wojtii

Problem z odpalaniem.

Polecane posty

balcerek1    92

Miałeś słabe połączenie z akumulatorem i rozrusznik w taki sposób tylko się odezwał.Podładuj akumulatory sprawdź klemy urwaną załóż nową i sprawdź. :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radek199321    11

gdy nie ma wystarczającego prądu to w rozruszniku słychać takie właśnie ,,pykanie" bo działa tylko elektromagnes a wirnik nie rusza bo nie ma wystarczającej siły


Jeśli pomogłem kliknij w strzałkę na zielonym tle w moim poście. Wszystkim dziękuję.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
t25aaa    9

Pykanie kolego nie jest z winy słabego aku tylko rdzen we właczniku klinuje sie pod wpływem niskiej temp otoczenia. Pomaga rozebranie i wyczyszenie rdzenia i cewki oraz wyczyszczenie zarazem styków gównych włacznika.

 

Żeby spać spokojnie to kup 10 litów płynu i zalej i będziesz spać spokojnie.A tak do rzeczy to 10 minut nic mu nie zrobi. :D

 

No napewno bedzie spał spokojnie... a ty chyba bedziesz przyjezdzał do niego pchac jego 60 przy - 17.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
POL1    28

C-360 na ogół lekko palą .

Dobry akumulator i zdrowy silnik i musi palić na dotyk nawet przy -17

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
t25aaa    9

to ja juz widze twoj stan swiec zarowych elektryki i ustawienia nieszczenego kata wyprzedzenia wtrysku jak i samych wtrysków:( 60 nie ma szans do władka w odaplaniu zimowym. W 60 nie ma swiecy zarowej w 3p juz jest

Edytowano przez t25aaa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Bez wspomagacz żaden diesel w zimie lekko nie pali. Więc w czym problem?

Podgrzany kolektor dolotowy dosłownie byle czym w c-360 powoduje że pali od pierwszego cylindra który ma sprężanie. W czym macie problem?

Edytowano przez seweryn20

BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63

Jasnowidz

cztery cylindry jeden spręża drugi rozpręża

a w t25 jest za mała moc rozrusznika

Edytowano przez GoRAL1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
t25aaa    9

A ty seweryn jak wspomagasz rozruch masz mtz i 60? Jak sie wie jak dbac o rozrusznik jak go zrobic zeby lekko chodził to w zupełnosci wystarcza. Ja we władku miałem orginalny co roku go czysciłem na zime wymieniałem tulejki rozbierałem czysciłem włacznik i dobrze odpalał w zime tak samo jak na szybkoobrotowym co mam teraz bo juz mi sie nie chciało co roku go rozbierac :P w garazu przy -20 po podgrzaniu swieca zarowa odpalał za pierwszym razem

Edytowano przez t25aaa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

60-ki nie miałem tylko 4011. Podgrzewanie kolektora opolarką czy palnikiem na pr/butan załatwiało sprawę rozruchu do pierwszego obrotu wałem. W mtz-cie to samo. Sprawa dla mnie bez dyskusji. Ciepłe powietrze to sukces. Reszta mniej ważna.

W mtz-cie mam płomieniówkę z transita i grzałkę. To co robi grzała w 30 min nie zastąpi żaden inny wspomagacz. Pali jak by na polu było +20 w największe mrozy.

Edytowano przez seweryn20

BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Post wyżej. Wyjaśniłem.

Sorrki za byki ale mam ze dwa promile

  • Like 1

BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
t25aaa    9

grzałka płynu czy oleju? czym sie rózni silnik 60 od 4011? rozrzadem?

Edytowano przez t25aaa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

He he. Nie . Nie pada.

Grzałka płynu. Podgrzewa cylindry i całą głowicę. W ten sposób podwyższa temperaturę sprężonego powietrza w cylindrach do tego stopnia że " silnik myśli że to lato" Co ą dodać niedowiarkom? Jestem bojowo nastawiony. Czekam na "rękawice".

Silnik jako tako technologicznie nie różni się niczym. Dotyczą go takie same zasady jak silnik S-4003 czy pochodny.

Edytowano przez seweryn20

BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Nie wiem czy zło ale na pewno nic nie daje :)

Silniki, 4011 a 360. Sprostowanie.

Edytowano przez seweryn20

BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
t25aaa    9

no bo mało daje i niszczy olej. Olej bezposrednio przy grzałce mocno sie przegrzewa i traci własciwości swoje smarne. to tak jak dac na patelnie troche oleju i właczyc gaz na max

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Łoo i cała prawda. A silnik diesla do odpalenia potrzebuje tylko ciepłego powietrza. Niedouczeni wymyślają swoje teorie.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1825

Nie zapominajcie koledzy jeszcze o ON bo też ma w tym swój udział, przy -20 jak przyłapie na filtrach czy w innym miejscu to samo grzanie dolotu nic nie da

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Parafina siada na filtrze dopiero po odpaleniu ciągnika. To już inna historia.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63

seweryn20

 

pewnie pamiętasz czasy gdy nie było ropy zimowej , rano patrzysz do baku a tam ropa biała , wiadro ropy na piec potem do baku a po filtrach i pompie garnek wżontku

 

Dzisiaj jak masz grzałkę w płynie to wzrasta również temperatura oleju i osprzętu silnika

Edytowano przez GoRAL1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

No dziś są i dodatki więc problemu nie ma. Pamiętam że na letnim w zimie 330 stawała a 4011 jak by różnicy nie było szła jak w lecie. Czemu? Ale tak było Niestety. Przez lato magazyn był po 2000 litrów. Nikt nie patrzył jakie to paliwo. Lało się i szło. A jak nie to kombinacja. Dziś da się tego uniknąć na 100%. Chyba że się zlekceważy mrozy.............


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez WorguleFarm
      Witam, mam pytanie a mianowicie gdzie są kalamitki do smarowania w Ursusie C-360 
      Znalazłem ich 8 ale może wiecie gdzie są jeszcze ?
       
      Znalazłem:
      -przy przednich kołach po 2 na każde koło = 4
      -na "przodzie ciągnika pod spodem"           = 2
      -na pompie wodnej                                      = 1
      -na pedale sprzęgła                                     =1
       
      Gdzie jeszcze mogą być ?
    • Przez PiotrSadło
      Witam  najpierw mam po zerwaniu sie nitów(chyba) zaczął się psuć 4 bieg i klinuje się 
      podobno wyrwane nity w skrzyni biegów od czego mam zacząć ? 
      Jak zabrać się za to i jaki był by koszt ?
    • Przez brodzik2207
      witam, po zimie mam problem z odpalaniem mojego jd mianowicie ciagnik kreci i nie moze załapac  tak jakby nie dostawal paliwa ale pompka paliwowa podaje, sciagam filtr powietrza psikne troszke samostartu i ciagnik pali od strzała nastepnie gdy sie zgasi odpala bez zarzutu ale gdy postoi z poł dnia znow nie chce zlapac moze ktos cos podpowie ?
      moge dodac tylko ze zima wymieniłem filtr paliwa oczywiscie na orginalny no i nie wiem co jest wygladało by na to ze paliwo schodzi no ale pompka przeciez podaje po przekreceniu stacyjki a i ostatnio zauwazyłem ze ta pompka zasilajoca zaczeła sie lekko pocic.... 
      z gory dzieki 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj