Skocz do zawartości
norbi456

WYSKAKUJĄ BIEGI Proszę o szybka pomoc ,John Deere 6400

Polecane posty

norbi456    1

Witam panowie mam okropny problem i prosze was o szybką pomoc mianowicie chce zakupić ciagnik john deere 6400 bo znajomu chce sprzedać, tylko problem polega na tym że posiada on skrzynię POWER QUAD tylko podczas jazdy wyskakuja biegi ,jak silnik ciągnie to nie tylko wtedy jak sie hamuję silnikiem lub puści z gazu ?? Boję sie kupic i dlatego proszę was o pomoc co i jak czy to może byc cos powarznego i co myślicie o tym i ewentualne wasze przypuszczenia .Z góry dziekuje za podpowiedzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pioootrek    0

ja bym go nie kupił jezdziłem JD 6100 który miał problemy z biegami (skrzynia było coś kombinowane) ale fajnie wyglądał czysty itp. i szukałem dalej. a ile za tego JD znajomy chce

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

przyczyną problemów z jazdą może być zbyt niskie ciśnienie systemowe, za które odpowiada pompa w skrzyni biegów lub olej w skrzyni stracił swoje właściwości, wiadomo coś kiedy był wymieniany

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

unki    1

Kolego określ dokładnie jakie biegi wyskakują: mechaniczne czy tez może ćwierć biegi??? Opisz problem tak by można było ustalić przyczynę problemu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    492

Na mój gust wyskakują biegi mechaniczne. Tgz półbiegi co najwyżej by się zmieniały na niższe zresztą i tak układ zgubił by ciśnienie. Winne mogą byc synchronizatory, mechanizm wybierania biegów a zwłaszcza mechanizm blokowania poszczególnych przełożeń. I od tego tez bym zaczoł. Zresztą autor najwyraźniej nie jest zainteresowany pewnie okazja została sprzedana.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maciej1234    1

Witam panowie mam okropny problem i prosze was o szybką pomoc mianowicie chce zakupić ciagnik john deere 6400 bo znajomu chce sprzedać, tylko problem polega na tym że posiada on skrzynię POWER QUAD tylko podczas jazdy wyskakuja biegi ,jak silnik ciągnie to nie tylko wtedy jak sie hamuję silnikiem lub puści z gazu ?? Boję sie kupic i dlatego proszę was o pomoc co i jak czy to może byc cos powarznego i co myślicie o tym i ewentualne wasze przypuszczenia .Z góry dziekuje za podpowiedzi

 

jeśli wyskakują biegi mechaniczne to znaczy A B C D to masz do wymiany synchronizator koszt 800pln u mnie w gospodarstwie wymieniali wyskakiwało C w jd6900

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
norbi456    1

Panowie dzikuję za zainteresowanie i podpowiedzi nie zaglądałem tu bo straciłem nadzieje że mi pomozecie :) .

Wiec ciagnik jest juz zakupiony przeze mnie ,ostatnio postanowilismy z tata oddac ciagnik do serwisu john deere w Radymnie to jest 100 km od mojej miejscowości ,daliśmy dlatego bo w mojej okolicy nie znalazłem nikogo kto mógłby mi pomóc .Na razie stoi w kolejce do naprawy boimy sie strasznie kosztów ale co zrobic

Problem polega dokładnie na tym że wyskakują wszystkie biegi mechaniczne ABCDEF wiec mogłyby siąść 6 synhronizatorow ??

dodam jeszcze że gdy trzymałem rękom lewarek to dało sie jechać .Panowie doradzcie jeszcze coś mądrego i co byście zrobili na moim miejscu żeby nie wpakowac sie w duże koszty ??? Jeszcze raz dziekuje wam za zainteresowanie i z gory dziekuje Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
erciak    10

Czytaj posty na forum i szukaj mechanika w swoim regionie, tylko osoby pewnej , z reputają. Serwis policzy robotogodzinę, doda części i wtedy sporo zapłacisz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
unki    1
Napisano (edytowany)

3 synchronizatory razy okolo 3 tysie jeden to robi się niezła cyfra :( Pozdrawiam

Edytowano przez unki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    492

Pisałem przecież o mechaniźmie wybierania biegów a dokładniej o mechaniźmie blokowania. Ale wszystko wyjdzie w serwisie. Takie są plusy i minusy kupowania okazyjnie. Czy przy przełaczaniu biegów słychać jakies zgrzyty? Jeśłi nie synchronizatory najprawdopodobniej są dobre.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maciej1234    1

Panowie dzikuję za zainteresowanie i podpowiedzi nie zaglądałem tu bo straciłem nadzieje że mi pomozecie :) .

