Gość Profil usunięty

Dodatki do oleju silnikowego i paliwa

Polecane posty

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Witam

Co myślicie o dodaniu do oleju C-360 płunu uszczelniającego, podnoszącego kompresję oraz ograniczającego dymienie?

Oraz co myślicie o dadaniu po paliwa płynu czyszącego układ paliwowy i zmniejszającego spalanie?

Pozdro :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomencki184    13

Do uszczelnienia silnika to motodoktor.Ale potem będziesz musiał go lać z każdą wymianą oleju, lub kapitalka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelJD    17

Jeśli myślisz, o dodadku typu ceremi..... to ja odradzam. Tym zarżnełem silnik i turbinę w samochodzie. Miało działać cuda i podziałało->kapitalka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zzk    2

Do paliwa można śmiało lać dodatki - szczególnie depresator na zimę, a co do oleju to tylko jeśli silnik jest już w nie najlepszym stanie i wymaga remontu a Ty chciałbyś go trochę opóźnić to można spróbować coś dodać ale najlepiej sprawdzonego już przez kogoś :)

Edytowano przez zzk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161

Jak chcesz możesz podać mi swój numer i wyślę ci sms-a podnoszącego moc o 50 kM i czyszczącego absolutnie wszystkiego razem z portfelem :D

Jedyny koszt to 50zł- bez vatu, efekt gwarantowany :D (napewno z portfela) :D


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Środki na zimę do paliwa aby parafina się nie oddzielała - tak.

Środki do paliwa do czyszczenia układu paliwowo-wtryskowego - nie.

Środki do oleju dla poprawy ciśnienia oleju aby odsunąć remont - tak.

Środki do oleju silnika i skrzyni aby zmniejszyć zużycie albo przeprowadziły regenerację - nie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Ojciec kupił do samochodu DOKTOR CAR SPEC z firmy K2 ( uszczelnia silnik, podnosi kompresję, zmniejsza spalanie oleju, wzmacnia film olejowy, minimalizuje tarcie) i mam pytanie czy to pomaga i czy opłaca się to wlać do C-360?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem jeśli to ursus to starczy przed zimą dolać do paliwa denaturatu lub jakiegoś zwykłego dodatku do paliwa, żeby nie mieć potem problemów przy dużych mrozach, ale i tak podstawa to paliwo,

co do silnika to remont albo dojeżdzić do końca go.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
POL1    28

Jak chcesz możesz podać mi swój numer i wyślę ci sms-a podnoszącego moc o 50 kM i czyszczącego absolutnie wszystkiego razem z portfelem :D

Jedyny koszt to 50zł- bez vatu, efekt gwarantowany :D (napewno z portfela) :D

oj chyba się skuszę...

Proszę o dane do przelewu :rolleyes:

 

Witam

Co myślicie o dodaniu do oleju C-360 płunu uszczelniającego, podnoszącego kompresję oraz ograniczającego dymienie?

Oraz co myślicie o dadaniu po paliwa płynu czyszącego układ paliwowy i zmniejszającego spalanie?

Pozdro :)

Weż chłopie nie strasz ludzi takimi pytaniamiTe specyfiki to o d.....e potłuc.

To tylko reklama a tak na prawde nic nie wartają.

Nie kombinuj!!!!!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

oj chyba się skuszę...

Proszę o dane do przelewu :rolleyes:

 

 

Weż chłopie nie strasz ludzi takimi pytaniamiTe specyfiki to o d.....e potłuc.

To tylko reklama a tak na prawde nic nie wartają.

Nie kombinuj!!!!!!!!

 

I dlatego się pytam :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Tadeusz1212
      Duzo jest roboty zeby wymienić uszczelka pod głowica w Ursusie C-360 ??? Pobawić sie samu czy lepiej dać do mechanika ??? Musze wymienić bo olejek zaczyna lecieć jeszcze nie wydmuchuje ale czym prędzej tym lepiej.
    • Przez Waldek66
      Witam, czy może ktoś mi podpowie co może być przyczyną przedostawania się oleju do paliwa? Silnik jest po wymianie tulei i tłoków, głowica po naprawie. Ropa ze zbiornika do pompki paliwowej idzie czysta, ale powraca do filtra paliwa według mnie z olejem. Rurką nadmiarową ropa spływa, paliwo jest ciemne, w zbiorniku widać że ropa jest z olejem. Odjąłem sprężarkę, przewody zaślepiłem, bo uważałem że olej ubywa przez sprężarkę. Problem nie zniknął, nadal są duże ubytki w oleju z silnika.
    • Przez tom31
      Witam! mam pytanie czy juz ktos sie spotkalz czyms takimjak;otoz moja 60 rok temu miala kapitalny remont silnika wal tuleje itd wszysko bylo ok ale w tym roku po zrobieniu 54 mth zxaczela walic olejem (chyba z paliwem} w kolektor wydechowy,dodam dzieje sie to wtedy gdzy silnik chodzi na malych obrotach i nie jest zbytnio rozgrzany to wtedy po przegazowaniu pluje kolankiem i dym jest taki siwawy ale jak idzie w pole to ok zadnych wyciekow,dodam sprawdzalem wtryski ,pompe paliwowa bo moze sekcja puszcza badz sprezyna pekła ale wszystko ok zawory tez sprawdzone,pierscieni niepodejrzewam bo oleju ani krzty niebierze ani tez nic nieprzybywa,niewiem co moze byc przyczyna?????
    • Przez mkrystian90
      Odebrałem swojego Ursusa c-360 3p od mechanika gdzie naprawiana była skrzynia biegów z uwagi na dziwny dźwięk jaki wydobywał się z niej na 5 i 4 biegu, a w szczególności gdy ciągnik jechał bez obciążenia na 5 biegu i przy małych obrotach, m. in. z górki. Po wymianie łożyska (wszystkie łącznie z igiełkowymi) dolnego wałka, i wałka pośredniego II stopnia, oraz sprzęgła problem dalej ma miejsce. Poniżej załączam dźwięk.
      https://drive.google.com/file/d/1dnjIngmihRuNg3TEbQcxsllgV0_mwWW-/view
      Według mechanika problem jest z tylnym mostem, według niego jest za duży luz na wałku atakującym i mechanizmie różnicowym. Dodam że próbowałem już rozłączyć reduktor wolne szybkie biegi i załączyć 5 bieg, i nie słychać jest tego dźwięku jedynie pojawia się na szosowym biegu 5.
      Czy spotkał się ktoś z takim problem i czy może to być wina mechanizmu różnicowego i koła atakującego z satelitą ?
       
    • Przez Rafał2222
      Witam. Mój traktor Zetor 5011. Zauważyłem że za pompą paliwa jest jak by wyciek. Troszkę się przestraszyłem że mi blok pękł, ale tak bliżej patrzę dokładniej to nie wygląda na blok a na łączeniu pompy z blokiem tam jest wszystko opaprane i cieknie po bloku może nie cieknie a bardziej poci. Poszperałem w necie i gdzieś  tam ma być jakaś rurka od nadmiaru ropy. I tutaj pytanie czy to możliwe aby nadmiaru ropy pocił się na bloku? Nie jest to że jeci potokiem, raczej takie lekkie zapocenie. Może i banalne pytanie, ale warto wiedzieć o co chodzi.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj