wojtii

Problem z odpalaniem.

Polecane posty

seweryn20    825

Według mnie za tą kase nie warto. Swieca w tym zestawie kosztuje 15 zeta i jeszcze nie cieszy się najlepszą opinią. Kup sama świece lepszą od tej a reszte zrobisz spokojnie samemu.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dudas    0

Witam.

Zrobiłem mojej 60-tce remont mianowicie szlif walu nowe wszystkie panewki pierścienie na tłoki głowice planowane zrobione wszystko co trzeba. No i otóż po remoncie nie chciała w ogóle zapalić pomógł troszkę samostart ale nie miała dobrych obrotów a jak się dodało więcej gazu to strzelał ogniem w komin. jak się zgasiło to za chwile już nie chciał zapalić i trzeba było znowu samostartu. ciągnik w ogóle mocy nie miał. Okazało się że ropa poszła mi w olej wiec był już nowiutki olej do wymiany a wtryski oddałem do sprawdzenia okazało się ze wszystkie 4 leją i są naprawione już i tutaj pojawia się problem (Olej oczywiście wlałem nowiutki). Ciągnik a ni myśli odpalić kreci kreci kreci i nic dostał samostartu to działa tylko wtedy gdy się psika przestanie się dawać to gaśnie, nie mam pojęcia co to może być. dodam ze zawory wyregulowane ssące na 0,20 a wydechowe na 0,30. Proszę o szybką pomoc. Z góry dziękuje.

Pozdrawiam DuDaS.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

A nie jest przestawiony czasem na rozrządzie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ovi    206

kolego żebyś nie przecholował z tym samostartm bo będziesz bo bedźiesz drugi remont robił. W firmie gdzie pracuje odpalali UN 50 jest tam silnik z C4011 na samostarcie to na tłokach przegrody między pierścieniami popękały

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yahooo777    1283

Dokładnie, rozrząd albo zawory


KPK Kumurun Team. Jeżeli podoba Ci się mój post, był w czymś pomocny-możesz to nagrodzić punktem reputacji, nie obrażę się xP

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dudas    0

Wałka rozrządu nie wyciągałem a zanim wyciągnąłem wał ustawiłem wszystko na znaki a później wsadziłem tak jak było 10 razy sprawdzałem, a zawory ze już wypalone mogą być?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

No jak planowali głowice to co nie sprawdzili zaworów?

Wszystko jednak wskazuje na rozrząd.

Edytowano przez MAT912

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ziuta5636    6

kolego 100% masz źle ustawiony rozrząd powinieneś odkręcić koło pośrednie rozrządu i ustawić je tak żeby ząb z jednym punktem wchodził miedzy dwa zęby z jednym punktem na koło od wału , ząb z dwoma punktami wchodził miedzy dwa zęby z dwoma punktami na kole wałka rozrządu , ząb z punktem zero wchodził na punkt zero na kole od pompy paliwowej i jeżeli zmieniałeś któreś koło od rozrządu to myślę że kupiłeś orginalne bo jakieś chińskie mogą mieć źle umieszczone znaki i rozrządu nie ustawisz nigdy i pamiętaj żeby też dobrze ustawić pompę paliwową do inaczej albo za wcześnie będzie wtryśnięte paliwo albo za późno i będziesz miał za duże spalanie ON i będzie nie równa praca ciągnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dudas    0

Nie nie zmieniałem żadnych kół. Jest jedynie to ze pompa była wyjmowana jak już cały złożony bo trzeba było blok zasmarować troszkę klejem bo był juz dawno temu pękniety i zaklejony i odstrzeliło. Brat który wyjmował i montował pompę twierdził ze nie da rady przestawić pompy bo wchodzi na klina czyli jednak da sie przestawić? Facet który robił wtryski twierdził ze jej się nie da przestawić. A rozrząd na 1000% jest ustawiony na znaki sam tego pilnowałem i po kilka razy sprawdzałem czy na pewno znaki się zgrywaja ze sobą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtas972    11

musiales cos popierdzielic na rozrzadzie i zaplon masz wtedy co nie trzeba sciagaj pokrywe i ustawiaj na znaki wszystko

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

U mnie rok temu po remącie było tak samo ,dosłownie w 100% tak samo , i to właśnie była wina rozrządu , poustawiaj rozrząd i będzie gites


Renault 110.54 ;D Ursus C-360 ;)


"Renowkie jest Bogiem jazda Nałogiem oranje Zabawą ropa Podstawą "

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Jak wchodzi na klina? bo nic z tego nie wiem.

Edytowano przez MAT912

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiesmag    54

cześć MAT.

na sprzęgle pompy idzie przestawić-spotkałem już się z tym-sprawdź początek wtrysku.

na kręceniu rozrusznikiem w ogóle ciut dymu idzie z tłumika-jakiego koloru.

i jak kręci rozrusznikiem-ciężko czy lekko-jak za wczesny wtrysk to kręci ciężko,jak późny kręci lżej-sprawdź początek wtrysku.jeśli kół rozrządu jesteś pewien

Edytowano przez wiesmag

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rycho80    0

Pompa paliwowa daje paliwo, sprawdź czy nie zostawiłeś gdzieś szmaty w kolektorze dolotowym. Rozmawiałem dziś z mechanikiem to opowiadał o przypadku że po remoncie silnik chodził tylko na wolnych obrotach i zero mocy. Trzech mechaników do niego podchodziło cuda nie widy wyprawiali,a to się okazało że szmata została w kolektorze ssącym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Cześć kolego MAT :rolleyes: Tu masz zdjęcie jak to powinno prawidłowo wygladać.

 

http://obrazki.elekt..._1267342912.jpg

 

Pompa jest połaczona z rozrządem przez sprzęgło kłowe z wicietym jednym zębem a to sprzęgło jest znów założone na wałek pompy na klinie. Sprawdz poczatek wtrysku paliwa i bedziesz wiedział czy pompa podaje w odpowiednim momecie. Jesli tak to pozostają fazy zaworów. Widziałem magika który dokręcił pompe mimo że zęby na sprzęgle były zle ustawione. Tu masz racje kolego wiesmag.

Edytowano przez seweryn20

BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

cześć MAT.

na sprzęgle pompy idzie przestawić-spotkałem już się z tym-sprawdź początek wtrysku.na kręceniu rozrusznikiem w ogóle ciut dymu idzie z tłumika-jakiego koloru.i jak kręci rozrusznikiem-ciężko czy lekko-jak za wczesny wtrysk to kręci ciężko,jak późny kręci lżej-sprawdź początek wtrysku.jeśli kół rozrządu jesteś pewien

No witam, witam kolegę :) wszystko tak jak piszesz, tylko coś mi tu nie pasuje tam jest tolerancja ale nie aż taka ażeby w ogóle nie chciał chodzić.

O miedzy czasie i kolega Seweryn przybył, również witam :D

Edytowano przez MAT912

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Jak przestawi ząb to chodził będzie ale więcej to już może być problem szczególnie przy za wczesnym właśnie z paleniem. Ogólnie uważam że do sprawdzenia jest wszystko. Z grubsza zawory też by sprawdził. Czy mijanka jest wtedy gdy tłok buja się pod głowicą. Ale przestawienia o ząb na zaworach to nie wyczai.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dudas    0

A no nie zostawiłem żadnej szmaty w kolektorze ;) co do kręcenia to ciężko mu troche, wtryski sam sprawdziłem podczepiłem wtrysk pod pompe i przekręciłem silnikiem i wtrysk robił mgiełkę. skoro pompa jest przestawiona to jak ja wrócić do poprzedniego stanu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiesmag    54

no hej seweryn-wszędzie jak to mówisz są tacy magicy-ja celowo i po sprawdzeniu początku wtrysku szlifowałem ząbek na kółku pompy,bo tak czasami trzeba zrobić-ale spotkałem że ktoś wybił na połowie obwodu tego kółka zęby-dosłownie na połowie obwodu-i tak nie zapalił-ten był zdolny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Wiesmag dokladnie o takiego modela mi chodziło.

 

Nie miałem na mysli sprawdzenia wtryskiwaczy tylko kąta początku wtrysku paliwa. Początek tłoczenia paliwa na pierwszej sekcji ma sie pokrywać ze znakami na kole zamachowym i okienku.

 

 


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

A to masz rację jak najbardziej, tak robią że na siłę skręcają że z tego szerokiego ząbka robią się dwa :lol: i tu może być coś takiego że przestawiony jest o dwa trzy ząbki. O małej tolerancji na kołnierzu to miałem na myśli poprawne złożenie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gucik131    28

wyciągnij pompę paliwową i tam jest takie sprzęgieł-ko gdzie jeden ząbek jest inny i celujesz w to pompom w pompie też jest własnie inny ząbek to nie powinno inaczej wskoczyć, chodź wybitny znawca mechaniki mógł wsadzić to na "hama" i dokręcić wtedy pękł seger i się dokręciło a zapłon źle więc wyjmij pompę i zamontuj od nowa. dla ułatwienia odpalania dokręć rurki od wtrysków dopiero jak podczas startowania pokaże się w nich ropa. a nie samo startem nowy silnik traktuj!!! pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiesmag    54

któryś z was chłopaki gdzieś w jakimś temacie(całkiem niedawno)po kolei napisał jak się sprawdza początek tłoczenia,sam kiedyś też komuś tłumaczyłem-lecz nie mogę znaleźć-jakiś odnośnik by mu się przydał,bo tak to dużo pisania.

pompa do wyjęcia,sprzęgło pompy do sprawdzenia-na początek.

jakby przestawił o ząb wałek rozrządu to może ciężko palić,ale zapali-chyba że na wale przestawił.a może ktoś punktakiem kiedyś szalał-różne są historie,znając naszych kombinatorów,wyobraźnia nie starcza jakie cuda można spotkać-naspawany w garażu wał widziałem,żyletkę pod panewką-bo żal kilka złotych żeby zrobić porządnie i cieszyć się latami.

co to samostart-coś słyszałem,ale jeszcze w ręku tego nie miałem-stara 28 to gazetkę mu do czytania dawałem-ten to taki model był,317 też czasami w mrozach,H9 21 miał webasto.

Edytowano przez wiesmag

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez WorguleFarm
      Witam, mam pytanie a mianowicie gdzie są kalamitki do smarowania w Ursusie C-360 
      Znalazłem ich 8 ale może wiecie gdzie są jeszcze ?
       
      Znalazłem:
      -przy przednich kołach po 2 na każde koło = 4
      -na "przodzie ciągnika pod spodem"           = 2
      -na pompie wodnej                                      = 1
      -na pedale sprzęgła                                     =1
       
      Gdzie jeszcze mogą być ?
    • Przez PiotrSadło
      Witam  najpierw mam po zerwaniu sie nitów(chyba) zaczął się psuć 4 bieg i klinuje się 
      podobno wyrwane nity w skrzyni biegów od czego mam zacząć ? 
      Jak zabrać się za to i jaki był by koszt ?
    • Przez brodzik2207
      witam, po zimie mam problem z odpalaniem mojego jd mianowicie ciagnik kreci i nie moze załapac  tak jakby nie dostawal paliwa ale pompka paliwowa podaje, sciagam filtr powietrza psikne troszke samostartu i ciagnik pali od strzała nastepnie gdy sie zgasi odpala bez zarzutu ale gdy postoi z poł dnia znow nie chce zlapac moze ktos cos podpowie ?
      moge dodac tylko ze zima wymieniłem filtr paliwa oczywiscie na orginalny no i nie wiem co jest wygladało by na to ze paliwo schodzi no ale pompka przeciez podaje po przekreceniu stacyjki a i ostatnio zauwazyłem ze ta pompka zasilajoca zaczeła sie lekko pocic.... 
      z gory dzieki 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj