wojtii

Problem z odpalaniem.

Polecane posty

iron    1037

według mnie do sprawdzenia pompa i wtryski a przy okazji kompresja .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rolkam72    28

według mnie do sprawdzenia pompa i wtryski a przy okazji kompresja .

Ciśnienie oleju ok 4atm na ciepłym i 3 na zimnym więc nie jest źle oczywiście na małych obrotach 

Filtry paliwowe wymieniane po żniwach 

Edytowano przez rolkam72

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rolkam72    28

Brak sprężania  nieszczelna głowica  ,po odpaleniu jak kopci ?

Jak kręci rozrusznik to biało kopci i po odpaleniu przez chwilę również 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rolkam72    28

o  właśnie ,sprwwdz na początek sprężanie

Tomasz78 a jak twoim zdaniem najlepiej to zrobić ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rolkam72    28

wtryski ci leją - posprawdzaj , a paliwo  jak wyglada? mętne?  czy klarowne? 

W sumie to nie wiem jakie jest paliwo a z wtryskami to może być to bo dodam że ostatnio zaczął bardziej kopcić w pracy typu agregatowanie .

A z tą wymianą wtryskiwaczy to wystarczy kupić nowe i zainstalowac czy trzeba cos regulować ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz78    1029

kolego jak juz ,to zawiez  te co masz do pompiarza i sprawdzi ,zaczni od najprostszych rzeczy ,które pomoga stwierdzić co jest popsute 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
iron    1037

kup końcówki nowe.ale najpierw niech ktoś ci sprawdzi czy faktycznie końcówki leją.bo może to być także wina pompy .j miałem tak w zetorze. padł regulator w pompie i ciągnik kopcil jak parowóz. moje zdanie to tak wtryski do sprawdzenia przy okazji sprawdzić kompresję i jeśli wtryski są dobre i sprężanie to pompa do pompiarza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stempos1980    7877

kolego tak jak napisał kolega TOMASZ weź zawieś ich do pompiarza albo do gościa który ustawia wtryski i ci sprawdzi najwyżej będzie wymiana końcówek wtryskiwaczy i ustawienie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
machony    0

Ja bym sprawdził kąt wyprzedzenia zapłonu i rozrząd bo to jest też ważna rzecz do odpalania 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
iron    1037

jeśli silnik nie był ruszany to po ciula sprawdzać rozrząd czy to auto ? tam są koła zębate. co jeden to mądrzejszy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stempos1980    7877

iron masz racje że niema sęsu ruszać rozrządu skoro silnik nie był rozbierany chyba że na którymś kole klin puścił ale to bardzo niemożliwe.jeszcze nie słyszałem takiego przypadku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Już wtryski już pompa... Tylko narzucicie nie potrzebne może koszta.Przede wszystkim  zacznij od układu paliwowego czy są drożne przewody potem do filtrów  sprawdź czy nie jest zapowietrzony dodatkowo sprawdź dziurkę korka w baku ona pełni funkcję odpowietrzania ile ludzi się głowiło czemu się zapowietrza  to nie chce odpalić może być winna pompka zasilająca.Jeżeli nie jest zapowietrzony paliwo dochodzi okey to końcówki wtrysków do sprawdzenia wyjmujesz wtryskiwacze i niesiesz do zakładu i oni ustawiają na odpowiednie ciśnienie 160 lub 165 bar można pompę od razu.Kiedy silnik był robiony czy w ogóle? Bo jak się okaże pompa  i wtryskiwacze okey to winna głowica że nie jest szczelna wina zaworów lub  że nie ma kompresji to wina pierścieni a z tym zazwyczaj leci generalka.Jeszcze można sprawdzić kąt wtrysku ale jak silnik nie był robiony i pompa nigdy nie demontowana to zrób co napisałem wyżej.

Edytowano przez Adi96

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzychuuuuu    46

Co moze byc przyczyna ze c 360 na zimnym silniku zapala a na cieplym nie moze nawet obrócic silnikiem? Na zaciag zapala odrazu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ciastek12    44

Rozrusznik. Może być tak ze bendix nie odbija i rozrusznik kręci się cały czas i puchnie na tulejkach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzychuuuuu    46

Sam nie wiem co dokladnie bylo przyczyna. Silnik rozebralem, wyczyscilem glowice, zawory dałem nowe i gniazda wypolerowałem pastą,nowe wtryski, złozylem  wszystko , ustawilem luzy i chodzi . Na drugim tlok u od kabiny bylo troche wody. Teraz pali dobrze i jest duzo silniejszy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Na drugim tłoku od kabiny... To mów 3 tłok liczy się od strony rozrządu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez WorguleFarm
      Witam, mam pytanie a mianowicie gdzie są kalamitki do smarowania w Ursusie C-360 
      Znalazłem ich 8 ale może wiecie gdzie są jeszcze ?
       
      Znalazłem:
      -przy przednich kołach po 2 na każde koło = 4
      -na "przodzie ciągnika pod spodem"           = 2
      -na pompie wodnej                                      = 1
      -na pedale sprzęgła                                     =1
       
      Gdzie jeszcze mogą być ?
    • Przez PiotrSadło
      Witam  najpierw mam po zerwaniu sie nitów(chyba) zaczął się psuć 4 bieg i klinuje się 
      podobno wyrwane nity w skrzyni biegów od czego mam zacząć ? 
      Jak zabrać się za to i jaki był by koszt ?
    • Przez brodzik2207
      witam, po zimie mam problem z odpalaniem mojego jd mianowicie ciagnik kreci i nie moze załapac  tak jakby nie dostawal paliwa ale pompka paliwowa podaje, sciagam filtr powietrza psikne troszke samostartu i ciagnik pali od strzała nastepnie gdy sie zgasi odpala bez zarzutu ale gdy postoi z poł dnia znow nie chce zlapac moze ktos cos podpowie ?
      moge dodac tylko ze zima wymieniłem filtr paliwa oczywiscie na orginalny no i nie wiem co jest wygladało by na to ze paliwo schodzi no ale pompka przeciez podaje po przekreceniu stacyjki a i ostatnio zauwazyłem ze ta pompka zasilajoca zaczeła sie lekko pocic.... 
      z gory dzieki 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj