Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Marcin349

Wymiary skrzyni ładunkowej w różnych przyczepach

Polecane posty

Marcin349    26

Chciałbym się dowiedzieć czy wszystkie polskie przyczepy np. D 47 albo D 50 mają takie same wymiary skrzyni ładunkowej? Bo sąsiad ma bodajże d 47 ( nie znam się na modelach bo on jeden ma w okolicy dwu osiówkę ale myślę że to d 47 bo ma wąskie koła, kiper na 3 strony) no i jemu na przyczepę wchodzi 6 bali ale 30-40 cm bala wystaje z boku. Więc czy wszystkie mają taką szerokość? A jak tak to czy macie jakieś sposoby na to żeby burty dało się zamknąć, gdyż ja często woziłbym bale parędziesiąt kilometrów drogami asfaltowymi, przyczepy ładowałbym 2 warstwami bel i to spinałbym pasami ale burty pasowało by zamknąć dla bezpieczeństwa.

damian40000    85

jak nie chcesz jeździć z otwartymi to uchylaj burty na łańcuchach. Albo jedną zamknij a ta co idzie od pobocza uchyl i też się zmieszczą bele tylko przy skręcaniu trzeba uważać.

Mateusz95    5

Przecież d-50 to 6 tonówka, a d-47 to 4,5 tonówka. d-50 ma dłuższa pake a d-47 troche któtsza. i baloty nie powinny Ci wystawac na burcie. Moze ten sąsiad ma jakąs 3,5tonówke :)

Wiadomość z agroFakt.pl

Marcin349    26

Czyli według ciebie to spokojnie na d47 wchodzą bele 2 i zamkniesz burty? Nie znam się na przyczepach ale ma koła http://otomoto.pl/przyczepa-d-47-b-d47-autosan-wywrotka-3-strony-zarejestrowana-ubezpieczona-A252046.html

i kiper na 3 strony, cała metalowa więc nie wiem co to może być. No to na jaką przyczepę wejdą 2 bele na szerokość.

dawidg2    30

na takie co pake mają min 2,4 szeroką. Na żadną polską nie wejdą dwie z zamkniętymi burtami chyba że spełniają 2,4m szerokości paki. Ja mam D-46 sztywna, bez burt sama podłoga tylko mam z przodu ramkę i z tyłu ramkę, to na nią spokojnie 10 bel wchodzi 1,2m, tak samo mam D-50 zrobioną. Jakby się uparł to 2 więcej na każdą by weszły.

waldemaros    10