Wiec ciagnik jest juz zakupiony przeze mnie ,ostatnio postanowilismy z tata oddac ciagnik do serwisu john deere w Radymnie to jest 100 km od mojej miejscowości ,daliśmy dlatego bo w mojej okolicy nie znalazłem nikogo kto mógłby mi pomóc .Na razie stoi w kolejce do naprawy boimy sie strasznie kosztów ale co zrobic

Problem polega dokładnie na tym że wyskakują wszystkie biegi mechaniczne ABCDEF wiec mogłyby siąść 6 synhronizatorow ??

dodam jeszcze że gdy trzymałem rękom lewarek to dało sie jechać .Panowie doradzcie jeszcze coś mądrego i co byście zrobili na moim miejscu żeby nie wpakowac sie w duże koszty ??? Jeszcze raz dziekuje wam za zainteresowanie i z gory dziekuje Pozdrawiam

 

jak znam serwis to przepłacicie u mnie za pierwszą skrzynię zapłaciłem to znaczy moja firma prawie 40 000pln brutto to była ostatnia naprawa z początku w serwisie koleś powiedział że trudno to zweryfikować i powiedział że w 10 000 się zmieszczą a po rozebraniu nawymyślali że aż .... teraz ci co robią zawsze jest wstępna wycena +- mało kiedy odbiega od normy ostatnio w john deere 8400 za skrzynię zapłaciliśmy z robotom 40 000 a kolega w serwisie za podobną usterkę 100 000 choć wycenili że 60 000 to maksymalnie a najlepsze jest to że tą skrzynię można zamówić w serwisie kompletną po naprawie za 70 000 przychodzi na palecie i starą sie oddaje

twoja naprawa jeśli wyskakuje jeden bieg to z robotom do 13 000maks

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik1973    1279

Za takie koszta to ja bym go nie chciał znać, a co dopiero jego mieć. Oj będziesz płakał że go kupiłeś, a to dopiero początki przygody z jd i drogimi naprawami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    492

Ludzie zstanówcie się jak można zweryfikowac usterke skrzyni stojąc obok? Tak czy tak rozebrać trzeba. Inna sprawa, że części do skrzyni zadko kiedy występują z zamienników. I tak trzeba po nie do serwisu iść. W przeciwieństwie do części silnikowych, które do różnych marek robią gdzies po stodołach. Dlatego, że uszkodzone skrzynie są drogie w naprawie takie sprzęty trzeba tanio kupować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maciej1234    1

Ludzie zstanówcie się jak można zweryfikowac usterke skrzyni stojąc obok? Tak czy tak rozebrać trzeba. Inna sprawa, że części do skrzyni zadko kiedy występują z zamienników. I tak trzeba po nie do serwisu iść. W przeciwieństwie do części silnikowych, które do różnych marek robią gdzies po stodołach. Dlatego, że uszkodzone skrzynie są drogie w naprawie takie sprzęty trzeba tanio kupować.

 

 

jak ktoś wie co robi to jest wstanie wstępnie wycenić przed rozebraniem po weryfikacji u mnie na podobną sprawę brak 2 półbiegu pomiar ciśnienia jazda próbna i decyzja po 40min do wymiany uszczelniacz 2 półbiegu oraz 4uszczelki i robota wycenione na 5500 a po naprawie wyszło 5000 miłe zaskoczenie jak ktoś chce i umie powiedzieć prawdę to się wiele nie pomyli jak ktoś ściemnia to znaczy że chce cię naciągnąć na kasę a po rozebraniu ci nawymyśla aż będziesz zgrzytał

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    492

Widzę, że do ciebie nie dociera, że nie wszystkie awarie da się tak oszacować. Tutaj problem może kosztować kilkanaście tys lub kilka. W zalezności co jest uszkodzone tak jak wyżej pisałem. uważam, że dalsza dyskusja jest bez sensu. Serwis rozbierze a właściciel może conajwyżej napisać co i jak było.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maciej1234    1

to tak sądzisz w naszym gospodarstwie jeszcze 5lat temu tak było a samych jd jest 11 serwisy aż zacierały ręce jak traktor nie ruszył to już najchętniej wysyłali by lawetę powiem ci tylko tyle że dużo się zmieniło a twoje myślenie bez obrazy podobne do serwisu jak masz jakąś usterkę to napisz pogadam z gościem i ci powiem cenę aż się zdziwisz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez michal8899
      Jestem tutaj nowy i chciałbym się poradzić co wybrać interesują mnie te dwa ciągniki. Ma on pracować na 15ha jako ciągnik główny ciągnik . Proszę o pomoc!!!
    • Przez endriu13
      Witam
       
      Rocznie będę robił 250/300 szt. belotów  z siana słomy i sianokiszonki. Ciągnik jaki posiadam to C-360-3p.Zastanawiam się nad wyborem JD 540, 545 lub 550.Proszę o podpowiedź na co zwrócić uwagę przy zakupie kazde uwagi będą dla mnie cenne bo jestem laikiem gdyż zamierzam przesiąść z kostki na zwijkę. Z góry WIELKIE DZIĘKI :mellow:
    • Przez Maciek0903
      Witam,
      Zakładam nowy temat ponieważ nie znalazłem odpowiedzi w innych postach które czytałem na forum. Jestem po generalnym remoncie mojego ciągnika (wymiana połowy skrzyni, obie nowe  pompy olejowe itp.). Mam teraz taki problem przy podniesionym TUZ-ie jak stoję na wolnych obrotach ciągnik dostaje jakby " padaczki". Dosłownie zaczyna telepać się cały i wtedy nie mogę nawet kierownicą ruszyć. Gdy przygazuje to pomaga lecz jak puszcze gaz to po chwili wraca. Jak opuszę podnośnik to tego problemu nie ma. Dodam iż gdy zostawię  wyłączony ciągnik z podniesionym pługiem to nawet na centymetr nie opadnie, nawet po dwóch dniach. Dodatkowo zaobserwowałem, że gdy gazuje to podniesiony już na maxa podnośnik unosi się na około 10 cm, a gdy przestaje gazować to opada o te 10 cm. Posiadam tur. oleju mam na full.
    • Przez Piotrass
      Wiitam zastanwiam sie nad tymi dwoma ciagnikami  bylem zdecydowany na new hollanda ale teraz jest promocja na john deera i sam niewiem. Ciagnik mialby  byc do tura ale glownie chodzilby w transporcie  i w polu jako pomocnik. New holland kosztuje 235 tys netto jest na oponach 420przod 520 tyl, obciazniki w cenie zaczep automatyczny skrzynia 17/16, a  JOHN Deere w promocji od 250 tys z skrzynia AutoQuad plus ECo 24/24, i tls. wiec roznica wynosi okolo 20 tys bo z new hollanda moze sie urwie kilka tys bo stoi na placu a diler do  konca roku musi sprzedac albo rejestrowac na siebie bo od nowego  roku jakies nowe wymogi sa, Co polecacie?
    • Przez Rikko96
      Witam , mam zamiar zakupić nowy ciągnik który będzie głównym Ciągnikiem w gospodarstwie no areale około 50ha , potrzebuję ciągnik o zakresie mocy około 150-180km i zastanawiam się nad trzema markami a nawet czterema , a mianowicie chodzi mi o  John Deere 6175m / Deutz Fahr 6160 / New Holand T7 180  ale również Zastanawiam się nad marką Kubota M7-171 . I teraz Wielka prośba do was kto ma albo wie coś na tematy tych ciągników , te pozytywne i negatywne , wszystko , chciałbym się o nich dowiedzieć jak najwięcej od urzydkowników a nie od osób które sprzedają , jak wygląda w nich spalanie , no i ile mniej więcej kosztują przyjmijmy że podstawowe wersje . dziękuję wszystkim za pomoc . Pozdrawiam
×