Skocz do zawartości
FarmerV

co sądzicie...

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Michalmeer    366

powiem wam coś panowie srodek był myty siedzenie prane i na moje był malowany bo czerne plastiki wyblakły a kolor ideał no i stopnie od kabiny nawet wytarte nie są a to po tylu godzinach jest mało prawdopodobne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

qqq    18

Jak dla mnie to cały malowany,przy 6000 mtg opony z tyłu powinny być jeszcze oryginalne,tutaj jakieś małe te koła z tyłu.Ogólnie jak dla mnie odpada.Lepiej szukaj dalej...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LUKASZ14    4

ja nigdy nie widziałem i nie czytałem żadnych opini o nim ale mi by się przydał taki do rejestracji. mi się wydaje że nie opłaca się

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Taurus83    88

powiem wam coś panowie srodek był myty siedzenie prane i na moje był malowany bo czerne plastiki wyblakły a kolor ideał no i stopnie od kabiny nawet wytarte nie są a to po tylu godzinach jest mało prawdopodobne

 

 

a czy to jest coś złego że jest umyty, wyprany i pomalowany?

 

 

weź pojedź, obejżyj, jeden, drugi,trzeci...będziesz miał jakiś obraz sytuacji. to co na zdjęciach a to co w rzezcywistości to dwie różne bajki...

 

może zsostał wypolerowany...a może pomalowany...a może są w lesie???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maciekc2    3

Opony temu z tyłu takie bo najtansze ktoś załozył,jakby musiał załorzyc orginalna niskoprofilówkę to za jedno koło 3000tysiecu musiałby dać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michalmeer    366

Drogi filantropie gdybyś nie zauwarzył wyrazilem swoją opinie . a Ty ją bezpodstawnie podwarzasz .Jeśli mozesz wyraź swoją a nie poddawaj pod watpliwosc moją gdzie mam racje . chyba ze nie masz opini na ten temat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    189

Ten ciągnik powinien mieć tylne koła 16,9 R 38 czyli mocno wysokie. ładnie pasujące w błotniki. Tu raczej na 34" wyglądają. Podmalowany może był, ale on ma tura, a to już inna jazda.Widać że ma pęknięty tylny błotnik, a rys nie widać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Taurus83    88

Drogi filantropie gdybyś nie zauwarzył wyrazilem swoją opinie . a Ty ją bezpodstawnie podwarzasz .Jeśli mozesz wyraź swoją a nie poddawaj pod watpliwosc moją gdzie mam racje . chyba ze nie masz opini na ten temat

 

 

nie tyle podważam co pytam o agument? jeżeli ktoś sobie odnowi traktor to wszscy piszą jak to fajnie i jak super ale jak to robi handlarz to odrazu wszscy wytykują jak jakiegoś oszusta? czy wolałbyś kupić ciągnik "zajechany" czy "odpicowany/odnowiony" ? odpowiedź jest prosta...a zużycie ciągnika można stwierdzić po innych elementach...chociażby wsponmniane przez ciebie stopnie...tak samo jest z samochodami. 80 % ludzi jak zobaczy ładny lakier to juz się ślinią a potem jest wielkie zdziwienie...dobra bo jest po piątek po 21 a ja na af zamulam. pis joł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michalmeer    366

Tylko wiesz jesli cos sie remontuje i odnawia to znaczy ze to dosc ciezko pracowało . a handlarze robią to poto bo koszt lakieru i opon to około 7 tys a jesli podniesie wartosc ciagnika o 12 tys to i tak sa do przodu . tu tez racja trzeba patrzec na elementy mechaniczne to to głownie o to chodzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez ziomal89
      Jeżeli masz problem z odpaleniem ciągnika napisz a znajdziemy rozwiązanie posiadam grzałki do claas, mf, case, jd, iveco, new holland, zetor, fendt. valtra. valmet. perkins jeżeli chcesz dowiedziec sie czy u ciebie w maszynie moża zamontować grzałke płynu podaj mi typ ciągnika/model marke/ typ silnika i rok gg 11670879
    • Przez FarmerV
      Witam, zamierzam kupić ciągnik MCCORMICK z ładowaczem czołowym AGRAM. ciągnik ma 90KM. Bardzo mi się podoba z wyglądu, rocznik 2003.
      Tylko nigdy nie spotkałem się z taką nazwą ciągnika, czy to dobre maszyny ? opłaca się kupić taki ? będzie mi służył ?
    • Przez MalyJohn
      Cześć. Zbliża się zakup ciągnika, a wiadomo że kupuję się raz na wiele lat, więc nie można tutaj popełnić błędu, więc proszę o pomoc. Ciągnik u mnie musi spełniać dużo zadań. Od prac polowych, przez dużo transportu, prace na użytkach zielonych, aż po ładowacz czołowy..
       
      Wziąłem pod uwagę marki takie jak New Holland, Kubota i Mc Cormick.
       
      New Holland T6.155. Mało wiem o tym modelu, z dealerem nie rozmawiałem jeszcze. Silnik 6-cio cylindrowy.
       
      Kobota M 135 GX. Miałem ją na testach. Spalanie wyszło świetne, bo w pługu Akpil Mix 40 rozstawionym na około 165-170 cm, przy głębokości roboczej 28 cm, na klasie ziemi 3B, orka w listopadzie po kukurydzy na ziarno (dużo resztek pożniwnych) i prędkości roboczej 9 km/h średnio spaliła 9,9 litra na godzinę (mierzone przy tankowaniu, nie są to dane z komputera pokładowego tego ciągnika. Za ten model dealer powiedział mi 300 tyś netto w ful wersji (wraz z tuzem, womem i amortyzacją osi przedniej). Silnik 4-o cylindrowy. Kubota wraz z obciążnikami waży około 5400 KG.
       
      McCormick. Obgadywany był model G135 Max T3. Za wersję mechaniczną, czyli skrzynia 18x18 z rewersem mechanicznym, mechaniczny podnośnik, oraz suche sprzęgło dealer powiedział 200 tyś netto, natomiast za wersję z EHR-em, skrzynią 54+18 z rewersem Elektro-Hydraulicznym, i mokrym sprzęgłem powiedziano 207 tyś netto. Dopłata za Tuz i Wom firmy Zuidberg to 4800 Euro netto. Silnik 6-cio cylindrowy. Masa z obciążnikami to lekko ponad 6500 KG.
       
      Przyznam szczerze że mi najbardziej przypadł do gustu MC Cormick, szczególnie cenowo, a wyposażeniem wcale nie jest gorszy niż pozostałe ciągniki. W Kubocie średnio podoba mi się to że jest ona 4-o cylindrowa jak na ciągnik o takiej mocy, chociaż wiadomo że w ładowaczu jest to jej atutem, lecz cena jest trochę przesadzona, dlatego średnio jestem przekonany. Natomiast MC i NH dzieli to, że MC spełnia normę Tier 3, natomiast NH Tier 4, co wiąże się z tankowaniem AdBlue, chociaż wiem że nie jest to uciążliwe ponieważ wujek ma ciężarówki z tym systemem i nie stwarza to problemów.
       
      A Wy co myślicie o MC? Może polecacie jakieś inne marki? Tylko jest pewne ograniczanie cenowe. Dorzuciłbym do tego składu jeszcze Massey Fergusona 7614, ale cena nie pozwala, ponieważ podstawowa wersja to trochę ponad 300 netto, i tylko 16 biegów przód i 16 tył, natomiast wersja 7615 z 24 przełożeniami jest jeszcze droższa. Jakie są opinie o MC?
       
      Pozdrawiam
    • Przez tokarz
      co może być przyczyną nagłego opadania ramion podnosnika przy ruszaniu zwłaszcza na wyższym biegu. po zatrzymaniu ramiona się podnoszą z powrotem. objaw ten występuje tylko przy dużych ciezarach jak pług, agregat czy gruber i opuszczają się tylko do pewnego poziomu a nie do samego dołu. czasem przy wolnym cofaniu na polsprzęgle to rzuca np pługiem z góry na dół. dzięki z góry za odpowiedź.
    • Przez dawid300696
      Przymierzam się do zakupu nowego ciągnika około 100 KM. Ciągnik ten ma być przeznaczony głównie do transportu, ewentualnie do lekkich prac polowych. Ma być to nowy ciągnik, w cenie 160-170 tyś. brutto. Mam kilka sprzętów na oko, ale nie jestem jeszcze do końca zdecydowany. Ważne aby ciągnik miał dwie instalacje hamulcowe do przyczep (hydrauliczną i pneumatyczną). Interesują mnie także szerokie koła. Ciągnik ma być "szybki". Dobrze aby przód był dobrze dociążony. Prosta, nierozbudowana elektronika. Póki co skłaniam się ku NH TD5.105, ewentualnie McCormick z serii C-Max lub T-MAX (na X60 chyba jednak zabraknie pieniędzy). Zastanawiam się też nad Case'm Farmall. Co mi polecacie? Liczę na waszą pomoc. 
×