Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
wojtek93

Kramer Allrad 311 układ kierowniczy

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
wojtek93    3

Witam, posiadam w gsopodarstwie dość starą ładowarkę kramer allrad 311 uzywaną do prac przy zwierzętach itp. Jak do tej pory mimo jej wieku nie było z nia większych problemów aż do teraz. Mianowice ostatnio kiedy był duży mróz zamarzł układ kierowniczy, zdarzało sie to już kiedyś ale zawsze po kilkinastu- kilkudziesieciu minutach pracy silnika olej odmarzał i dało sie kierować. Niestety kilka dni temu kierowanie znowu zamarzło i mimo ze udało mi sie je odmrozić powstał problem, mianowicie w lewą stronę maszyna skręca lekko ale w prawo bardzo ciężko. Układ kierowniczy jest typowy: orbitrol pod kierownicą i 2 siłowniki od skertu. Co mogło sie stac? Przy ostatnim zamarznieciu wyjechałem z niezupełnie rozmarzniętym kierowaniem, zawsze tak robiłem po paru chwilach olej sie rozgrzewał i kierowanie działąło leciutko a teraz w lewo kręci lekko a w prawo bardzo ciężko. Jaka może być przyczyna?

Edytowano przez wojtek93

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtek93    3

Tutaj są dwie pompy, od jazdy osobno i druga od reszty, i wszystkie pozostałe funkcje działają w porządku podnoszenie jazda itp

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

mariusz0209    21

może zawór przelewowy się zaciął. Wyczyść filtr od hydrauliki najpierw. jeśli to nie pomoże to spróbuj orbitrol delikatnie ogrzać palnikiem, jeśli to nie pomoże to odkręć przewody od hydrauliki od niego i zobacz czy się da kręcić bez oleju lekko jeśli tak to zostaje tylko zawór przelewowy. I dobra rada zmień olej w układzie kierowniczym bo to jest raczej woda skoro zamarza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtek93    3

Dziś było grubo powyżej zera wiec przyczyny temperaturowe odpadają, zobacze jutro jak to bedzie wyglądać. Nie wiem niestety gdzie zlokalizować ten zawór przelewowy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

w starszych typach orbitroli zawór był przy pompie od wspomagania lub między pompą a orbitrolem ,w nowych typach jest w orbitrolu-według mnie to będzie coś z orbitrolem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Gość Profil usunięty
      Przez Gość Profil usunięty
      Mam problem. A dokładniej chodzi mi o tylny wózek.
      Kiedz kieruje, to w prawo skręca sie bez problemów, ale w lewo tylko do pewnego momentu. jaka może być tego przyczyna???
    • Przez Zyzio
      Witam
      Może ktoś mi powie ( zdjęcia , schemat ) jak założyć sprężarke do ciągnika ZETOR 8011 ( to samo co C-385 ) jakie części potrzeba i z jakimi kosztami trzeba się liczyć.
    • Przez wojtek8045
      Mam pytanko czy wymieniał ktoś kiedyś widełki w wałku kierowniczym przy kolumnie?? mam tam już okropnie to wyrobione i nie wiem czy można wymienić same te widełki przy kolumnie czy trzeba kolumne wyciągać?? bo reszte widełek i krzyżaków można bez problemu rozebrać ale z tym to nie wiem
       

    • Przez michasko
      Mam pytanie czy ktoś wyciągał orbitrol, bo gdzieś od góry leci mi olej nawet teraz jak kombajn jest nie ruszany to kapie. Oringii tam gdzie rurki przechodzą wymieniłem i nic nie pomogło
    • Przez 650elx
      witam,mam do was pytanie jaki wielki jest orbitrol w kombajnie vistula,jeśli wogóle tam jest,oraz jaki duży jest przy niej siłownik od skrętu.
×