Zaloguj się, aby obserwować  
96damian96

Kupno Renault 110.54

Polecane posty

96damian96    0

Witam,

Mam zamiar dokonać zakupu Renault 110.54 . Z tego powodu pojawia się pytanie, czym mam się kierować? Jak na razie byłem oglądać tylko jedną, silnik czysty, biegi też elegancko wchodzą, WOM pracuje bez zarzutu, jedyny minus to kwestia wizualna, potrzebne drobne poprawki. Czy według Was lepiej kupić do drobnego remontu czy odmalowanego i poprawionego? No i na co zwrócić uwagę przy kupnie a czym sobie głowy nie zawracać? Chcę kupić tak do 40 000 zł . Z góry dziękuje za odpowiedzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jonkszi    66

Jak masz pojęcie to lepiej kupić do malowania jak cena przystępna to zawsze taniej a poza tym możesz dać zawsze do lakiernika może weżnie 400 stówy a będzie parę ładnych lat na masce

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

kolego bylo juz tyle tematow, ze nie chce mi sie kolejny raz pisac tego samego

ja nie patrze na wyglad, tylko na stan techniczny, pomalowac zawsze mozna


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
96damian96    0

Przepraszam za kolejny powielony temat, no ale wiecie Koledzy, że jeżeli doradzicie komuś bezpośrednio to lepiej do niego dotrze :) izydor6280 mógłbyś mi powiedzieć coś więcej na co zwrócić uwagę przy kupnie ? Lub jeśli możesz to podeślij jakieś linki na ten temat :) Dziękuje i przepraszam za kłopot.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

a to lepiej juz napisze

ogolny stan techniczny, roznego rodzaju wycieki i luzy, jak w kazdej maszynie

silniki sa zwykle w dosc dobrej kondycjii, skup sie bardziej na skrzyni i podnosniku, stan przedniej osi, zcyli tuleje i drazki i oczywiscie opony, w tym wypadku obowiazkowo radialne, na przodzie moga byc troche gorsze, ale tyl powinien miec przynajmniej 50-60%, w koncu caly ciezar bedzie na nich,

do tego dobrze byloby gdyby miala zaczepy, szczegolnie dolna listwe, gore idzie samemu dorobic w razie potrzeby i obciazniki

oczywiscie wiele zalezy czy planujesz zakup ciagnika w pelni mechanicznego czy juz z jakimis udoskonaleniami


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
96damian96    0

Ciągnik mam zamiar kupić jak najprostszy , wiadomo chodzi później o awarię :) Najlepiej pasowałby taki który ma prawie wszystko mechaniczne, a nie orientujecie się czy w Renault 110.54 tej elektroniki jest dużo? Czy może to prosty ciągnik?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
panczo1922    637

w mechanicznej wersji Renault 110-54 elektroniki nie ma wcale... Jedynie przedni naped jest zalaczany elektrohydraulicznie... Tak jak kolega Izydor pisal... Malowance omijaj! Sam mozesz sobie pomalowac! Jedynie malowane felgi sa dopuszczalne... Ale silnik i skrzynia musza byc oryginal! Wiesz przynajmniej jaki jest faktyczny wyglad i czy czasem w tej Francji nie byl ten ciagnik z przyslowiowych krzakow wyciagniety! No i nalegaj na jazde probna z pelnym obciazeniem-plug, agregat itp itd... Wtedy wyjda niedomagania hydrauliki czy innych podzespolow. Jesli sprzedawca bedzie unikal to znaczy ze moze miec cos do ukrycia... Ciagnik musi chodzic jak zyleta! Nawet jak go zadusisz to nie powinno byc zadnej chmury dymu z tlumika tylko delikatna mgielka... Palic musi od strzala- pomijajac mrozy bo wtedy teoche dluzej kreca.biegi bez zgrzytow z malym oporem, rewers tak samo. Hydraulika po zgaszeniu musi trzymac nawet agregat o masie pow. 2 ton... Itd itp... Pozniej dopiero zwracasz uwage na to czy wszystkie zarowki swieca i pieknie wygladaja-to sa mniej istotne rzeczy ktore naprawia sie bez wielkich kosztow.

Skad jestes bo jak okolice pn wielkopolski albo kujawsko-pomorskie to mam dobry namiar na chlopaka co sciaga takie ciagniki...

Zycze powodzenia i wytrwalosci w poszukiwaniach!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
96damian96    0

Dziękuję za wyczerpująca i jakże pomocną wypowiedź. Ja jestem z łódzkiego, ale jeżeli ten Twój gość dobry sprzęt ściąga to grzechem byłoby nie zadzwonić i nie zapytać, mógłbyś mi podać jakiś numer telefonu albo stronę www tego chłopaka od Ciebie :) z góry dziękuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez leo10
      witam.
      mam jedno pytanko.mam nadzieje ze bedziecie mi mogli w stanie mi pomóc
      .czy mógli byście zmierzyc jaką długość ma mieć bagnet oleju w silniku.
      to znaczy jaką ma długość od wejscia bagnetu w silniku do poziomu na miarce .to znaczy poziom minimalny i maksymalny.
      bardzo byłbym wdzięczny za wymierzenie tego gdzyż zakupiłem ciągnik i nie ma on własnie miarki oleju
      z góry dziękuje/
    • Przez krzysztofsmok77
      Witam mam maly problem z moja renata. Tylni podnosnik pod obciazeniem opada i podnosi do zadanej wysokosci czyli sa takie uskoki gora dol. Z tego co sie dowiedzialem to puscilo uszczelnienie na wewnetrzym tloku. Szukam mechanika z okolic poznan-oborniki wlkp-rogozno wlkp ktory zna sie i dana usterke usunol. Trzeba delikatnie uniesc kabine i zdjac caly plecak aby sie tam dostac. Moze macie jakies namiary na kogos kto sie zna. Prosze zostawic jakies namiary na forum lub podeslac na maila. Z gory dziekuje.
    • Przez Patryk212
      Witam posiadam renault 110.54 z rewersem elektro-hydraulicznym i 3 półbiegami. Problem polega na tym, że jak włączy się światła to rozłącza rewers. Jak jest rozgrzany to włączę światła to od razu rozłącza i gdy go włączę to trochę przejedzie i znowu. Jak jest zimny to nie robi się tak. Co to może być? Jakieś zwarcie?
    • Przez rolnik_profil
      Przeglądam całe forum i mam pytanie. 
      Rozumiem, że Renault 110.14 miał tylko rewers mechaniczny- chyba że się mylę. 
      Czy Renault 110.54 posiadał rewers mechaniczny czy tylko elektrohydrauliczny ? Jak rozpoznać z którym mamy do czynienia ? 
    • Przez Patryk212
      Witam posiadam renault 110.54 z 3 półbiegami i rewersem elektrohydraulicznym. Problem polega na tym, że jak przesuwam rewers to nie chcę od razu jechać. Gdy nie jest rozgrzany to tak nie ma. Co to może być? 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj