wojtii

Problem z odpalaniem.

Polecane posty

mtracz    76

Ustawiłeś początek konta tłoczenia? Samo włożenie pompy to nie wszystko.

Przed odpaleniem ustawiasz w pompie dawkę rozruchową?

Przy wyjmowaniu co poszło nie tak?

Pompa całkiem nowa czy po regeneracji?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Soltys85    83

NIe wiem czy cos poszło nie tak bo mnie przy tym nie bylo ale ojciec nic nie wspominał, pompa jest po regeneracji, a oni tego wszystkiego nie ustawiaja? Bo ja nic nie ustawiałem bo i sie na tym nie znam :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Początek konta tłoczenia ustawiasz położeniem pompy przy jej montażu. Przeczytaj w instrukcji.

Dawkę rozruchową włączasz dźwignią gazu przed odpaleniem cofając ją maksymalnie do tyłu, w pompie będzie słychać cykniecie. Potem normalnie dodajesz przy odpalaniu.

 

Pozostaje jeszcze możliwość źle zregenerowanej pompy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radek199321    11

masz nowe wtryski ale czy dobrze ustawiłeś na nich ciśnienie, ja zawsze jestem przy sprawdzaniu i regulacji to i jestem pewien że są dobrze wyregulowane i widzę jak rozpylają


Jeśli pomogłem kliknij w strzałkę na zielonym tle w moim poście. Wszystkim dziękuję.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alamo    1514

Panowie prosze o pomoc. Wymienilem pompe i wtryski, rozrusznik kreci dym leci ale nie chce zapalic;/ czy mogłem cos przestawic przy montazu pompy?

 

Mogłeś przestawić pierścień frezowany (napęd pompy od rozrządu) pomimo tego że ma jeden frez szeroki łatwo o pomyłkę.Pompa daje się przykręcić do obudowy silnika z tym błędem,dla ciebie będzie to niezauważalne,przy montażu musisz być bardzo ostrożny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Soltys85    83

Wtryski sa wyregulowane ale nie bylem przy tym, w tym ciagniku juz wymienielismy pompe i bylo wsi ok, w zetorze tosamo, nigdy nie bylo problemow:/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radek199321    11

wtryski mogą się przywiesić ale to mało prawdopodobne żeby wszystkie ale spróbuj go rozpalić na zaciąg to może przewali to wszystko i będzie chodził, my mieliśmy taki samy problem z c330 znajomego bo po szlifie głowicy nie chciał zapalić a potem jak już go zapaliliśmy na zaciąg to palił, silnik dostaje większych obrotów to prędzej zapali


Jeśli pomogłem kliknij w strzałkę na zielonym tle w moim poście. Wszystkim dziękuję.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alamo    1514

Wymontuj pompę i sprawdz czy na pierścieniu frezowanym,(szeroki frez) nie ma nacięć,jak są to znaczy że pompa zle złożona.Wtryski zostaw,choćby lały to by zapalił.Przemompowałeś układ paliwowy?zawór zwrotny dobry? przy dobrym odpowietrzeniu ręczna pompka ma stwiać lekki opór,jak tego nie ma to nie odpali.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Soltys85    83

Odpowietrzylem dobrze, czuc opor i slychac paliwo przy wtryskach. Sprawdzalem poczatek konta tłoczenia no i kreska na obodowie wogloe nie pokrywa sie ze znakami na kole zamachowym:/ wogule jeszcze tych znakow nie widac...wiec mysle ze to tego wina, wiem ze reguluje sie to krecac pompa ale jak to robic:D?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Luzujesz pompę na kołnierzu którym jest przykręcona i przestawiasz - przekręcasz, obracasz nią. Zbliżając górę pompy do bloku zwiększasz, a oddalając zmniejszasz kąt. Odsyłam do instrukcji obsługi.

Jeśli regulując nadal nie zgraja się znaki na kole zamachowym wykręć całkiem pompę i sprawdź czy jest właściwie włożona.

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
casejx    30

Mozesz zalozyc grzalke plynu chlodniczego lub swiece plomieniowa.


Sprzedam kombajn claas senator tel.502157401. Zainteresowanych zapraszam na PW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
oaxis3333    39

możesz zalać ciepłą wodą ..... garażować w szczelnym pomiesczeniu ..... naładować pożadnie akumulator który jest najważniejszy przy czym sprawdzając elektrolit i wode .... ........ możesz grzałkę zamontować , swiecę , użyć starteru do odpalania to jest taki gaz który się wpuszcza do otworu zaciągającego powietrze do filtra , ten gaz jest bardzo skutenczy sam stosuję :) warto mięc też dobrze wyregulowane zawory ..... zapłon i pompę :) to chyba wszystko:) pozdro .... :) wszystkie moje inne ciągniki maja większy problem z odpaleniem a C-360 pali zawsze bez problemu :)


Jesli pomogłem , okaż to Dając łapkę w górę  :) to motywuje ...

 

pozdrawiam !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Tak jest na szpilkach ale otwory owalne i pompa się obraca koło 10 stopni.

Edytowano przez balcerek1
  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Soltys85    83

aha wiec skora ja przekrece na max do bloku, cofnie sie i jeszcze raz to sama to sie zmieni o 20 stopni? Bo cos czuje ze raz bedzie zamalo...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Pompa ma ruch koło 10 stopni czyli wedle konta koło 20 stopni.Odsuń pompę górą od silnika na maksa.odkręć pierwszy przewód na pompie od wtrysku załóż kapilarę o ile posiadasz a jak nie przezroczysty wężyk naciśnij na króciec i drugi w niego aby był jak najmniejszy przekrój.Ustaw gaz do oporu i pokręć parę razy silnikiem aby pojawiła się ropa w wężyku i ustaw na 1 znak na kole.Dobrze by było odkręcić pierwszy dekiel od klawiatury żeby sprawdzić czy zawory na 1 tłoku są zamknięte wtedy pomalutku przesuwasz pompę górą do silnika do momentu aż ropa drgnie.Cofasz delikatnie do tyłu (ciut) dokręcasz pompę obracasz 2 razy wałem do znaku i kontrolujesz czy ropa drgnie ciut za znakiem.Jak drgnie to zakładaj przewód i musi zagadać.Daj jej może kopciucha to może lepiej załapie.

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcin1515    10

Załóż grzałke , zalewaj chłodnice ciepła wodą, trzymaj ciagnik w ocieplonym garażu i podstawam to dobre akumulatory ..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Przydało by się wyjaśnić w czym jest problem przy zapalaniu.

Czy słabo kręci? Przez co nie może zaskoczyć.

Czy kręci dobrze, ale silnik nie może zaskoczyć?

Czasem pomaga remont.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
oaxis3333    39

chyba założyciel tematu zapomniał że go zakładał :)


Jesli pomogłem , okaż to Dając łapkę w górę  :) to motywuje ...

 

pozdrawiam !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Soltys85    83

ok rozumiem, tylko jak pojawi sie ropa w werzyku to jak ustawic na 1 znak jesli go jeszzce nie bedzie widac( w moim przypadku tak jest) krecic dalej wałem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Ustaw na pierwszy znak i jak się nie ruszyła ropa to popuść pompę i delikatnie górą w stronę silnika przesuwaj

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Soltys85    83

Przed chwila tak zrobiłem, ustawiłem na pierwszy znak, ropa sie nie ruszyła...przesunelem do silnika ile sie dało i tez nic..Znaki sa u mnie takie: || odstep pare centymetrow i 0|| - pierwszy znak to ta pierwsza kreska? Pierwszy przewod w pompie to jest tezn pierwszy od strony chlodnicy? Upewniema sie bo nie wiem czy dobrze robie :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

A odpowietrzyłeś dobrze pompę .Przekręć parę obrotów rozrusznikiem żeby ropa się pojawiła w przewodzie tylko gaz do oporu i dopiero próbuj tylko sprawdź czy zawory na pierwszym od chłodnicy są zamknięte czyli dźwignie luźne bo znak nakole zgrywa się na 1 i 3 garze.Jak nic to nie pomoże to odkręć pompę i sprawdź czy dobrze fa frez weszła.

Edytowano przez balcerek1
  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez WorguleFarm
      Witam, mam pytanie a mianowicie gdzie są kalamitki do smarowania w Ursusie C-360 
      Znalazłem ich 8 ale może wiecie gdzie są jeszcze ?
       
      Znalazłem:
      -przy przednich kołach po 2 na każde koło = 4
      -na "przodzie ciągnika pod spodem"           = 2
      -na pompie wodnej                                      = 1
      -na pedale sprzęgła                                     =1
       
      Gdzie jeszcze mogą być ?
    • Przez PiotrSadło
      Witam  najpierw mam po zerwaniu sie nitów(chyba) zaczął się psuć 4 bieg i klinuje się 
      podobno wyrwane nity w skrzyni biegów od czego mam zacząć ? 
      Jak zabrać się za to i jaki był by koszt ?
    • Przez brodzik2207
      witam, po zimie mam problem z odpalaniem mojego jd mianowicie ciagnik kreci i nie moze załapac  tak jakby nie dostawal paliwa ale pompka paliwowa podaje, sciagam filtr powietrza psikne troszke samostartu i ciagnik pali od strzała nastepnie gdy sie zgasi odpala bez zarzutu ale gdy postoi z poł dnia znow nie chce zlapac moze ktos cos podpowie ?
      moge dodac tylko ze zima wymieniłem filtr paliwa oczywiscie na orginalny no i nie wiem co jest wygladało by na to ze paliwo schodzi no ale pompka przeciez podaje po przekreceniu stacyjki a i ostatnio zauwazyłem ze ta pompka zasilajoca zaczeła sie lekko pocic.... 
      z gory dzieki 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj