Skocz do zawartości
lols123

Co sądzicie o Deutz Fahr seria 6

Polecane posty

lols123    8

Tak jak w temacie chciałbym się dowiedzieć co sądzicie o nowej serii 6 Deutz-Fahr czy ktoś posiada jakieś informacje o niej oprócz tych co są na stronie Deutz-fahr polska może ktoś posiada cennik.

Bo planuję zakupić tą serię byłem już u dilera ale to było jeszcze na początku grudnia i mało wiedzieli o tej serii.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
podcepiomy    34

Jeśli chodzi o awaryjność i spalanie to raczej wątpię aby ktoś na forum to wiedział, chociaż to drugie może jakaś firma np. DLG sprawdzało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fendt12    0

Ja moge tylko powiedzieć, że fajnie wyglądają i też chciałym wiedzieć jak u nich ze spalaniem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Arek    113

Moim zdaniem nie ma wielkich zmian w porównaniu do poprzednich serii wiec spalanie będzie na podobnym przyzwoitym poziomie. Półbiegi wreszcie na zaworach proporcjonalnych więc będzie mniej odczuwalna ich zmiana. Reszta zmian to raczej kosmetyka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
oaxis3333    34
Napisano (edytowany)

AGROTRON M 600-610-620-640-650 ProfiLine

132 - 184 Moc (KM)

 

Seryjne wyposażenie na najwyższym poziomie, stworzone z myślą o najbardziej wymagających profesjonalistach sektora rolniczego i dla tych, dla których najważniejsza jest wydajność, przy jednoczesnym utrzymaniu wysokiego komfortu.

 

* Wielofunkcyjny podłokietnik ze zintegrowanym joystick`iem

* Skrzynia biegów Automatic Powershift (APS)

* Dystrybutory sterowane elektrohydraulicznie

* Comfortip: programowanie i wywoływanie powtarzanych operacji

* Sprzęgło załączane poprzez przycisk na dźwigni skrzyni biegów

 

* Boczna konsola o maksymalnej ergonomii

 

://www.deutz-fah...idproduct=224��

Edytowano przez oaxis3333

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szczepan84    19

ja zamówiłem 6160 profiline szerokie gumy tuz wszystko 320netto cena taka sobie ale myślę że nie będę żałował

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lols123    8

Ja mam zamiar wziąść 6150 wersje b oraz szerokie gumy, tuz,amortyzowana oś i jeszcze jakieś d*perele na razie wycenili na 285tyś netto

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

Widzę, że ceny w porównaniu do emek dużo się nie zmieniły. :) Można wiedzieć czym różni się wersja A od B?

Edytowano przez forterra11441

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ewafarmerka    0

Ja mam zamiar wziąść 6150 wersje b oraz szerokie gumy, tuz,amortyzowana oś i jeszcze jakieś d*perele na razie wycenili na 285tyś netto

Te 285tys to z tuz-em,oponami itd. czy wersja podstawowa?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lols123    8
Napisano (edytowany)

Z tym wszystkim co wymieniłem i jeszcze mechaniczna amortyzacja kabiny

Wersja a od b rożni się tym że wersja b jest wersją lepiej wyposażoną już nie pamiętam jakim się wyposażeniem różniły

Edytowano przez lols123

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michufarmer    21

ja zamówiłem 6160 profiline szerokie gumy tuz wszystko 320netto cena taka sobie ale myślę że nie będę żałował

 

szczepan84 to dołożyłbyś jeszcze ze 30 tyś i byś miał TTV :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jasiek01    0

Muszę się pochwalić! Mój DF 6150 stoi na podwórku i czeka na robotę. Jeśli chodzi o pierwsze wrażenia to jestem mile zaskoczony. Posiadam Same Silvera 130 z 2005r. od nowego i powiem tak - Silver nie jest złym traktorem, nie psuje się, stosunkowo dobre wyposażenie, w ciężkich pracach nie pali zbyt dużo (mało też nie szczególnie przy drobnych),ale agrotron 6150 jest naprawdę przyjemną maszyną. Po drodze, którą Silverem mogłem jechać max 20km, DF 6150 bez problemu 35-40km/h, a licznik mimo ograniczenia elektronicznego do 40km/h pokazuje 45km/h. W kabinie bez porównania ciszej niż Same. Hamulce takie że aż strach bez wcześniejszego ich wypróbowania na spokojnie. Bardzo skuteczne i nie wymagające użycia dużej siły. Biegi pod obciążeniem co prawda nie działają w automacie(bo to nie wersja profiline), ale podczas redukcji przekładni mechanicznych od 4 do 6 dostosowują się do prędkości aktualnej. Automatycznie się redukują w momencie wciśnięcia sprzęgła. Kabina fotel i przednia oś amortyzowana dają naprawdę wyskoki komfort pracy. Nic na razie nie mogę powiedzieć o spalaniu ma dopiero ok 25godz., ale zbiornik Ablue jak miał dwie kreski na początku tak dalej jest na tym samym poziomie. Jedyne na co można narzekać to instrukcja obsługi w której wiele elementów nie jest z tego modelu tylko z poprzednich wersji. Nie wiem np. Jak ustawić zegar?

Jak by ktoś napisał jak to się ustawia to z góry dziękuję. :) Przedstawiciel handlowy też nie wiedział. B)

Pozdrawiam wszystkich

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
eskimos    0

tez aktualnie nabyłem 6150 ma już naktęcone po okolo miesiacu 250h szału nie ma w spalaniu wyszedł około 10 litrow jeszcze dookładnie nie był zmierzony w mieszanej podczas adblu starcza gdzieś na 3 zbiorniki paliwa jazdy zbyt długo się zastanawia przy zmianie biegów pod obciążeniem porównywając go do agrotrona 150 z roku 1999 os amortyzowania+ kabina pneumatycznie amortyzowana wiadomo nie można jeździć poniżej 35 tak jak w poprzedniku :D ciągnik

bardzo miły w obsłudze i nie ma różnicy pomiędzy nim a 14 letnim agrotronem jeśli chodzi o rozmieszczenie dźwigni sterowniczych w kabinie instrukcja obsługi jest do całej serii 6 wchodzi w jej skład jeszcze profi i ttv a ustawienie zegara to czarna magia :) po rozmowie z serwisantem tymbardziej ze po każdym rozłączeniu hebla trzeba ten proces powtarzać 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jasiek01    0

Mój ma już prawie 500h

Temat zegara odpuściłem sobie. Raz może dwa jeszcze bawiłem się z jego ustawieniem (z powodzeniem), ale teraz to już mi się nie chce. Co do zużycia paliwa to bardzo różnie to wygląda jeśli chodzi o pracę w polu z pługiem czy agregatem aktywnym. Głównie zależne jest to od rodzaju gleby ale to każdy o tym wie. W pracy z talerzówką 3m ok. 9l/ha średnio. Pług na niektórych glebach nawet 20l/ha. Czasami pojawiają się błędy dot. Adblue. okazało się że przy akumlatorze   jest pompka, z niej wychodzą trzy wężyki w dwóch są malutkie filterki - a w nich były jakieś kłaczki. Mam nadzieję że po gwarancji uda mi się wyłączyć ten system. Serwisant może za pomocą kompa podnieść prędkość do 50km/h oraz moc do 160KM. Prędkość już mam 50 natomiast moc to po gwarancji. Trzeba uważać na dzwignię w kabinie od zaczepu automatycznego. Sposób jaki to jest zamocowane to porażka, bardzo łatwo to wyrwać.

Serwis oczywiście był kilka razy, głównie po to aby wgrać nowy soft co de facto nic nie zmieniło i z mojego punktu widzenia nie było potrzebne.  Był też problem z klimą. Okazało się, że pod siedzeniem są dwa wentylatory i jeden z nich był zablokowany przez źle zmontowaną uszczelkę. Serwisant wiedział dokładnie co trzeba zrobić. Faktycznie jeśli chodzi o szybkość reakcji biegów to szczególnie przy przerzucaniu na niższe przełożenia czas jest trochę długi. Trochę denerwujące jest piszczenie gdy się podniesie tyłek z siedzenia czy np nie zaciągnie hamulca ręcznego. Ale za to bezpieczniej. Denerwuje mnie też zamykanie drzwi. Ich duża powierzchnia sprawia, że opory powietrza są tak duże, że trzeba wprawy aby je właściwie domknąć. Mam też wrażenie, że przy tej masie traktora 140 KM to jednak trochę za mało. A może apetyt rośnie w miarę jedzenia? To tyle narzekania.

Zużycie Adblue podobnie jak pisał kolega eskimos trzy czasem cztery zbiorniki (przy czym widać wyraźnie że, gdy traktor jest mocniej obciążany to więcej zużywa adblue). Myślę że tak czy inaczej traktor z filtrem cząstek stałych może nie od razu ale z czasem może być bardziej kłopotliwy. Choćby z tego powodu, że ilość elementów istotnych dla pracy silnika które mogą się zepsuć jest większa iż w DF6 z adblue.  Mam auto z filtrem cząstek stałych i szlak mnie trafia gdy włącza się dopalanie. A pomimo wymienionych powyżej rzeczy uważam, że DF6150 to bardzo dobre narzędzie pracy. Bezpieczny - bardzo dobre hamulce, rewelacyjna widoczność w kabinie, wiele zabezpieczeń zarówno samej maszyny przed uszkodzeniem jak i przypadkowym włączeniem czegoś. W miarę cichy ( bo podobno są lepiej wytłumione). Mocna hydraulika (wolniej opuszcza niż podnosi nawet pług czy agregat ;-) ). Amortyzacja kabina na przyzwoitym poziomie a przednie osi naprawdę bardzo mi się podoba. I jedna rzecz bardzo istotna jeśli chodzi o gwarancję. Za robociznę i części płaci nie dealer, a producent. Jest to o tyle ważne, że jeśli się coś zepsuje to serwis nie szuka dziury w całym, żeby uniknąć naprawy, ale walczy o naprawienie maszyny. (Przykład:  zepsuł się zaczep - przywieźli nowy) .  A co do samych serwisantów to fachowcy wiedzą co robią.

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    113

Ja zamykając drzwi lewą ręką, prawą lekko uchylam tylną szybę i drzwi lekko się zamykają. Trochę wprawy i nie ma problemu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pierzo    1

Planuję zakup ciągnika df 6150 c-shift - warto wybrać taki ciągnik jako główny w gospodarstwie czy lepszy byłby Case Puma 140

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zdzinek123    0

WitamCzy ktoś posiada najnowsza serię DF seri 6 i opowie coś ciekawego na jego temat jak się sprawuje silnik spalanie przekładnia. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lols123    8

Jeszcze w Polsce nikt raczej nie ma Nowego Deutz-a serii6 w Agromarket-Jaryszki podobno mają pierwszy egzemplarz w Polsce

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez rafal3514
      co sądzicie o VALTRACH. przede wczystkim o serii N.
    • Przez kewin123
      Witam -prawdopodobnie w okolicach lutego ma być premiera nowej valtry z serii -A . Czy ktoś cokolwiek wie na ten temat? Wszelkie info, zdjęcia, dane, mile widziane. 
    • Przez macius11157
      Wiatm chciałbym sie dowiedzieć gdzie powinien byc podpięty ladowacz czolowy w deutzu dx 4.50 bo nie Bardzo wiem co przedni wlasciciel podpial go pod wyrownywacz cisnienia od hamulcow i nie da sie na hamulcu opuscic ladowacza raczej powinien byc podpiety pod.pompe ale gdzie dokładnie?
    • Przez AchimR
      Za treść poniżej niektórzy mnie znienawidzą...
      Korzystając z pogody i chwili wolnego pojechałem do kuzyna (do Austrii, gdzie mają żniwa trochę wcześniej niż na Śląsku), a który od kwietnia jest zadowolonym posiadaczem Valtry T174, tak się złożyło, że pierwszego dnia trafiłem na serwisanta i od słowa do słowa...
       
      Zczytałem program z T174 w celu tuningu, ale z serwisantem dogadałem się tak, że mogę zczytać mocniejszy i słabszy model, który maja u siebie. (dodam, że nigdy dotychczas nie robiłem tak świeżego ciągnika!)
      Nie było T254, ale zczytałem T234 i T154.
      Wszystkie te ciągniki mają sterownik silnika EDC17CV41 i osprzętowo identyczny silnik.
      I teraz najlepsze - program sterownika silnika jest w 98% identyczny, różnica jest dosłownie w 15 mapach, 10 z nich pokazane jest poniżej.
      Pierwsze 5 patrząc od lewej robią większość roboty - to ograniczniki momentu obrotowego.

       
      Pierwszy myśl, "kopiuje mapy z T234 na plik T174", 5 minut + 20 kolejnych na zapis i ciągnik odpalił, testy w prawie 5-tonowej bronie talerzowej pokazały efekty. Potem już było tylko lepiej, nie mając programu z T254 ograniczniki zrobiłem przez ekstrapolację.

       
      Po tygodniu na polu wszystko było dobrze i poszliśmy o krok dalej, znowu ekstrapolacja ograniczników o kolejne 70Nm, ale tu już zrobiłem kilka dodatkowych map.
       
      W chwili obecnej ciągnik ma za sobą miesiąc pracy na parametrach około 290PS 1070Nm  (ISO 14396).
      Szczerze powiem, że nie wiem jaki ma to wpływ na zużycie jednostki napędowej. Jedyna awaria to pęknięty spaw na ramie głębosza Lemken.
      Testy z broną talerzową pokazały, że seryjna T174 potrafiła utrzymać prędkość ~8-10km/h, a po tuningu bez problemu 15-16km/h
       
      Zużycie paliwa (l/h) spada sporo, ALE tylko wtedy gdy prędkość z maszyną jest podobna jak do serii - ciągnik pracuje na wyższym biegu i niższych obrotach. Oszczędność paliwa jest też zauważalna przy większej prędkości (l/mth), ale tu wykorzystuje się moc skracając po prostu czas pracy.
       
      Z mojego punktu widzenia: ciągnik jest bardzo dobry pod względem silnika, takie podejście poprzez ograniczanie parametrów kilkoma mapami świadczy o elastycznej jednostce. Dodatkową moc można zrobić bez kombinacji, coś jak VW zrobił w Caddy (samochód użytkowy - nie osobówka) i co robi Cummins (którego silniki uważam za naprawdę dobre).
      Silnik zbudowany z zapasem, teoretycznie powinien długo posłużyć. Dla porównania dodam, że w osobówce wykrzesanie dodatkowych 10-20% mocy w szerokim zakresie obrotów przy sterowniku typu EDC17 to czasem i 50map do zmiany.
       
       
       
       


    • Przez Lolex123
      Witam . Jestem posiadaczem prasy walcowej Deutz fahr mp 121 , od pewnego momentu , sterownik od prasy przestał mi pokazywać czy komora maszyny jest już pełna , co może być tego przyczyną ?
×