Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
muoodyy

problem z włączeniem wom. rozłącza sie

Polecane posty

muoodyy    2

witam. przejrzalem juz wszystkie mozliwe tematy na AF dotyczące mojego tematu ale zadnej konkretnej odpowiedzi nie bylo. mam taki problem że gdy włącze wom to po kilkunastu sekundach zaczyna mrugac kontrolka i wałek sie rozłącza. w instrukcji wyczytalem że jesli wom czuje zbyt male obciazenie to autotronic automatycznie go rozłącza. a wiec myslalem ze jest ok. ale wczoraj podpiąłem do mf rozrzutnik z obornikiem zeby sprawdzic czy przy obciazeniu sie nie rozłączy. i d*pa. nadal sie rozłącza. co prawda rorzutnik byl maly i jakies 2,5 tony gnoju moglo na nim byc ale to juz jakies obciazenie jest zeby taśma ten obornik zsunela na ziemie. spotkał sie ktos z takim przypadkiem i wie jak to zrobic? co tam jest winne? :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
muoodyy    2

mam mf6180. ogolnie wydaje mi sie ze to moze byc czujnik obrotow walka bo wogóle mi sie nie wyświetlają obroty na desce rozdzielczej. caly czas jest 00...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Igor110    54

dołączam się do pytania u wuja w ,,John Deere 6430 Premium" też jak się włączy to się nie wyłacza bo później nie chce się uruchomić dlaczego?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
micro16    21

Dokladnie tak jak Pisze Grzesiu. U mnie w 6120 bylo to samo korekta na jakis czas to wystarczyla a pozniej siadl juz calkowicie. Jezeli to czujnik I CI zalezy zeby pokazywal obroty to bedziesz musial kupic nowy, no chyba ze CI nie zalezy to oszukaj komputer:) Ja tak zrobilem i wom chodzi bez problemu tyle ze obrotów mi nie pokazuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
muoodyy    2

a gdzie sie dokładnie znajduje ten czujnik wałka wom?

 

a pozatym korekta tzn wkręcić go bardziej czy wykrecic czy jak?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
micro16    21

U siebie ja go deczko wkrecilem. Znajduje sie z lewej strony na wysokosci koncowki wom. (patrzac od tylu to jak bedziesz widzial silownik wspomagajacy podnosnik to z jego z prawej strony) Zreszta po kablu powinienes dojsc:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamilb    5

W czerwcu 2011 kupiłem MF 5425 nowego na gwarancji nie cały rok później mówię do dealera i jego mechaników że jak mam podpieta kosiarka dyskowa (2,80) i włączam WOM to kontrolka mruga a oni nie wiedza co to może być, powiedzieli ze może masz jakieś zwarcie... chyba oni maja.Teraz nie mam z tym problemu nic nie robiłem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marek3080    4

Tylko jego za bardzo nie wkręć bo się złamie i będziesz musiał most rozbierać aby go wyjąć.

 

Wkręca się go do oporu i odkręca jakieś 3/4 obrotu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
muoodyy    2

mam jeszcze takie pytanie koledzy odnośnie tego czujnika bo tak tam zaglądałem i sie zastanawiam jak on jest zbudowany? bo to wygląda tak że przy samym moście jest jedna nakrętka, potem jest troche gwintu, potem jest nakrętka z tym kolankiem(czujnikiem). i takie pytanie czy to kolanko sie zdjemuje na zasadzie fajki od świecy np w samochodzie i potem jakos sie ten czujnik wkreca? bo nie wiem jak za to sie wziaść prawde powiedziawszy....:/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
micro16    21

NIe sciaga sie tylko rozepnij ten kabel wyzej ( po kablu dojdziesz do zlaczki powinna byc gdzies z tylu kabiny) zeby podczas wkrecania kable CI sie nie skrecaly

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
muoodyy    2

to jak rozepne tą złączke to bede musial przekładać ten kabel tak jak sie ten czujnik bedzie krecil? a ta nakretka przy samym moscie to jest jakas kontra? ją chyba musze najpierw poluzowac a dopiero pozniej wkrecac ten czujnik nie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
micro16    21

Tak jak piszesz kabel przekladac kontre odkrecic i dopiero delikatnie czujnik wkrecac:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maron123    0

Dokladnie tak jak Pisze Grzesiu. U mnie w 6120 bylo to samo korekta na jakis czas to wystarczyla a pozniej siadl juz calkowicie. Jezeli to czujnik I CI zalezy zeby pokazywal obroty to bedziesz musial kupic nowy, no chyba ze CI nie zalezy to oszukaj komputer:) Ja tak zrobilem i wom chodzi bez problemu tyle ze obrotów mi nie pokazuje

 

Witam tez mam taki sam problem ze rozłącza sie wałek wom po kilku sekundach i na dodatek kabiel od czujnika obrotów był rozłaczony i jak go troche wykrece to cos pomoze ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pawel1992mf    9

W moim mf 3080 też kontrolka mrugała, ręki sobie uciąć nie dam, ale to jest spowodowane tym że jak na ekonomicznych obrotach wom przekroczymy pewne obroty silnika to automatycznie wyłączy nam wom.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
muoodyy    2

tylko że wom sie wyłącza caly czas nawet na niskich obrotach i na wyswietlaczu caly czas pokazuje 00 obrotów. takze tak jak koledzy pisali wyzej pewnie to ten czujnik jest winny. ale to na wiosne sie za to wezme bo w tej piz*ziawie mi sie nie chce

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    121

Dokladnie tak jak Pisze Grzesiu. U mnie w 6120 bylo to samo korekta na jakis czas to wystarczyla a pozniej siadl juz calkowicie. Jezeli to czujnik I CI zalezy zeby pokazywal obroty to bedziesz musial kupic nowy, no chyba ze CI nie zalezy to oszukaj komputer:) Ja tak zrobilem i wom chodzi bez problemu tyle ze obrotów mi nie pokazuje

 

A jak go oszukać ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
micro16    21

Ja to rozciolem kable i skrecilem do kupy:) a jak nie chcesz rozcinac to znajdz kostke laczaca i tam jakis kablem polacz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
micro16    21

Bo musza byc skrecone do siebie, tylko pierw trzeba troche zwojow odslonic zanim je se skreci

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez maniek299
      Witam,
      Panowie mam problem z rozłączeniem przedniego napędu, cały czas jest załączony. Po podłączeniu napięcia pod cewkę(1) wysuwa się trzpień ale tylko minimalnie ok 0,3 cm i nie blokuje kanałów poza tym po krótkim czasie pod napięciem zaczyna się grzać czy to normalne? A tak wogóle to czy ta puszka co w nią wchodzi cewka to elektromagnes?

    • Przez slajders25
      Witam
      Nagła awaria. Podczas pracy z agregatem nagle rozłączyło skrzynię, napęd, przeżuciło z B na D i zgasły wszystkie kontrolki łącznie z tą od rewersu oprócz tej od ciśnienia eleju. Trwało to może nie całą sekundę. Następnie wszystkie kontrolki się pojawiły ciągnik ruszył i wszystko wróciło do normy. Pracowałem dalej. Po kilku minutach to samo. Awaria zawsze trwa senkundę czasem dwie Wróciłem więc do domu po drodzie kilka razy awaria się powtarzała. Przejrzałem wszystkie kable zasilające kompa, bezpeczniki, klemy na aku, przekaźniki. Pojechałem sprawdzić ale znowu to samo, z tym że jak wszystko gasło, to doszło jeszcze trzeszczenie dochodzące ze skrzyni. Po wciśnięciu sprzęgła przestawało. Na liczniku wszystkie wskaźniki (obrotomierz, poziom paliwa i temp.) chodzi cały czas. Czy ktoś mógłby mi pomóc gdzie szukać awari. Czy to awaria elektryczna czy mechaniczna.
      Trzeba w polu robić a tu taka awria ;[ i nie wiadomo gdzie szukać
    • Przez Kamil0012
      Witam. Tak jak w temace niedawno kupilem mf 698 turbo z hydraulicznym zalaczanem pólbiegu ( czy przyspieszacza, roznie to nazywaja). Problem polega na tym ze jak mam ta dzwignie pod kierownica zalaczona na + to czuje jak ciagnik najpierw ladnie przyspiesza a za jakies 5sekund sam zwalnia i tak w kolko, nie zaleznie czy jade rowno na wysokich czy rowno na niskich obrotach. Dodam ze jak przerzuce na polowe to wszystko jest ok. Tylko na szosowych mam takie objawy.Mam przedni naped zalaczany elektycznie przy kierownicy. Jest sprawny załacza sie dobrze i rozlacza tez, wom tez jest sprawny ( tzn jak olej jest zimny to ciezko go zatrzymac, ale jak juz sie rozgrzeje nie kreci sie). Hydrauliki jeszcze nie mialem okazji sprawdzic ale jak pociagne za dzwignie t slychac jak przydusza silnik. Pomóżcie Panowie gdzie lezy przyczyna? Z gory dzieki
    • Przez Radi18t
      witam mam problem z 155.54 99r. przy zawracaniu po naciśnięciu sprzęgła wyraznie czuć ze ciągnik hamuje deptałem blokade mostu i nic;/ co to może być? a z wałkiem to mam tak ze pozycje 540/1000 musze wybrac na zgaszonym silniku a odpalam na zał. wałku:/ i wajhą po lewo od siedzenia wałka nie rozłącza!! olej w skrzyni jest !! prosze o pomoc i z góry dziękuje!!
×