wojtii

Problem z odpalaniem.

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
zeti60    4

witam mam pytanko odnosnie c 360 mam problem z odpaleniem mianowicie długo musi krecic rok temu miałem robiony remont wymieniłem tłoki wał pompe po reg. jedynie co nie zrobiłem to głowice i tu moje pytanie czy głowice mają az taki wpływ na to ze tak ciezko pali? :mellow:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PIOTREK44    2

też bym się zastanawiał nad pompą paliwową

a ja mam takie pytanie jak na pompie jest śruba od ustawiania dawki paliwa / obrotów i ona jest przykręcona tak żeby ciągnik mniej palił to może przez to że jest za bardzo przykręcona źle palić ursus c-360?? (pompa paliwowa)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiesmag    54

@PIOTREK44-śruba od dawki a śruba od obrotów to zupełnie co innego.

dawka rozruchowa i dawka paliwa to również dwie różne sprawy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

witam mam pytanko odnosnie c 360 mam problem z odpaleniem mianowicie długo musi krecic rok temu miałem robiony remont wymieniłem tłoki wał pompe po reg. jedynie co nie zrobiłem to głowice i tu moje pytanie czy głowice mają az taki wpływ na to ze tak ciezko pali? :mellow:

Oczywiście, że głowice mają duży wpływ na odpalanie.

A wtryski robiłeś? Wymieniałeś lub sprawdzałeś?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zeti60    4

wtryski tez były robone tylko te głowice musze oddac do regeneracji i sie zobaczy ale dzieki za odp :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MateuszC330    0

Witam!

Mam problem z rozrusznikiem w c360 3p. Pech chciał że mam akurat to gówno szybkobieżne. Ale głupi byłem jak kupowałem ciagnik że niezamieniłem rozrusznika na oryginalny a była taka opcja przez sprzedającego. Zaraz po kupnie w miare dobrze chodził ten rozrusznik potem sie zaczął zacinać to go rozebrałem i przeczysciłem i posmarowałem. Przez dwa trzy miesiace był spokoj, a teraz ma taką przypadłość że kręci tylko że zazębi ładnie ale tylko na dosłownie na sekunde a potem słychać że sie odzębia i kreci na sucho. Ponowna próba jest taka sama itp. Mam juz dosc tych gówien nie ma to jak oryginalny rozrusznik tylko ciezko go dostać bo jak wiadomo rózni sie od tego do c360. Jak wiecie głowica jest inna no i zębnik ma 10 a nie jak w c360 11 zebów. Jakby ktoś miał do sprzedania używke to chetnie kupie bo nowego za 600zl nie usmiecha mi sie kupowac.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

to prawdopodobnie będzie bendix. Slizka sprzegło jednokierunkowe po zazebieniu z wieńcem. Efekt taki jak by rozrusznik pracował luzem.

Edytowano przez seweryn20

BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JUMIKO    62

Mateusz, prawdopodobnie przedobrzyłeś z tym smarowaniem i dlatego ślizga Ci się tzw. bendix. Proponuję rozebrać rozrusznik wypłukać porządnie bendix kilkakrotnie w benzynie. Miałem tak w zwykłym rozruszniku i pomogło a jeżeli nie to wymiana tegoż ustrojstwa. Rozruszniki szybkoobrotowe są delikatne i nie wolno nimi długo kręcić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Wszystko to prawda co piszecie, miałem ten sam problem z szybko obrotowym rozrusznikiem, do tego jeszcze zaczął niszczyć wieniec. Wywaliłem go, założyłem z powrotem zwykły i się problem skończył. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Mam w mtz-cie szybkoobrotowy. Ostatnio bendix wymieniałem bo ślizgał tak że już nie możliwe było zapalenie. Wieniec w jednym miejscu dobre 5mm wydarty a zęby na rozruszniku bez zużycia. Prawdopodobnie silnik rozrusznika zanim się zazębi ma już duże obroty i w tyłek od uderzenia dostaje sprzegło i bardziej miękkie zeby wieńca. Powinien zaczynać krecic dopiero po zazębieniu to nie wyrzadzał by tyle szkód.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MateuszC330    0

Mateusz, prawdopodobnie przedobrzyłeś z tym smarowaniem i dlatego ślizga Ci się tzw. bendix. Proponuję rozebrać rozrusznik wypłukać porządnie bendix kilkakrotnie w benzynie. Miałem tak w zwykłym rozruszniku i pomogło a jeżeli nie to wymiana tegoż ustrojstwa. Rozruszniki szybkoobrotowe są delikatne i nie wolno nimi długo kręcić.

tylko że ja go smarowałem gdzieś pół roku temu... tym preparatem w spreyu co zawiera smar w sobie. I potem chodził elegancko przez jakies 100mtg czyli 4-5 miesięcy. A teraz na wiosne mu odbiło.... szukam oryginała bo mnie ten wkurza i jeszcze ciort go wie jakiej firmy może jakieś chińskie to wiadomo że padlina

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jacek3p    0

w którym miejscu znajduje się sitko w pompie wtryskowej 3p ? prosze o odpowiedź pilne ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorz508    3

Sitko znajduję się pod przewodem wejściowym do pompy, czyli pod pierwszym przewodem patrząc od prawej strony. Musisz wykręcić tam przewód i to w co sie wkręca przewodzik, klucz 22 albo 24 bodajże o ile dobrze pamiętam. Będzie tam sitko, zaworek i sprężynka, albo sprężynki. Na forum gdzieś było rozrysowane jak to wygląda, ja dawno temu to rozkręcałem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pszczolt    0

Ja z kolei mam taki problem z 3P że wraz ze wzrostem temperatury silnika są coraz wieksze problem z zapłonem i wydaje mi sie ze spada moc ale to moze mi sie tylko wydawac. Ostatnio wożony byl obornik to w polowie dnia trzeba bylo naprawde długo krecic zeby odpalil. Wymieniane byly wszystkie filtry, wtryskiwacze. Nastąpiła moze mała poprawa ale dalej jest nie tak jak powinno. Z góry dziękuje wszystkim za rady

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Ja bym obstawiał pompę wtryskową, a dokładnie jej głowice - rozdzielacz.

Jak będziesz miał ciepły silnik i będą problemy z zapaleniem to polej ja wodą jak pomoże to pompa do regeneracji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Korpi    0

Odnośnie tego szybko obrotowego ustrojstwa tez mogę się wypowiedzieć. 2 lata temu 60 ciężko paliła, pomyślałem że to rozrusznik bo jak go wcześniej rozbierałem widziałem mocno już zużyty wirnik, w ogóle cały był taki spalony. Pojechałem więc do sklepu a sprzedawca zaproponował mi szybko obrotowy. Że niby dużo lepszy, że ciągnik na tym łatwiej zapala, mały pobór prądu. Skoro miał być taki dobry i był dużo tańszy od oryginalnego to kupiłem. Jeździłem na nim z pół roku i okazało się że prawdziwą przyczyną ciężkiego rozruchu były akumulatory. Wymieniłem je i wszystko było w porządku. W tym roku gdy chciałem wyjechać w pole ciągnik coś ciężej palił, myślałem że to dlatego że remont głowic zrobiłem. Aż tu do ostatniej soboty chce zapalić i nic. Słychać cykanie ale nie zakręci. Myślałem że akumulatory, podładowałem a on dalej nic. No to wykręcam rozrusznik. Po rozebraniu okazało się że szczotek praktycznie nie ma a komutator na wirniku cały spalony i stopiony, akurat miesiąc po zakończeniu gwarancji. Założyłem oryginalny mocno zużyty a pomimo to zapala od strzała. Nikomu tego nie polecam. Chyba że ktoś ma za dużo kasy i stać go żeby kupić co 2 lata wywalić 300zł na nowy rozrusznik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kzarczyn    0

Witam

Mam problem z 4011. Padł mi guzik od odpalania, i od dwóch dni pale traktor śrubokrętem przy rozruszniku. Zawsze palił od strzała.

Wczoraj. Nie chciał odpalić, po odpowietrzeniu i długim kręceniu z wielkim bólem odpalił, ale długo nie chciał wejść na obroty, max 800.

Jak wszedł na obroty to już jeździł i pracował normalnie.

Dzisiaj rano odpalił od strzała, i chodził normalnie. Postał pół dnia na słońcu i już nie odpalił.

Rozrusznik kręci jak głupi, ropa jest, filtry czyste, odpowietrzony. Dymu w czasie kręcenia nie ma wcale.

Po poluzowaniu przewodów od wtrysków ropy nie widać.

Jakieś sugestie co to może być?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiesmag    54

zapowietrzony-ale nie przez powietrze,tylko paliwo swobodnie ucieka przez przelew,i na sekcjach za mało-sprawdź (wymień )zawór przelewowy.trochę ciśnienia w pompie musi być-a opisujesz że raz zapala a raz nie-raz trzyma ciśnienie i po kilku dniach zapali,a raz po chwili są problemy-to by pasowało z zaworkiem.

najpierw zaworek,jeśli nie pomoże to będziesz się martwił-zawór to drobnostka,a wielu się na nim potyka-jeden to jeździł od pompiarza do pompiarza,ale nigdy z zaworkiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kzarczyn    0

Witam

Dzięki za pomoc. Rano wykręciłem zawór przelewowy, rozebrałem, rozciągnąłem sprężynkę, odpowietrzyłem układ i zapalił bez problemu.

Potem kupiłem nowy zawór, wymieniłem i było ok.

Potem okazało się, że delikatnie cieknie na połączeniu zawór-przewód. Na nowych podkładkach nie mogę tego dokręcić aby nie ciekło.

Po dłuższym postoju znowu to samo, ledwo zapalił i nie mógł wejść na obroty, po odpowietrzeniu jest ok.

Dodatkowo zauważyłem, że ręczna pompka paliwa nie robi się twarda przy pompowaniu. W którym miejscu jest zawór jednokierunkowy odpowiedzialny za niecofanie się paliwa?

Czy takie objawy pasują do zapowietrzającego się układu paliwowego?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiesmag    54

@kzarczyn-nie możesz uszczelnić na podkładkach?-wymień również oczko-po kilku mocniejszych przykręceniach lubi się odkształcić,i puszcza podkładka-oczko.

 

o tan jednokierunkowy zawór to chodzi ci o ten na pompie podającej?-z jednej i drugiej strony ręcznej masz takie korki.

 

ale puki masz nieszczelność przy zaworze przelewowym to nadal będą takie same objawy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kzarczyn    0

Dzięki Wiesmag. A już myślałem, że w końcu udało mi się uszczelnić układ paliwowy.

Czy da się to oczko wymienić w domowych warunkach, ewentualnie jak, czy trzeba cały przewód kupować?

Zawory jednokierunkowe po bokach pompki ręcznej wystarczy wyczyścić czy się je wymienia?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Zobacz w jakim są stanie. Z czasem ich powierzchnia jest uszkodzona przez zanieczyszczenia zaciągane z baku. Tyle że ja bym się z tym powstrzymał na nich nie jest wymagana stuprocentowa szczelność. Jak doprowadzisz wszystkie połączenie do szczelności pewnie przestanie się zapowietrzać. Głównie na przewodach przed pompką się skup.

  • Like 1

BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kzarczyn    0

Witam

Sprawa wygląda następująco. Cały układ paliwowy szczelny. Jedynie na przelewie pompy wtryskowej delikatnie się sączy paliwo (jedna kropla na godzinę, ale to raczej za mało). Odpowietrzam pompę wtryskową, na tej śrubce na pompie. Traktor odpala bez problemu, chodzi chwilę normalnie, zaczyna tracić obroty i w końcu zgaśnie. Jak zgaśnie to wystarczy odpowietrzyć na pompie i znowu chwilę chodzi normalnie. I tak praktycznie co 200 metrów.

Dodatkowo zauważyłem, że jak pompuje się pompką ręczną to nie stawia ona oporu. Kiedyś jak się pompowało pompką ręczną to po chwili zaczynała ona stawiać opór i paliwo aż z pompki leciało, a teraz można pompować i nic takiego nie występuje. Zawory jednokierunkowe czyste i wyglądają raczej OK.

Podejrzewam, że paliwo się cofa i pompa nie da rady jej zaciągać więc jest jakiś problem z zaworami jednokierunkowymi.

W czym może tkwić problem. W pompce zasilającej czy w pompie wtryskowej?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez WorguleFarm
      Witam, mam pytanie a mianowicie gdzie są kalamitki do smarowania w Ursusie C-360 
      Znalazłem ich 8 ale może wiecie gdzie są jeszcze ?
       
      Znalazłem:
      -przy przednich kołach po 2 na każde koło = 4
      -na "przodzie ciągnika pod spodem"           = 2
      -na pompie wodnej                                      = 1
      -na pedale sprzęgła                                     =1
       
      Gdzie jeszcze mogą być ?
    • Przez PiotrSadło
      Witam  najpierw mam po zerwaniu sie nitów(chyba) zaczął się psuć 4 bieg i klinuje się 
      podobno wyrwane nity w skrzyni biegów od czego mam zacząć ? 
      Jak zabrać się za to i jaki był by koszt ?
    • Przez brodzik2207
      witam, po zimie mam problem z odpalaniem mojego jd mianowicie ciagnik kreci i nie moze załapac  tak jakby nie dostawal paliwa ale pompka paliwowa podaje, sciagam filtr powietrza psikne troszke samostartu i ciagnik pali od strzała nastepnie gdy sie zgasi odpala bez zarzutu ale gdy postoi z poł dnia znow nie chce zlapac moze ktos cos podpowie ?
      moge dodac tylko ze zima wymieniłem filtr paliwa oczywiscie na orginalny no i nie wiem co jest wygladało by na to ze paliwo schodzi no ale pompka przeciez podaje po przekreceniu stacyjki a i ostatnio zauwazyłem ze ta pompka zasilajoca zaczeła sie lekko pocic.... 
      z gory dzieki 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj