Skocz do zawartości
Junkers

Lampa stroboskopowa do zapłonu

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Junkers    42

Witam,

chciałem się zapytać tych co używają lampy stroboskopowe do ustawiania zapłonu, jak się tego używa, nie mam o tym zielonego pojęcia dlatego chciał bym żeby w miarę dokładnie można było to opisać. Podobno jest do kupienia jakaś dodatkowa część i można ustawić zapłon w Dieslu.

O co chodzi z tą regulacją kąta i Xenonem??

Na allegro są takie po ok150zł i wzwyż. Myślę że do 200 można było by się zmieścić ze sprzętem do Diesla.

http://allegro.pl/listing.php/search?sg=0&string=lampa+stroboskopowa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Junkers    42

Dlaczego nikt nie odpisuje :( cierpliwie czekałem przecież??

Nawet jednego wyświetlenia jest przez 5 dni...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz78    287

Witam przeczytalem ale niestety nie pomogę ponieważ pierwsze slyszę o czymś takim ,mam nadzieje że ktoś Tobie odpisze co ma taką wiedzę .Zmień może tytul na ustawianie zaplonu to ktoś kto to robi odpowie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    158

Do silników kręcących się do 2 tys tj. traktor wystarczy czujnik zegarowy, do samochodów kręcących się do 5tys bez możliwości zczytania z danych parametrów komputera kąta wtrysku, czujnikiem zegarowym to męczarnia, statycznie się dobrze nie ustawi za 1 razem, ale dynamicznie stroboskopem od ręki w 20min.

Jak dla mnie ten sprzęt ci nie jest potrzebny, ja jeszcze nie mam do diesla, i niekiedy trzeba rozłożyć ręce i odesłać... poluje na stroboskop do diesla jonnsway za 1400 ale musi poczekać z 2 miesiące.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Sam czujnik uniwersalny kosztuje ponad 400 zł, a czujniki przystosowane do jednej tylko średnicy przewodu są jeszcze droższe za cały zestaw (około 350 zł na jedną średnicę przewodu). Ponadto taki czujnik bardzo łatwo uszkodzić jeżeli nie ma się doświadczenia. Dla siebie nie warto w to inwestować. Ja w swojej firmie to używam, bo jest po prostu szybciej, a mój czas sporo kosztuje. Ponadto w nowoczesnych silnikach stosuję diagnostykę oscyloskopową, więc czujnik mam wykorzystany podwójnie. Pytanie tylko ile razy ustawiasz kąt wyprzedzenia wtrysku żeby wydatek powiedzmy 1200 zł się zwrócił? Jako ciekawostkę mogę podać, że lampa z linku kolegi @seweryn kosztuje niecałe 100 zł. Do tego można dokupić czujnik za kolejne 100 zł i do ciągnika wystarczy. Trzeba tylko trochę zmodyfikować elektronikę lampy i trochę pokombinować żeby dostać taki czujnik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×