farmer_89

Renault remonty koszty

Polecane posty

farmer_89    20

Witam serdecznie. Chcialbym nabyc ciagnik renault i chce sie dowiedziec konkretnie o kosztach napraw do tego ow ciagnika. Chce po prostu wiedziec co ile kosztuje zeby sie pozniej nie zalamac w razie czego. Interesuje mnie konkretnie koszt remontu silnika, skrzyni,pompy i innych. Chce kupic ciagnik ok 80-95 KM . Szukalem informacji tutaj ale znalazlem niewiele, prosze o madre odpowiedzi ludzi ktorzy maja taki sprzet i robili cos przy nim.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie przy silnikach ceny porównywalne jak do innych zachodnich (John Deere, Fendt), najdroższe są części do skrzyni (tryby, wałki) i różnego rodzaju czujniki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kowal2    0

Zależy jeszcze jaki model,ale np.renówka 90-34 do silnika komplet na jedną dziure czyli tuleja,tlok,pierścienie ,sworzeń 550-650 zł(bebco),1szt uszczelki pod głowice ok 35-50 zł,pod miske olej.ok 60zł,,filtr oleju,paliwa 20zł.Tyle jeśli chodzi o moje doświadzczenia.

Najlepiej popatrz sobie na allegro,tam się mniej więcej zorientujesz jak to cenowo wygląda.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmer_89    20

nie, wlasnie chce kupic w konkretnym stanie ale zycie jest okrutne i mozna wybulic kaske i robic za chwile remont. A remont silnika ile moze kosztowac?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

remont jakies 10-12 tys. co 20 tys. godzin

jakiego szukasz? silnik MWM czy juz JD?


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

4 cyl. byly do roku 94, pozniej JD

MWM mniej spali, oba silniki sa malo awaryjne i zywotne


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmer_89    20

konkretnie myslalem o modelu 9514 a sa to ciagniki z lat 80

ostatnio zainteresowal mnie renault 6814 co prawda mniejszej mocy ale moze taniszy w eksploatacji

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcin349    26

Jeśli chcesz kupić renault to tylko z silnikiem Perkins, sąsiad ma i mu się nic nie dzieje a ja miałem z silnikiem mwm i są to straszne koszty napraw. Szczególnie jeśli chce się porządnie zrobić. Pod względem kosztów naprawy silnika 4cyl to miejsca zajmują odpowiednio

1. mwm

2. deutz

3. Jd

4. iveco

5. perkins

6. zetor

7. belarus więc zastanów się czy warto ( ranking robiłem z głowy, wiem że może konkretny model się różnić ale brałem pod uwagę silniki z lat 85-95)

A i muszę ci powiedzieć że od modelu 75.14 do 103.14 bodajże jest jeden silnik. Bo w reno są dwa typy silnika D226 I D227 różnią się tylko średnicą cylindra, no i są np. D226 3 cyl i 6 cyl.

Cena napraw to :

Zestaw naprawczy reno:

http://allegro.pl/zestaw-naprawczy-mwm-renault-fendt-d226-sw-35-i2948166903.html

Zestaw naprawczy perkins :

http://allegro.pl/zestaw-naprawczy-silnika-mf4-perkins-i2977618786.html

wał silnika perkins:

http://allegro.pl/wal-korbowy-perkins-4-236-na-sznur-i2961836377.html

wał silnika mwm:

http://allegro.pl/wal-korbowy-fendt-nominal-i2921791862.html

wiem że nie zawsze to musi być do wymiany, ale niby mwm wytrzymuje 20 tys mtg, a w polsce są tylko sztuki z przebiegiem 3-4 tys a okazuje się że trzeba silnik robić bo kompresji nie ma. Osobiście już straciłem zaufanie do renault.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
misiek38    2

ten komplet naprawczy do perkinsa to hińczyk

 

ja powiem tak tylko mwm nie znam nikogo kto narzeka na mwm

silnik perkinsa to kupuje się perkinsa a nie kombinacje wtedy to boli najgorzej po kieszeni

farmer_89 - napisz do mnie wiadomość dam ci dobre namiary i nie pożałujesz a wybór będzie należał do ciebie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kacper007a    0

są np renault 90-34 z silnikiem perkinsa ma chyba 85KM ja mam 90-34 MWM i nie narzekam mało spala i jak narazie jest bezawaryjny :)

a ile PLN masz na ciągnik???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

slinik perkinsa :lol: ciekawe dlaczego znalesc renie z tym silnikiem jest ciezko, to byl jakis niewypal, oznaczenie PX

nie wiem dlaczego ludzie uwazaja ten silnik za cos takiego swietnego

w tej cenie spokojnie cos znajdziesz i bedzie to nawet koncowka lat 80, nawet mozna znalesc do roku 95 w tej cenie


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmer_89    20

tez nie moge znalezc z silnikiem perkinsa

a na co zwracac szczegolna uwage podczas zakupu?

 

na allegro jest kilkanascie modeli9034 ale wiekszosc powyzej 40 tys.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek987    63

Na części do silników bym nie patrzył ponieważ ceny są zbliżone różnica 100-150 na tłok to niewiele. naprawa silnika 4cyl nie powinna być droższa niż 8 tyś i to wszystko (nowe kompletne tłoki, szlif wału, panewki, nowe zawory z planowaniem głowic, nowe końcówki wtrysków, sprawdzenie pompy, uszczelki i robocizna) Kolega robił silnik 6 w starym "dojczu" z lat 70 i robił to co pisałem z tym że rozebrał sam, zawiózł wał, głowice i pompę z wtryskami a za złożenie tego mechanik policzył 1600zł. całość wyszła 9 tyś, teraz chodzi aż miło.

 

Wiadomo że przy starym ciągniku trzeba patrzeć na wszystko bo trochę tu, tam i mamy drugi za remonty. Ja też patrzę za renówkami w cenie do 50tyś z serii od 106.54 do 133.54, czytam trochę tu i tam różne opinie i chcę kupić cały mechaniczny, dopuszczam jedynie EHR. Ponieważ koszty naprawy skrzyni z półbiegami i rewersem elektrohydraulicznym są spore. Z wyglądu to fergusony są ładne z tych lat ale elektronika i skrzynie po takim czasie zaczną sprawiać problemy. Wytrzymały jest też deutz ale ciężko za te pieniądze kupić coś dobrego.

Edytowano przez Wojtek987

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

nie ograniczaj sie tylko do jednego modelu

duzo czesciej mozna znalesc 95.14 lub 103.14

duzo jest tez starszych modeli, np.: 851.4 http://moto.allegro.pl/renault-851-4-z-turem-i2962592090.html

ten wyglada dosc dobrze na zdjeciach http://moto.allegro.pl/traktor-renault-90-34-85-km-i2978024675.html jesli masz niedaleko warto obejrzec

lub cos z nowszych http://otomoto.pl/renault-ceres-95-85-mwm-fendt-A236267.html tylko opony troche slabe, http://otomoto.pl/renault-ceres-85-nie-fendt-deutz-claas-pronar-ursus-same-landini-lamborghini-A250507.html a ten chyba malowana maska

zwracaj uwage na stan ogolny, jak przy kazdym ciagniku, czy sie nie leje, jak pracuje silnik i czy biegi wchodza ladnie, oczywiscie dobre radialne opony, zaczepy i najlepiej obciazniki,

malowane radzilbym omijac, moze jakies male poprawki na przednim zaczepie czy felgi


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcin349    26

Może i w kompletach naprawczych strasznej ceny nie ma ale jak wał to 10 kupisz do perkinsa jak jeden do mwm. A miałem renię 75.14 pracowała wyłącznie w prasie i turze, dużo się nie narobiła może coś ponad 50 mtg rocznie. Rozwaliły mi się dwie rzeczy frez od napędu koszt bodajże 2,3 tys no i w tej samej cenie jedna zębatka od pompy olejowej. Uwierz mi tanio nie ma. Jak usłyszałem ile wał zn 13 tys to mało z krzesła nie spadłem to prawie 1/3 tego co ona kosztowała. a to tylko parę kilko metalu. Napisz konkretnie co ma ciągnik robić, ile +- KM, do czego i jaka cena bo jak mam ci doradzić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmer_89    20

juz pisalem potrzebuje ciagnika na ok 20 ha o mocy ok 80-90 do max 40 tys zl bedzie to ciagnik glowny w przyszlosci bedzie do niego ladowacz i najlepiej z szybka skrzynia bo mam tez ziemie oddalona o 10-12 km .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcin349    26

No to z modeli to może df 4.50

massey ferguson 3060-3070 (idealna do ładowacza czołowego seria, sam mam taki )

massey ferguson 390,690

landini 8880,9880,

oraz niekiedy da się trafić pronara 82,

są jeszcze ursusy i zetory ale one cię pewnie nie interesują.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmer_89    20

zetory sa dosc drogie maja wolne skrzynie troche pala i nie maja konfortu

massey seria 3060 nie chce bo maja elektronike i skrzynie sie sypia z tego co wiem ewentualnie patrze massey 3 cyfrowy model np 698 lub podobny

 

chce po prostu cos lepszego z w miare konfortowa kabina bo w zniwa ja i moja 360 nie dajemy juz rady. kilka godzi prasowania w 360 = bol plecow glowy i szum w uszach. Mam nieduzo zboz bo ok 7ha ale dokupuje co roku nawet do 10 ha

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcin349    26

no jeśli kupujesz już le renault to ok ale nie 103.14 bo to jest najbardziej wyżyłowany silnik w reniach. Bo 106.14 jest bodajże 6 cyl to ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj