oskaro1014

brak mocy w Fendt 309C

Polecane posty

kolego laval z cewką rozumię i to właśnie chciałem się dowiedzieć i dzięki Ci za to .

lecz z tym zaworkiem ciągle się z tobą nierozumię to co ty mi opisujesz to ja wiem i to jest bardzo prosty i najczęściej występujacy zaworek w pompiue wtryskowej bosch  a o ten co ja pytam to tak jak byś w tym trzpieniu co jest ze storzkiem uszczelniającym jest dziurka i jeszcze jak by 1cm wyższy ponad ten standardowy i od gury zaprasowany tak jak by w srodku jeszcze coś było np.malutki śrut i sprężynka ale to tylko muj domysł jeśli masz takie dojścia do serwisówki to dobrze było by wiedzieć może jeszcze komuś się przyda bo z tymi silnikami my rolnicy mamy problemy to nie prosty silnik mwm który był niezawodny.

do kolegi zuch sprawdzenie świec polega nie na sprawdzeniu czy spada napięcie ja ci dam 100 procętową metodę weś kawałek kabla do plusa aku poodkręcaj kabelki ze świec i kablem od aku pocieraj o kable od świec mają lekko iskrzyć jeśli brak reakcji świeca padnięta .

odnośnie sprawdzenia membrany jest kilka metod nigdy nierób więcej ta jak dotąd niepotrzebnie rozbierasz najprostrza metoda itutej mnie wyśmieją ale na przyszłość będziesz wiedzial normalnie załóż szczelnie wężyka gumowego i gębą spróbuj dmuchnąć lub zassać jak wolisz ma być totalnie szczelne.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Laval    11

Świece sa połączone równolegle więc i tak musisz rozpiąć. A czasem zdarza się że ma zwarcie więc iskrzy jak......... A nie działa. Więc z kabelkiem też  trzeba mieć wyczucie.A może byc też przepalonia i nie pobierać tyle prądu co trzeba czyli mieć znacznie mniejszą moc grzewczą.

A problemy z silnikiem serii 1011 biorą się najczęscie z zaniedbań eksploatacyjnych i z tanich remontów u Zdzicha w stodole który nie potrafi prawidłowo rozrządu złożyc. A w tym silniku nie ma znaków ani klinóe na koła. producent przewidział zupełnie inną procedurę której domorosli mechanicy nie znają. A i pompki wymagają ustawienia a nie włożenia na pałę. Blok po obróbece też musi byc wyczysczony prawidłowo przez otwarcie wszystkich zatyczek a nie tylko przedmuchany. To póżniej wychodzi w eksploatacji.

Edytowano przez Laval

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

najpierw nięch sprawdzi tak jak pisałem bo to i tak dużo jak na jeden raz znam te procedury co piszesz ale  z tym zaworkiem cię jaszcze pomęcze wiesz czy nie .

1011 nie piszemy o zeniach itd a znaki kolego to on ma gorzej z serja 1012 ale to już odbiegamy od tematu.

ale kolego na temat włożenia pompek też miał bym pytanie jaki kąt wtrysku jest w 1011 a jaki 1012 tylko nie pisz że deutz przewiduje na to szablony itd bo to  jest dopiero metoda o wiele gorsza niż u zenia bo taka metode stosują tylko teoretycy a mechanicy ktorzy znają sie na robocie zrobią to bez szablonu a serwis bez szablonu siada i płacze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Laval    11
autoostrowski

To wskaż mi znak w silniku 1011 i pochodnych np. w tej książce.

post-155299-0-60369100-1437373542_thumb.jpg

A seria 1012/13 i pochodne jak najbardziej mają znaki też ci pokazać książkę?

Kompletny zaworek masz na zdjęciu.  Na więcej części sie  to nie rozbiera. I taki przychodzi.

post-155299-0-68961500-1437373897_thumb.jpg

Sekcję na kolejnym

post-155299-0-74781000-1437373914.jpg

Kont wtrysku  masz podany na tablicce znamionowej silnika. Jest różny dla róznej mocy i specyfikacji silnika tu 1011 zdjęcie tabliczki 1012/13 tez chcesz?

post-155299-0-49164200-1437374031_thumb.jpg

A szablon to się przydaje w silniku 2011 i tak wygląda.

post-155299-0-47435100-1437374068.jpg

Ale nie jest niezbedny wystarczy zmierzyć wycięcia więc nie pierdziel głupot że wyszkolony servisant bez tego siedzi i płacze.

Bo siedzi i płacze Zenek w stodole jak to włożyć i wkłada na pałę.

A ustawia się prosto kąt zapłony na pasku rozrzadu, kołkujesz listwę pompki na znaki i też kołkujesz wsadzasz dokreceasz i są. Wcześniej dokonujesz pomiaru popychacza i liczysz z wzoru uwzględniają przy tym predkośc obrotową silnika wysokośc podkładki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4653

Co do sprawdzenia świec kabelkiem to nie jest metoda 100 %. Jak piszą wyżej są różne przypadki. Czasami nawet miernik zawodzi. Miałem taki przypadek Co prawda w spirinterze ale nawet miernik pokazywał wartości w normie a świeca nie działała. Zresztą przy tych temperaturach nie ma to znaczenia. Sprawny silnik z bezpośrednim wtryskiem powinien palić nawet do -5 spokojnie.

Co do samych silników z pld. To naprawa w domowym zakresie nawet dla mechanika teoretyka, który zna się na rzeczy jest trudna. Dobór podkładek ustawienie pomp bez wiedzy i choćby możliwości doboru podkładek jest trudne. Miałem ciągnik z silnikiem same-deutz na pld. O ile regeneracja pomp kosztowała mnie po 550 od sztuki plus jedna nowa Boscha za 1450 netto. To z włożeniem tego i ustawieniem miałem spore problemy. Niby jakoś to chodziło. Ale na zimnym silniku było widać że nie tak. A raczej słychać.

@Laval czy to prawda, że w tych silnikach można ustawiać pompy w oparciu o pomiar temperatury spalin danego cylindra? Nie chodzi mi o podkładki tylko obroty (regulację) każdą z pomp wokół jej osi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZUCH1234    93

Świece to najmniejszy problem co doradzicie z tymi falujacymi obrotami i brakiem mocy przez jakis czas

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

pełny szacun kolego laval z tym kątem ale jak jest na tabliczce w 1012e z tym kątem

a  z zawirkiem to i może w 1011t jest taki jak pokazujesz ale ten typ doskonale znam i rozumię ale w 1011f jest całkowicie inny i to jest właśnie moja wielka niewiadoma nie obraż sie ale i ty raczej się z tym jeszcze nie spodkałeś a masz dojście widzę dobre do serwisówek miło było by wiedzieć i dla mnie i dla ciebie na przyszłośc.

 

kolego hubertuss jest wiele metod sprawdzania ja opisałem najprostrzą dla rolnika chcąc pisać o wyjątkach iprzypadkach to można książkę napisać.

 

odnośnie falujących obrotów i braku mocy moga być to pompki ale to jest dość skąplikowane dla zwykłego rolnika najpierw jeśli możesz sprawdz ciśnienie sprężania bardzo proste a coś powie ostanie silnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Laval    11
hubertuss

Nie nie w tych silnikach. Natomiast po pomiarze temperatury  spalin obliczasz moc slinika.

Ogólnie w tych silnikach ustawianie pompek jest dość proste ( jak ktoś wie jak ) Co prawda przy wkładaniu omijam procedury serwisowe bo nie są najlepsze a swme trymowanie też robię inaczej ( znacznie szybciej i tak samo skutecznie) ale to już lata praktyki mnie tego nauczyły.

A swiece tak jak pisałem sprawdza się amperomierzem a w nowszych silnikach  głównie w samochodach trzeba też użyć omomierza bo wystarczy czasem odchyłka o 5omów i sterownik sypie błedami świec.

autoostrowski

W 1011F jest taki sam zaworek mam jeszcze nie wyrzycone na złom wszystkie rodzaje pompek do serii 1011 i dalszych.

Pozatym ten kont wrtysku to nie jest ci do niczego potrzebny w silnikach  układem PLD.

 

ZUCH1234

Pisałem ci pobaw sie dropem i sprawdż to wszystko to co ci napisałem bo zaczynasz się kręcić w kółko a nic nie sprawdziłeś.

Żeby coś naprawić trzeba zdiagnozować a nie siedzieć na forum i tylko pisać. Instrukcje dostałeś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

panie laval owszem jestem tak nauczony i moja metoda jest niezawodna ale na tabliczce 1012e mam kąt coś takiego 0.08C jak to rozumięć.

 ciągle odnośnie tego zaworka pytam ciebie bo raczej niema nikogo na forum co zna temat tak jak ty jakie dane z tabliczki by cię jnteresowały byś rozgryzł temat silnik mam w ładowarce atlas z 2000r i takie nietypowe zaworki właśnie czy tabliczki z pomp coś by pomogły ale to już bosch a ty jesteś mocny w deutz .

 

trymowanie to jnaczej ustawianie dawki paliwa czy co bo ja też mam swoje metody, a widziśz i ty też omijasz procedury serwisowe bo nauczył cię starszy fachura niemiecki , więc nie mów że kąt wtrysku jest mi niepotrzebny bo to też jest podstawa by ominąć niektóre procedury serwisowe a dokladność i pewność ustawienia jest na 100procęt więc nie musimy sami siebie sprawdzać jak kolega wyżej pisał że ma kłopoty i jakoś tam chodzi.

 

kolego nie wiem czy przy świecach sterownik widzi tak male odchylki tego nie doświadzyłem ale w poduszkach czasami 1om to już świeci czerwono jak zwykle uciekam od temat tego nie rozwijajmy.

 

znaki w 1011 to kołkowanie ito miałem na myśli.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Laval    11

Zrób zdjęcie tabliczki i wstaw. Tak jak pisałem kont w silnikach z PLD do niczego nie potrzebny bo to załatwia rozrząd z którego są napedzane pompki a w 1012 masz na kołach zebatych. Podkładki dobierasz  by ten kont ustawić dokładnie i do tego są potrzebne kody EP z tej tabliczki. Trymowanie to obrót elementu tłoczącego w lewo i w prawo tak samo jak sekcje w zwykłej pompie wtryskowej by uzyskać prawidłową dawkę.  Procedury wkładania pompek w tym silniku omijam bo fabryczna była bardziej na czuja a moja jest niezawodna i nie ma mozliwości pogięcia listwy jak w procedurze serwisowej. Co do trymowania to procedura fabryczna jest bardzo czasochłonna więc wypracowałem sobie swoją znacznie szybszą i tak samo dokładną. I nikt mi ich nie pokazywał opracowałem je sobie sam i to dobre 10lat temu a silniki 1012/13 nie posiadają zaworków w pompkach.

A dla mnie znaki to znaki są i na nie ustawiasz a 1011 kołkujesz i ustawiasz. Chociaż już wielokrotnie poprawiałem pasek w takich silnikach po psełdo fachowcach co się w necie naczytali jak to się robi. Ale rolka najczęsciej wstawiona odwrotnie a korekcji na uciąg paska i zapłon brak.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 do kolegi Lawal kolego kąt w mojm przypadku jak najbardziej podszebny bo tam masz również podkładki a wszystkie  pompki muszą mieć start ten sam jak w zwykłej rzędowej pompie a wtedy dostrajasz pompę według wału korbowego i to jest ustawienie kąta wtrysku jnaczej zapłonu może trochę namieszałem .

 

a właśnie że w 1012 jest o wiele łatwiej dlamnie i kody EP są mi nie potrzebne tylko muszę znać kąt  wtrysku itam jest zaworek tylko problem w rozebraniu tkwi w specjalnym kluczu i tam jest właśnie zaworek taki jak przedstawiasz na zdięciu może ci podpowiem może mnie wyśmiejesz zrobisz co zechcerz ale z falowaniem obrotów tu tkwi często problem pomagałem znajomemu co robił z serwisem i obroty mu falowały raz na niskich raz na wysokich a na moją metodę pomogło tylko że kąt jak się domyślasz ustawiłem z głowy i wiem że jest lepiej jeśli zna się dane serwisowe bo oni mają dopracowane co do stopnia.

 

a co do kąta to mam swoją metodę jak ty do ustawiania dawek ale ja myślę że znam twpoją metodę robisz to na zapalonym silniku prawdasz.

 

w komputerze jestem zerem ale jeśli mógł bym cię poprośić żebyś otworzyl w googl   ZAWÓR ZAWOREK POMPY WTRYSKOWEJ IVECO to co napisalem duzymi literami wpisz w wyszukiwarkę i tam zobaczysz o jaki zaworek mi sie rozchodzi w grafice

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Laval    11

autoostrowski

Klepiesz jak najęty mylisz serie silników. Tabliczki nie chcesz wstawić bo po co. Ustawiam wszystko na zgaszonym silniku i musi być dobrze. podkładki liczysz bo każda dziura może mieć inną wysokość czoła, każda pompka ma odchyłki naniesione po porodukcji na nią i na tej podstawie liczysz podkładki.Zaworka tam nie ma. Spisz sobie numer i weż do ręki specifikację Bosha lub przecytaj pozycję Service Training do tego silnika to bedziesz wiedział. A tak jak to pisałem klepiesz jak najęty zamiast sprawdzać u zródła potrzebne informacje. Pozaty wskaż mi ten autoryzowany servis deutza który robił ze temu znajomemu silnik. Bo jak znam życie to prwnie servis Zenka ze stodoły bez żadnej autoryzacji na ten silnik.

A tobie proponuje wpisać w google to co trzeba czyli ZAWÓR ZAWOREK POMPY WTRYSKOWEJ DEUTZ 1012 i mi go pokaż.

I ciekaw jestej jaka rzecz mi pokażesz bo jak pisałem te pompy nie mają zaworka dlatego są tak czułe na zakłucenia pracy z układu paliwowego a zasilenie w paliwo następuje pod dużym w stosunku do innych konstrukcji cisnieniem i sporym wydadkiem ze względu na budowę zaworka ciśnienia paliwa w magistali.

Edytowano przez Laval

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

przestaję klepać kolego ale niestety jeszcze trochę muśisz złapać praktyki to co wiesz to wiesz ale są żeczy w deutz które kiedyś poznasz

i tu właśnie my rolnicy mamy problemy kto wie czy ty nie jesteś z serwisu ale to nie jest dla mnie zaskoczeniem  że serwis nie wie  a z zaworkiem iveco chciałem ci pokazać zdięci poglądowe kiedyś jeśli się z tym spotkarz ciekawe czy to będzie takie proste dla ciebie .

mam kontakty z mechanikami wielu firm w polsce jak i w niemczech nie mówię o deutz ale mercedes opel mazda i wiele innych marek i wiem co potrfią a ty wiesz wszystko i nie pytam cię  o nic więcej bo po za tym że pokazałęs mi kąt na tabliczce i to tylko w 1011 i o podłączeniu cewki czego nie sprawdziłem jeszcze nic więćej konkretów tylko właśnie klepiemy a konkretów bardzo mało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Laval    11

Wiesz po wklepaniu zaworka z Iveco to pokazuje się mnóstwo rzeczy. Sekcje zawory zwrotne zawory ciśnieniowe sekcje itd. Ty mi pokaż nieistniejący zaworek w tym typie pompki lub jak pisałem pokaż mi go w dokumentacji Bocha który jest producentem pompki. Dlatego tych pompek nie mierzy się manometrem jakie dają ciśnienie bo nie ma takiej możliwości a powody braku zaworka zwrotnego. Zdjęci tabliczek to mam sporo w komputerze tylko, co ci po nich jak na silnikach o różnej mocy, ale tej samej serii są różne kąty wtrysku. Chcesz to ci podam pierwszy z brzegu 19+-1. Teraz oceń czy to do twojego. Bo lepiej klepać po forum niż wstawić zdjęcie tabliczki zbyt skomplikowana operacja. Ni podałeś też nazwy serwisu który robił ciągnik znajomemu chociaż aktualna lista servisów jest podana na stronie BTH Fast...... itd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nie było mnie długo na forum poniewaz naprawiałem kombajna dokładnie silnik sisu ,do kolegi laval rozgryzłem wszystkie śrubki w regulatorze obrotów w 1012 kolego i nie jest on taki skąplikowany jak piszesz wszystko szyfrem ja jak coś wiem to albo piszę że wiem albo się nie wypowiadam wcale tutej chciałem opini mądrzejszych od siebie ale małymi kroczkami doszedłem do wszystkiego,odnośnie kąta z mojei tabliczki to ci napisałem we wczesniejszym poście i cisza ,odnośnie serwisu był to kolega mego znajomego który pracuje w serwisie a problem był dokladnie taki czego nie pisałem na silniku nie było tabliczki wogule nie wiedzieli jaki mają silnik więc po numerach silnika pracownik serwisu zidentyfikowal silnik 1012 i dobrał mu podkładki po wymianie podkładek jak i przed silnik chodzil bardzo żle więć im pomoglem dobrac podkładki i do tego jest mi podrzebny kąt wtrysku. a odnośnie ładowarki mojej nie bedespecialnie rozbieral pompki bo ona prawie cały czas pracuje żeby zrobić zdięcie zaworka jak i do tabliczki trzeba ściągać osłonę na silniku ale kolego napewno jest owy zaworek w deutz 1011f. być może że za jakiś czs ci to udowodnię bo ładowarki nie mam zamiaru sprzedawać a teraz rżniwa i wiele pracy więć nie mam na to casu .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Laval    11

autoostrowski

Klepiesz jak najęty mylisz serie silników. Tabliczki nie chcesz wstawić bo po co. Ustawiam wszystko na zgaszonym silniku i musi być dobrze. podkładki liczysz bo każda dziura może mieć inną wysokość czoła, każda pompka ma odchyłki naniesione po porodukcji na nią i na tej podstawie liczysz podkładki.Zaworka tam nie ma. Spisz sobie numer i weż do ręki specifikację Bosha lub przecytaj pozycję Service Training do tego silnika to bedziesz wiedział. A tak jak to pisałem klepiesz jak najęty zamiast sprawdzać u zródła potrzebne informacje. Pozaty wskaż mi ten autoryzowany servis deutza który robił ze temu znajomemu silnik. Bo jak znam życie to prwnie servis Zenka ze stodoły bez żadnej autoryzacji na ten silnik.

A tobie proponuje wpisać w google to co trzeba czyli ZAWÓR ZAWOREK POMPY WTRYSKOWEJ DEUTZ 1012 i mi go pokaż.

I ciekaw jestej jaka rzecz mi pokażesz bo jak pisałem te pompy nie mają zaworka dlatego są tak czułe na zakłucenia pracy z układu paliwowego a zasilenie w paliwo następuje pod dużym w stosunku do innych konstrukcji cisnieniem i sporym wydadkiem ze względu na budowę zaworka ciśnienia paliwa w magistali.

 

Nic dodać nić ująć. Już z 1012 zrobił się 1011F do którego zaworek ci pokazałem ale ty wiesz wszystko lepiej że to nie ten.

Czyli to wszystko co pisałem w postach wyżej brak tabliczki serwis od Zenka z szopy pomylone serie silników. I do tego prosty rolnik który coś umie zrobić ale nie potrafi pisać z sensemi składnie stylistyczie o ortografi....... A  o czytaniu co piszę też nie w wpomnę.

A że mam dzisaj chęci to ci wstawię jedną z 5 tabel korekcyjnych silnika 1012 do ustawiania pompek bardzo potrzebną.post-155299-0-49473800-1438234950_thumb.jpg

Jeżeli silnik i osprzęt sprawny to po PRAWIDŁOWYM ustawieniu pompek musi chodzić prawidłowo. Drobne odchyłki zdazają się w silnikach dużej mocy nie w pełni wykorzystywanej, ale to jeszcze 6 tabela............

 

A tak z ciekawości to jaką krzywą wstępną nastawiłeś na regulatorze z uskodzoną sprężynką?  Pozytywną

post-155299-0-12190500-1438235143_thumb.jpg

Czy negatywną?

post-155299-0-06726700-1438235161_thumb.jpg

O pozostałych korekcjach juz nie wspomnę.

Po prostu brak słów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

czepiasz się ja ci nie wypominam ale sprawdz swoje posty z ortografią i zobacz czy nie mylisz pojęć i ten wstawiony przez ciebie zaworek na zdięciu i sekcja równierz ze zdięcia zobacz chłopie co robisz a pożniej sie czepiaj ty terz nie wiesz co piszesz i nie odrużniasz sekcji od zaworka ale ja sie tego nie czepiałem bo nie poto jest to forum nie chcę żadnych zgrzytów kolego chcesz to coś podpowiesz ile wiesz nie to nie .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Laval    11

Nie czepiam się tylko pisz z sensem. Bo narazie to jeden wielki nonsens. Wiesz z tym co piszesz to można brylować w towarzystwie wzajemnej adoracji kółka różancowego bo i tak nikt nie wie o co chodzi. A tak jak widzisz zadałem ci parę konkretnych pytani i jak do tej pory zero na nie odpowiedzi.Tylko dalej ciągniesz swoje.....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zenek_19    5

wiesz jak jest wszystko robione pod serwis zeby czasami rolnik sam nie naprawil a czsami nawet serwis ma problem z diagnoza pozd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Laval    11
autoostrowski

fendt z silnikiem deutz to pewnie początek końca fendta.

Za to traktor z silnikiem Autoostrowski będzie wieczny.

Po prostu aż się pisać nie chce.

 

zenek_19

Nie wszystko jest robione pod klientów którzy nie kupią dobrego sprzętu bo tamten inny jest tańszy. Do tego dochodzi narzucenie przez EU określonych norm na producentów które muszą być spełnione.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zenek_19    5

zgadzam sie z toba z tymi normami to przeginaja w ciagnikach rolniczych tylko komplikuja sprawe i dokladaja elektroniki uzytkuje fendta 310 lsa 1990r silnik mwm 13.500h przebiegu i prawdopodobnie nic nie krecone przynajmniej nie widac po srubach zeby cos bylo odkrecane pozd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mojm zdaniem fendt z silnikiem deutz powinien mieć ramę bo silnik jest bardzo delikatny starsze modele sa o wiele mniej awaryjne mam starsze modele i ten nowszy niema  co porównywać jesli chodzi o wytrzymałość zaletą nowego jest tylko to że ma ładniejszy kształt i myśle że to wszystko jesli nie to poprawcie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romek6340    221

Właściwie wszystko nowsze jest delikatniejsze... Spotkałeś się już  z jakimiś nietypowymi awariami tych nowych Fedt-ów, że tak uważasz?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez fendzior927
      Witam
      Mam problem z fendtem 927 vario mianowicie ciągnik po rozpędzeniu się do pewnej prędkości rozłącza skrzynie wchodzi w tryb awaryjny i wyrzuca błąd 4.1.A1 po zgaszeniu odczekaniu chwili i ponownemu odpaleniu nie ma błędu ale po ponownym rozpędzeniu to samo. Nie kiedy jednak błąd nie występuje i chodzi normalnie.Dzieje się tak tylko przy jezdzie do przodu obojętnie czy dolna czy górna skrzynia do tyłu brak błędu.
      Błąd jest niby od nastawnika tylko czy na pewno od niego ???
      Z góry dziękuje za jakąkolwiek podpowiedz
      Pozdrawiam
    • Przez misieka
      mam 9 błędów w ciągniku, co one oznaczają? proszę o odpowiedź
      -0.0.20
      -0.1.59
      -0.1.60
      -0.1.62
      -0.1.63
      -0.1.65
      -5.1.01
      -5.1.72
      -4.1.08
    • Przez pkmasta
      Witam
      posiadam fendta 926 pierwszej generacji od dosyć niedawna, jest to mój pierwszy fendt stad tez pytanie
      czy jest ktoś w stanie podzielić się instrukcja do 926 pierwszej generacji?
      prosze również o pomoc w rozszyfrowaniu kodu błędu:
      8.3.15
      pozdrawiam
    • Przez wojtekw
      Czy przy wymianie poduszek pod kabiną, a konkretnie lewej poduszki muszę wyciągać zbiornik paliwa w Vario 818? Ktoś może to robił w innym modelu z tej serii. Proszę o podpowiedz jak prawidłowo zamontować poduszki i jak się dostać do lewej strony(z prawej jest dobry dostęp). Wiem, że był podobny temat, ale nikt nie odpowiada... 
    • Przez kamil8352
      Witam. Fendt 716 vario 2002r. Po nacisnieciu przycisku nie zmienia zakresu predkości I/II. Po zmianie zakresu mechanicznie kluczem na ciagnik jeździ tak jak powinien. Nie wyswietla zadnych błędów.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj