wojtii

Problem z odpalaniem.

Polecane posty

źle mnie zrozumiałeś kąt początku wtrysku zmienia się przez obrót pompy wtryskowej według osi w lewo lub w prawo zależy jaka jest potrzeba

jak ustawić kąt początku wtrysku to już Ci muszą wytłumaczyć koledzy doświadczeni nie chcę nikogo wprowadzać w błąd

Edytowano przez --U--R--S--U--S--

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alamo    1514

Alamo pompka ręczna czuć opór podczas pompowania i była zmieniana w tamtym roku gdy robiłem pompę.

Od tamtej regeneracji ten problem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
luqasz17    61

Nie tak gdzieś z 3 miesiące po regeneracji, na mój rozum coś z zapłonem ale mogę się mylić

Cytowanie poprzedniego posta. +1 punkt ostrzeżeń

Edytowano przez danielhaker

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alamo    1514

Odkręcić przewód pierwszej sekcji (od strony chłodnicy),dodać recznym gazu,zdjąć pokrywę okienka na skrzyni,poszukać kreski na obudowie skrzyni (lewa strona okienka,środek) łyżką obracać kołem zamachowym zgodnie z obrotami silnika,na kole zamachowym będą punkty,0-I-II, paliwo z sekcji ma wyskoczyć blisko II kreski (jak będziesz zbliżał się do tych punktów to obserwuj jednakowo sekcje) być może potrzeba będzie dwóch pełnych obrotów silnika ponieważ dla czwartej sekcji ten znak też wskazuje.

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursus55    11

I trzeci który ja ci posłałem ze zdjęciem jak to dokładnie ma być.

Mógłbyś jeszcze raz wstawić link z prawidłowym ustawieniem rozrządu bo ten wcześniej się nie wyświetla.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TheMariko12    437

Koledzy pomóżcie

Dziś cholera coś się stało z ciągnikiem, gdy chciałem go zapalić , to kręcił ale nie dał rady wskoczyć na obroty, później jeszcze raz zakręciłem to był jeszcze słabszy a za 3 razem pokręcił sekunde i pad :huh:

Następnie wzieliśmy go na zaciąg, to po pokonaniu 40m przy większej prędkości jakoś zapalił i normalnie pracował , nie gasiliśmy go przez cały dzień , praca była taka jak zawsze

Następnie gdy go zaparkowałem spowrotem do garażu i po próbie odpalenia ponowie jakoś zapalił normalnie , i tak jeszcze 2 próby i było ok choć odpalenie jest teraz jakieś dziwne , jakby kręci , ale cięzko jest mu wskoczyć na obroty

Wykluczam tu akumulatory prądnicę i rozrusznik , może to być coś z silnikiem ? Dodam że jak tydzień temu nim jeździłem to było wszystko w porządku :mellow:


Nauka--->Praca--->Zabawa--->Długi odpoczynek :)

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Zmień zaworek zwrotny na pompie paliwowej tam gdzie od chodzi nadmiar paliwa do zbiornika a jak nie pomoże to zawory czy nie są za ciasne i wtryski do sprawdzenia przeczyścić cały układ paliwa.Mogła też pompa paść.A nie kopci czasem ostro na siwo bo mogły uszczelki paść ale to by wody musiało ubywać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TheMariko12    437

NIe kopci na siwo, a wody jest tyle ile trzeba, nie możliwe aby pompa padła, bo później po skończonej pracy jakoś odpalił

Moje domysły ciągną mnie do wtrysków że coś musiało się stać, jedni mówią że coś z rozrządem, ale tam nikt nie zaglądał, i nie możliwe żeby po kilku dniowym staniu takie coś się przestawiło


Nauka--->Praca--->Zabawa--->Długi odpoczynek :)

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alamo    1514

Wtryski całkowicie odpadają.Sprawa jest prosta,to układ paliwowy..jak pompujesz ręczną pompką czujesz opór?jak tego nie ma to nie odpali

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TheMariko12    437

Nie jest zapowietrzony, paliwo jest w układzie , wystarczyło odkręcić pompkę i raz machnąć i paliwo się lało, więc to wykluczam


Nauka--->Praca--->Zabawa--->Długi odpoczynek :)

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel885    2279

Sprawdź filtry paliwa, jak są zatkane to pompka też stawia opór. Poluzuj śrubę od zasilania pompy i zacznij ręcznie pompować ,jak paliwo słabo tryska to wina filtrów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Filtry nie majątek i jak dawno nie wymieniane to trzeba by zmienić i dopiero pisać co dalej a nie szukać dziury w całym.

Edytowano przez KRISTOFORn

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TheMariko12    437

Wszystko było zmienione nie dawno, także filtry odpadają


Nauka--->Praca--->Zabawa--->Długi odpoczynek :)

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
IvanK    0

Witajcie.

 

Chciałbym ułatwić sobie zapalanie w swojej 60tce..

 

Chciałbym zamontować świecę żarową tylko nie bardzo mam pojęcie jak..

Trochę szukałem i wszędzie mowa o płomieniowej.. lepsza?gorsza? Co wybrać?

 

Chciałbym abyście mi doradzili oraz dali jakieś wskazówki jak do tego się zabrać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
xerion3800    45

Świeca płomieniowa według mnie jest łatwiejsza w montażu. W moim Case Dawid Brown świeca jest w kolektorze ssącym i tyle. Więc jak chcesz coś takiego zamontować to tylko wiercisz otwór w kolektorze, wspawujesz kawałek gwintu i wkręcasz świecę. A z podłączeniem to byś musiał przerobić jak w ciapku. Że na pierwszym stopniu grzeje a na drugim odpala.


Zapraszam na mój kanał na YouTube!
https://www.youtube.com/user/clasxerion3800

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik1973    15368

Jeden akumulator 12v zamiast 2x6v i rozrusznik szybkoobrotowy. Więcej nic nie trzeba, ani gorącej wody ani samostartu. Mam tak w t25 i nie ma problemu nawet przy -25st.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

Wystarczą dobre dwie 6V I oryginalny rozrusznik jest dobry pod warunkiem że jest przeczyszczony i w pełni sprawny.A i układ ładowania też musi być w stanie dobrym.


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

U mnie w 4011 po remoncie rozrząd był ustawiony na znaki i ciągnik bardzo źle odpalał,więc wzieliśmy mechanika który ustawił rozrząd licząc ząbki od jakiegoś punktu i powiedział że to ustawienie jest takie jak fabryczne :blink:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hektor2040    1

U mnie w 4011 po remoncie rozrząd był ustawiony na znaki i ciągnik bardzo źle odpalał,więc wzieliśmy mechanika który ustawił rozrząd licząc ząbki od jakiegoś punktu i powiedział że to ustawienie jest takie jak fabryczne :blink:

Witaj kolego u mnie tez jest problem z ciezkim paleniem i mam zamiar rozebrac ciagnik i zobaczyc jak to jest złożone a nie wiesz ile tych zabków jest i od jakiego momentu, ale przestawiał tylko koło które napedza pompe czy pozostałe tez. Masz moze jakies foto?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
simer    0

Witam wszystkich problem z moją 60 tka polega na tym ze cięzko zapala na zimnym silniku,jak odpali mocno dymi az do momentu nagrzania poźniej dymienie trochę się zmniejsza.

Jakieś 3 miesiące temu zakładałem 4 nowe kompletne głowice (oryginał ursus),do tego 4 nowe konćówki wtryskiwaczy.Pompa wtryskowa dwukrotnie była sprawdzana na stole i wszystko jest sprawne.Ustawiłem równiez kąt wyprzedzenia zapłonu i wszystko na nic.Dzisiaj zmierzyłem kompresje i na wszystkich cylindrach jest w granicach 21 atm,nie wiem czy to duzo czy mało.Jedyne co moze byc nie tak to rozrząd,od poprzedniego własciciela wiem ze cos tam było dłubane.Ile trzeba zrobić obrotów wałem zeby znaki się zgrały?i moje drugie pytanie przy wymianie koncówek wtryskiwaczy na koncówce jest zaznaczona taka rysa,czy ona ma być jakoś ustawiona wzgledem całego wtryskiwacza? Po odpaleniu silnika,i pozostawieniu go na wolnych obrotach na kilka minut gdy przegazuję z nieszczelnosci komina z kolektorem kapie czarna niespalona ropa

Edytowano przez simer

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebastian84    5

witam . na sam początek musisz wyciągnąć wtryski ponieważ te rysy na końcówkach muszą się zgadzac z rysami na wtryskach bo w innym wypadku paliwo nie trafia do komory sprężania i nie zostaje spalone dlatego ciężko pali i jest paliwo w kolektorze wydechowym , a co do sprężania to wykonaj próbę olei owom

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
simer    0

Zrobiłem wtryskiwacze i problem z kapiącą ropą wydechem załatwiony.Ale pozostaje kwestia odpalania silnika na zimnym,chciałbym sprawdzić czy rozrząd jest ustawiony prawidłowo,da radę ustawic rozrząd bez sugerowania się znakami na kołach zębatych?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hektor2040    1

Simer mam pytanie do ciebie: jak odpalisz pierwszy raz to juz wszystko pozniej ładnie chodzi czy dalej jest proble z odpaleniem. U mnie to jest tak ze pierwsze odpalenie to masakra kreci kreci i tylko dymek pojdzie ale jak trosze starteru psikne to od razu za tyrkocze ładnie. Napisz jak rozwiążesz swój problem i co siedziało w silniku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

hektor2040 posprawdzałeś dokładnie cały układ paliwowy tak jak pisałem albo spróbuj najpierw ręczną pompką pod pompować i dopiero odpalać

simer 21 atmosfer to tylko remont ale sprawdź jeszcze zawory a co do rozrządu to nie ustawisz tak szybko na znaki bo z tego co mi się przypomina to 163 obroty od ustawienia rozrząd się zgrywa ale robisz w ten sposób że ustawiasz wał z klinem centralnie do góry i możesz sprawdzić to na kole zamachowym bierzesz liniał i środek koła pompy i środek koła pośredniego ma przechodzić przez znaki w zależności jakie masz koła jak stare to zero do zera i koło rozrządu środek koła przez środek koła pośredniego i przez znaki.Jak tak nie jest to zrób obrót wałem i sprawdź.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez WorguleFarm
      Witam, mam pytanie a mianowicie gdzie są kalamitki do smarowania w Ursusie C-360 
      Znalazłem ich 8 ale może wiecie gdzie są jeszcze ?
       
      Znalazłem:
      -przy przednich kołach po 2 na każde koło = 4
      -na "przodzie ciągnika pod spodem"           = 2
      -na pompie wodnej                                      = 1
      -na pedale sprzęgła                                     =1
       
      Gdzie jeszcze mogą być ?
    • Przez PiotrSadło
      Witam  najpierw mam po zerwaniu sie nitów(chyba) zaczął się psuć 4 bieg i klinuje się 
      podobno wyrwane nity w skrzyni biegów od czego mam zacząć ? 
      Jak zabrać się za to i jaki był by koszt ?
    • Przez brodzik2207
      witam, po zimie mam problem z odpalaniem mojego jd mianowicie ciagnik kreci i nie moze załapac  tak jakby nie dostawal paliwa ale pompka paliwowa podaje, sciagam filtr powietrza psikne troszke samostartu i ciagnik pali od strzała nastepnie gdy sie zgasi odpala bez zarzutu ale gdy postoi z poł dnia znow nie chce zlapac moze ktos cos podpowie ?
      moge dodac tylko ze zima wymieniłem filtr paliwa oczywiscie na orginalny no i nie wiem co jest wygladało by na to ze paliwo schodzi no ale pompka przeciez podaje po przekreceniu stacyjki a i ostatnio zauwazyłem ze ta pompka zasilajoca zaczeła sie lekko pocic.... 
      z gory dzieki 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj