Skocz do zawartości

Polecane posty

grzesiekkk    7

Witam.Chcę zakupić przyczepe jak w temacie,niekoniecznie z liderów rynku pronar,metal fach itd.moze być tansza,przeglądajac allegro widziałem kilku producentów takich przyczep w małopolskim,jeden w jasle w podkarpackim,dosc ładne przyczepy robi firma zbych,które widziałem na placu u dealera new hollanda w sandomierzu.Maćie jakieś doświadczenie z przyczepami od tych mniej znanych producentów.Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

grzesiekkk    7

o tej firmie co kolega Michał89 napisał,właśnie myslałem,niestety w mojej okolicy nikt nie ma.Mówisz ze są w miare solidnie wykonane.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Vladoo1    9

Czy przyczepa jednoosiowa musi byc rejestrowana czy nie musi jak rozrzutnik obornika czy rozsiewacz do wapna ????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Vladoo1    9

ja tez tak mogę powiedzieć ale chciał bym jakieś uzasadnienie bo widziałem juz jak przyczepy te duże przeładunkowe z rurą wyspową nie maja rejestracji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzesiekkk    7

Ale skoro produceni produkują w dwoch wersiach tj.do rejestracji,lub nie, to nie jestem taki pewien ze wszystkie muszą być rejestrowane.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Klepk995    171

kiedyś coś o tym czytałem o rejestracji przyczep i o ile dobrze pamiętam to przyczepy uniwersalne mają być rejestrowane a przyczepy specjalistyczne (rozrzutnik ) nie ma obowiązku ich rejestracji , jeśli się mylę to niech mnie ktoś poprawi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
John6930    44

Obecnie to jest tak, jeżeli chcesz zarejestrować przyczepę rolniczą powyżej 3,5 tony własnej konstrukcji czyli "SAM" trzeba zgłosić się do Wydziału komunikacji i tam dostaje sie tam wniosek i druk wpłaty o wartości 10zł dla Urzedu Miasta tytułem decyzji administracyjnej, wypełniamy wniosek do którego załączamy :

-faktury na zakup materiałów użytych do wykonania przyczepy,

- rysunek przyczepy (zwymiaryzowany ) na formacie A4 ala rysunek techniczny

- 4 szt zdjęcia pojazdu z kazdej strony po 1 fotografii o wymiarach 10x15

 

w dalszej kolejności jedziemy po tablice próbne do WK by móc jechać tą przyczepa na pierwsze badanie techniczne, następnie wybieramy sobie Okregową Stacje Kontroli Pojazdów, także mówimy WK na którą okręgową stacje jedziemy by w porozumieniu mogli oni nadać wydać i nabić numery na przyczepę (koszto takiego przegladu niecałe 250zł, wracamy do WK dostajemy blachy i czekamy za twardym dowodem

 

 

Oczywiście przy rejestracji takiej przyczepy powyzej 3.5 tony na Okregowej Stacji Kontroli Pojazdów dowiedzieć musimy się jakie wymagania ma spełniać otóż oprócz wszystkich standardowych świateł (przód tył pozycyjne, kierunki i stop odblaski )musi posiadać także przeciwmgielne tylne i światło cofania "wsteczne", dla mnie małe zdziwienie bo jak dotąd wiekszosc ciagników ma tylko standardowy pakiet świateł ale jest to do ominięcia gdyż robimy tak ze w chwili pierwszego badania technicznego diagnoscie musimy to jakies zademonstrować ze sie świeci czyli robimy prowizorke jakiś włacznik czy coś (jak mowi proszą właczyc przeciwmgielne właczamy nasz patent i tyle byle zeby przeszedł badanie po badaniu likwidujemy patent i cieszymy sie z Naszej nowej przyczepy)dla przykładu żadne c-360 nie ma wogole swiatła wstecznego ani przeciwmgielnego jak podłaczymy przyczepe dla rolnika prawo jest lekko pod górę ale "Poolak potrafi, OLEE"

 

 

Post zacytowany z innego tematu na forum ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Skhmadaje    0

Ja mam Metal - Fach 3,5 tony pojemność przy podwójnych burtach 6,3 m3. Gdyby lakier nie schodził płatami po kilku miesiącach od zakupu i garażowaniu to by nawet była fajna :/

Edytowano przez Skhmadaje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co do przyczepy Techmont 5t..mam taką od roku..jak oglądałem je przed zakupem było fajnie.Niestety w trakcie użytkowania wyszły wady;

1 słaba jakość wykonania-farba odchodzi ,burty rdzewieją

2 przyczepa strasznie nieszczelna-do zboża trzeba ją uszczelniać bo się wszędzie sypie

3 jakiś partacz wykonuje instalacje elektryczną-wszystko trzeba poprawić bo ciągle coś nie świeci

4 opony nie wytrzymuję-400/60-15.5-dwie juz mi strzeliły

5 juz zakładam 3 siłownik hamulcowy(2 na gwaracji) bo ciągle z nich powietrze uchodzi-zakładają jakies chińskie tandety.teraz zakłądam stary polski i elegancko hamuje.

Już więcej nie kupię sprzętu od prywaciarzy-szkoda nerwów na ciągłe naprawy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez RageMan
      Witam. Od pewnego czasu noszę się z pomysłem zbudowania sobie przyczepy na podstawie ramy od przyczepy ciężarowej. Mam jednak kilka wymagań, które być może wyeliminują ten pomysł, nie potrafię tego sam sprawdzić. Interesują mnie jedynie dwuosiówki, wywrotki 3-stronne, maksymalnie 12 ton ładowności. Potrzeba matką wynalazków, a że w ogłoszeniach ciężko trafić na zadowalającą mnie ofertę gotowej przyczepy, chciałem poszperać trochę w internecie i wykonać małe rozeznanie w dostępności takowych podzespołów. Zainspirowany projektem szwagra (objętościówka na tandemie, dlatego nie mogę podpytać o konkrety - inne zapotrzebowania), znalazłem ramy między innymi od przyczep Kassbohrer. Zastanawia mnie jednak, czy nie będzie ona zbyt długa... Chciałbym, żeby burty boczne nie były dzielone, bo może to być problemem przy wyładunku zbóż do kosza zasypowego na gospodarstwie. Stąd moje zmartwienia o długość, bo długa burta może szybko ulec odkształceniom, a następnie rozszczelnieniom (a przyczepa musi być szczelna, bo siejemy rzepaki). Poza tym, wywrot do tyłu też może być utrudniony na tak długiej ramie - trzeba byłoby porządnie wzmocnić górną ramę.
      W związku z tym, zanim zacznę robić sobie zbyt wielkie nadzieje, chciałbym spytać się Was, czy nie widział/słyszał/robił już podobnej modyfikacji? Czy jest to w ogóle opłacalne? Jaką długość ma rama takiej przyczepy ciężarowej (bez dyszla)? Jak to jest z rejestracją przyczep ciężarowych w gospodarstwie? Trzeba je przerabiać na rolnicze?
      Pozdrawiam serdecznie .
    • Przez agromalubosz
      Bruder Traktor Claas Nectis 267 F z ładowaczem i przyczepą
      https://www.olx.pl/oferta/bruder-traktor-claas-nectis-267-f-z-ladowaczem-i-przyczepa-CID88-IDj3FXJ.html
       




       
      Bruder Traktor Claas Nectis 267 F z ładowaczem i przyczepą - 95zł
      Bruder Traktor Claas Nectis 267 F - 55zł
      Bruder Przyczepa Wyrotka - 40zł
      --
      Zapraszamy Państwa do zapoznania się z ofertą dla najmłodszych i kolekcjonerów. Przedsiębiorstwo Handlowe Agroma S.A. jest dystrybutorem zabawek i modeli takich producentów jak Bruder i SIKU. Agroma S.A. to sklep z częściami do maszyn rolniczych i ciągników, elektronarzędziami, narzędziami i akumulatorami. Posiadamy szeroki asortyment i zachęcamy do zapoznania się z naszą bogatą ofertą produktów i części.
    • Przez darekk55
      Burty do przyczep – Producent – Transport na terenie całego kraju
       
      Zychar www.zychar.pl Producent burt do przyczep D35 D47 D50 D55 Brandys BSS HL HW IFA AUTOSAN, akcesoria rolnicze.
      Niskie ceny, wysoka jakość, szybka realizacja zamówień.
      Solidne burty do przyczep w przystępnej cenie. Wykonujemy burty na wymiar do przyczep, rozrzutników, aut ciężarowych, innych pojazdów. Wszystkie nasze burty wykonane są z blachy 2mm (3mm na życzenie).
       
      Produkujemy burty i nadstawki do polskich i zagranicznych przyczep wypełnione blachą 2mm tłoczoną w głęboki trapez. Standardowa wysokość 50cm (możliwość wykonania dowolnej wysokości). Burty są szczelnie spawane. Odtłuszczone i malowane przemysłową farbą podkładową, przygotowane do położenia farby nawierzchniowej. Możliwość umiejscowienia wysypu w dowolnej burcie w przyczepie.
       
      Istnieje możliwość zamówienia burt wraz z zestawem do dolnego otwierania. Posiadamy w ofercie zamknięcia, zawiasy, bolce, sworznie, wysokiej jakości odkuwki w bardzo atrakcyjnych cenach. Sprzedajemy również samą blachę trapezową o długości do 300cm. Blachę na podłogę dociętą na wymiar.
       
      Nie wymagamy zaliczek płatność przy odbiorze lub faktura terminowa.
      Chętnie odpowiemy na wszystkie pytania
      ZAMÓWIENIA PRZYJMUJEMY TELEFONICZNIE
      Tel. 785 833 753
      Tel. 668 040 316
      e-mail: zychar1@o2.pl
      Produkcja Biłgoraj woj, Lubelskie
      Szybki Transport na terenie całego kraju.
      Możliwy odbiór osobisty


      ogłoszenia na OLX:

      https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/zhzb/










    • Przez dzony9203
      Witam, jestem w posiadaniu starego wózka. 
      Po kilku(nastu) latach w końcu planuję przywrócić go do normalnego stanu (podłoga, burty, światła i wywrot - reszta w miarę ok).
       
      Chciałbym go odnowić na wzór oryginału ale nigdzie niema tabliczki znamionowej.
      Dla ułatwienia dodam że tylna klapa otwierała się do góry.
       
      W załączeniu zdjęcia - może ktoś rozpozna.
      Dla mnie to jakiś autosan ale tu moje pomysły się kończą.
       
      Pozdrawiam

    • Przez dzony9203
      Witam.
      Planuje wykorzystać taką przyczepę i przerobić ją na przyczepę do bel.
      Obecnie ma jakieś 1,40m x 2,50m.
       
      Planuję aby miała jakieś 3 m szerokości a długości to zależy.
      W załączeniu zdjęcia, proszę o radę czy warto się za to brać.
      Pozdrawiam
       



×