wojtii

Problem z odpalaniem.

Polecane posty

andrzej2110    535

A co za różnica przy rozruchu dla pompy czy wał silnika napędzany jest z rozrusznika czy od kół?? Żadna.


Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny :D

bullet_black.png

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiesmag    54

-parę obrotów pompie nie zaszkodzi(chodzi o zaciąg)byle by jakieś paliwo w niej było,a jak będzie w niej sucho to i nawet zaciąganie nie pomoże,choćby zaciągał cały dzień i tak się nie odpowietrzy.

co innego z pompami boscha-niektóre modele same ciągną paliwo-nie mają pomp podających,ale to raczej w samochodach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Art    1

Witam. Mam problem z odpaleniem 3p w chłodne dni(już jak jest -1) tzn. puszcza biały dym a nie chce zapalić, jak jest cieplej jest dobrze. Pompa była robiona, pracuje na niej jakieś 10mth, ale tak samo było przed jej naprawą, wtryski też są dobre. Może ktoś poradzi co może być.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161

Pewnie kompresji nie ma, zmierz ciśnienie sprężania, następnie wlej do każdego cylindra z 5cm3 oleju i zmierz od nowa, jeżeli jest z olejem sporo wyższe to gary do wymiany


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiesmag    54

@bobytempelton-nawet z wielkimi chęciami,diagnostyki na odległość nie zrobisz,nie da się.wiesz tylko że jasny dym-i kompresja i wtrysk za późny,albo jedno i drugie,a czy pompa jest na znakach-tam trzeba było jakiś dekel odkręcić(już nie pamiętam).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161

Biały dym jest też oznaką zapowietrzonego układu wtryskowego co się wiąże ze zbyt marnym rozpyleniem paliwa, niedostateczną temperaturą samozapłonu związaną z zbyt niskim ciśnieniem sprężania, czyli nieszczelne zawory, a najprędzej wyłechtane tuleje.

na odległość to pewne że nie pomogę, mogę naprowadzić, choć niektórym nawet zdjęcia nie pomogą...


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Patryk3802    200

wiesmag ma racje według mnie to jest opóżniony zapłon


Jeśli nie zgadzasz się z postem bądź komentarzem powyżej, wciśnij F13

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiesmag    54

2Patryk3802-bobytempelton też ma rację,tylko że on zakłada najgorsze,co nie znaczy że źle zakłada.

on coś z pompą wyrabiał,może być że ją źle wstawił-ale nie musi-takie gdybanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Patryk3802    200

tak wiem że zakłada najgorsze ale według mnie samo za siebie mówi skoro robił przy pompie i ma problem teraz to żle zrobił hehe:) wystarczy wystarczy według mnie ściagnąć dekielek na obudowie rozrządu i zajrzeć czy dobrze ustawiona jest a nawet przesunąć pompę górą w strone silnika


Jeśli nie zgadzasz się z postem bądź komentarzem powyżej, wciśnij F13

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorz508    3

Z tego co dobrze pamiętam to kąt wtrysku w 3p ustawia się poprzez ustawienie na znaki pompy względem obudowy rozrządu. Wiec to widać na pierwszy rzut oka także żadnego dekielka sciągać nie musi. Po drugie jak ten silnik odpalał kiedyś, bo wiem, że jak u mnie w MF 255 zawsze ale to zawsze było go ciężko odpalić przy niskich temperaturach, zawsze musiała być sprawna świeca płomieniowa. Także proponuję zamontować takie cudo do 3p od MF 255. Istnieje również legenda, że w tych silnikach na takie długie kręcenie z białym dymem przy niezuzytych tulejach i tłokach pomaga wymiana wałka rozrządu, ale ja w to osobiście nie wierzę, aczkolwiek sam chyba spróbuję to sprawdzić wymieniając wałek w MF.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiesmag    54

te silniki muszą przy rozruchu mieć" strzała",szybko obrócić-jak kręci nawet długo a wolno to można sobie tylko pogwizdać,także aku i rozrusznik na cacy.

świeca płomieniowa,nawet żarowa nikomu nie zaszkodzi.

a gdzie pompa miała znaki nie pamiętam(coś tam było)-20 lat przy takiej nie grzebałem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Witam. Mam problem z ursusem c 360 3P. Chciałem go dzisiaj zapalić a on nic żadnego odgłosu nie dał. Akumulator jest dobry. Chciałem go na "krotko" odpalić ale tylko w rozruszniku się ruszy a bendiks nie zaskakuje. Czy bendiks mógł zamarznąć ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161

Zajrzyj do akumulatora czy nie zamarzł, a bendiks mógł zamarznąć.


