Skocz do zawartości
wojtii

Problem z odpalaniem.

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
tommy66692    10
Gdy jest chlodno ciezko odpalic C360(bez goracej wody nie da rady). Pompa byla wymieniona oraz wtryski, co moze byc przyczyna??? Slyszalem ze moze byc to wina przestawionego rozrzadu ,ale czy on moze sie samoczynnie przestawic??

 

U nas 330 nigdy bez gorącej wody nie zapalała....Zawsze przelaliśmy ze 2 razy i dopiero z trudem zapaliła....Ale zawsze po generalce było lepiej.... ;) Ale chyba wszystkie ciagniki w zimie palą gorzej....Jeśli ciagnik jest ci czesto potrzebny to postaw go w jakims garażu gdzie jest cieplej(u nas zawsze 330 stałą w garażu gdzie jest piec centralnego)Mogą to być zawory,akumulatory choć nie do końca skoro piszesz że jak nalejesz gorącej wody to zapali...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Waldekps2    2

Mi c-360 odpalała po minucie kręcenia rozrusznikiem. Rozebrałem silnik i okazało sie że pierścienie są pozapiekane albo popękane więc było słabe sprężanie i dletego słabo odpalała.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Waldekps2    2

No właśnie, a do tego jak jeszcze akumulator nie daje kopa tzn. wolno kręci to zanim obróci wałem to cała kompresja ucieka albo przez te pierścienie albo przez zawory nieszczelne a przy zapłonie samoczynnym jak nie ma odpowiedniego ciśnienia to nie następuje zapłon mieszanki. W efekcie z komina leci szary dym a silnik nie odpala ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lpluto    1

Pierscienie mial robione wiosna... Akumulatory mial sprawdzane... Juz nawet jak jest tylko plus 10 to ciezko pali...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Waldekps2    2

Mój też kiedyś nie palił po remoncie i sie okazalo że rozrząd był o jeden ząbek źle ustawiony. Tylko, że wtedy był słaby i odrazu był poprawiony. A pompa i cały układ paliwowy masz ok?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Waldekps2    2

No też tak może byc, że to ten zaworek. Spróbuj przed zapalaniem przepompować kilka razy ręczną pompką. Jeśli pomoże to będzie właśnie to.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lpluto    1
Czy jak kręcisz to idzie biały czy czarny dym??? Czy wogóle nie idzie ???
Idzie bialy dym...

 

No też tak może byc, że to ten zaworek. Spróbuj przed zapalaniem przepompować kilka razy ręczną pompką. Jeśli pomoże to będzie właśnie to.
Pompowanie reczna pompka nic nie pomaga...

 

Mój też kiedyś nie palił po remoncie i sie okazalo że rozrząd był o jeden ząbek źle ustawiony. Tylko, że wtedy był słaby i odrazu był poprawiony. A pompa i cały układ paliwowy masz ok?
Pompa paliwa i wtryski byly wymieniane...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Waldekps2    2

Można jeszcze spróbować przestawić zapłon. Trzeba poluzować pompe i przekręcic w prawo albo w lewo i zobaczyć jak wtedy bedzie odpalać. Bo jeśli dymi na biąlo to znaczy, że pompa podaje paliwo ale może to robić za późno czyli zły zapłon albo za małe sprężanie. Ale jeśli remont był niedawno to sprężanie powinno być ok. Spróbuj tą pompe przestawić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Waldekps2    2

A może poprostu jakieś hu***e paliwo kupiłeś? Pamiętam u nas taki przypadek. Facet włał do ciężarówki to go ciągali z kilometr i nawet nie pisnoł tylko dymił na biało. Nic nie było za nim widać ;):):)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maniek    5

Jeżeli po zapaleniu (zakładając że ciężko zapala) charakteryzuje się nie równą pracą silnika i niereaguje zbytnio na dodanie gazu oraz kopci to na 99% jest to rozrząd. Oczywiście jeśli wtryski i pompa są ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dominator88    1

Dziś z rana zapalił bez jakich kolwiek problemów zreszta jak zawsze :rolleyes:

Pojechałem na spęd ze świniami i po powrocie wyłączyłem traktor i niemogłem go ponownie uruchomić :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dominator88    1

klemy już sprawdziłem i jest wszystko ok akumulatort też sprawdziłem są naładowane a traktor jagby niemiał mocy rozrusznik stoi w miejscu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommy66692    10

To nie traktor ma mieć moc rozruszać rozrusznik tylko rozrusznik traktor :rolleyes: U mnie było to samo to poszedł rozrusznik-kantował i poszedł do regeneracji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez PIOTREK86
      Witam ;D. Może ktoś mi napisać jaki sprzęt najlepiej nadawałby się do ursusa 914? Dokładnie chodzi mi o plugi, szerokość agregatu uprawowego oraz liczbe łap i szerokość agregatu ścierniskowego. dodam że mam ziemie 1-3 klasy. Z góry dziękuje ;D
    • Przez xsardas18
      czy jest możliwe wspomaganie w C-330
    • Przez Wojtek
      ile wam palą te ursusy na mtg i na ile godzin pracy ciezkiej lub lekkiej starcza pełen gorny zbiornik
      jak bym nie kombinował czy jezdząc na obrotach 1500-1700 w orce czyw innych pracach czy obrotach 2100-2400 zawsze mi gasnie ciagnik z braku paliwa po około 7 godzinach,( mam 1224, pzrez kilka dni chodziła w turbo ale sie zatarła i znowu jest bez turbo, pompa jest spowrotem zmieniona od bez turbo)
    • Przez szybki00
      Jak już wspomniałem w temacie potrzebuje informacji jak i czym wyciszyć kabine w Ursusie 1002. Piszcie co wiecie w tej sprawie, a może ktoś juz robił coś takiego
      Pozdrawiam
    • Gość Profil usunięty
      Przez Gość Profil usunięty
      Witam mamy w zamiarze kupić prase do naszej sześćdziesiątki i tu moje pytanie jaką prase wybrać żeby się nie zamęczyć ciągnika, na co zwracać uwagę przy kupnie prasy?
      Zastanawialiśmy się nad Krone KR 125 lub 130 czy to dobry wybór?(Jeśli by mógł ktoś napisać coś o tej prasie jak z awariami i częściami).
      Fundusze na to przeznaczone są niewielkie max. 15 tyś.
      Prosze o podpowiedzi pozdrawiam Czazal ^^
×