Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

juz wiem co mu dolega -kabelki przepalone, kupilem drut do lutowania, lutownice mam ,tylko cos mi to nie idzie. drut sie topi robi sie kulka i splywa , 

zna sie kto na lutowaniu ?? wyjasni co i jak zrobic.

Opublikowano

już ci mowię, ale piwo musisz przesłać. kup kwas do lutowania i na oczyszczoną z grubsza powierzchnie lutu nanieś kwas. koniec kabelka, znaczy druciki moczę w kwasie. nie ma możliwości wtedy żeby spłynęło.

Opublikowano
6 minut temu, jacus napisał:

juz wiem co mu dolega -kabelki przepalone, kupilem drut do lutowania, lutownice mam ,tylko cos mi to nie idzie. drut sie topi robi sie kulka i splywa , 

zna sie kto na lutowaniu ?? wyjasni co i jak zrobic.

Mi to głównie chodzi o ten silniczek w środku co nabija motogodziny-chętnie odkupie licznik

Opublikowano

mam wszystko i kwas i paste do lutowania - tylko nie uzywam. drut jest z jakim topnikiem czy czyms ,jutro sie pobawie..

jesli naprawie ten licznik to z oryginalnym przebiegiem 873,43 mtg to sporo go bede cenil 😜, z tysiaka na bide albo 1 zl za mtg 😛,  w obecnum ma juz prawie 9 tys nabite wiec pewnie zostawie na zapas-tym bardziej gdy popatrzylem na cene nowych.

zetorki- nie wkladaj w ten nowy plug zadnych miekich srub czy drutu,tylko sruby hartowane i dobrze poskrecaj blachy trzymajace slupice -tak zeby nie lataly na boki a jednoczesnie przy zerwaniu sruby ,uchylily sie do tylu.

Opublikowano

już 8,8 wstawione.

 ja bawię się lutownicą sporadycznie, ale podstawa to kwas. brudnych powierzchni lut się nie ima.    pamiętaj o tym piwie. ;)

Opublikowano

nie ma sprawy, image.jpeg.831da585302e3fff5ebf9a8784a481e3.jpeg

ja tez malo lutuje bo nigdy mi nie szlo, a mam dwie profesjonalne lutownice i kwas -w spadku dostalem, do tego nieraz widzialem jak wujek lutowal ,ale nigdy sie dokladnie nie przygladalem 

 

 

Opublikowano (edytowane)
Dnia 12.08.2018 o 19:23, tombien napisał:

Jestem świeżo po wymianie obrotomierza/licznika w swoim Zetorze 5211 (z powodu chęci zmiany na cyfrowy).

Chciałbym kilka stwierdzeń, które przeczytałem tu, na elektrodzie oraz w jednym sklepie internetowym, a które wprowadziły mnie w błąd wyprostować. Oprócz niepotrzebnych wydatków i nerwów, straciłem czas na demontaż/montaż prądniczek/ndajników.

Wypiszę w punktach co sprawdziłem osobiście miernikiem, w ciągniku i co jest sprawą pewną: :)

  • nową prądniczka/nadajnik (2 pinowa) nie "steruje masą" przez zaciski, wytwarza prąd zmienny tak samo jak ta starsza, która w odróżnieniu od nowej ma 2 zaciski prądowe (sygnałowe) a nie 1
  • nową prądniczkę/nadajnik podłączamy jednym przewodem do masy ciągnika a drugim puszczamy sygnał (prąd) do obrotomierza/licznika (nie ma znaczenia który zacisk masa, który sygnał) 
  • prądniczki/nadajniki, oprócz ilości zacisków, różnią się od siebie jedynie wartością napięcia mierzoną na stykach przy danych obrotach (są inaczej skalibrowane)
  • obrotomierz/licznik należy dobrać do prądniczki pod kątem danej serii ciągnika/maszyny (ilość obrotów rozrządu) po numerach KMGY
  • wartość napięcia z prądniczki jest wyrażana przez wskazówkę obrotomierza/licznika
  • obrotomierz/licznik KMGY o PN 38 004818 008 (3 zaciskowy cyfrowy) w Zetorze 5211 wskazuje poprawne obroty z oryginalną prądniczką 3 pinową (stary typ), z prądniczką nową 2 pinową zawyżał obroty mniej więcej 2-krotnie

Mam nadzieję, że mój post będzie pomocny i rozwieje wszystkie wątpliwości, na które ja się natknąłem podczas wymiany obrotomierza/licznika.

Podsumowując: obrotomierz/licznik - prądniczka/nadajnik należy dopasować do siebie uwzględniając ich numery seryjne KMGY w odniesieniu do danego ciągnika

Jak sprawuje się ten licznik.

.

Edytowane przez Strongman

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Dariusz123456789
      Witam nie mogę uzyskać wysokiego pedału hamulca prawego zetor 72 11 ( nowa pompka,wyrównywacz, przewód cylinderek i szczęki proszę o pomoc
    • Przez ZimowyZolnierz
      mam problem z zetorem 9540 jak w tytule traktor po wciśnięciu pedału sprzęgła hamuje, od czego zacząć poszukiwania? Dodatkowo jak obsługiwać wzmacniacz momentu obrotowego (pierwszy traktor z tego typu bajerami) skrzynia 4 biegowa.
    • Przez toobek
      Witam. Mam taki problem, mianowicie orałem zawsze moim Zetorem 7211 pługiem 3 skibowym Unia Grudziądz. Orałem zawsze na trybie pracy hydrauliki POZYCYJNA i ustawiałem głębokość kołem pługa. Wszystko szło pięknie orka ładnie szła. Niestety mam bardzo zakamienione pola i postanowiłem przetestować pług z jakimś zabezpieczeniem. I tak przetestowałem już 3 pługi. Problem polega na tym że te pługi były cięższe, brały szerzej na skibę i na POZYCYJNEJ i kole podporowym ciągnik nie mógł uciągnąć nawet mój obecny pług Unię TUR 35. Przestawiłem więc tryb pracy hydrauliki na MIESZANA i ciągnik bez problemu ciągnie pług nawet przy głębokiej orce tylko nie mogę ustawić głębokości orki. Raz głębiej raz płyciej. Gdy przednie koła wpadną w dołek to pług potrafi wyskoczyć gdy wjadą na górkę to pług zagłębia się po ramę. Proszę o radę czy da się coś z tym zrobić czy jednak muszę wrócić do starej uni Grudziądz. Myślę nad pługiem obrotowym chociaż 2 skibowym ale boję się że będzie to samo. A pola mam nie regularne zakamienione i teren górzysty. Jest jakaś rada na to z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam!
    • Przez ZimowyZolnierz
      Witam w katalogu części naszego Zetora występują 4 świece żarowe w głowicy, natomiast fizycznie mamy świece płomieniową w kolektorze. Czy to oznacza że głowica jest nieoryginalna czy w starszej wersji z mostem zetorowskim po prostu tak jest? Oraz mam mega problem z rozruchem, w mrozy jak złapie początkowo chodzi na jeden cylinder, pora się szykować do remontu?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v