Skocz do zawartości
koma666

co myslicie o MF 590 ?

Polecane posty

koma666    162

znajomy ma juz ładnych pare lat cos takiego z turem i bardzo sobie chwali, dosc trwała i niezawodna sztuka to jest, ale moze poprostu trafił na dobry egzemplarz ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
graboss1987    0

miałem kiedyś takiego 4x4 83r 75 km oszczędny mocny dość na swoją moc trochę wolny.. ale jak na tamte lata to ciągnik bajera dym :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel9898    100

ja mam 595 4x4 :) bardzo zwinny ciagniczek :) mało pali a robotę zrobi. jedyne co w nim robiłem to wałek od przedniego napędu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

akmaly    180

Jeśli w dobrym stanie to warto kupić ale tylko 590 ( nie 595, 592 itp). Silnik Perkinsa A4.248 75KM ( spalanie takie jak w C360), najlepiej ( ze względu na ewentualne naprawy) skrzynia 8+2. Tylko jesli miałby Ci służyć jako główny ciągnik to warto zastanowić się nad 4x4. Wiem coś na ten temat bo sam zmieniam na taki:) Miałem nawet z tymi ciężkimi felgami ale to i tam nie wiele daje. Tylko że ja mam ciężkie gleby ( rędziny). Warto kupić chocby ze względu na dostępność części zamiennych - silnik prawie jak w Ursusie 4514 ( tylko większa pojemność ale w tej samej skorupie), sprzęgło, skrzynia i tył z małego ferdka MF255. Jeśli nie potrzebujesz tych 75KM to szukaj jeszcze MF 275 lub z kabiną 575 - ma 66KM i silnik A4.236 czyli identyczny jak w ursusach. Co do jakości fergusona z tych lat to chciałbym aby teraz choć w połowie taka była:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fartom    10

Cała seria trzy cyfrowych ferdków to udane konstrukcje, teraz juz nie robią takich traktorów, ale prawda jest też że juz znaczna wiekszość z nich ma za soba kupe motogodzin i ciężko a nawet bardo ciężko jest znaleźć egzemplarz w naprawde dobrym stanie. Jednak cena takiej 590 nie jest duza więc mozna sobie odłożyć jakieś 5 tyś na ewętualne naprawy , rzeczywiście prawie wszystko podchodzi od naszych ursusów, no moze poza częśćmi do przedniego napędu. Ja mam 675 ferdka to jest następca 590 i nawet na niego nie narzekam choć tamtego roku urwałem w nim mocowanie przedniego napędu i sama obudowa mocująca która waży może 7 kg kosztowała 2500zł, więc części które nie podchodzą od naszych są dosyć drogie, no ale to nie tylko fergusony tak mają tylko większość ciągników

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krychu    43

Witam. Wiecie może gdzie dostane części do 590? Chodzi mi o szyby do kabiny wraz z uszczelkami oraz gumy do maski które przy trzymają.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    180

Szyby i uszczelki kupisz:

http://www.firma3e.pl/ - dorabiają na wymiar ale mają do takiego MF w katalogu, uszczelki też mają

 

Gumy to nie wiem o jakie Ci chodzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krychu    43

Szyby i uszczelki kupisz:

http://www.firma3e.pl/ - dorabiają na wymiar ale mają do takiego MF w katalogu, uszczelki też mają

 

Gumy to nie wiem o jakie Ci chodzi.

Szyby zamówione z tej strony. Teraz potrzebuje jakieś namiary na mocowania do blotników, obciążenie 25 kg na przód i ramkę do szyby ponieważ jedna jest do wyrzucenia. W sieci nie mogę nic znaleźć. Pytałem o ramkę o tych co zamawiałem szyby lecz nie mają. Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    180

Z ramką możesz mieć problem, raczej musisz dorobić. Mocowanie do błotników powinno być podobne jak w MF 235 i 255 ( tylni most taki sam).

Obciążniki też z małego MF ale to drogi biznes. Średnio po ok 150-200 zł za szt. - wg. mnie lepiej zrobić sobie obciążnik i przykręcić do wspornika ( dwa haki z przodu wspornika i po bokach przykręcić na śruby, skrzynia z blachy zasypana złomem i zalana betonem).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krychu    43

Z ramką możesz mieć problem, raczej musisz dorobić. Mocowanie do błotników powinno być podobne jak w MF 235 i 255 ( tylni most taki sam).

Obciążniki też z małego MF ale to drogi biznes. Średnio po ok 150-200 zł za szt. - wg. mnie lepiej zrobić sobie obciążnik i przykręcić do wspornika ( dwa haki z przodu wspornika i po bokach przykręcić na śruby, skrzynia z blachy zasypana złomem i zalana betonem).

Od MF 255 za małe. Od belarusa bądź innej marki większej. Na śruby nie musi pasować by się przerobiło lecz w sieci nie mogę nic znaleźć. Żadnych mocowań blotników.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelpzo    0

Drodzy koledzy może mi ktoś podpowiedzieć jak rozwiązać problem z moim MF 590? Po wymianie oleju w skrzyni i dwukrotnej wymianie filtra nie chce podnosić podnośnik tylny. Na pusto podniesie bardzo powoli i potem trzyma, gdy podepnę pługi trzyskibowe ani drgnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robi57362    53

a na wyjściach jakie ma ciśnienie ? może zalales jakiś badziewny olej . więcej mi nie przychodzi nic do głowy chyba że coś jeszcze ruszales oprócz filtra

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelpzo    0

 

Witam. 

Rozglądam się za kupnem ciągnika z przednim napędem. Obecnie posiadam mf 590 bez przedniego napędu i z turem na mokrych łąkach trochę ciężko. nie mam dużego gospodarstwa ok 15 ha. Jaki polecacie? chcę wydać do 40000zł.  Co myślicie o tym ogłoszeniu?

https://www.olx.pl/o...tml#645c877915 

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×