Zaloguj się, aby obserwować  
conan

Zawieszenie tył

Polecane posty

conan    4

Spawane tylnie zawieszenie w bizonie i spawana rama od motowideł w chederze,czy ma to jakiś wpływ na eksploatację bizona ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Jak dobrze zrobione to nie.

Pytanie z jakiego powodu i czy cały kombajn nie jest tak naprawiany.

A kolega planuje takiego kupić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
conan    4

Mam zamiar kupić.Wszystko oprócz tego jest w należytym pożądku,dużo podzespołów nowych,nie pognity,nie pogięty,jedynym mankamentem jest tylko to.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    576

Mi kiedyś odpadł tylny wózek z kołami, pękła ta kostka co trzyma sworzeń. Zdarza się.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
boku27    226

To kup ode mnie . Nic nie pospawane ani połamane bardzo dużo nowych części przez ostatnie 2 lata. Stół do rzepaku prawie nowy z 2 kosami :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
conan    4

Gdyby było bliżej,to moglibyśmy o kupnie rozmawiać,a tak to transport by mnie seżarł :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    576

Moim 190 km na kołach jechali, 11 godzin, i przez cały Wrocław.

Kiedyś od kolegi kupili Farha to sami jechali z 500 km w zimę, bez kabiny, ale pochorowali się.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
conan    4

Bizonem tyle jechać,to trzeba być wytrzymałym i maszyna musi być sprawna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Marek46ha
      Stoję przed wyborem nowej kosiarki dyskowej i zastanawiam się czy warto dopłacić za model z centralnym zawieszenim.
      Łąki takie jak wszędzie - jedne lepsze, równiejsze inne mniej. Raczej wysokich prędkości nie będę osiągał bo mam nieduże działki ( rowy melioracyjne, itp)
      Także zastanawiam się czy napewno potrzebuję centralnego zawieszenia.
      Ktoś może mi podpowiedziec jak to wygląda w praktyce - znajomi mają zwykłe novadisc (poettinger) inni novacat i każdy swój wybór bardzo chwali.
      Ja osobiście celuje miedzy lely 280 M i 280 classic.
    • Przez Maniek1Excalibur
      Witam.
       
      Czy ktoś może się orientuje czy w okolicach Rybnika (woj. śląskie) są jakieś firmy, warsztaty prywatne, gdzie regenerują zawieszenia przednia w traktorach? Dokładnie chodzi mi o usuwaniu luzów w zwrotnicach i sworzniu osi. Jeśli ktoś zna i może powiedzieć ile takie coś kosztuje prosze o odpowiedź.
    • Przez krzysztofagricultu
      Czy słyszeliście już o nowym pomyśle na walkę z rosyjskim embargo?
      Podobno minister rolnictwa i rozwoju wsi złożył wniosek do ministra finansów o "czasowego zniesienia akcyzy na polski cydr". Również do sejmu ma trafić nowelizacja w "ustawie o wychowaniu w trzeźwości" aby móc reklamować cydr i perry.
      Czy według Was trafi to do konsumenta i rzeczywiście wzrośnie sprzedaż tych produktów?
    • Przez michalczarny
      Zacznę od początku- piszę pracę inżynierską, której jednym z punktów jest wyszczególnienie i porównanie ze sobą typów zawieszeń występujących w przyczepach rolniczych.
      Nie mam nic wspólnego z rolnictwem i takiej przyczepki nie widziałem na oczy,stąd pytania:
      1) Z tego co widzę po zdjęciach przyczepy mają na ogół zawieszenie oparte na resorach. Występują wtedy jakieś elementy dodatkowe, amortyzatory,wahacze?
      2) W przypadku zawieszeń pneumatycznych- czy również mają resory, czy tylko miechy powietrzne? Może jeszcze jakieś dodatkowe elementy?
      3) Są jeszcze jakieś inne konstrukcje?

      Pozdrawiam !
    • Przez Sirocco
      Nie wiecie może o jakimś dobrym składzie cześći używanych do MTZa. aktualnie potrzebuje cięgieł tylnych do MTZa długich.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj