Polecane posty

Hektor91    0

POSIADAM MF 6160 DYNASHIFT OD PEWNEGO CZASU REWERS SIĘ ZACINA TZN.RAZ ZAŁĄCZY RAZ NIE.PRZEŁĄCZNIK REWERSU PRZY KIEROWNICY.OD CZEGO ZACZĄĆ SZUKAĆ

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Otóż przyczyn może być wiele. Może to być spowodowane akumlatorem, jakimś kabelkiem lub modułem. Z tego co napisałeś wnioskuje, że może być uszkodzony czujnik sprzęgła 2 stopnia. Spróbuj przy przełanczaniu rewersu wcisnąć jednocześnie hamulec

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maron123    0

podobny mam problem z załaczaniem rewersu czasami musze dwa razy nacisnac na sprzegło by rewers załaczył sie. a akumulator za co jest odpowiedzialny przy rewersie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@maron123 tak jak pisałem wyżej spróbuj jednocześnie ze sprzęgłem wcisnąć hamulec. Akumlator nieodgrywa aż takiej dużej roli, kolega miał stary, słaby akumlator to wtedy rewers mu niechciał się przełanczać. Ja też miałem problem z rewersem ale taki że po zagrzaniu oleju traktor jeździł cały czas do tyłu i niereagował na inne żadne impulsy. Okazało się że jest uszkodzony moduł. Cena naprawy takiego modułu to 2400-2600zł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No dokładnie nie wiem ale niemożna tego wykluczyć. Tak jak mówiłem powodem może być czujnik sprzęgła spróbuj przełączyć rewers bez sprzęgła i wtedy ręką wcisnąć czujnik sprzęgła ( czujnik ten znajduje się nad stopką sprzęgła pod osłonkami ). Można też skalibrować rewers..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Polega na przywróceniu domyślnych ustawień rewersu. Żeby skalibrować rewers należy przysunąć lewarek w lewą stronę i trzymać ( tak jakbyś zmieniał zakresy ), jednoczeście przytrzymać przycisk od blokady tylniego mostu i wcisnąć hamulec. Powinno ci szarpnąć lekko traktorem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
galoni    8

Ja posiadam 6190 i mam rewers mechaniczny (druga dźwignia przy biegach) to też trzeba kalibrować? Bo czasami strasznie ciężko zmienić kierunek jazdy zwłaszcza jak jest zimny bo na ciepłym już nie i czy to coś da .

Apropo tej dźwigni to ta od biegów tak? i trzymać w lewo tak jak bym zmieniał zakres żółw - zając tak?

Edytowano przez galoni

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maron123    0

Polega na przywróceniu domyślnych ustawień rewersu. Żeby skalibrować rewers należy przysunąć lewarek w lewą stronę i trzymać ( tak jakbyś zmieniał zakresy ), jednoczeście przytrzymać przycisk od blokady tylniego mostu i wcisnąć hamulec. Powinno ci szarpnąć lekko traktorem :)

to znaczy o jaki lewarek chodzi? umnie rewers jest załaczany przyciskiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dziwne, jeszcze się z takim czymś niespotkałem..

 

Ja posiadam 6190 i mam rewers mechaniczny (druga dźwignia przy biegach) to też trzeba kalibrować? Bo czasami strasznie ciężko zmienić kierunek jazdy zwłaszcza jak jest zimny bo na ciepłym już nie i czy to coś da .

Apropo tej dźwigni to ta od biegów tak? i trzymać w lewo tak jak bym zmieniał zakres żółw - zając tak?

 

No tak tylko niejestem pewien czy ci to zadziała bo to jest sposób na rewers elektorhydr. a nie mechaniczny. Ale warto sprubować :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hektor91    0

POSIADAM MF 6150 DYNASHIFT PRÓBOWAŁEM KALIBROWAĆ REWERS NIESTETY DALEJ SĄ PROBLEMY ZE ZAŁĄCZANIEM PRZÓD TYŁ. JESZCZE JEDNO, GDY JEST ZIMNY ZAŁĄCZY I PO CHWILI ROZŁĄCZA.PROSZĘ O POMOC CZY JEST INNA PRZYCZYNA .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariann2828    0

@maron123 tak jak pisałem wyżej spróbuj jednocześnie ze sprzęgłem wcisnąć hamulec. Akumlator nieodgrywa aż takiej dużej roli, kolega miał stary, słaby akumlator to wtedy rewers mu niechciał się przełanczać. Ja też miałem problem z rewersem ale taki że po zagrzaniu oleju traktor jeździł cały czas do tyłu i niereagował na inne żadne impulsy. Okazało się że jest uszkodzony moduł. Cena naprawy takiego modułu to 2400-2600zł.

 

@maron123 tak jak pisałem wyżej spróbuj jednocześnie ze sprzęgłem wcisnąć hamulec. Akumlator nieodgrywa aż takiej dużej roli, kolega miał stary, słaby akumlator to wtedy rewers mu niechciał się przełanczać. Ja też miałem problem z rewersem ale taki że po zagrzaniu oleju traktor jeździł cały czas do tyłu i niereagował na inne żadne impulsy. Okazało się że jest uszkodzony moduł. Cena naprawy takiego modułu to 2400-2600zł.

 

mam ten sam problem z rewersem w mf 6160 po kilkukrotnym przełączeniu tył przód zacina się i jeżdzi tylko do tyłu, gdy chce przełączyć do przodu pika i nie reaguje . Mógłbyś napisać gdzie znajduje się ten moduł o którym pisałeś .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
plati    104

Witam. 

 

Mam ten sam problem. Ciągnik jeździ tylko do tyłu a jak się weźmie kierunek jazdy do przodu to i tak cofa. Ktoś wie gdzie tanio naprawić ten moduł?

 

Dodam że to MF 6190 

Edytowano przez plati

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrewk    154

jakie dźwięki wydaje oraz jak zachowują się kontrolki ?

_____________________________________________________
 

AgroDane - Dane techniczne maszyn rolniczych

AgriDane - Specs of agricultural machinery

AgriDaten – Technische daten von landmaschinen

AgriSpec – Technische gegevens voor

AgriDatos – Datos técnicos de maquinaria agrícola

AgriDonnées – Données techniques des machines agricoles

AgriDati – Dati tecnici per macchine agricole

АгроДанные — Tехнические данные сельскохозяйственной машин

Edytowano przez andrewk

„Nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów, dopóki nie zajrzałem do internetu”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
plati    104

Jednocześnie mruga czerwona i zielona kontrolka, sygnał dzwiekowy przerywany. Pikanie nie 

Czasem jeździ Tylko do tyłu, a czasem do Przodu

 

Przy przelaczaniu czuć szarpniecie 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez seba25
      Witam mam problem z rewersem, wyskakuje tylko podczas zjeżdzania z góry przy podjeździe nie ma takiego problemu proszę o porady.
    • Przez lorak1980
      Witam serdecznie,
      panowie zwracam się z prośbą do szpeców co się może dziać ze skrzynią biegów w T25 na dwie wajchy, otóż zimą była robiona skrzynia tzn. wymieniane tulejki na rewersie plus wymiana łożysk na wałku pośrednim i wymiana podkładek ponieważ stare się wytarły. Wszystko ładnie dotoczone nasmarowane złożone skrzynia chodzi dość cicho, biegi ładnie wchodzą do wczoraj przy pracy z kultywatorem zaczęło przy napędzie na przód zgrzytać na tył jedzie ok. Oczywiście po zdjęciu podłogi luz na podkładkach od strony zabezpieczenia. Pamiętam stary wałek pośredni wyjęty był bo urwane było blokowanie podkładki po prawej stronie i od tamtej pory po zakupie nowego wałka trzeba wyjąć wszystkie podkładki do regulacji pod obudową łożyskiem bo niestety nie idzie wyregulować wałka by z lekkim oporem się kręcił. Bez podkładek jest idealnie po środku. Pytanie dlaczego tak szybko wytarło podkładkę? a może coś rozpiera bardzo na koło na przód co myślicie?
    • Przez hopper5
      Witam. Problem z rewersem. Podczas manewrowania po podwórku zanikł rewers do przodu. Działa tylko do tyłu, ten przy kierownicy bo jeżeli wrzuce do tyłu przy kierownicy to mogę przerzucić jazde do przodu na multikontrolerze. Ale jeżeli zaniknie też do tyłu to wtedy juz wogle nie ruszę. Bezpieczniki sprawdzone cale. Czy może to być wina dźwigni?
    • Przez djjanik
      Witam.  Mam problem z moim mf 4255. migają te kontrolki od rewersu?? Ta jedna miga 6 przerwa 2. Z tego co doczytałem to jakis błąd z czujnikiem obrotów?

      Ponadto nie da sie wrzucić nawet biegu i ten rewers strasznie dziwnie się zachowuje tzn:
      Przykład nr 1 ( sprzęgło wciśnięte) 
      - rewers na "0" - nie da się wrzucić biegu ( ale jak sie dociśnie dźwignie biegów to ciągnik powoli toczy sie do przodu) 
      - rewers do przodu - analogicznie jak wyżej,
      - rewers do TYŁU - analogicznie jak wyżej,
       
      Przykład nr 2 ( sprzęgło do góry)
      -rewers na "0" - nie da się wrzucić biegu ( ale jak sie dociśnie dźwignie biegów to ciągnik powoli toczy sie do przodu) 
      -rewers do przodu - analogicznie jak wyżej,
      -rewers do TYŁU - nie da sie wrzucić biegu ( ale jak się dociśnie dźwignie to ciągnik powoli toczy się do TYŁU)
       
      Przykład nr 3 ( silnik wyłączony) - wchodzą wszystkie biegi 
       
      Przykład nr 4 ( bez wciśniętego sprzęgła, dźwignia biegów na luzie) 
      Przełączenie rewersu z "0" do przodu - zero reakcji,
      Przełączenie rewersu z "0" do tyłu -  o dziwo widać reakcje na silniku ( dźwięk choćby był wrzucony bieg i traktor zaczynał ruszać ale stoi w miejscu) Jakieś pomysły co to może być, co sprawdzić, jak sprawdzić i co wymienić lub wyczyścić? 
    • Przez marek911
      Witam. Chcialbym zalozyc sobie cofanie przenosnika pochylego hedra. Widzialem ze w wersjach np 1075 wystepowalo to w oryginale. Na jakiej zasadzie to dziala? Moze ktos ma do sprzedania taki mechanizm
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj