Skocz do zawartości
Andlec

Pompa od c330 budowa

Polecane posty

Andlec    0

Witam jestem początkujący na tym forum

Potrzebuję pomocy

Zrobiłem sobie taki ciągniczek sam i chciałem założyć do niego hydraulikę mam pompę od c330 i pytanie w którą stronę powinna się kręcić i z której strony jest wyście na rozdzielacz ,a z której zasilanie

ukasz    58
Napisano (edytowany)

fabrycznie ma ona obroty lewe, zasilanie z prawej strony patrząc od strony osi. Jednak można zmieniać obroty obracając tylny dekielek o 180 stopni ( w niektórych trzeba wiercić jeszcze otwór w korpusie)

Edytowano przez ukasz

Andlec    0

Dziękuje bardzo kolego za odpowiedz rozwiązało to mój problem

Wiadomość z agroFakt.pl

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

• Podobna zawartość

• Przez Kicu
      Witam dziasiaj pojechałem orać 1 h pola i wszystko szlo dobrze do 2 ostatnich przejazdów gdy podniosłem pług zaczął opadać. Z trudem zaorałem pole i pojechałem po moja talerzówkę i podnosiłem ja a on tak jak plug opadała. Nie wiem co sie dzieje 4 miesiące temu cala pompa była wymieniana.
      Proszę o pomoc!!!
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)

Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez markus18645