Zaloguj się, aby obserwować  
tofixol

Problem z alternatorem czy z instalacją?

Polecane posty

tofixol    0

Po nawet krótkiej jeźdździe ciągnikiem rozładowuje sie akumulator i ciągnik nie jest w stanie odpalić. Robiłem już raz alternator, był mierzony kilka razy i ładowanie jest, akumulator nowy, bo myślałem że to może być przyczyną. Podczepiam do ciągnika dwie przyczepy ze światłami i po pewnym czasie brakuje prądu bo po włączeniu kierunkowskazu wyłącza sie radio. A może to wina regulatora napięcia? Dodam że ciągnik jest 3 letni a alternator jest z firmy iskra.

Jak naładuje akumulator w garażu to ciągnik odpala bez problemu ale musze to robić po każdej pracy. Nie gasze ciągnika nigdzie bo nie wiem czy mi dopali.

Może ktoś cos poradzi bo jest to strasznie męczące.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romek6340    221

Robiłem już raz alternator, był mierzony kilka razy i ładowanie jest... A może to wina regulatora napięcia?

W sumie aby wykluczyć wątpliwości to podaj napięcie ładowania bo skoro ładowanie jest, a pewnie mierzyłeś napięcie to regulator będzie można wykluczyć i bardziej celował bym w jakieś zwarcie w instalacji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

Zwarcie na pewno jest bo po włączeniu kierunkowskazu włącza się radio....W jakim to ciągniku masz?


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Trafił Ci się najgorszy alternator jaki wymyślili. Ciągnik to pewnie jakiś Polmot H? Do sprawdzenia napięcie ładowania na alternatorze i akumulatorach z i bez obciążenia i pobór prądu przy wyłączonych odbiornikach. Bez tego dalsze pisanie nie ma sensu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tofixol    0

ładowanie popd pełnym obciążeniem miernik pokazał 11.80v czyli mocno za małe. Facet co mi robił pomiar powiedział że to regulator napięcia wiec biore sie za wymianę z nadzieją że to pomoże. Ten alternator jest w MF 3635 s

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Facet co Ci robił pomiar wie cokolwiek na ten temat, czy tylko ma miernik i mniej więcej umie zmierzyć napięcie i tylko zgaduje?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez kadman
      Rano tata chciałgo odpalić słabo kręcił to podłączył prostownik. Potem go odłączył od prostownika i przekręcił kluczyk i zrobiło się zwarcie bo tak długo rozrusznik kręcił aż rozładował się akumlator cofnięcie kluczyka nic nic nie pomogo.:angry: Teraz żadna kontrolka się nie świeci nie reaguje na nic, mimo podłączenia innego akumlatora, bezpieczniki sprawdzałem są dobre co zrobić
    • Przez paulo890625
      czy jest mozliwosc przerobienia instalacji elektrycznej przy 3065 z 2 akumulatorów 12V na jeden duzy akumulator?
    • Przez tomekxwz
      witam panowie!!! mianowicie mam taki problem dzisiaj po umyciu fergusona chciałem go odpalić ale nie można... słychać tylko zaskakiwanie elektromagnesu a rozrusznik ani drgnie.proszę o pilną pomoc
    • Przez Bartek72511
      Witam panowie.Mam taki problem bo szukamy ciągnika i trafiliśmy na fajny egzemplarz, ogólnie zadbany tylko nie działa ten przełącznik żółw zając i facet mówił że to jakiś moduł się zepsuł i go omineli i wyprowadzili jakiś przycisk. Jest to skrzynia 32x32. I nie wiemy czy jest sens takie cos oglądać czy lepiej dać spokój z nim? Model to 3090.
    • Przez KarolFałek
      Witam, panowie potrzebuje pomocy. Zmieniam całkowicie instalacje elektryczna w moim ferdku, wszystko było ok lewy błotnik, prawy błotnik było bez problemu. Sugerowałbym się schematem z instrukcji obsługi traktora ale zmieniając wiazke przednią natknąłem się na problem. Kolory przewodów i ich ilość przy klaksonie i styku świateł, czujnika wody się zgadzało ale jak doszedłem do alternatora to już rozlozylem ręce żaden z kabli mi nie pasuje. W starej wiazce wychodził mi kabel czarny i niebieski a w nowej mam brązowy i niebieski oraz dodatkowy brązowy i czarny... Dodam że nie jestem elektrykiem a nie chce uszkodzić nowych kabli... Pomożecie? Który kabel gdzie podłączyć? I gdzie idą te dodatkowe dwa kable?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj