Skocz do zawartości
Gacu

New Holland LM 430

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Gacu    0

Witam od niedawna posiadam ładowarkę new holland chciałbym was zapytac o:

 

 

1.Na jakiej zasadzie działa sprzegło elektryczne (ten włącznik umieszczony w dźwigni zmiany biegów) czy jest ono jakoś powiązane z dźwignią rewersu przy kierownicy badź pedałem hamulca?

 

2.Do czego służy włącznik z przekreślonym trybem na żółtym tle?

 

3. Do czego służą elektrozawory umieszczone pod kabiną obok zbiornika spryskiwaczy?

 

4.Czy ktos z was posiada jakieś informacje/instrukcje o tym modelu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

1 wciskając ten przycisk powodujesz zatrzymanie sie maszyny dokladnie to samo jakbys wyrzucił na luz rerwersem czyli odcinasz na ekektrozaworze skrzyni ciśnienie ,,

 

2 włącznik z przekreślonym trybem na żółtym tle?--jesli działa to za jego pomocą przenoszę sposob wysprzeglania z pedału hamulca do joistika albo na odwrót ,,czyli ustawiasz czy w pedale hamulca chcesz miec sam hamulec czy tez w poczatkowej fazie wcisniecia chesz jeszce aby wysprzeglało jazdę ale wowczas jednak szarpie i wszyscy jezdza w ustawieniu w peadle sam hamulec a mozliwosc wysprzeglenia w joistiku..

 

3. elektrozawory umieszczone pod kabiną obok zbiornika spryskiwaczy?-- hmm a ile ich tam jest cztery czy dwa? jesli 4 to sluza do streowania wysuwem teleskopu i praca osprzetu czyli sterowaniem wtyczek na teleskopie oczywiscie nie bezposrednio bo steruja one tylko pracą rozdzielacza ,,

 

4. /instrukcje o tym modelu? hm instrukcja to problem mam ja w głowie niezeskanuje niestety.. ale co trzeba pytaj

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gacu    0

Chciałbym jeszcze zapytac co moze byc przyczyną tego że koła sie wolno skrecają , tzn. nawet na wysokich obrotach nie mozna szybko obracac kierownicą.czy ma to zwiazek z tym , że po uruchomieniu silnika muszę ruszyc kierownicą albo wcisnąc pedał hamulca żeby hydraulika (np.podnoszenie,wysów ramienia) działały, zaś po kilku sekundach pracy na biegu jałowym dzieje sie to samo tzn. hydraulika blokuje się i ponownie muszę ruszyc kierownicą aby działała.

 

 

Ostatnie moje pytanko to rodzaj,typ olejów które idą do: skrzyni , piast kół , oraz hydrauliki.

 

 

Z góry wielkie dzięki. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

[ wspomaganie to działa lepiej na ciepłym oleju ? czy caly czas słabo chodzi ,,czy tez np,,jak pracujesz hydraulika to chodzi dobrze --spracyzuj ,,, a to ze musisz ruszyc kierownicą aby ruszac kierownica aby chodziła hydraulika to mas zpusty akumulator gazowy panie kolego ,,,

 

: skrzyni- olej ATF DEXTRON 2 , piast kół ,-- 85W-90 PRZEKŁADNIOWY oraz hydrauliki.-najlepej HYDRAULICZNY HV-46 ale piszesz paisty kól mas zna mysli zwolnice ? bo jesli chodzi o mechanizm roznicowy to inny olej musisz pamietac o hamulcach w kąpieli olejowej ,,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gacu    0

Na zimnym nie można wcale ruszyc kierownicą zas gdy olej sie rozgrzeje to skręcają ale wolno, tzn krecąc kierownicą czuc opór .Pisząc piasty miałem na mysli zwolnice.Jeszcze chciałem zapytac o czujnik położenia kół - tez w przedniej osi w siłowniku od skrętu.Na jakiej zasadzie on działa? to jest czujnik kontaktronowy , a w siłowniku jest magnes? Wymontowałem go , sprawdziłem , ale nie zwiera on żadnych styków , nawet gdy znajduje sie w polu magnetycznym

Edytowano przez Gacu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dominik125    0

witam masz go na joysticku czy na zwykłym rozdzielaczu. do czego służy przycisk na dźwigni podnoszenia i opuszczania?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrus1805    0

Witam posiadam ładowarke lm 430 od 3 lat wszystko było ok ale teraz zaczął leciec olej miedzy silnikiem a skrzynia dodam ze jest olej ze skrzyni wymieniłem pompe na nowa ciscienie jest wporzadku a dalej leci olej na wolnych obrotach jest ok tak do 1500 a powyżej leci jak by ktos korek odkrecił orientuje sie może ktos jaka może byc tego przyczyna ?? serwis tez nie wie co to może byc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam. Posiadam ładowarke teleskopową New Holland lm 410. mam problem. gdy ruszam ładowarka z miejsca to szarpie zamiast płynnie ruszać. Podczas zmiany kierunku jazdy jest to samo. zamiast płynnie sie zatrzymac i ruszyc w tyl lub przod to szarpie. Co to moze byc???? Skrzynia jest mechaniczna 4x4 z elektrohydraulicznym rewersem(Powerschuttle)

Prosze o odpowiedź. Dzieki :)

Edytowano przez wojtuscsw1991

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamciow    84

Pewnie musisz skalibrować sprzęgło

 


Wiem że popełniam błędy ale dopiero się uczę..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sprzet nie do zdarcia :) ja mam 410 i jestem zadowolony. oczywiscie zalezy ile bedzie miala pracy oraz do czewgo mialaby byc wykorzystywana 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukas_s    0

Witam. Mam problem z wysprzeglaniem ładowarki LM435A a mianowicie działa tylko rewers a reszta przycisków nie reaguje. Macie jakiś pomysł co mogło się stać?
Gdzie znajdę bezpieczniki?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukas_s    0

witam. Mam problem z NH LM435A a mianowice dziala tylko rewers a reszta przyciskow nie dziala. Jaka moze byc przyczyna ???

Jeszczenjedno pytanie gdzie znajde bezpieczniki?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukas_s    0

Jak może być przyczyną że nie działa guzik przy drazku zmiany biegów i w joysticku?
Dodam że naciskam guzik w joysticku to tyka dolny przekaźnik z prawej strony w bezpiecznikach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gajny    2

a naciskając hamulec rozłącza napęd? to samo tyczy się ręcznego czy rozłącza jazdę ? zacząłbym od przejrzenia instalacji jeśli ręczny wyłącza napęd, później zawory.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukas_s    0

Jeśli chodzi o chamulcowe to trzeba mocniej nacisnąć żeby się zatrzymała. Ręczny sprawdzałem i wysprzegla, zatrzymuje się. Jak naciskam guzik w joysticku to tyka jeden z przekaźnikow i nic się nie dzieje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sap    3

witam

mam pytanie jak te ładowarki radzą sobie w łyżce objętościowej na przykład przy załadunku wapna czy ma siłę wbić się w pryzmę czy ma z tym problem, jakie są jej dobre strony ewentualnie jakie wady?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukas_s    0

Mam jeszcze pytanie jak rozlacz napęd na 4 koła że ciągnęła tylko jedna os?Chodzi mi o transport żeby nic nie rozwalić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

witam

mam pytanie jak te ładowarki radzą sobie w łyżce objętościowej na przykład przy załadunku wapna czy ma siłę wbić się w pryzmę czy ma z tym problem, jakie są jej dobre strony ewentualnie jakie wady?

 

 

Ja akurat mam oryginalnego łyżko krokodyla NH o szer 2,4 i z wbiciem w wapno lub obornik nie ma najmniejszego problemu( tylko dobrze przegnity, bo w slomiasty to zadna lyzka nie wejdzie no i mam na mysli wysoka pryzme). Ogólnie bardzo mocny sprzet, nie do zajechania. Malo pali, sile do wyrywania ma :D A wady to jedynie wyciaganie wezy z teleskopa przy ewentualnym przecieku :P U mnie juz obydwa weze ktore ida przez teleskop musialem wymienic. A tak to fajna maszynka, Polecam

 

Mam jeszcze pytanie jak rozlacz napęd na 4 koła że ciągnęła tylko jedna os?Chodzi mi o transport żeby nic nie rozwalić

 

Kolego jedyne co mi do głowy przychodzi na ta chwile to odkrecic wał napędowy hehe :D LM 410-430 nie maja rozłaczanego napedu

Edytowano przez wojtuscsw1991

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sap    3

mam prośbę do posiadaczy ładowarki lm 410-430  o pomiar rezystancji czujnika temp. cieczy chłodzącej w temperaturze otoczenia. prawdopodobnie mam uszkodzony czujnik ale nie chcę niepotrzebnie kupować nowego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez pierniczek
      Witam,
       
      Chciałbym kupić ciągnik o mocy 80 KM, max 90KM. Niestety kwota jaką w chwili obecnej dysponuję to 40 - 50 tys. Za te pieniążki można znaleźć ciągnik o tej mocy, ale nie można też wybierać za bardzo.
       
      W związku z tym proszę was o pomoc w podjęciu decyzji jakiej maszyny szukać? Można za taką kwotę kupić MTZę, albo jakiś zagraniczny ciągnik np. MF - choć będzie dużo starszy.
       
      Zakupiony ciągnik będzie pracował głownie przy gnieceniu pryzmy z kukurydzy, transporcie, być może przy sianokiszonce po założeniu ładowacza czołowego.
       
      Pozdrawiam
    • Przez kony88
      Witam mam pytanie ;] Mam zamiar kupic kombajn New Holland sprowadzony z Francji wszystko jest ok rok 1985 , kabina z klimatyzacja, sieczkarnia do słomy rura wysowana hydraulicznie , ale jest mały problem widac ze kombajn kosił kukurydze byl on do tego przystosowany ponieważ nie ma szczelin miedzy cepami no i widac jeszcze ziarna kukurydzy a słyszalem ze kombajn ktory kosil kukurydze jest z lekka zajechany... czy to prawda? prosze o wasze opinnie ;] pozdrawiam
    • Przez Konrad2277
      Witam
      Czy ktoś może mi pomóc z wyborem silnika??
      postanowilem zakupić NH 1530 tylko nie wiem z jakim silnikiem
      Czy deutz będzie się mocno grzał??
      Jakie spalanie??
      Prosze o niezamykanie tematu bo mało kto na stare tematy wchodzi a dobór jest dla mnie bardzo ważny
      Prosze o szybkie odpowiedzi
      Z góry dzięki
    • Przez pawel2793
      5 lat temu kupiliśmy New Holland Claysona S - 1550 i zaraz dokupiliśmy sieczkarnię z 1545 chyba. Wszystko ładnie pięknie działa ale jest jeden problem...podczas koszenia z sieczkarnią czy bez duu.. tzn tył mu się boja na boki...co może być przyczyną...wszystkie noże są w sieczkarni i nie ma bicia a jednak tak buja że wsporniki i śruby popękały...nawet już boki blachy z obu stron pękły...jeśli tego nie naprawie to w te żniwa cały tył mi spadnie....
      Co może być przyczyną?
    • Przez Globus
      Witam! Mam problem z moim NH 1550 otóż chodzi mi o wariator na zimnym oleju chodzi siłownik elegancko, a gdy się trochę nagrzeje olej to lipa ni w te ni we wte Za odp z góry dzięki
×