wojtii

Problem z odpalaniem.

Polecane posty

januszm1    3

Ja tez najpierw zaczol bym od rozrusznika. Chociaz nie wiemy tez jakie jest ladowanie. Ale nawet gdyby i bylo slabe to te kilka razy by odpalil jeszcze..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1146

jesli masz mozliwosc zmiany rozrusznika to zacznj od tego


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
waldi33    1

czyli wymiana rozrusznika.a powiedzcie czy te z allldrogo szybkoobrotowe warto kupic?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romek6340    221

Może nie koniecznie do wymiany... Oddaj go komuś do sprawdzenia i będziesz widział na czym stoisz :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jakubb    0

Zmieniłem silnik w 3P, kupiony, ma być sprawny. Skręciliśmy go i próbujemy odpalić. Jednak po kilku godzinach próby nie chce 'zatrybić'.

Sprawdzaliśmy na odkręconym wtryskiwaczu, czy pompuje paliwo, daje mgiełkę - na oko wygląda ok.

 

Szukam teraz sposobu na ustawienie pompy, ale nie mogę znaleźć. Czy mógłby ktoś napisać (albo dać link jak taki istnieje) przewodnik jak ustawić pompę w C-360-3P?

 

Z góry dzięki za wszelkie rady!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Landfarmer    3581

Zobacz czy dobrze odpowietrzony i takie tam ogólnie cały układ paliwowy


Szef wszystkich szefów  ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jakubb    0

Zobacz czy dobrze odpowietrzony i takie tam ogólnie cały układ paliwowy

 

Odpowietrzaliśmy zgodnie z instrukcją, więc wydaje się, że tak. Są tam dwa zaworki na pompie + przy rurce do filtra paliwowego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Landfarmer    3581

A może zaciągiem spróbujcie to trochę radyukalny sposób ale jak zrobicie to z głową to nic złego nie powinno sie wydarzyć


Szef wszystkich szefów  ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jakubb    0

A może zaciągiem spróbujcie to trochę radyukalny sposób ale jak zrobicie to z głową to nic złego nie powinno sie wydarzyć

 

Nie mamy ostatecznie skręconego przodu, bo jednak jak się kupuje silnik to jest w jakimś stopniu loteria, chcemy najpierw odpalić, chociażby po to, by sprawdzić ciśnienie oleju.

 

Szukam opisu/sposobu ustawiania pompy, ale nie mogę nigdzie znaleźć - ktoś tylko napisał gdzieś w internecie:

 

Witam Pierwszy cylinder od strony chłodnicy. Ustawienie pompy rozdzielaczowej: na kole zamachowym są dwa znaki widoczne

przez okienko w obudowie koła zamachowego [obok filtra paliwa]

pierwszy wskazuje punkt ustawienia pompy drugi GZP pierwszego

cylindra. W pompie wtryskowej pod boczną pokrywką znajduje się

pierścień z oznaczeniem literami od A do H.

Ustawienie pompy polega na ustawieniu wału na pierwszym znaku

w suwie sprężania [1 2 3 5 zawór zamknięty] i zgranie litery E w pompie

z widoczną krawędzią pierścienia osadczego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Landfarmer    3581

Pamietam jak znajomy w U2812 miał podobny problem że silnik strasznie cięzko palił chodziło o regulację zaworów a żeby zapalić z zaciagu to przez pół wsi przeciągneliśmy


Szef wszystkich szefów  ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jakubb    0

pompę ustaw na znaki (znajdują się one na pompie i na obudowie rozrządu)

 

Tak ustawialiśmy i nie poszło. Oddam pompę do sprawdzenia i spróbujemy zrobić tak jak zacytowałem powyżej - zobaczymy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jakubb    0

Pompa ustawiona, wydaje się, że dobrze.

 

Jednak mimo wszystko nie chce zapalić (kręci, idzie dymek z tłumika i na tym się kończy).

 

Już został chyba tylko rozrząd. Jakieś pomysły?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Może być kiepska kompresja. Chodź nie zima próbowałeś odpalić z ciepłym powietrzem - ogniem przy kolektorze ssącym?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jakubb    0

Może być kiepska kompresja. Chodź nie zima próbowałeś odpalić z ciepłym powietrzem - ogniem przy kolektorze ssącym?

 

Ciepłym nie, ostatecznie prysnąłem kilka razy starterem, ale nie pomogło niestety.

 

Zapomniałem dodać, że pompa i wtryskiwacze wyregenerowane.

Edytowano przez Jakubb

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Jak nie odzywa się z samostartu to kicha. Wina w silniku, a nie układzie wtryskowym.

Zmierz ciśnienie sprężania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jakubb    0

Jak nie odzywa się z samostartu to kicha. Wina w silniku, a nie układzie wtryskowym.

Zmierz ciśnienie sprężania.

 

Czy jest jakiś prosty sposób na zmierzenie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Tak, jest bardzo prosty sposób. Montujesz manometr w miejscu wtryskiwacza i mierzysz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jakubb    0

Tak, jest bardzo prosty sposób. Montujesz manometr w miejscu wtryskiwacza i mierzysz.

 

Właśnie robię przyrząd w tym celu :)

Jakie powinno być ciśnienie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Na bank pierścienie zapieczone.Jak go samostart nie ruszył to tylko na zaciąg go spróbować.A ile trzeba żeby skręcić przodek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Nie znamy historii silnika, może pierścienie może głowica, albo wszystko na raz.

Ciśnienie zmierz i podaj i tak będzie zaniżone bo pomiaru dokonuje się na ciepłym silniku, ale nakreśli się obraz sytuacji.

Zrób pomiar ciśnienia z próbą olejową.

Jak będziesz miał wykręcone wtryskiwacze możesz zalać każdy cylinder naftą by pierścionki odmokły jeśli faktycznie stanięte. Nafta czyni cuda przy zapieczonych pierścionkach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jakubb    0

Wiele się wyjaśniło. Okazuje się, że silnik prawdopodobnie za długo stał nieużywany. Ciśnienie zmierzone nie super dokładnie, bo zmodyfikowaliśmy stary wtryskiwacz i podłączyliśmy zwykły manometr (do 40 atmosfer) - jak można było się domyślić wskazówka latała jak zwariowana, ale oczytaliśmy, że na pierwszym cylindrze było ok. 13-14 atmosfer, a na dwóch pozostałych 19-20. Nie pozostało nic innego jak ściągnięcie głowicy (liczyłem, że może głowica, bo mam jakąś, może zawory, uszczelka...). Niestety okazało się, że tuleje są zastane, lekko przyrdzewiałe, ogólnie no do wymiany na pewno cylindry i pierścienie, a może przy okazji zrobi się generalkę, zobaczymy. W każdym razie bardzo dziękuję wszystkim za rady i pomoc. :)

 

A powiedzcie, jakie w końcu powinno być optymalne ciśnienie?

Edytowano przez Jakubb

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez WorguleFarm
      Witam, mam pytanie a mianowicie gdzie są kalamitki do smarowania w Ursusie C-360 
      Znalazłem ich 8 ale może wiecie gdzie są jeszcze ?
       
      Znalazłem:
      -przy przednich kołach po 2 na każde koło = 4
      -na "przodzie ciągnika pod spodem"           = 2
      -na pompie wodnej                                      = 1
      -na pedale sprzęgła                                     =1
       
      Gdzie jeszcze mogą być ?
    • Przez PiotrSadło
      Witam  najpierw mam po zerwaniu sie nitów(chyba) zaczął się psuć 4 bieg i klinuje się 
      podobno wyrwane nity w skrzyni biegów od czego mam zacząć ? 
      Jak zabrać się za to i jaki był by koszt ?
    • Przez brodzik2207
      witam, po zimie mam problem z odpalaniem mojego jd mianowicie ciagnik kreci i nie moze załapac  tak jakby nie dostawal paliwa ale pompka paliwowa podaje, sciagam filtr powietrza psikne troszke samostartu i ciagnik pali od strzała nastepnie gdy sie zgasi odpala bez zarzutu ale gdy postoi z poł dnia znow nie chce zlapac moze ktos cos podpowie ?
      moge dodac tylko ze zima wymieniłem filtr paliwa oczywiscie na orginalny no i nie wiem co jest wygladało by na to ze paliwo schodzi no ale pompka przeciez podaje po przekreceniu stacyjki a i ostatnio zauwazyłem ze ta pompka zasilajoca zaczeła sie lekko pocic.... 
      z gory dzieki 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj