Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
wmasterw

Jaka pasza dla tucznika w 1fazie

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
wmasterw    0

Witam chciał bym sie zorientowac jak dobrze zbilansować dawke żeby było ok . Problem polega na tym, że mam ograniczony dostęp do Jęczmienia, Pszenżyta ale mam swoją przenicę, QQ , groch . w jaki sposób dobrac najlepiej ilosci tego co posiadam i ewentualnie dokupic resztę zbóż i koncentratu .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wmasterw    0

Zapomniałem, że mogę mieć dowolne ilości serwatki za darmo .Rozwarzam też żywienie na mokro dlatego serwatka wchodzi w gre .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Lukasz210692
      Co sądzicie o stosowaniu żyta hybrydowego dla tuczników. W odpowiednim składzie procentowym oczywiście z innymi zbożami.
      Czy to będzie opłacalne i czy nie ucierpią na tym tuczniki.?
    • Przez Mati2812820
      Witam. Mam takie pytanie: Czy można dawać trawę królikom, którą się cięło kosiarką spalinową? Czytałem o tym na różnych forach i jedni mówili, że tak, a inni że nie... Dawał ktoś z Was kiedy swoim zwierzątkom siano po takiej kosiarce i czy one po nim nie zdechną ze względu na zanieczyszczenie spalinami, itp.?
    • Przez NHCS
      Siema. Gdy swinie jedza paćke z tubomatow, czesc z niej napychaja w otwor od paszy. Robia to w sposob calkiem naturalny- gdy poleruja ryjami koryto jakas ilosc mokrej paszy wpychaja niechcacy w owa szczeline. Efektem jest zapchany raz na miesiac tubomat. Czy ktos ma podobny problem?
    • Przez Landfarmer
      Nie wiem czy zakładam temat w dobrym dziale i jeśli nie to proszę o przeniesienie do właściwego tak jak w temacie z które z powyższych urządzeń jest lepsze/wydajniejsze przy robieniu śruty zbożowej,
      Z góry dzięki za odpowiedzi
    • Przez Helioscor
      Witam
        Jesteśmy bezpośrednim przedstawicielem producentów surowców paszowych. W Polsce zaopatrujemy aktualnie kilku największych producentów paszowych, a w tej chwili chcemy dotrzeć również do małych i średnich mieszalni pasz jak i indywidualnych gospodarstw rolnych. Produkty przez nas oferowane są najwyższej jakości, o stałych parametrach.  Obecnie wdrażamy certyfikaty GMP+ dla naszych produktów. Podawane ceny są orientacyjne. Jesteśmy w stanie przebić każdą ofertę na rynku jeśli chodzi o drożdże alkoholowe/spirytusowe oraz produkty wysokobiałkowe na bazie drożdży. Jednocześnie oferujemy bardzo atrakcyjne zasady współpracy.   Naszym głównym produktem jest KBReko M70 - koncentrat białka roślinnego zawierający min. 67% białka (zalecany dla bydła, ze względu na zawartość do 2% mocznika paszowego). Jest zamiennikiem śruty sojowej oraz mączki rybnej, natomiast białko z naszego produktu jest znacznie tańsze niż to uzyskiwane z innych produktów, dzięki czemu pozwala osiągnąć znaczne oszczędności.     KBReko -  bez zawartości mocznika. Posiada 67-70% białka.   Cena za KBReko M70 i KBReko - ok. 1950-2000 zl netto, z dostawą do Klienta, pakowane w bigbagi. Cena oczywiście do negocjacji w zależności od ilości zamówień, terminów płatności.     Drożdże alkoholowe oraz drożdże spirytusowe - 45-47% białka - cena ok. 1550-160 zl netto, z dostawą, pakowane w bigbagi.   Posiadamy także: - mączka rybna - 64% białka - wysłodki buraczane niemelasowane - w cenie 780-820 zl netto (8% vat), z dostawą, pakowane w bigbagi.  - drożdże piwne - wkrótce będą w ofercie - gliceryna paszowa 82-85% - DDGS - kiełki pszenne - inne produkty w zależności od zapotrzebowania Klientów - ziarno soi  - nawozy mineralne itp.   Realizujemy tylko dostawy całosamochodowe, możemy zapewnić dostawę w dowolne miejsce w kraju, bezpośrednio do Klienta.      Na wszelkie pytania odpowiem!    helioscor@wp.pl    
×