Skocz do zawartości

Polecane posty

RaczekL    0

Witam wszystkich forumowiczów. W swoim 6140 posiadam fotel pneumatyczny z którego schodzi powietrze. Mam pytanie czy jest ktoś na forum kto miał podobny problem? Czy da się to naprawić? Może wystarczy jakiś oring wymienić? Proszę o sugestie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    167

Są trzy opcje uszkodzona poduszka , zawór lub przewód w sume jeszcze sprężarka moze przepuszczać ale jak ostro uieka to raczej nie, po prostu rozbierz i zobacz nie jest to przecież takie trudne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

RaczekL    0

Z tym uciekaniem powietrza tragedii nie ma bo do całkowitego opuszczenia potrzebuje 3, 4 dni ale trochę mnie to drażni. Jutro może rozbiorę i sprawdzę. Wydaje mi sie że może sprężarką puszczać, choć pompuje dobrze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RaczekL    0

Sprawa załatwiona, fotel rozebrałem, sprawdziłem szczelność (powietrze uciekało zaworkiem zwrotnym, który znajduje się w kompresorze), wyczyściłem zaworek i teraz nawet centymetra nie opuści. Temat zamykam!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Damianrolnik
      mam problem z biegiem 4 w ursusie c330.
      jak go włącze pyszczam sprzęglo a ona wyskakuje :angry:  i trzeba z now włączyć i przytrzymać aż się sprzęgło puści.
       
      Co mi możecie doradzić w tej sytuacji
       
      z góry dziękuje
    • Przez daizor
      Tak jak w temacie chcę zmienić w mojej szóstce fotel ponieważ jest ona wykorzystywana w b. dużym stopniu w gospodarstwie, a fotel "oryginalny" jaki posiadam daje bardzo niezapomniane (negatywne) wrażenia podczas jazdy po nierównym terenie (siłowniki szybko siadają i wtedy fotel zachowuje się jak trampolina).
      Powiedzcie mi czy stopień komplikacji przy montażu fotela "na sprężone powietrze" jest duży? Może ktoś ma już takowy zamontowany? Dużo roboty z odpowiednim przymocowaniem takiego fotela? Aha noi najważniejsze a więc czy istnieje jakaś realna alternatywa (tańsza oczywiście) dla powyższego typu fotela aby nie stracić zbyt wiele z jakości siedzenia podczas pracy w ciągniku?
       
       
      A powiedzcie może warto byłoby samemu pomyśleć nad taką konstrukcją? Bo można by zastosować po prostu siłowniki pneumatyczne zamiast zwykłych przy siedzeniu (trzeba by odpowiednio dobrać "skok" siłownika ) oraz kompresor 12V (nie jestem w temacie ale mógłby istnieć problem odporwadzenia nadmiaru powietrza(?) ). Wiem wiem może trochę szalony pomysł ale warto przedstawić koncepcję ;[ Może ktoś posiada zdjęcia przykładowego "środka" takiego fotela aby można było podejrzeć pewne rzeczy?
    • Przez mf550
      mam problem ciagnik caly czas pracuje ale wyraznie slabnie przy jakim kolwiek obciazeniu schodzi z obrotow nierowno pracuje prosze o pomoc jezeli ktos mial podobny przypadek
    • Przez adhock
      Czołem koledzy,
       
      Tak jak w temacie, znacie/polecacie jakieś serwisy maszyn rolniczych w podkarpackim??? Chodzi mi raczej o nowsze ciągniki zachodnich marek...
       
       
    • Przez darek1987
      Witam ślizga mi się sprzęgło w r3 evo 2500 h pracy z ładowaczem czołowym, rozpołowiłem traktor i niestety do wymiany jest nie tylko tarcza ale i docisk. Przeczytałem na forum że to wszystko przez zastosowaną tam tarczę ceramiczną więc chciałbym ją teraz zmienić na mineralną niestety jest problem z ich dostępnością a poza tym cena mineralnej jest bardzo zbliżona do ceramicznej ok 1000zł. Na internecie można znależć tarcze mineralne o takich samych wymiarach za 500zł ale w specyfikacji tych tarczy nie ma mojego modelu ciągnika tylko starsze i nie wiem czy będzie pasowała a nie chcę wyżucic w błoto kasy może ktoś już próbował zakładać zamienniki i mógłby podać ich numery katalogowe ewentualnie sklepy w których można je dostać. Tarcza oryginalna ma numer katalogowy 0.012.7095.3/20 wymiar 325mm 36x40mm wałek 24zęby.
×