieczniku nr 7 w skrzynce FB2 po odpaleniu ciągnika. Jeżeli nie, to sprawdź przekaźnik K3.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
groszek8    1
Napisano (edytowany)

Dzięki za pomoc przyczyną był spalony przekaźnik K3 :D

Edytowano przez Elektrotechnik
Cytowanie poprzedniego posta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez odyniec
      Witam koledzy mam takie pytanko czy radio (radiomagnetofon) domowe marki Denver TCD-28 da sie podlaczyc pod akumulator 12V w ciagniku jak tak to doradzcie mi jak zeby to dzialalo poprawnie
    • Przez kondziu123
      Witam poszukuję jakiegoś kursu z elektroniki w maszynach rolniczych jak na razie nic takiego nie znalazłem , i tak się zastanawiam czy takie kursy w ogóle są ? pozdrawiam
    • Przez urbanek
      Witam Panowie, mam problem z moim Perkinsem. Mianowicie po wciśnięciu hamulca świeci się światło stop z lewej strony, a z prawej świeci się przedni kierunkowskaz, tylna cała lampa ( tj. pozycyjne, stop, kierunkowskaz.). Co to może być? Stacyjka jest włączona tylko na zapłon. Ursus jest z 89r.
       
       
      Pozdrawiam.
    • Przez mds212
      Witam chciałbym sie spytac od czego sa te kontrolki na desce o góry po lewej stronie. 1 jest od migaczy bo mi miga niezaleznie lewy czy prawy 3 mi mryga jak sie właczy migacz i jest podpieta przyczepa a reszta? Bo chciałbym je podłaczyc bo ja lubie jak wszystko co jest zeby chodziło
    • Przez agrofan98
      Witam, tak jak w temacie chciałbym wykonać taki wilgotnościomierz do mojego BIN'a, właściwie mam dwa takie, ale chcę wykonać jeden i  sprawdzić czy zda egzamin.
      Od razu mówię że nie znam się na elektronice, znaczy kombinowałem z CB radiami do ciągników itp ale ogólnie to nie mam wiedzy. 
      Proszę Was koledzy o podpowiedzi i niezbędne rady bo bez Was mi się nie uda
×