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pasiu66    18

Spróbuj czymś puknąć w rozrusznik. Moja astra czasami tak się zachowuje ale jedno uderzenie kluczem załatwia sprawę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kas    155

Z góry ,przepraszam posiadaczy 3p ale to porażka !Tam pompka zasilająca(ręczna)nie istnieje!!! Jak się zapowietrzy to ręce opadają.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotrek1975    1396

Mam 3P i z pompką zasilającą tak to porażka, jeszcze we dwie osoby to jakoś idzie ale samemu odpowietrzyć cały układ paliwowy to paluszki obolałe od pompowania na dodatek jest po drugiej stronie. No ale tak łatwo do nieba sie nie idzie. :o

Edytowano przez milanreal1
cytowanie poprzedniego posta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiesmag    54

mówicie porażka-może

ja tam nie miałem z odpowietrzaniem żadnych problemów-jak już to się w ogóle zdarzyło to 2 min i odpalałem bez problemu-może do tego źle podchodzicie?

 

w wielu typach silnika(nie tylko perkinsa i to 3p) są pompy membranowe i nie ma z tym najmniejszych problemów.

tylko użytkownicy 3p mają jakieś problemy-jesteście pewni że odpowietrzacie krok po kroku tak jak producent opisywał?

jakoś w kombajnach z silnikami perkinsa jest dokładnie taki sam zestaw(pompka membranowa i wtryskowa typu lukas),z jedną błahą różnicą:zbiornik jest poniżej tego zestawu.

koparko ładowarki-podobnie-i jakoś nie narzekają.

 

według mnie sami robicie sobie problemy-nieumiejętnym odpowietrzaniem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorz508    3

Mi też jakoś MF sam odpala po wymianie filtra i innych pierdół. Zawsze odpowietrzam w kolejności: filtr paliwa, dół pompy wtryskowej, góra pompy wtryskowej, którykolwiek wtryskiwacz (luzując przelew nad nim).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotrek1975    1396

Mi też jakoś MF sam odpala po wymianie filtra i innych pierdół. Zawsze odpowietrzam w kolejności: filtr paliwa, dół pompy wtryskowej, góra pompy wtryskowej, którykolwiek wtryskiwacz (luzując przelew nad nim).

Ja też tak odpowietrzam najpierw filtr paliwa potem pompę z tym że najpierw górę pompy potem dół i znów górę tak wyczytałem gdzieś w instrukci odpowietrzania Perkinsa. Nie chodzi mi że nie mogę odpowietrzyć ale o to że przechlapane go odpowietrzać ta pompka ma słabą wydajność pompowania, w zetorze jak braknie mi paliwa to leję i 5/6 ruchów pompką i pali a w 3P to tsza se troszkę popompować. :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Jeśli ktoś ma problem z odpowietrzaniem niech zamiast pompki mechanicznej założy pompkę elektryczną na przewodzie zasilającym.

Przekręci stacyjkę i paliwo samo będzie się pompować.

Niedawno był taki temat na forum. Koszt pompki coś 70zł był. Więc jak komuś padnie oryginał może się pokusić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez WorguleFarm
      Witam, mam pytanie a mianowicie gdzie są kalamitki do smarowania w Ursusie C-360 
      Znalazłem ich 8 ale może wiecie gdzie są jeszcze ?
       
      Znalazłem:
      -przy przednich kołach po 2 na każde koło = 4
      -na "przodzie ciągnika pod spodem"           = 2
      -na pompie wodnej                                      = 1
      -na pedale sprzęgła                                     =1
       
      Gdzie jeszcze mogą być ?
    • Przez PiotrSadło
      Witam  najpierw mam po zerwaniu sie nitów(chyba) zaczął się psuć 4 bieg i klinuje się 
      podobno wyrwane nity w skrzyni biegów od czego mam zacząć ? 
      Jak zabrać się za to i jaki był by koszt ?
    • Przez brodzik2207
      witam, po zimie mam problem z odpalaniem mojego jd mianowicie ciagnik kreci i nie moze załapac  tak jakby nie dostawal paliwa ale pompka paliwowa podaje, sciagam filtr powietrza psikne troszke samostartu i ciagnik pali od strzała nastepnie gdy sie zgasi odpala bez zarzutu ale gdy postoi z poł dnia znow nie chce zlapac moze ktos cos podpowie ?
      moge dodac tylko ze zima wymieniłem filtr paliwa oczywiscie na orginalny no i nie wiem co jest wygladało by na to ze paliwo schodzi no ale pompka przeciez podaje po przekreceniu stacyjki a i ostatnio zauwazyłem ze ta pompka zasilajoca zaczeła sie lekko pocic.... 
      z gory dzieki 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj