Polecane posty

micro16    21

Witam. Panowie tak jak w temacie. U kolegi brakuje polbiegu C,D sprawdzalismy juz elektrozawory obydwa chodza, Prady sa w porzadku, Patrzelismy rowniez czy jak sie kable wgl wypnie od tego dynashiftu czy bedzie na D i nic. Wywnioskowalismy ze gdzies ucieka olej tylko gdzie?? Czekam na jakies porady gdzie szukac przyczyny tego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    327

Nigdzie nie ucieka macie skrzynię rozwaloną bo D jest półbiegiem stałym pełnym i jako jedyny pracuje bez ciśnieina, pozatym , gdzie ma uciekać? jak masz spadek, to musi się kontrolka zapalić ,i to dopiero ona wyłączy komputer, i zrzuca skrzynię na D


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamilb    11

Witam w moim 6180 jak były wieksze mrozy to po odpaleniu silnika migały biegi na przemian AB i CD po chwili sekwencja sie zmieniła AD jednoczesnie migały i ma przemian po zgaszeniu problem znika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    327

Nie po zgaszeniu i to nie jest problem tylko informacja, że olej w przekładni jest zbyt zimny, i komputer żeby nie uszkodzić przekładni dyna unieruchamia zmianę półbiegów do czasu rozgrzania się oleju


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    327

Speed nie ma AB a on niema CD wiec raczej Dyna


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
micro16    21

Na pewno to jest DYNASHIFT. Przeciez po wypieciu kostek powinien chodzic na polbiegu D a tak nie jest, tylko zostaje na A. a jak wepniemy kostki z powrotem to mamy A,B tylko a na C.D jest znowu A,B. W kazdym razie kolega dzwonil do mechanika wieczorem i w piatek ma przyjechac mu cisnienia pomierzyc. Jak macie jeszcze jakies pomysly to piszcie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hektor91    0

Obserwuję wasze wypowiedzi i mam podobny problem z MF6150 dyna migają na przemian AC z BD zniknął żółw zając i blokada , nadmieniam że było okey a po umyciu silnika coś się stało jak myślicie ,co?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlo36    5

kolego u Ciebie może być winny bezpiecznik pod maską nad akumulatorem no chyba że w najgorszym przypadku podczas mycia zalałeś kompa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
micro16    21

A patrzyles te kostki co sa laczone nad silnikiem?? moze tam gdzeis sie woda dostala i CI chrzani

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    327

Ja myślę że myłeś nie tylko sam silnik bo AB z CD to uszkodzenie programowe komputera


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hektor91    0

Wychodzi na to że te ciągniki nie lubią wody, czy zalanie moze spowodować awarię komputera [ modułu ]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hektor91    0

wypiąłem komputer ze swojego ciagnika MF 6150 do takiego samego i dalej to samo tzn. AC BD migają na przemian bez blokady i rewersu , czy to awaria komputera i jak to naprawić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
micro16    21

Wczoraj w 6180 nie swiecil nam sie rewers i zadna kojntrolka od ABCD, Okazalo sie ze to wina bezpiecznika 10A ktory znajduje sie z przodu pod maska

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlo36    5

Znajomemu jak tak migało to było po kompie, skoro sprawdzałeś przy innym ciągniku to chyba to juz pewne ze to komputer niestety oczywiscie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik1973    15287

Jakie to wszystko głupie, a za parę lat zrobią tak że usiądziesz w fotelu i będziesz zamiast kierownicy, hamulców biegów walił palcami w klawiaturę jak w laptopie, i gdzie tu będzie frajda z jazdy. To wszystko zmierza do zagłady rolnictwa, przez wykończenie finansowe na serwisy i oprogramowania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    327

To samo mógł myśleć twój dziadek jak orał koniem, a tu sąsiad ciągnikiem głośnym i dymiącym w pole wjechał, to się postęp nazywa a nie zagłada. 501832246 zajmuję się naprawami ciągników zachodnich elektyonikę w MFach też robimy http://agro-mechanika.ngb.pl

Edytowano przez mariusz(ZDUN)

Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik1973    15287

Mariurz Zdun toż Tobie to lepiej czym więcej badziewia bo jest robota i kasa. Z ursusów byś nie wyżył, a tak zawsze będze grosz. A teraźniejsze ku temu sprzyja bo robione aby przeszło gwarancję, a potem zarobki dla serwisów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piterq1991    30

Witam!

 

Mam bardzo podobny problem. Jeśli ciągnik jest zimny to wszystko działa super. Natomiast(z reguły latem) gdy się zagrzeje olej nie mam półbiegów AB na ustawionym półbiegu A w rzeczywistości jest pólbieg C. Na ustawionym półbiegu B jest D. I jak ustawię na C to jest normalnie C i z D też jest okej.

Nie mam pojęcia co może być nie tak... prądy, elektrozawory wszystko jest okej i w ogóle...

Edytowano przez piterq1991

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid2795x    1

Na pewno zawory od półbiegów nie zacinają się? U mnie miałem ten sam problem i własnie po przeczyszczeniu ich wszystko wróciło normy B)


Sprzedam przyczepkę gospodarczą. Proszę pisać na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piterq1991    30

Działają zawory. Wymowałem sprawdzałem i wygląda wszystko okej... jakby to był zawór to chyba nie miałoby znaczenia czy ciągnik jest zagrzany czy zimny..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hektor91    0

KOLEDZY MAŁY PROBLEM POTRZEBUJĘ FIRMY KTÓRA ZAJMUJE SIĘ REGENERACJĄ KOMPUTERÓW MF 6150 DYNASZIFT

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
micro16    21

Kolego poszukaj troche na forum a na pewno znajdziesz, bo juz nie raz byl ten temat poruszany

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Peron
      Witam.
       
      Czy ktoś może się orientuje, jakie są kolory farb do poszczególnych modeli? W internecie pełno farb, ale nie jest opisane, na co która jest stosowana i cieżko  coś dobrać.
      Potrzebuję farbę na felgi do serii 3080. Teraz są pomalowane na szaro, ale spod farby wygląda szary, ale lekko metalizowany. 
      W internecie znalazłem opinię, że na felgi ma być krzemowa szarość, ale sam już nie wiem, bo wydaje mi się za ciemna. 
      Ma ktoś praktykę w tym temacie?
    • Przez bandit1945
      Witam.
      Dziś w moim ciągniku zaczęła podswiecac kontrolka od ciśnienia oleju w skrzyni i wtedy ciągnik sam zaczyna mieszać biegami tzn półbiegami.....
       
      Pomocy MF 3095 dynashift
    • Przez krzyfo
      Witam Panów 
      Posiadam traktor massey 3085 i nastała dziwna usterka do zdjagnozowania.
      Mianiowicie traktor posiada dynashift i po zimie 2017 roku zaczał sie slizgac na połbiegach B i D  co zwłaszcza widac pod obciazeniem nie daje sobie rady slizga sie i staje w miejscu na polbiegach A i C jedzie i ciagnie normalnie i pracuje do tej pory. 
      Tarczki dynaschift zostały wymienione i nie dało to zadnego rezultatu.
      Elektrozawory do dynaschift tez były wymienione na nowe i tez nie pomogło. Traktor po odlaczeniu pradu na elektrozawory podobno powinien pozostac na polbiegu D ale pozostaje na połbiegu A.
      Komputer został przerobiony na przekazniki i tez nie pomogło.
      Moze ktos miał lub domysla sie co za usterka nastapilą ze traktor slizga się na połbiegu B i D lub poleca dobrego mechanika (jestem z lubuskiego) z gory dziekuję
       
    • Przez Michał6180
      witam mam problem z ciągnikiem 6180 polega on na tym ze traktor nie chce jezdzic po rozgrzaniu ostatnio prasowałem słome ok 8ha po przepracowaniu 4 hektarów traktor ustał na polu nie chciał jeździć biegi bez sprzegła wchodziły po jakimś czasie traktor zaczął jezdzić cały czas sie to działo wymieniłem pompkę sprzęgła był jakiś czas spokój a później przyszedł czas na kukurydzę woziłem nim jakiś czas był spokój po paru godzinach traktor na pusto nie dawał rady podjeżdżać pod z górkę na drodze silnik nie tracił obrotów tylko było czuć jak traktor spowalniał a wjazd na pryzmę nie było mowy zebym wjechał szosowymi biegami traktor stawał w miejscu i nie chciał jechać z terenowymi miał nawet problemy wjezdzać zdecydowałem wymienić pompę w skrzyni wymieniłem ale okazało sie ze nadal ciężko podjeżdża pod górę i teraz stoi na podwórku i nie chce jezdzić biegi wchodzą bez sprzęgła i nie wiem co robić więc prosze was o pomoc co z tym robić za wszelkie odpowiedzi Bardzo Dziękuję :)
    • Przez marcin00
      Witam. Mam problem z moim MF bo coś szwankują mi hamulce. Mam go już z 4 lata i wszystko było ok i nagle pedał hamulca zrobił się miękki i wpada w podłogę. Hamować coś tam hamuje ale to już nie jest to. I teraz takie pytanie za co najpierw się złapać bo tu są chyba te hamulce hydrauliczne bez zbiorniczka i wogole nie tak jak w moim starym ursusie 1012. I tak naprawdę nigdy nie miałem doczynienia z takimi hamulcami. Szukałem czegoś na forum i w Googlach ale nic nie znalazłem. Może ktoś coś podpowie co z tym zrobić. Teraz jesień jeszcze przemęczenie ale na wiosnę pasuje to ogarnąć.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj