Gacu

New Holland LM 430

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Gacu    0

Witam od niedawna posiadam ładowarkę new holland chciałbym was zapytac o:

 

 

1.Na jakiej zasadzie działa sprzegło elektryczne (ten włącznik umieszczony w dźwigni zmiany biegów) czy jest ono jakoś powiązane z dźwignią rewersu przy kierownicy badź pedałem hamulca?

 

2.Do czego służy włącznik z przekreślonym trybem na żółtym tle?

 

3. Do czego służą elektrozawory umieszczone pod kabiną obok zbiornika spryskiwaczy?

 

4.Czy ktos z was posiada jakieś informacje/instrukcje o tym modelu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

1 wciskając ten przycisk powodujesz zatrzymanie sie maszyny dokladnie to samo jakbys wyrzucił na luz rerwersem czyli odcinasz na ekektrozaworze skrzyni ciśnienie ,,

 

2 włącznik z przekreślonym trybem na żółtym tle?--jesli działa to za jego pomocą przenoszę sposob wysprzeglania z pedału hamulca do joistika albo na odwrót ,,czyli ustawiasz czy w pedale hamulca chcesz miec sam hamulec czy tez w poczatkowej fazie wcisniecia chesz jeszce aby wysprzeglało jazdę ale wowczas jednak szarpie i wszyscy jezdza w ustawieniu w peadle sam hamulec a mozliwosc wysprzeglenia w joistiku..

 

3. elektrozawory umieszczone pod kabiną obok zbiornika spryskiwaczy?-- hmm a ile ich tam jest cztery czy dwa? jesli 4 to sluza do streowania wysuwem teleskopu i praca osprzetu czyli sterowaniem wtyczek na teleskopie oczywiscie nie bezposrednio bo steruja one tylko pracą rozdzielacza ,,

 

4. /instrukcje o tym modelu? hm instrukcja to problem mam ja w głowie niezeskanuje niestety.. ale co trzeba pytaj

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gacu    0

Chciałbym jeszcze zapytac co moze byc przyczyną tego że koła sie wolno skrecają , tzn. nawet na wysokich obrotach nie mozna szybko obracac kierownicą.czy ma to zwiazek z tym , że po uruchomieniu silnika muszę ruszyc kierownicą albo wcisnąc pedał hamulca żeby hydraulika (np.podnoszenie,wysów ramienia) działały, zaś po kilku sekundach pracy na biegu jałowym dzieje sie to samo tzn. hydraulika blokuje się i ponownie muszę ruszyc kierownicą aby działała.

 

 

Ostatnie moje pytanko to rodzaj,typ olejów które idą do: skrzyni , piast kół , oraz hydrauliki.

 

 

Z góry wielkie dzięki. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

[ wspomaganie to działa lepiej na ciepłym oleju ? czy caly czas słabo chodzi ,,czy tez np,,jak pracujesz hydraulika to chodzi dobrze --spracyzuj ,,, a to ze musisz ruszyc kierownicą aby ruszac kierownica aby chodziła hydraulika to mas zpusty akumulator gazowy panie kolego ,,,

 

: skrzyni- olej ATF DEXTRON 2 , piast kół ,-- 85W-90 PRZEKŁADNIOWY oraz hydrauliki.-najlepej HYDRAULICZNY HV-46 ale piszesz paisty kól mas zna mysli zwolnice ? bo jesli chodzi o mechanizm roznicowy to inny olej musisz pamietac o hamulcach w kąpieli olejowej ,,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gacu    0

Na zimnym nie można wcale ruszyc kierownicą zas gdy olej sie rozgrzeje to skręcają ale wolno, tzn krecąc kierownicą czuc opór .Pisząc piasty miałem na mysli zwolnice.Jeszcze chciałem zapytac o czujnik położenia kół - tez w przedniej osi w siłowniku od skrętu.Na jakiej zasadzie on działa? to jest czujnik kontaktronowy , a w siłowniku jest magnes? Wymontowałem go , sprawdziłem , ale nie zwiera on żadnych styków , nawet gdy znajduje sie w polu magnetycznym

Edytowano przez Gacu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dominik125    0

witam masz go na joysticku czy na zwykłym rozdzielaczu. do czego służy przycisk na dźwigni podnoszenia i opuszczania?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrus1805    0

Witam posiadam ładowarke lm 430 od 3 lat wszystko było ok ale teraz zaczął leciec olej miedzy silnikiem a skrzynia dodam ze jest olej ze skrzyni wymieniłem pompe na nowa ciscienie jest wporzadku a dalej leci olej na wolnych obrotach jest ok tak do 1500 a powyżej leci jak by ktos korek odkrecił orientuje sie może ktos jaka może byc tego przyczyna ?? serwis tez nie wie co to może byc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam. Posiadam ładowarke teleskopową New Holland lm 410. mam problem. gdy ruszam ładowarka z miejsca to szarpie zamiast płynnie ruszać. Podczas zmiany kierunku jazdy jest to samo. zamiast płynnie sie zatrzymac i ruszyc w tyl lub przod to szarpie. Co to moze byc???? Skrzynia jest mechaniczna 4x4 z elektrohydraulicznym rewersem(Powerschuttle)

Prosze o odpowiedź. Dzieki :)

Edytowano przez wojtuscsw1991

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamciow    125

Pewnie musisz skalibrować sprzęgło

 


Wiem że popełniam błędy ale dopiero się uczę..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sprzet nie do zdarcia :) ja mam 410 i jestem zadowolony. oczywiscie zalezy ile bedzie miala pracy oraz do czewgo mialaby byc wykorzystywana 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukas_s    0

Witam. Mam problem z wysprzeglaniem ładowarki LM435A a mianowicie działa tylko rewers a reszta przycisków nie reaguje. Macie jakiś pomysł co mogło się stać?
Gdzie znajdę bezpieczniki?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukas_s    0

witam. Mam problem z NH LM435A a mianowice dziala tylko rewers a reszta przyciskow nie dziala. Jaka moze byc przyczyna ???

Jeszczenjedno pytanie gdzie znajde bezpieczniki?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukas_s    0

Jak może być przyczyną że nie działa guzik przy drazku zmiany biegów i w joysticku?
Dodam że naciskam guzik w joysticku to tyka dolny przekaźnik z prawej strony w bezpiecznikach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gajny    4

a naciskając hamulec rozłącza napęd? to samo tyczy się ręcznego czy rozłącza jazdę ? zacząłbym od przejrzenia instalacji jeśli ręczny wyłącza napęd, później zawory.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukas_s    0

Jeśli chodzi o chamulcowe to trzeba mocniej nacisnąć żeby się zatrzymała. Ręczny sprawdzałem i wysprzegla, zatrzymuje się. Jak naciskam guzik w joysticku to tyka jeden z przekaźnikow i nic się nie dzieje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sap    5

witam

mam pytanie jak te ładowarki radzą sobie w łyżce objętościowej na przykład przy załadunku wapna czy ma siłę wbić się w pryzmę czy ma z tym problem, jakie są jej dobre strony ewentualnie jakie wady?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukas_s    0

Mam jeszcze pytanie jak rozlacz napęd na 4 koła że ciągnęła tylko jedna os?Chodzi mi o transport żeby nic nie rozwalić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

witam

mam pytanie jak te ładowarki radzą sobie w łyżce objętościowej na przykład przy załadunku wapna czy ma siłę wbić się w pryzmę czy ma z tym problem, jakie są jej dobre strony ewentualnie jakie wady?

 

 

Ja akurat mam oryginalnego łyżko krokodyla NH o szer 2,4 i z wbiciem w wapno lub obornik nie ma najmniejszego problemu( tylko dobrze przegnity, bo w slomiasty to zadna lyzka nie wejdzie no i mam na mysli wysoka pryzme). Ogólnie bardzo mocny sprzet, nie do zajechania. Malo pali, sile do wyrywania ma :D A wady to jedynie wyciaganie wezy z teleskopa przy ewentualnym przecieku :P U mnie juz obydwa weze ktore ida przez teleskop musialem wymienic. A tak to fajna maszynka, Polecam

 

Mam jeszcze pytanie jak rozlacz napęd na 4 koła że ciągnęła tylko jedna os?Chodzi mi o transport żeby nic nie rozwalić

 

Kolego jedyne co mi do głowy przychodzi na ta chwile to odkrecic wał napędowy hehe :D LM 410-430 nie maja rozłaczanego napedu

Edytowano przez wojtuscsw1991

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sap    5

mam prośbę do posiadaczy ładowarki lm 410-430  o pomiar rezystancji czujnika temp. cieczy chłodzącej w temperaturze otoczenia. prawdopodobnie mam uszkodzony czujnik ale nie chcę niepotrzebnie kupować nowego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
korek45    0

Witam.posiada. ten sam problem o którym mowil manitoumechanik czyli musze ruszyć kierownica aby zaczął działać osprzęt w new holland lm 430 bardzo prosE o pomoc 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
    • Przez maciekkowalski91
      Witam czy któryś z użytkowników wie jakie powinny być luzy na zaworach ssących i wydechowych w silniku Forda 2723e bez turbiny w kombajnie New holland. Niestety nie znalazłem żadnych informacji na temat tego silnik w internecie. Z góry dzięki za pomoc
    • Przez 343
      Witam zastanawiam się nad zakupem new hollanda T6 miałby on pryskać i siać nawóz.Tylko nie wiem czy on mieści się między rządkami w kukurydzy.Ktos może widział czy mieści się ten traktor między rządkami ?
    • Przez kisiol
      Witam. Mam problem z kombajnem new holland cx5080 elevation. Kompbajn nie rusza ani do przodu ani do tyłu. Przy próbie ruszenia pokazuje kierunek do jazdy i podnosi obroty, dalszej reakcji brak. Kombajn nie ma świateł pozycyjnych z tyłu. Błędów brak ,bezpiecznik sprawdzone. Może ktoś dysponuję jakaś dokumentacja, chętnie odkupię..
    • Przez mastid
      Witam 

      Jestem posiadaczem ładowarki New Holland LM 430, dzisiaj pojawił się problem, a mianowicie ładowarka po odpaleniu słabo podnosiła teleskop do góry, nawet zwiększając obroty silnika robiła to w takim samym powolnym tempie i na dodatek na wyższych obrotach taki wydawał głos jakby pompa na pusto pracowała (bez obciążenia/bez oleju), ale prędkość wysuwu teleskopu była normalna co mnie zaskoczyło. Po czym zauważyłem że koła słabo reagują na obroty kierownicy, tzn. o bardzo mały kąt się obracają. 

      W pierwszej kolejności sprawdziłem:
      -poziom oleju hydraulicznego - okazało się że było jego brak, więc dolałem 20l i już zapełniło się okienko w "korku inspekcyjnym".
      -po dolaniu oleju zauważyłem czerwoną kontrolę z trybem na desce rozdzielczej (domyślam się że jest to kontrolka od ciśnienia oleju lub poziomu oleju) i po odpaleniu podniosła trochę szybciej teleskop ale wraz nie było to samo co powinno być normalnie (kontrola na chwilę zgasła i znowu się zapaliła)
      -następnie zauważyłem że nie działa rewers, tzn. ładowarka do przodu ani do tyłu nie zaczyna się poruszać.

      I teraz po tym moim skrócie opowieść... Proszę Was o pomoc i udzielenie odpowiedzi na następujące pytania:
      -Gdzie mogę znaleźć filtr od oleju hydrauliki?
      -Od czego zacząć sprawdzanie... ? Dodam że dzień wcześniej ładowarka normalnie pracowała. Od kiedy ją mam delikatnie tylni most się pocił/delikatnie kapie ale myślę że to gdzieś z siłownika... i mam nadzieję że to nie doprowadziło do uszkodzenia pompy...

      Pozdrawiam i liczę na Waszą pomoc, bo obecnie ładowarka stoi w jednym miejscu i nic z nią nie mogę zrobić !
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj