wojtii

Problem z odpalaniem.

Polecane posty

gucik131    28

ale autor tematu pisze że jak jest ciepły to chodzi równo, bez żadnych strzałów w tłumik itp. pompa i koniec

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161

@jasho napisz najważniejszą rzecz- czy lekko odpala na rozgrzanym silniku to rozwieje wszystkie watpliwości , jak odpala to pompa tzn. dawka rozruchowa(dźwignia i sprężyna do poprawki) , jak nie to rozrząd


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jasho    0

A więc Tak rozrząd według schematu ustawiłem nowe koła porównywałem ze starymi. Jak się rozgrzeje to nie kopci Pali na Rys a siły mu w ogóle nie brakuje jest zrywny natomiast jak postoi z 3 godziny to znowu ciężko go zapalić i kopci strasznie na biało czarno . Co do Pompy to nie wymieniał sekcji bo powiedział że są idealne wyregulował tylko dawkę i powymieniał uszczelniacze nie wiem czy coś jeszcze robił ale właśnie objawy są takie jak napisał bobytempelton że odpali i po 2 sekundach zgaśnie jak jest zimny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kozulek2    228

no to teraz jasne że rozrząd ok-może po prostu cięgło za mało się cofa spróbuj odłączyć i cofnąć do końca, powinieneś usłyszeć lekkie pyknięcie w pompie .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    446

A może po prostu pompka zasilająca nie trzyma ciśnienia.

Spróbuj po dłuższym postoju pod pompować bez odpowietrzania aż odezwie się zawór zwrotny.


Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jasho    0

Koledzy a wiec tak wszystko jasne zmienillem pompe na inna i pali na rys. Teraz pytanie dlaczego na mojej pompie nie dziala pompka nowa pompiarz na menzurkach ustawil dawke stwierdzil ze sekcje sa dobre zaworki zalal nafta i powiedzial ze trzymaja, i dlaczego jak pochodzi chwile to pozniej jest dobrze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gucik131    28

bo taki pompiarz kolego takich pseudo mechaników jest od groma zmień pompiarza i tyle. nie ma gość pojęcia do tego myśli że jak sprawdzi sekcje to już wszystko. pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161

Całą pompe wymieniłeś razem z regulatorem tzn na wymianę, bo z tymi pompami to jest tak że większość pompiarzy tzn 80% wyrównuje i reguluje dawki dawki, zmieni jakiś zaworek i czasem jakąś sprężyne zmieni, zmiana sekcji to ostateczność w ich mniemaniu, bo wg. nich w regulatorze nie ma się co zepsuć, 2 godz roboty i 300 zl do kieszeni,

natomiast gdy ja pare lat temu bawiłem się z pompami w renomowanym zakładzie to każdy się dziwił że regeneracja pompy (nie mylić z regulacją)tj. do c360 kosztuje niekiedy do 700zł, czemu bo wymienialiśmy wszystkie spężyny, podtarte dźwignie,musowo pompkę,niekiedy listwe i wałek nawet, sekcje z górnej półki za 50-80zł , zaworki itd, i jak ktoś przyjechal z reklamacją to wsiadało się w samochód i montowało ją się samemu, i zawsze chodzila :)


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam taki problem otóż jakiś czas temu w mojej c 360 robiłem wtryski bo kopciła na niebiesko, kupiłem nowe końcówki mechanik ustawił je na 160 atm i przywiołem zakręciłem i tu zaczeły sie problemy ciągnik gorzej odpala niz wczesniej i twardo pracuje, fakt dymu nie ma ale cięzko pali w temperaturach około zera nie wiem jak będzie w lato. I tu moje pytanie w czym tkwi ta przyczyna czy wtryski ustawione są na za duze ciśnienie czy cos innego ??? Dodam jeszcze że pompa była 2 lata temu u pompiarza i posprawdzał ją mówił że jest dobra że nie potrzebana jest regeneracja. Jak teraz go zimnego zapalam to kręce tak 10 sekund i dopiero zapala, a przy kręceniu leci biały dymek. Jak juz sie rozgrzeje pali na dotyk. Prosze o pomoc koledzy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Ciśnienie o ile na tyle nastawił jest właściwe.

Najprawdopodobniej pompa wtryskowa do sprawdzenia.

Weź pompę i wtryski i zawieś do pompiarza.

A przy okazji pożycz gdzieś przyrząd do pomiaru ciśnienia w cylindrach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Patryk3802    200

Witam, mam problem z Ursusem 3p Byłem dziś w lesie i ciągnik porobił jakieś 2 godziny i zgasł tak jak by paliwa brakło, a było 50l zacząłem odpowietrzać, wyjąłem filtr paliwa myśląc ze pewnie zasyfiony i to wynikło że ciągnik zgasł(zmieniany miesiąc temu filtr), filtr był brudny trochę. Załozyłem nowy odpowietrzyłem wszystko (pompa filtr przewody) i zostały wtryski kręciłem kręciłem aż rozładowałem akumulatory. Kolega przyjechał lekko szarpnął ciągnik zaskoczył, wiem ze nie wolno 3p ciągać ze względu na pompę rotacyjna. I pojechałem dalej robić , pochodził 2 godziny i to samo i już na zaciąg nie zaskoczył, próbowałem znów na zaciąg jakieś 20-30 m tak na oko i dałem se spokój bo szkoda pompy i wału mi ale pytanie mam co może być? dodam ze końcówki nowe i pompa była na "regeneracji" w PKS ale powiedzieli ze pompa jest ok, pompka zasilająca też nowa. Paliwo leje przez lejek który ma bardzo gęste sitko. Jeżeli jest taki temat proszę moderatora o przeniesienie korzystałem z opcji "Wyszukaj" Z góry Wszystkim dziękuje


Jeśli nie zgadzasz się z postem bądź komentarzem powyżej, wciśnij F13

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JANCZAK1176    43

Ja stawiam na uszczelkę pod głowicom pompa siada powoli a to stało się nagle oznaki zgasł , zapalił i koniec ani dymu i nic .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Patryk3802    200

Zapomniałem dodać że ciągnik dymi na siwo - biało nie wiem jak określić ten kolor. dymi na jałowych obrotach. Jeden znajomy remontuje 40tki 60tki i powiedział mi że prawdopodobnie sekcja w pompie padła. To powiedzcie mi od czego mam zacząć? co robić by dostrzec co mu jest? chodzi mi by go nie rozkręcać daremnie...

Edytowano przez Patryk3802

Jeśli nie zgadzasz się z postem bądź komentarzem powyżej, wciśnij F13

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel885    2279

Radzę Ci zajrzyj do tej pompki :rolleyes: miałem identyczne objawy i pomogło. Albo pompka siada,mówisz że jest nowa to nic nie znaczy ,sam zmieniam nieraz po roku na nową. Zdejmij kopułkę z pompki pięć sekund roboty i dostrzeżesz te sitko

Edytowano przez pawel885

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Patryk3802    200

Jutro z samego rana zajrzę do pompki tak jak mówisz i zobaczę jak nie będzie to to nie wiem co robić dalej ;/


Jeśli nie zgadzasz się z postem bądź komentarzem powyżej, wciśnij F13

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161

Sekcja w pompie? w tej pompie nie ma sekcji, ale dzwoniło mu dobrze tylko nie wiedział co, w pompach rozdzielaczowych gdy jest już zużyta głowica rozdzielacza i po rozgrzaniu jej gdy materiał jest pod wpływem rozszeżalności cieplnej czyli lekuchno się powiększa to silnik może poprostu zgasnąć, czy nierówno pracować, na zdiagnozowanie głowiczki jest prosta metoda, trzeba gdy silnik zgaśnie polać zimną wodą głowicę rozdzielacza, schłodzić ją, jak pomoże to wiadomo już co, kolega wyżej też dobrze pisze, w membranie niekiedy są mikro dziurki.


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel885    2279

Pompka ma sitko można powiedzieć że to takie filtrowanie wstępne, bo właściwy filtr paliwa jest za pompką (przynajmniej u mnie). Jak te sitko się zabije syfem to nowy filtr ani nowa pompa paliwa nie pomoże więc radzę zacząć od rzeczy które nic nie kosztują

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemexxx    10

miałem kiedyś to samo, na końcówkach metalowych przewodów idących do pompki są uszczelki gumowe, one są bardzo delikatne często "krakcieją" lub się podwijają, i w tedy włażą w wężyk i odcinają paliwo. Tez miałem 3p i tak się często działo. Wymień je prawdopodobnie to będzie to.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56

Ten sposób z schłodzeniem głowiczki pompy rozdzielaczowej od razu pozwala postawić właściwą diagnozę. Czasami silnik zachowuje się jakby zapowietrzał, pompa się zagrzewa i gaśnie, zimna woda i jedziemy dalej. W zasilającej wystarczy paproch by podparł jeden z zaworków i silnik nie dostaje paliwa.

Edytowano przez zorzyk2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiesmag    54

często dzieje się tak że zawór przelewu pompy nie trzyma-dotyczy wszystkich pomp-właśnie mogą być takie objawy,rzadko kto na to wpada.

zaczynamy najpierw od pierdołów-często siadają a nikt nie podejrzewa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotrek1975    1396

Wlaśnie jak kolega wyżej napisał od pierdołów trzeba zacząc sitka przewody. Mi zgasł przy załadunku obornika turem odkreciłem filtr dałem nowy odpowietrzałem aż akumlator siadł i nic. odkręcałem pompe i przyszedł sąsiad i mówi zeby dmuchnąć w przewód ten co idzie z baku do pmpki bo on tak miał przy mf 3060 . tak zrobiłem był jakis syf i po sprawie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Patryk3802    200

Rozebrałem pompkę zasilającą membrana jest czysta, odkręciłem rurkę która idzie od filtra paliwa i pompować zacząłem pompką bardzo znikomą ilość podawała. Właśnie wtedy pomyślałem że jest wąż przytkany odczepiłem wąż od pompki ale paliwo leciało jak powinno ze zbiornika, ale na pompce między końcówką a pompą jest symering- uszczelka i była troszkę "rozdupiona" i był bardzo mały prześwit kupiłem nową uszczelkę założę i będę próbował go odpowietrzać i zobaczę co dalej. Mam nadzieje że to ... :unsure: :unsure:

Jak zrobię to zdam relację co i jak wszystkim dziękuję za to że udzielili się w temacie :)


Jeśli nie zgadzasz się z postem bądź komentarzem powyżej, wciśnij F13

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlus224    2624

A kto Ci takich głupot nagadał ,że 3p nie można na zaciąg odpalać ? :)

 

U nas w 3p było coś podobnego , ciągnikowi brakowało mocy a później gasł , o ile dobrze pamiętam (miałem wtedy góra 6 lat) to powodem był zapchany przewód od nadmiaru paliwa idący do zbiornika (?)

 

Ile Twój 3p ma obecnie mth ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Patryk3802    200

zrobiłem dzis tak jak mówiłem pompka podaje równo paliwo i dużą ilość tyle ile powinna odpowietrzyłem go i zapalił zostawiłem go na jakies 1,5godz na chodzie raz na wysokich obrotach średnich i jałowych nie zgasł i po zgaszeniu jego i po próbie ponownego uruchomienia ciągnik elegancko palił. Uważam za problem rozwiązany:) dziękuje wszystkim za rady ;)

 

@pawlus224 nie wolno zaciągać go ponieważ pompa rotacyjna smarowana jest paliwem nie olejem podczas "zaciągu" pompa kręci na sucho co do MTG to nie mam pojęcia juz 5 razy zmieniałem napęd od licznika motogodzin i po 5-10 MTG przestaje kręcić się znów i odpuściłem sobie bo szkoda mi kasy na coś co nie działa;/


Jeśli nie zgadzasz się z postem bądź komentarzem powyżej, wciśnij F13

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez WorguleFarm
      Witam, mam pytanie a mianowicie gdzie są kalamitki do smarowania w Ursusie C-360 
      Znalazłem ich 8 ale może wiecie gdzie są jeszcze ?
       
      Znalazłem:
      -przy przednich kołach po 2 na każde koło = 4
      -na "przodzie ciągnika pod spodem"           = 2
      -na pompie wodnej                                      = 1
      -na pedale sprzęgła                                     =1
       
      Gdzie jeszcze mogą być ?
    • Przez PiotrSadło
      Witam  najpierw mam po zerwaniu sie nitów(chyba) zaczął się psuć 4 bieg i klinuje się 
      podobno wyrwane nity w skrzyni biegów od czego mam zacząć ? 
      Jak zabrać się za to i jaki był by koszt ?
    • Przez brodzik2207
      witam, po zimie mam problem z odpalaniem mojego jd mianowicie ciagnik kreci i nie moze załapac  tak jakby nie dostawal paliwa ale pompka paliwowa podaje, sciagam filtr powietrza psikne troszke samostartu i ciagnik pali od strzała nastepnie gdy sie zgasi odpala bez zarzutu ale gdy postoi z poł dnia znow nie chce zlapac moze ktos cos podpowie ?
      moge dodac tylko ze zima wymieniłem filtr paliwa oczywiscie na orginalny no i nie wiem co jest wygladało by na to ze paliwo schodzi no ale pompka przeciez podaje po przekreceniu stacyjki a i ostatnio zauwazyłem ze ta pompka zasilajoca zaczeła sie lekko pocic.... 
      z gory dzieki 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj