Junkers

Lampa stroboskopowa do zapłonu

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Junkers    44

Witam,

chciałem się zapytać tych co używają lampy stroboskopowe do ustawiania zapłonu, jak się tego używa, nie mam o tym zielonego pojęcia dlatego chciał bym żeby w miarę dokładnie można było to opisać. Podobno jest do kupienia jakaś dodatkowa część i można ustawić zapłon w Dieslu.

O co chodzi z tą regulacją kąta i Xenonem??

Na allegro są takie po ok150zł i wzwyż. Myślę że do 200 można było by się zmieścić ze sprzętem do Diesla.

http://allegro.pl/listing.php/search?sg=0&string=lampa+stroboskopowa


KPK Kumurun Team
"Polak jak se chce, to se kurde potrafi" F.Kiepski
Prawidłowo użytym młotkiem i przecinakiem możemy naprawić nawet zegarek.
Belarus 952.4 - U C-330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Junkers    44

Dlaczego nikt nie odpisuje :( cierpliwie czekałem przecież??

Nawet jednego wyświetlenia jest przez 5 dni...


KPK Kumurun Team
"Polak jak se chce, to se kurde potrafi" F.Kiepski
Prawidłowo użytym młotkiem i przecinakiem możemy naprawić nawet zegarek.
Belarus 952.4 - U C-330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz78    1029

Witam przeczytalem ale niestety nie pomogę ponieważ pierwsze slyszę o czymś takim ,mam nadzieje że ktoś Tobie odpisze co ma taką wiedzę .Zmień może tytul na ustawianie zaplonu to ktoś kto to robi odpowie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    1123

Kiedyś kolega @Elektrotechnik wspominał o takiej możliwości, przejrzyj posty i powinieneś z najść jak się nie mylę chodziło wtedy o MTZ-ta.

 

Tu masz wspominany temat : http://www.agrofoto.pl/forum/topic/56757-mtz-80-po-remoncie-nie-odpala/page__hl__+lamp%C4%85#entry1023303

Edytowano przez Sadek

"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161

Do silników kręcących się do 2 tys tj. traktor wystarczy czujnik zegarowy, do samochodów kręcących się do 5tys bez możliwości zczytania z danych parametrów komputera kąta wtrysku, czujnikiem zegarowym to męczarnia, statycznie się dobrze nie ustawi za 1 razem, ale dynamicznie stroboskopem od ręki w 20min.

Jak dla mnie ten sprzęt ci nie jest potrzebny, ja jeszcze nie mam do diesla, i niekiedy trzeba rozłożyć ręce i odesłać... poluje na stroboskop do diesla jonnsway za 1400 ale musi poczekać z 2 miesiące.


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Sam czujnik uniwersalny kosztuje ponad 400 zł, a czujniki przystosowane do jednej tylko średnicy przewodu są jeszcze droższe za cały zestaw (około 350 zł na jedną średnicę przewodu). Ponadto taki czujnik bardzo łatwo uszkodzić jeżeli nie ma się doświadczenia. Dla siebie nie warto w to inwestować. Ja w swojej firmie to używam, bo jest po prostu szybciej, a mój czas sporo kosztuje. Ponadto w nowoczesnych silnikach stosuję diagnostykę oscyloskopową, więc czujnik mam wykorzystany podwójnie. Pytanie tylko ile razy ustawiasz kąt wyprzedzenia wtrysku żeby wydatek powiedzmy 1200 zł się zwrócił? Jako ciekawostkę mogę podać, że lampa z linku kolegi @seweryn kosztuje niecałe 100 zł. Do tego można dokupić czujnik za kolejne 100 zł i do ciągnika wystarczy. Trzeba tylko trochę zmodyfikować elektronikę lampy i trochę pokombinować żeby dostać taki czujnik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez witek
      witam was mam pytanko jak u was policja traktuje takie sprawy jak poruszanie sie ciągnikiem bez koguta z rozłozona maszyna jazda kombajnem z załozonym hederm itp?? bo u mnie cos sie wzieli za to...zawsze biją zezbronego wrrr
    • Przez celmer5
      Witam tu bardziej kieruje się do elektryków i tych którzy już to robili dokładnie chodzi mi o to gdzie zamontować kogut (gdzie byłoby najlepiej???) i jak go podłączyć bo mam zapalniczkę samochodową i chciałbym żeby był pod to zapalniczkę włączany jak to zrobić gdzie podłączyć i do czego to zapalniczkę ?????? Proszę pomóżcie
    • Przez bykuu93
      Witam.
       
      W ciągniku chciałbym zrobić tylnią lampę H1 żeby było czasem coś widać w nocy gdy się cofa itp. Chodzmi mi dokładniej o to żeby zrobić to opcją żeby nie rozładowywać tym akumulatora, podpięcie pod alternator itp. Coś na zasadzie świateł przednich. Do tego chciałbym zastosować sobie włącznik gdzieś w kabinie i gdy nacisnę to włączam albo wyłączam. Nie chciałbym żeby ta lampa pracowała dopiero po włączeniu świateł przednich i postojowych, tylko jednym przyciskiem uruchamiam kiedy chce.
       
      Gdzie się wpiąći jak to wykonać?
    • Gość
      Przez Gość
      Panowie chcę wymienić płyn w swoim zetorze teraz mam dylemat nie wiem czym go zalać czy bawić się znowu z fridexem stabil i wodą destylowaną czy zalać czymś gotowym a jeżeli już to czym zwykłe petrygo czy coś lepszego może firestone, prestone, czy kuller albo dynagel, w ogóle jak już czy można zalać układ czerwonym płynem nie chcę zalewać go wodą chcę żeby wszystko chodziło elegancko. Inne pytanie jakiej firmy polecacie koguta czy z żarówką h3, bo widziałem jeszcze z lampami stroboskopowymi które lepsze, a i pod co podłączyliście czy osobny `obwód robić, zakładać dodatkowy przekaźnik
    • Przez waldek315
      Witam jak poprawnie ustawić zapłon w takim ciągniku. Ciężko odpala a wydaje mi się że jest źle pompa ustawiona. Na Plaka pali na dotyk. Silnik podobno jest 200 mth po kpl. remoncie. Ciągnik nie jest mój więc ciężko stwierdzić jak wcześniej odpalał
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj