Zaloguj się, aby obserwować  
rino

mtz 82 bez kabiny

Polecane posty

Ferdek07    75
Już Ci tłumaczę. Chce nowego i musi być to belarus dlatego że:

1. Mam już jednego mtz 82 już 12 lat z turem i jedyne awarie jakie miałem to 2 razy wymieniana pompa hydrauliki, raz rozdzielacz i dwa razy przedni napęd, a i jedno łożysko w skrzyni tak nic po za tym, (a pracuje dużo i często bywa przeciązany) wiec awarii sie nie boje

 

po drugie jak kupie używkę zachodnią to wiadom o ze ciągnik jest potrzebny w szopie minimum 2 razy dziennie i do tego codziennie i jak mi nawali coś przy mtz to jade 15km do najbliższego serwisu i mam części, a jak sie zachodni rozwali to za częściami trzeba czekać albo jechać gdzieś dalej.

 

po trzecie mtz jest najtańszy ze wszystkich nowych.

Zdąć kabine z tego mtz i po sprawie :D , a kupić belarusa z przodem na krzyżakach i dokupić mocowanie do tura i cieszył byś się nową kabiną bo w nowym zawsze to chyba szczelniejsza i lepiej wyciszona będzie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rino    13

Hehe tylko przy mtz jest taki myk ze po zdjęciu kabiny to się zdejmuje cała deska rożdzielcza z orbitrolem, błotnikami, i podłogą, A ten sie bardzo dobrze sprawuje i nie chciał bym go ruszać. Nad nowym to ja myślę ale jakieś 120 km.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75
Hehe tylko przy mtz jest taki myk ze po zdjęciu kabiny to się zdejmuje cała deska rożdzielcza z orbitrolem, błotnikami, i podłogą, A ten sie bardzo dobrze sprawuje i nie chciał bym go ruszać. Nad nowym to ja myślę ale jakieś 120 km.

Nie bardzo rozumie to chcesz tylko do obory ciągnika, a tego starego mtz jeszcze trzymać i za jakiś czas zmienić na te 120 km? Ja to bym zcioł dach w tym mtz a szybciej kupił te 120 km, a pozatym mtz jest wysoki i wysoko się siedzi czy wjeżdzajac do obory nie będziesz musiał się schylać? :D , jak sie uparłeś na belarusa bez kabiny, to OK, ale jak nie znadziesz to bierz z kbiną i najlepiej z przodem na krzyżakach a kabine tak jak koledzy radzili zdjąć i na allegro wystawić :) , napewno ktoś się znajdzie zwłaszcza na orginalną kabine bo dużo jest takich ze sportowymi, a tak wogóle jak tak się wyznajesz na mtz to nie lepiej właśnie używke ze sportową kabiną znaleźć, a w przyszłości zawsze to na części bedzie do Twojego mtz,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rino    13

Tylko do obory!! A starego mtz będe trzymał ze wzgl na tura i jego bezawaryjną pracę, a wyznaje taka zasade że nigdy się nie pozbywam czegoś co jest dobre i dobrze służy. Jak zaczyna sie sypać to sprzedaję lub kapitalny remont.(o ile sie opłaca) Jak kupie nowego belarusa i trafie na dobry egzemplarz to mi długo posłuży. A 120km to już nie będzie mtz tylko zachodni. Wiem ze jest wysoki ale co mam wstawić do obory mtz najtaniej wychodzi a ciągni musi mieć co najmniej 80km.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbigi123    4

Sprzwdz ile wysokosci ma taki w sportowej kabinie, ale ty chyba masz z tą nowszą więc może wie ktoś z AF bo mnie też to interesuje, dlatego że mój znajomy ma chlewnie na głębokiej ściółce. Mój Mtz się tam nie miści, a w sportowej podobno tak. :D


 Landini Powerfarm 95, MTZ 82+TUR, Zetor 7745, 3xC-360 i ich 61ha pola do popisu... 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rino    13
Sprzwdz ile wysokosci ma taki w sportowej kabinie, ale ty chyba masz z tą nowszą więc może wie ktoś z AF bo mnie też to interesuje, dlatego że mój znajomy ma chlewnie na głębokiej ściółce. Mój Mtz się tam nie miści, a w sportowej podobno tak. :D

 

Właśnie mógłby mi ktoś podać wysokość mtz w sportowej?? Ja mam w tej dużej zbigi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

Napewno w sportowej wyższa jak 2,3m a wyobraź sobie swojego mtz z dachem pół metra niżej? pozatym mój mf 255 ma dokładnie 2,3 m a sportowa mtz stała obok i była dużo wyższa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rino    13

więc w sportowej odpada, poszukam jeszcze w necie, bo w przyszłym roku będa droższe z tego co sie dowiadywałem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Silver    0

Rino, tak jak na wstępie utnij kabine i wystaw na allegro, bo bez kabiny to pewnie nie znajdziesz, a na podstawowe wersje dają upusty już za 58 tyś był by belarus, no ale jak masz takiego brać to lepiej dołożyć i kupić z przodem na krzyżakach. a drożej będzie bo wejdą euro 2, ja bym polecał jakiegoś 5314 lub podobnego tam ze zdjęciem kabiny nie będzie żadnych kłopotów, albo pomyśl o tych zetorkach, 86 tysi to była 8441>? kup 6441 (chyba z 70 tyś duży rabatna takie dają) a jak bedzie słaba to zmieniasz wtryski ustwiasz większą dawke paliwa i będzie ok, pozatym te mniejsze mają niższe koła, a w mtz to wydaje mi się że tam takwysoko się siedzi że będziesz musiał się schylac wjeżdzając do obory i jadąc przez obore jeśli jesteś wysoki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rino    13

dziś dzwoniłem do pw cars i takiego belarusa można już kupić ok50 tyś więc dużo taniej od zetora a też posłuży a 6441 będzie za słaby a jak go przerobie to gwarancje stracę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75
dziś dzwoniłem do pw cars i takiego belarusa można już kupić ok50 tyś więc dużo taniej od zetora a też posłuży a 6441 będzie za słaby a jak go przerobie to gwarancje stracę.

Spoko znalazłeś bez kabiny, a jak z rejestracją (tzn. nie chcesz rejestrowac ale czy jest możliwość zarejestrowania ciągniak bez kabiny?)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rino    13
Spoko znalazłeś bez kabiny, a jak z rejestracją (tzn. nie chcesz rejestrowac ale czy jest możliwość zarejestrowania ciągniak bez kabiny?)

Czy znalazłem to nie do końca bo jest na zamówienie i ma sie koleś dowiedzieć ile bedzie kosztować w przyszłym roku bo teraz może nie zdązyć ( bo w 2 tyg. powinien sie wyrobić ze ściągnieciem ale jek nie zdązy to bedzie po nowym roku a niewiadomo jak wtedy będzie z cenami) Co do rejestracji to podobno można zarejestrować ciągnik z ramą ochronna zpejniającą wymogi bezpieczeństwa (o ile mi wiadomo mtz taką ramę posiada) A czemu Cię to interesuje???????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75
Czy znalazłem to nie do końca bo jest na zamówienie i ma sie koleś dowiedzieć ile bedzie kosztować w przyszłym roku bo teraz może nie zdązyć ( bo w 2 tyg. powinien sie wyrobić ze ściągnieciem ale jek nie zdązy to bedzie po nowym roku a niewiadomo jak wtedy będzie z cenami) Co do rejestracji to podobno można zarejestrować ciągnik z ramą ochronna zpejniającą wymogi bezpieczeństwa (o ile mi wiadomo mtz taką ramę posiada) A czemu Cię to interesuje???????

Tak z ciekawości, no ale te bez kabiny to są euro 1, więc po nowym roku chyba nie zarejestrujesz jak byś chciał, a skąd wiesz że tak zdrożeją po nowym roku? chyba będą droższe dlatego że bedą sprowadzali wersje euro 2 które sa droższe tylko a nie dlatego ze wogóle zdrożeją :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rino    13

Tak to są z euro1 wiec niby sie nie da zarejestrować. Kilku dealerów mi powiedziało ze po nowym roku zdrożeją wszystkie maszyny o kilka procent (chyba 5%) więc belarusy takze i niezależnie czy euro 1 czy 2. Może dlatego tak mówia żeby coś jeszcze sprzedać w tym roku niewiem. Cena 50 tyś jest bez gwarancji (gwarancja ok 4 tyś) i prawie wszystkie mtz na allegro to ceny bez gwarancji!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75
Tak to są z euro1 wiec niby sie nie da zarejestrować. Kilku dealerów mi powiedziało ze po nowym roku zdrożeją wszystkie maszyny o kilka procent (chyba 5%) więc belarusy takze i niezależnie czy euro 1 czy 2. Może dlatego tak mówia żeby coś jeszcze sprzedać w tym roku niewiem. Cena 50 tyś jest bez gwarancji (gwarancja ok 4 tyś) i prawie wszystkie mtz na allegro to ceny bez gwarancji!!!

W h*ja lecą sobie jak jeszcze zdrożeją to kto będzie jupował? i tak ludzie bardziej biorą używki z zachodu, może sie wyrwa z cenami jak ruszą zakupy na prow ale to dopiero około maja, w pewnej firmie załatwiającej dofinansowania koles mówil ze raczej nie powinno nic zdrożeć, owszem zdrożały troche maszyny ale bez przesady

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rino    13

No nie wiem ile w tym jest prawdy ale słyszałem ze mają podrożeć. Dlatego chce kupić jescze w tym roku albo chociarz zamówić żeby po starej cenie kupić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

rino słuchaj bierz zwykłego Belarusa, i mu dach zdejmij. przynajminej ja bym tak zrobił na Twoim miejscu.

 

Nie słuchac Ferdek007 bo troche czytając jego posty to żal mi, pierw sie napalał na MTZ a teraz non stop leje na nie kwasem, no po co? Na .... Ci zachodniak czy nawet Zetor!

[

 

Pozdrawiam i życze powodzonka.


Technika Rolnicza! (.pl)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rino    13

Wiem ale zdjęcie dachu nic nie da bo i tak za wysoki tzreba by mu kabinę ściąć!! A ty gdzie kupowałeś swojego mtz???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75
rino słuchaj bierz zwykłego Belarusa, i mu dach zdejmij. przynajminej ja bym tak zrobił na Twoim miejscu.

 

Nie słuchac Ferdek007 bo troche czytając jego posty to żal mi, pierw sie napalał na MTZ a teraz non stop leje na nie kwasem, no po co? Na .... Ci zachodniak czy nawet Zetor!

[

 

Pozdrawiam i życze powodzonka.

A co ja takiego złego, czy głupiego napisałem? Rino ma 2,4 wysokość obory to nawet ze zdjętą kabiną tak wysoko sie siedzi że przy wjeździe trzeba będzie się schylać dlatego wspomniałem o zetorze,

Zaraz leje kwasem na mtz, każdy chwali swoje, a sam tego nie wiesz czy Twój belarus pochodzi dłużej od zetora, farmtracka czy farmera, jakoś pronary są składane z dokładnie tych samych części i do trwałych nie należą, czyżby zemsta łukaszenki i do pronaru wysyłał wadliwe części. Marcin oby Twój belarus chodzi jak najdłużej, ale w myśl zasady że jak kupujesz tanio to zawsze wyjdzie drożej tak się zastanawiam gdzie jest pies pogrzebany w tym belarusie ;) więc nie obrażaj sie na jakieś drobne krytyczne uwagi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rino    13

Tu nie bardzo moge sie ztoba zgodzić ferdek bp nie zawsze tanio znaczy ze bubel i ze drozej wyjdzie!!!!!!!!!! A to ze pronary sie psuja to tylko dlatego ze polacy przyłozyli do tego reke. Chociarz też nie jest to reguła ze mtz z pronaru sie psują bo moj mtz był skladany w pronarze i jakoś sie nie psuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75
Tu nie bardzo moge sie ztoba zgodzić ferdek bp nie zawsze tanio znaczy ze bubel i ze drozej wyjdzie!!!!!!!!!! A to ze pronary sie psuja to tylko dlatego ze polacy przyłozyli do tego reke. Chociarz też nie jest to reguła ze mtz z pronaru sie psują bo moj mtz był skladany w pronarze i jakoś sie nie psuje.

http://www.agrofoto.pl/forum/ktry-nich-najlepszy-t3583.html cóż nie mam to juz nic nie będe o belarusach pisał a chciałem sie dowiedzieć czegoś wiecej o ruskiej technologi, z ruskich sprzętów miałem łade samare, też wkórzało mnie że kto nie miał do czynienia to zaraz nazywa to ruskim złomem chociaż zły samochód to nie był, ale pomimo że silnik i zawieszenie nie do zajechania to ma dużo innych bolączek wynikających ze słabej jakosci montarzu, kiepskich materiałów głupiej konstrukcji pewnych elementów którze niestety bardzo często przypominają o sobie i umilają codzienne użytkowanie,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rino    13

Pisałem ze nie jest to reguła ze pronarowskie sie psuja, a co do materiałów to mogły by być lepsze ale w rosji maja słabą stal która zawiera dożo wegla i nic lepszego zrobić nie mogą. Ruskie nie jest takie złe np te kombajny typu wektor lub sieczkarnie DON całkiem ładnie sie prezentuja. Jak chcesz sie coś dowiedziec to zadawaj pytania użytkownikom a od siebie pisz ze kolega mi mówił... i co otym sądzicie np. Bo ja np na temat innych ciągników to przewaznie pytam a sie nie wypowiadam bo nie mam hehe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
    • Przez rastafarmer
      Witam wszystkich bardzo serdecznie!
      Jestem nowym użytkownikiem- pomimo tego że przeczytałem regulamin, proszę o troszeczkę wyrozumiałości i uwagi jeśli robię jakieś błędy
      Mianowicie posiadam MTZ-ta 82 z przednim napędem. W najbliższym czasie chciałbym wymienić w nim opony z przodu.
      Fabrycznie mam wstawione 11,2 R20. W związku z powyższym mam do Was pytanie- czy jest możliwość wstawienia opon 12,4 R20? Czy to się wszystko "zgra" bez wymiany tylnych opon?
      Proszę o porady i uwagi.
      Pozdrawiam!
       
      Szymek
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj