wojtii

Problem z odpalaniem.

Polecane posty

Roki212    1827

Nie chce sie mi wierzyć zeby to była pompka bo przekładałem i dalej to samo

To czemu w pierwszym swoim poście nic nie piszesz że podmieniałeś, pisz wszystko co już robiłeś to nikt nie będzie się powtarzał wtedy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Sekcje są w pompie. Sekwencja to w silniku benzynowym.

Tym bardziej powinieneś robić wymiany oleju w pompie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tyson    0

Ups przepraszam pomyliło mi sie ,ale po co wymieniac jak sie tam ropa leje raz nalałem oleju to na drugi dzien była tam ropa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pasiu66    18

To trzeba uszczelnić żeby się ropa nie dostawała. Jak od dawna pompa chodzi na samej ropie to może tu jest przyczyna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz78    1029

Jak będziesz miał za dużo oleju lub mieszaniny z ropą to napewno nie będzie chodził w pompie musi być tyle oleju ile pokazuje wskażnik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radek199321    11

mam założoną w swoim c360 i sprawuje się dobrze tylko musisz wiedzieć ile czasu ją grzać żeby ci coś dała ale dwa lata jej nie używałem bo założyłem grzałkę płynu to silnik tak się zimo nie zużywa


Jeśli pomogłem kliknij w strzałkę na zielonym tle w moim poście. Wszystkim dziękuję.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZUCH1234    93

Witam wszystkich znających się na temacie silnika c 360 . Problem jest tego typu ciągnik stał nieodpalany 6 lat teraz dostałem go w spadku . Silnik zapalił ale strasznie się się tłuk i nierówno pracował wiec nie długo myśląc wymontowałem pompę wtryski i do pompiarza zrobił założyłem i dalej się tłukł okazało się ze nie pali na drugiego tłoka od kabiny a pompa dobra bo pompiarz był i sprawdzał . Zdjąłem dekiel i okazało się ze w ogule nie dale oleju . Co jest grane ? Wykręciłem głowice no niby dobra na oko ale sie nie znam sprzężyny mocno trzymaja . Wyjołem tłoka ale ani rys na tuleji ani na panewkach CO JEST NIE TAK ??? Co to może być . Stawiam duże piwo za konkretna i wyczerpujacą opd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Nie ma oleju na tej głowicy?

Przedmuchaj popychacze, koniki klawiatury. Odkręć dekiel z prawej strony silnika. Tam jest urządzenie odpowiedzialne za tłoczenie oleju przez popychacze na górę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZUCH1234    93

ok popychacze juz przeczysciłem ale wiekszy problem to to ze nie ma spalania paliwa w tym jednym tłoku czy to moze byc wina głowicy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz78    1029

Może ale jak tak długo stał to ja bym postawił na zapieczone pierścienie na tym tłoku ,ponoć zalany naftą na kilka godz. puści.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

A patrzyłeś na wałek rozrządu czy nie ma wydartych krzywek.No i zawory zalej naftą i będzie wiadomo czy trzymają.

Edytowano przez balcerek1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radek199321    11

sprawdź czy wtrysk ci dobrze rozpyla paliwo bo to najbardziej prawdopodobne że ci leje i przez to paliwo się nie spali


Jeśli pomogłem kliknij w strzałkę na zielonym tle w moim poście. Wszystkim dziękuję.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1827

To uzyskał już swoją odpowiedz. Tylko po co pisać w tylu tematach...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZUCH1234    93

panowie bez nerwów chciałem szybko uzyskać odp . a wiec tak zawór wydechowy nie trzyma najlepiej ale wydaje mi sie tez ze pierscienie sa zapieczone sa tak jakby nagarem troche zalepione

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Wyciąg wtryskiwacz, przykręć koło pompy i sprawdź czy w ogóle rozpyla paliwo. Nawet na zapieczonych pierścieniach po zapaleniu silnika powinien cylinder jakoś tam palić. I oczywiście gwarantuje ci że zapieczonych pierścieni nie da się nie zauważyć. Jeśli głowica nie miała smarowania to możliwe że któryś zawór zamyka się z opóźnieniem i domyka go tłok.

Poza tym trudno określić jednoznacznie "że coś wali". Dla kogoś bez praktyki waleniem będzie wydmuchany zawór czy uszczelka.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Soltys85    83

Panowie prosze o pomoc. Wymienilem pompe i wtryski, rozrusznik kreci dym leci ale nie chce zapalic;/ czy mogłem cos przestawic przy montazu pompy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

A odpowietrzyłeś pompę?? Od razu nie zapali bo przecież paliwo z pompy musi dojść do wtrysków przez rurki...Trzeba trochę pokręcić rozrusznikiem :)


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Soltys85    83

Odpowietrzyłem zgodnie z instrukcja ktora znalazlem na forum i tak mysle ze skoro dym leci to paliwo dochodzi do wtryskow, znawco nie jestem tak na chlopski rozum to biore:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Soltys85    83

Pompe montował ojciec, ale mowi ze normalnie weszla bez problemu choc moze przy wyjmowaniu cos poszło nie tak:/ co mogło sie stac? na rozrzadzie cos sie przestawiło? jak to ''odkrecic'' :D?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez WorguleFarm
      Witam, mam pytanie a mianowicie gdzie są kalamitki do smarowania w Ursusie C-360 
      Znalazłem ich 8 ale może wiecie gdzie są jeszcze ?
       
      Znalazłem:
      -przy przednich kołach po 2 na każde koło = 4
      -na "przodzie ciągnika pod spodem"           = 2
      -na pompie wodnej                                      = 1
      -na pedale sprzęgła                                     =1
       
      Gdzie jeszcze mogą być ?
    • Przez PiotrSadło
      Witam  najpierw mam po zerwaniu sie nitów(chyba) zaczął się psuć 4 bieg i klinuje się 
      podobno wyrwane nity w skrzyni biegów od czego mam zacząć ? 
      Jak zabrać się za to i jaki był by koszt ?
    • Przez brodzik2207
      witam, po zimie mam problem z odpalaniem mojego jd mianowicie ciagnik kreci i nie moze załapac  tak jakby nie dostawal paliwa ale pompka paliwowa podaje, sciagam filtr powietrza psikne troszke samostartu i ciagnik pali od strzała nastepnie gdy sie zgasi odpala bez zarzutu ale gdy postoi z poł dnia znow nie chce zlapac moze ktos cos podpowie ?
      moge dodac tylko ze zima wymieniłem filtr paliwa oczywiscie na orginalny no i nie wiem co jest wygladało by na to ze paliwo schodzi no ale pompka przeciez podaje po przekreceniu stacyjki a i ostatnio zauwazyłem ze ta pompka zasilajoca zaczeła sie lekko pocic.... 
      z gory dzieki 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj