wojtii

Problem z odpalaniem.

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
UrsusFan1222    23

Sołtys85 jak źle ustawisz będzie słychać, jeśli nie masz pojęcia o ustawianiu luzu zaworowego to lepiej nic sam nie ruszaj bo może się to źle skończyć. Dla ciebie i twojego silnika.


W życiu nie można mieć wszystkiego :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
casejx    30

Zakladanie grzalki na wezu moze i jest bez sensu, ale jest napewno szybsze i prostrze.


Sprzedam kombajn claas senator tel.502157401. Zainteresowanych zapraszam na PW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Qurek    6

casejx jeśli coś jest bezsensu to po co w ogóle to robić? :)

 

Zakładając grzałkę na przewodzie od chłodnicy dobrze jest też zamontować zawór tak by grzało tylko wodę w bloku silnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
casejx    30

@qurek Hodzilo mi o to ze zakladanie grzalki na przewod jest gorszym rozwiazaniem, ale za to prostrzym. :)


Sprzedam kombajn claas senator tel.502157401. Zainteresowanych zapraszam na PW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alamo    1514

Amator poradzi sobie pod warunkiem że odkręci przewody wtryskowe.Przy obracaniu koła zamachowego będzie widział jak poszczególna sekcja podaje paliwo dla danej komory spalania (układ w tym czasie będzie zamknięty)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Soltys85    83

hmm no własnie szczelinomierza nie mam... no nic jest u mnie we wiosce duzo osób ktore to robia, ale tez czegos chcialem sie nauczyc :D No i jeszcze mam pytanie odnosnie ustawiania konta tłoczenia, kreka na obudowie wyszła mi około 3 cm pomiżej znakow...pompe odchyliłem maksymalnie od silnika i duzo to nie pomogło...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alamo    1514

hmm no własnie szczelinomierza nie mam...

ssący jedna żyletka,wydechowy dwie

No i jeszcze mam pytanie odnosnie ustawiania konta tłoczenia, kreka na obudowie wyszła mi około 3 cm pomiżej znakow...pompe odchyliłem maksymalnie od silnika i duzo to nie pomogło...

poniżej tych dwóch kresek?

cofnij z powrotem,a jak nic to nie da to będzie znaczyło że ktoś przestawił kiedyś kółko zębate napędu pompy na rozrządzie (pomylił się na znakach) albo jeszcze jedna opcja,mogłeś znów nie trafić idealnie z tym pierścieniem..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Soltys85    83

Tak poniżej tych dwóch, nie mam go od nowośc wiec różnie moze byc...a mysle ze trfiłem juz dobrze, ustawilem tak ze miało sie spasowac na przeciwko dolnej sruby i weszlo lekko.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Szczelinomierz to nie majątek około 6zł (zależy ile listków ma). Przyda się nie raz, tak jak umiejętność ustawiania luzów na zaworach.

Tak więc warto zainwestować w sprzęt i w siebie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja na przykład mam święcę płomieniową, oraz zawsze na około -5stopni to podgrzewam olej w silniku, podkładając pod miskę olejową stary piecyk elektryczny(taki do grzania wody w czajniku) i zawszę odpala za pierwszym razem bez męczenia aku...

Edytowano przez milanreal1
orty

Dzień bez jazdy Ursusem = Stracony dzień

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radek199321    11

przy -5 to on powinien zapalić bez niczego, na dotyk, ja dopiero swojego mf255 podgrzewam jak jest poniżej -10 bo nie ma po co a przecież to te same silniki, nie wie jak to jest ale lepiej ma pali mf255 niż c360 a każdy mówi że na odwrót, jeszcze nigdy tak nie miałem żeby mf sam nie zapalił bez żadnej grzałki


Jeśli pomogłem kliknij w strzałkę na zielonym tle w moim poście. Wszystkim dziękuję.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafto    32

Na którym cylindrze licząc od chłodnicy w stronę baku montujecie świece płomieniowe ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
casejx    30

@Radek199321 ma racje, przy -5 to ten ciagnik bez zadnych swiec i pozostalych wynalazkow powinien bez zadnego problemu odpalic.


Sprzedam kombajn claas senator tel.502157401. Zainteresowanych zapraszam na PW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radek199321    11

no zawsze na pierwszym, bo jeśli założysz na ostatnim to tylko on zassie płomień a reszta nie


Jeśli pomogłem kliknij w strzałkę na zielonym tle w moim poście. Wszystkim dziękuję.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radek199321    11

są to bardzo dokładne silniki, wystarczy żeby było dobrej jakości paliwo i na czas wymieniony filtr paliwa i nie ma problemów z paleniem, jak kto dba tak ma


Jeśli pomogłem kliknij w strzałkę na zielonym tle w moim poście. Wszystkim dziękuję.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
casejx    30

@radek199321 To tez zalezy od stanu w jakim jest silnik, bo jezeli silnik swoje juz zrobi,l to nie ma co sie dziwic ze nie chce palic przy -5


Sprzedam kombajn claas senator tel.502157401. Zainteresowanych zapraszam na PW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alamo    1514

Tak poniżej tych dwóch, nie mam go od nowośc wiec różnie moze byc...a mysle ze trfiłem juz dobrze, ustawilem tak ze miało sie spasowac na przeciwko dolnej sruby i weszlo lekko.

Skoro lekko to odchyl pompę z powrotem do końca a jeżeli efekt nie będzie zadowalający to pozostaje rozebrać przodek i przestawić koło zębate pompy na znakach o ile masz chęć pobawić się z tym :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak silnik jest w dobrym stanie, ale ja grzeję olej poto aby nie męczyć rozrusznika itp... Wiadomo że gdy jest mróz to olej się robi jak smoła i ma ciężej do ukręcenia.

PS: Przepraszam za błędy, ale jak to jest wytłumaczenie to piszę na telefonie :)


Dzień bez jazdy Ursusem = Stracony dzień

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
oaxis3333    39

U nas 360 pali zawsze bez żadnego grzania , kombinowania , męczenia rozrusznika a pozatym rozrusznik od tego jest że ma kręcic i tyle , niezależnie jak ma cięzko i ile jest kręcony ...... ważne jest ustawienie zaworów , dobra pompa wtryski jak i akumulator .... bez tego zawsze będą problemy ..... dobrze jest też łączyć na chwile światła , zgasić i odczekać z min i wtedy odpalać . Włączenie świateł pobudza akum


Jesli pomogłem , okaż to Dając łapkę w górę  :) to motywuje ...

 

pozdrawiam !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
luqasz17    61

Koledzy mam pytanie w tamtym roku robiłem pompę wtryski wymieniłem filtry paliwa ale moim zdaniem ciągnik ciężko odpala tj gdy kręcę rozrusznikiem to dopiero odpali z 3 lub 4 razem a z komina idą kłęby dymu. W tym roku wykręciłem wtryski i dałem do przeglądu fachman powiedział że są OK. Co może być przyczyną że ciągnik trudno odpala jak się już rozgrzeje to odpala za 1 razem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alamo    1514

Pompka ręczna nie ma wycieków?

Zawór zwrotny paliwa wymień dla pewności o ile stary,groszowe sprawy.

Jak przepompujesz ręcznie czujesz opór pompki?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
luqasz17    61

Alamo pompka ręczna czuć opór podczas pompowania i była zmieniana w tamtym roku gdy robiłem pompę.

 

URSUS wtryski dwa tygodnie temu odbierałem fa

chowiec powiedział że są dobrze ustawione

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez WorguleFarm
      Witam, mam pytanie a mianowicie gdzie są kalamitki do smarowania w Ursusie C-360 
      Znalazłem ich 8 ale może wiecie gdzie są jeszcze ?
       
      Znalazłem:
      -przy przednich kołach po 2 na każde koło = 4
      -na "przodzie ciągnika pod spodem"           = 2
      -na pompie wodnej                                      = 1
      -na pedale sprzęgła                                     =1
       
      Gdzie jeszcze mogą być ?
    • Przez PiotrSadło
      Witam  najpierw mam po zerwaniu sie nitów(chyba) zaczął się psuć 4 bieg i klinuje się 
      podobno wyrwane nity w skrzyni biegów od czego mam zacząć ? 
      Jak zabrać się za to i jaki był by koszt ?
    • Przez brodzik2207
      witam, po zimie mam problem z odpalaniem mojego jd mianowicie ciagnik kreci i nie moze załapac  tak jakby nie dostawal paliwa ale pompka paliwowa podaje, sciagam filtr powietrza psikne troszke samostartu i ciagnik pali od strzała nastepnie gdy sie zgasi odpala bez zarzutu ale gdy postoi z poł dnia znow nie chce zlapac moze ktos cos podpowie ?
      moge dodac tylko ze zima wymieniłem filtr paliwa oczywiscie na orginalny no i nie wiem co jest wygladało by na to ze paliwo schodzi no ale pompka przeciez podaje po przekreceniu stacyjki a i ostatnio zauwazyłem ze ta pompka zasilajoca zaczeła sie lekko pocic.... 
      z gory dzieki 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj