booster12

Ursus 3512 zamienie na zetora

Polecane posty

booster12    2

Witam chce pogonić swojego 3512 bo nie powiem że już lekko mnie denerwuje ten ciągnik , jedyny plus perkinsa jest taki że mało pali i nic z tego nie wynika , co kolwiek do niego się nie podczepi jest mu ciężka zaznaczam że mam go na wąskich kołach R32 , komfortu to wogle nie ma ze względu na sztywną konstrukcję , co przemawia mnie nad zmiana na zetora to że jest zdecydowanie cięższy od U3512 co idzie za tym ma lepszy uciąg , podnośnik mają siłowniki pomocnicze dzieki czemu podnośnik jest silniejszy , ale i tak zetory maja lepsze podnośnik wydaniejszą pompe. Czy podzielacię moją decyzję proszę opinie zgóry dzięks, a jeszcze zaznacze ze jest to ciągnik pomocniczy>.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maciekc2    3

witam miałem ursusa 3512 od nowości i faktycznie w niektórych pracach był kiepski pomimo opon 14,9 na 28mało palił do kosiarki był dobry lekkie prace były nim znosne,teraz mam zetora 5011 i jestem zadowolony ze zmieniłem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

witam miałem ursusa 3512 od nowości i faktycznie w niektórych pracach był kiepski pomimo opon 14,9 na 28mało palił do kosiarki był dobry lekkie prace były nim znosne,teraz mam zetora 5011 i jestem zadowolony ze zmieniłem

lepszy jest zetor !!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
booster12    2

Problem mam taki bo ludzie piszą rożnie na temat tego małego zetora że sa to najbardziej nieudane ciągniki z rodziny zetorów, i układ jest taki czy te małe zetory są wytrzymałe i czy w stosunku do MF dużo wiecej palą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

podobnie jak w ursusie problemu z uszczelką pod głowicą, czasami trzeba splanować blok, poza tym zetory 3 cyl w większosci to wersje bez wspomagania, uciag może i lepszy od mf-a ale za to spalanie w ciężkich pracach wieksze jak w c360,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
booster12    2

Dlatego koledzy trzeba szukac wersji z zachodu , nawet ursusy które szły na zachódz był zdecydowanie lepsze niż krajany , FINY, DELUXE , i ZETORY EXPORT

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam chce pogonić swojego 3512 bo nie powiem że już lekko mnie denerwuje ten ciągnik , jedyny plus perkinsa jest taki że mało pali i nic z tego nie wynika , co kolwiek do niego się nie podczepi jest mu ciężka zaznaczam że mam go na wąskich kołach R32 , komfortu to wogle nie ma ze względu na sztywną konstrukcję , co przemawia mnie nad zmiana na zetora to że jest zdecydowanie cięższy od U3512 co idzie za tym ma lepszy uciąg , podnośnik mają siłowniki pomocnicze dzieki czemu podnośnik jest silniejszy , ale i tak zetory maja lepsze podnośnik wydaniejszą pompe. Czy podzielacię moją decyzję proszę opinie zgóry dzięks, a jeszcze zaznacze ze jest to ciągnik pomocniczy>.

 

3512 mało pali ale w lekkich pracach, jak dać mu obciążenie to też potrafi sporo łyknąć, na wąskich kołach uciąg mizerny na szerszych silnik za słaby

szukaj czegoś z napędem 4x4


red power

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
a-za-ZO-9    0

a ja proponuję kupić 7211 ponieważ jest dobże wywarzony,duży uciąg,nie pali dużo w lekkich pracach no i przede wszystkim to jest komfort jazdy, z takiego traktora nie chce się wysiadać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
booster12    2

Tak wiem tylko zetorowi jak sie da w piz*e to lubi łyknoć , wiem po 912 tego silnika nie da sie zdławić nawet jak go katuje pekins by dawno wymienkł i zgasł , a to idzie inna charakterystyka silnika , perkins szybko wchodzi na obroty i lubi górna partię obrotów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem dlaczego chciał byś 4514 bez wachania brał bym 5211 są solidne mało palą itd. booster nie mów ze taki zetor dużo pali bo w porównaniu do mf spali ci mniej, np bedziesz orał 1ha to zetorem zrobisz to dużo szybciej i spali mniej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
patryk09091995    128

4514 wcale nie są takie złe na szerszych oponach dość dobry uciąg mają tylko lubią łyknąć w ciężkiej robocie ale to są dobre ciągniki zetora też bym polecał ponieważ pali stosunkowo mało w ciężkiej robocie ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

Nie wiem dlaczego chciał byś 4514 bez wachania brał bym 5211 są solidne mało palą itd. booster nie mów ze taki zetor dużo pali bo w porównaniu do mf spali ci mniej, np bedziesz orał 1ha to zetorem zrobisz to dużo szybciej i spali mniej.

ale zanim dojedziesz na pole i uczepisz pług to na jedno wyjdzie spalanie hehe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ale ile on ci spali 50ml więcej?? nie wiem bo sie w takie rzeczy nie bawie, obliczam ile spale w orce a nie na dojeździe do pola

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
booster12    2

Tez jakoś jest bardziej jestem przekonany ku zetorowi czesi prawie jak niemcy jesli chodzi o wykonanie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

ale ile on ci spali 50ml więcej?? nie wiem bo sie w takie rzeczy nie bawie, obliczam ile spale w orce a nie na dojeździe do pola

brawo poza orką nic innego nie będziesz robił tym ciągnikiem? policz sobie np. masz 10ha pola i 10ha łąki robisz rocznie 400mtg, z tego orka to np. 3godz 1hektar czyli robisz nim 30mtg w orce, to nawet nie jest 10% wykonywanej pracy, wiem wiem jeszcze inne uprawy to może następne 20-30mtg a 80% prac to różnego rodzaju lekkie i mniej lekkie prace jak transport zgrabiarka, kosiarka, zawiezienie cielaka na spęd, jakis ładowacz, rozrzutnik no i oczywiscie przejazdy dojazdy na pole pyrkotanie przy odczepianiu podczepianiu maszyn itd itd, ale oczywiscie najważniejsze to te 7% pracy ciągnika jaki wykonuje w orce reszta nie ma znaczenia :lol: jak tak orka ważna to może lepiej zainwestować w u1614 lub kirowca z pługami od deta co wy na to? w końcu tylko orka się liczy

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
booster12    2

Kolego nie orka ale tez komfort , zwrotność , co mi po to takim ciągnik kiedy jest za lekki . Nie rozumiesz tego co pisałem wcześniej pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

Twoja sprawa chcesz zamieniaj, ale paliwa trochę więcej będziesz kupował ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik1973    15287

Niech sobie zamieni na tego zetora i się cieszy. Ja też kiedyś szukałem zetora 5211 ale nic godnego nie było same wyrypańce i tam żadnej rewelacji nie widziałem. Kupiłem u3512 i jest git. Co tu gadać inni nażekają że im limit zwrotu akcyzy nie wystarcza, a mi zostaje jeszcze 40% dla volva. Ot tyle w temacie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Taa ursus chodzi na wodę,a jak ktoś ma zetora to w skali roku na 10ha spali 500l ON więcej .POLECAM ZETORY.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
booster12    2

Dokładnie kolego mam to samo tez zawsze mi brakuje kilkanasię litrów do pełnego zwrotu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie patrząc na spalanie w zetorze masz wielką kabinę w której pomieścisz 5 osób i ta miękka oś to jest to a nie jakieś skakanie na każdym dołku ni i wreszcie wspomaganie, u nas we wsi jednemu chłopowi rękę złamało jak bronowal ciapkiem po bruzdach a jak masz wspomaganie to ty wladasz kierownicą a nie na odwrót.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
booster12    2

Oj kolego boże kochany wieszkość 5211 nie ma wspomagania , wieszkośc 4512 tez nie ma wspomagania teraz nie ma problemu szuka sie takiego zetora który ma wspomaganie dużo jest z ciągniety z zachodu nie ma problemu , to nie jest poczatek lat 90 że są same krajowe ciągniki rynek wtórny jest duży , zetora i fergusona można znaleść wypasionego tylko trzeba troche poszukać i pojedzić , Tak jak Cieżka Seria Ursusa , ciągniki które były produkowane w kraju i sprzedawane w kraju były spartanami wporównaniu do tych które trafiały na Export , nawet powiem wiecej za granica były tabuny mechaników z FSO Ursusa które jeszcze raz ten sprzent poprawiały .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez kubatedi
      Witam
      Mam pewien problem mianowicie w przyczepie autosan d44b kazde koło podczas jazdy chodzi sobie lewo prawo zamiast toczyc sie prosto cczym to moze byc spodowdowane? Szpilki wszystkie sa dociagniete, oraz nie ma luzu na kołach.
      Proszę o porady
       


    • Przez Mikua
      Czesc Problem taki że nie mogę stawić początku wtrysku, na kole zamachowym posiadam 3 kreski, raz paliwo drgnie na pierwszej, raz na ostatniej A nie kiedy z 2-3 cm nad ostatnią kreską, silnik jest po kapitalnym remoncie, kola od rozrządu są nowe-ursusa, ustawienie-dwie kropki kola wału w jedna kola pośredniego, dwie kropki kola rozrządu w dwie kropkę kola pośredniego, i 0 kola pośredniego z 0 kola pompy wtryskowej, silnik zapala lecz nie równo pracuje, takie "szczekanie" ma ktoś pomyśl co może być nie tak? Pozdrawiam
    • Przez Veq9
      Witam
       
      czy mógłby mi ktoś proszę wytłumaczyć jaką funkcje pełni owa wajcha ( podejrzewam iż jest to zmiana prędkości wom z 540 na 1000 oraz odwrotnie), oraz jak ową wajchą manipulować by otrzymać owe prędkości tzn.  Należy ją wdusić, przekręcić czy jak, bo niezbyt wiem ???
      Z góry informuje iż jest to oryginalny element stosowany w Ursus 1634 wersja exportowa

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj