Biznez404

Jakiej firmy zestaw naprawczy do silnika

Polecane posty

wieslaw16    79

Witam,Czarna Białostocka sprowadza orginał części ,a ma kilka fili w kraju tak że większych problemów nie ma z tym :rolleyes: Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Biznez404    2

Tak ale jak kupujesz to każdy mówi że to oryginał a teraz mamy tyle firm każda pisze że super jakość nawet w jednym sklepie są komplety z różnych firm -_- a sprzedawca zawsze będzie zachwalał towar :huh: .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

ale oryginał zawsze jest oznaczony w jakis sobsób że to oryginał a nie że sprzedawca gada niech se gada


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
renault    2

ja ostatnio kupowałem w łukowie końcówki do wtryskiwaczy do mtz82 to sprzedawca kazał przynieść magazynierowi jakiejś innej firmy ale nie oryginał powiedział że będą lepsze. w tej samej cenie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Biznez404    2

Każda firma ma swoje jakieś oznaczenia, wiem że parę lat wstecz jak kupiło się oryginał to pisało "сделано в ссср" :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    79

Witam,proponuje zwrócić uwagę przy kupnie bo można też nabyć złom, po mimo że orginał, to w zestawie naprawczym są często tgz. ''buble''spotkałem się z tym osobiście i tak np: w zestawie tulei, tłoki ,pierścienie, to zdarza się że pierścienie są produkcji polskiej, takie prowadzą kombinację ,na ich opakowaniu podany był producent ,a sklepowy w ciskał mi ciemnotę że to ruskie,a ponadto są braki nie ma wszystkiego co być powinno w zestawie,i tak: w moim przypadku brakowało zabezpieczeń sworznia tłokowego, jak też jedna tuleja była wadliwa ,miała głęboką rysę poprzeczną, która mogła by łamać pierścienie, a na cztery pompy wodne które mi wymieniano, jedna była dobra, reszta puszczała wodę leciało gorzej jak z tej zepsutej, jedna z nich w obudowie miała dziurę na wylot po prostu wadliwy odlew .Tak że najlepiej kupując, być osobiście i dać sobie czas aby wnikliwie wszystko obejrzeć i nie dać się poganiać, albowiem "pośpiech jest wskazany ,ale przy łapaniu pcheł "a tu jednak płacimy dość słono ;) Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karol1983    0

witam a ja mam pytanie skad lepiej kupowac czesci z firmy grand czy agrom adam i ewa chaniewscy oboje so z czarnej bialostockiej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gelo707    21

Dziś znalazłem taki zestaw pisze ukrajński co o nim sądzicie, a może ktoś ten zestaw montował ? :huh: http://allegro.pl/ro...2943399260.html

Jak dwa lata temu u nich byłem to rozładowywali całego tira części z ukrainy. Pewnie to ukraińskie albo "ruskie". Najlepiej zadzwonić wypytać, albo podjechać osobiście


c20xe- to 150 powodów do bezczelności na szosie;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Macin2    0

A tak na marginesie-czy w jumzie silnik d-65 idą takie same zestawy naprawcze jak w d-240?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Biznez404    2

Dokładnie się dowiedziałem, do jumza idą te same zastawy, tylko tuleja cylindra jest o 1,5 cm dłuższa, a tłok z firmy "GMP". :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
abdul77e    0

Ja w swoich ruskich mam pozakładane polskie pierscienie Prima i polecam poniewaZ rosyjskie czesto są buble.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stuart    121

Ja części kupuje zawsze oryginalne i najlepiej chodzić do jednego dealera najlepiej zaufanego . Kiedyś walnął mi krzyżak od napędu w sklepie nie było oryginalnego a podróbka polska kosztował 50 zł a przy dopłacie 70 zł leżał do wzięcia oryginalny kompletny przekaźnik od napędu przedniej osi :D Tak że więc opłaca się szukać oryginalnych części i zanim pójdziemy do sklepu za częściami to warto poszukać w internecie ile kosztują te części a jak ktoś zacznie nam wciskać polską i niby oryginał Belarus to będziemy wiedzieli że polskie są droższe ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

A te STAPRI - co za firma i skąd ?

To są wschodnie pierścienie akurat ale dobrej jakości bo ruskie a ruskie to też różnica ale Stapri akurat do ruska tylko i wyłącznie


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arab1    23

No właśnie ,może jakie zestawy naprawcze idą do nowych belarusów z jakiej firmy?,bo patrząc na ogłoszenia sklepów to spora część pisze że oryginał ,a każde z innej fabryki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marobas    230

oryginał to nie to samo co fabryka; oryginał to sobie może napisać każdy, że oryginalne tej danej konkretnej firmy, a nie że np ktoś dotoczył w stodole i dał naklejke np. mahle.
do samochodów czasami sie zdarzały firmy które oficjalnie ogłaszały że są producentami "na pierwszy montaż" czyli do fabryk, ale i tak nigdy nie da sie kupić takiej jakości jak fabryka, bo fabryka ma możliwość wymóc na producencie jakość (znaczy to tyle że prima sort idzie na fabryki, a reszta na sklepy)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Blusik
      Witam 
      Mam pytania jaka podkładka ma znajdować się pod korkiem zlewu oleju w silniku 1hc102 chodzi mi o średnice.
      Jak również o gwint jaki jest w pompie pz63a ponieważ musze odkręcić wąż.
       
      Pozdrawiam 
    • Przez Manio221
      Mam pytanie znalazłem silnik do MF 2620 od kombajnu class senator typ silnika Perkins A6. 354,4 czy będzie pasował? Proszę o pomoc. Niby takie same typy silników  😉
    • Przez Darek43
      Witam mam problem z ciśnieniem oleju po remoncie zapala się kontrolka od oleju A przed nie paliła się czy to może być wina pompy  olejowej.
    • Przez MichalP
      Mam kilka pytań co do silnika w tym ciągniku może ktoś mi podpowie.
      1. Gdzie na silniku jest tabliczka żeby odczytać dokładnie  wersje silnika ? 
      2. Miska olejowa - odkręciłem wszystkie śruby  i mam problem od strony skrzyni odchodzi trzyma się od strony napędu. (odkręcone jest 24 śruby) czy   jest jakiś myk żeby tą  miskę zdjąć? 
      Dodam tylko że  moja ma uszy  gdzie na innych zdjęciach poglądowych  ich nie widzę.  Może ktoś dysponuje jakąś instrukcją serwisową do tego silnika 
      3. Jakiej  firmy kupować   tłoki i cylindry ? 
       
    • Przez Lukecki
      Witam, wydaje mi się że w moim Ursusie 1614 są za niskie max obr. Gaz w podłodze a jest tak mniej więcej 2000 obr. (obrotomierz nie działa) czy jest tam jakiś ogranicznik? Dodam że nie może zgasnąć po puszczeniu gazu dopiero po podniesieniu pedału od spodu. 
      Na filmach na YT mają większe obroty z tego co mi się wydaje 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj