Mateusz95

Belarus - Różnice i opinie o skrzyniach biegów zsynchronizowana i niezsynchronizowana

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
yahooo777    1285

Ale w prosty sposób możesz tak nagonić prędkość;]


KPK Kumurun Team. Jeżeli podoba Ci się mój post, był w czymś pomocny-możesz to nagrodzić punktem reputacji, nie obrażę się xP

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michalmeer    483

To juz wole sobie te 30 jechac i bez katowania .


Ziemia to skarb , który trzeba pielęgnować i chronić .!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yahooo777    1285

Ja też nie jestem za takim rozwiązaniem, ale silnikowi raczej nic sie nie stanie, przecież ta sama jednostka pracuje na właśnie obrotach rzędu 2200 i wyżej


KPK Kumurun Team. Jeżeli podoba Ci się mój post, był w czymś pomocny-możesz to nagrodzić punktem reputacji, nie obrażę się xP

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michalmeer    483

szczerze to nawet te 1800 to sporo ja w orce ma 1600 moze minimalnie wiecej ;p


Ziemia to skarb , który trzeba pielęgnować i chronić .!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
padre1989    13

14/4 synchroczyli 952 tylko bierz zwyklego bez zadnych intercoolerow i na bialoruskiej pompie najzwyklejszy model 952

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mateusz95    5

To skrzynie w 952mówicie jest łatwiejsza niz w 1025 i 1221. wsumie to ja jezdze tylko z letkimi rzeczami tym pronarem i nie ma problmów z ruszeniem z jedynki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz78    1029

Śledząc ten temat sam zaczynam wątpić czy mam racje odradzając skrzynie 14/4 jeżdzilem pronarem1025 kolegi i mi to nie szło moze brak wprawy sam niewiem.Widzę że opinie użytkowników są przekonujące wiec mój post potraktuj jako brak wiedzy a ja dalej będę dalej słuchał zgrzytów w 18/4 :blink: .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yahooo777    1285

Już gdzieś to pisałem, troche ogłady i tylko dziewiąty bieg Ci zgrzytać będzie;)


KPK Kumurun Team. Jeżeli podoba Ci się mój post, był w czymś pomocny-możesz to nagrodzić punktem reputacji, nie obrażę się xP

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
padre1989    13

powiem ci zeby obyc sie z ta skrzynia w 100% trzeba przejezdzic kilka motogodzin zeby polapac sie o co biega na jeździe testowej nie bedziesz w stanie okreslic ktora lepsza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michalmeer    483

Pierwsze wrazenie wyjdzie lepsza 14/4 nie ma zgrzytow i mniej do wajchowania


Ziemia to skarb , który trzeba pielęgnować i chronić .!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mateusz95    5

Witam byłem dziś u dalszego sąsiada pomuc załadować baloty Pronarem 82sa. I troche nim jezdziłem. Lecz zapomniałem się pytać co to jest za skrzynia w nim. Ciągnik jest z 2006r jaką może mieć skrzynie synchro czy zwykła? Gdy wbijałem biegi to nieraz nie chciały wejść i musiałem puścić sprzegło i jeszcze raz wdusić i wtedy wchodził bieg. Jaka to może być skrzynia?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
STANK    15

witam

moim zdaniem wszystkie skrzynie w ruskach są trochę porąbane, bardziej podchodzi mi ta 14/4 w zasadzie jest podobna do 18/4 , w tych większych 100 KM są podobno jeszcze bardziej porąbane w obsłudze , nie miałem nigdy okazji sprawdzić ale słyszałem że jak ten reduktor jest synchronizowany to jest o wiele lepiej i jest chyba dość solidna jak do 100 KM skoro dają je w 130 KM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mateusz95    5

zsynchronizowana ..

To Ci powiem że jakoś za specjalna to nie jest skrzynia. Biegi ciężko wchodziły i co gorsza nie zawsze chciały wejść. nie wiem czy to wina tego że to pronar czy tej skrzynie

 

witam

moim zdaniem wszystkie skrzynie w ruskach są trochę porąbane, bardziej podchodzi mi ta 14/4 w zasadzie jest podobna do 18/4 , w tych większych 100 KM są podobno jeszcze bardziej porąbane w obsłudze , nie miałem nigdy okazji sprawdzić ale słyszałem że jak ten reduktor jest synchronizowany to jest o wiele lepiej i jest chyba dość solidna jak do 100 KM skoro dają je w 130 KM

Powiem Ci że mam przyjemność jeżdzenia taką skrzynią w pronarze 1221 i nie jest tak źle. Nie wiem jak sprawuje się ona przy ruszaniu z ciężarem ale z pusta przyczepą idzie całkiem całkiem. Jak ktoś ci wytłumaczy co gdzie jest na reduktorze to niema problemu z jazda :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomek90    2248

Witam byłem dziś u dalszego sąsiada pomuc załadować baloty Pronarem 82sa. I troche nim jezdziłem. Lecz zapomniałem się pytać co to jest za skrzynia w nim. Ciągnik jest z 2006r jaką może mieć skrzynie synchro czy zwykła? Gdy wbijałem biegi to nieraz nie chciały wejść i musiałem puścić sprzegło i jeszcze raz wdusić i wtedy wchodził bieg. Jaka to może być skrzynia?

 

14/4 synchro. Też w 82TSA nie mogłem wbić biega za pierwszym. Skrzynia porażka do transportu. Ten co zachwala pewnie pyrka tylko z wozem, chodz przy 18/4 też nie jest lekko jak z tyłu podchodzi czasami pod ~20t na 80km :D a co do katowania ciągnika przy 2200obr to nic akiego złego nie widze bo sam daje swojemu do końca pedał bo niechce się redukować żeby za paredziesiąt metrów znowu podbijać w górę, tylko spalanie większe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz78    1029

sory czytalem post a nie zwróciłem uwagi na wątki ale ostrożności nigdy nie za wiele :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
johenek    5

ja mam belarusa ze skrzynią 18/4 i miałem belarysa ze skrzynią 14/4synchro... osobiście wole skrzynię 18/4 wystarczy się nauczyć dobrze wkładać biegi i nie będzie zgrzytów oprucz 9 bo to nie możliwe....


KPK Kumurun Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil496    39

W belarusie 1221 jest skrzynia 24/12, biegi super wchodzą i za żadne skarby bym jej nie wymienił ( chyba że na 24/12 z reversem jakby taka istniała ) :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Pstrąg
      Witam,
      Mam problem , otóż nie wiem gdzie znajduje się filtr skrzyni biegów w fendt 309c (silnik deutz) 2000r. Przekopałem forum i nadal nie wiem na 100 % gdzie jest. Ktoś wspominał ,że w okolicach tylnego lewego koła ale i tak nie mogłem znaleźć. Prosze o pomoc.
    • Przez Tomas13
      Mam problem z ciągnikiem  Belarus 952.4. Kontrolka od świec żarowych po przekręceniu kluczyka powinna się świecić przez około 30sek od momentu przekręcenia kluczyka i zacząć migać po tych 30sek informując ze świece są nagrzane, po odpaleniu silnika powinna zgasnąć. Teraz jest tak ze kontrolka miga od razu po przekręceniu kluczyka  (co ok 3sek przez ok 0,5sek) . Włączenie silnika nie powoduje przerywa migania kontrolki, sama przestaje migać po kilku minutach. Co może być tego przyczyną, czy to problem z jakimś przekaźnikiem/sterownikiem świec???
    • Przez Konrad1245
      Witam mam taki problem gdyż ciagnik jest niby na luzie ale gdy puszczam sprzęgło nadal jedzie dodam ze nie mogę wbić zadnego innego biega chyba się zakleszczyły biegi jeśli tak to jak do tego się zabrać żeby je odkleszczyc pomocy 
    • Przez staszek87
      Witam. Mam problem ze skrzynia biegow Range Command. Na plaskim terenie dziala bez zarzutu jak ciagnik stoi z górki ciezko jest wbic jazde do tylu. Skrzynia wyskakuje na N. Kiedy stoi pod górkę zdarza sie choc rzadziej problem z ruszeniem do przodu również po zalaczeniu rewersu i puszczeniu sprzegla wyskakuje na N. Skrzynia sie kalibruje bez problemu. Poziom oleju centymetr od max. Olej na skrzyni wymieniany ok 800mth filtr 200mth temu. Serwis nie wykryl błędów. Co moze byc przyczyna? 
    • Przez Dominikst
      Witam, posiadam zetora 9540 z 4 biegową skrzynią. Po skończeniu rozrzucania obornika biegiem 1 z przyspieszaczem nie mogę już wyrzucić biegu. Wajcha zaklinowała się na 1 biegu, nie da się zmienić na inny bieg.  Co jest przyczyną? Co mam robić?
      Dodam jeszcze, że za każdym razem, gdy chciałem zredukować z wyższego biegu na 1 to był zgrzyt, musiałem poczekać, aż traktor się zatrzyma.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj