Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

kolego "Elektrotechnik " to nie wszystko ! Prądniczki różnią się nie tylko wyprowadzeniem masy ale także rodzajem wytwarzanego prądu a ta starszego typu na 3 piny ma odzdzielny ,mechanizm służący do liczenia motogodzin.

Posługiwanie się nazwą "piny " ma w tym przypadku zasadnicze znaczenie służące do identyfikacji tych elementów ,a dostępne w handlu  prądniczki na 2 piny nie posiadają żadnych oznaczeń wsuwek ani numerów identyfikacyjnych !!!

Edytowane przez DarekD
Gość Profil usunięty
Opublikowano

,a dostępne w handlu  prądniczki na 2 piny nie posiadają żadnych oznaczeń wsuwek ani numerów identyfikacyjnych !!!

Proszę: http://www.sklep.mizar.com.pl/images/watermark/wpx_2801145d546008f1f90874c1ff0608ca.jpg Twoja pradniczka "na dwa piny". Widać numery na korpusie i oznaczenia zacisków. Tutaj następna "na dwa piny" (swoją drogą taką nazwę może wymyślić ktoś kto nie ma bladego pojęcia o tym co pisze) z wyraźnym numerem. http://agromasklep.pl/sklep/img/p/3882-2943-thickbox.jpg Więc nie pisz bzdur, że nie posiadają oznaczeń.

Opublikowano

napisałem wyżej że zestaw który ja zakupiłem ma wszystkie numery i oznaczenia ale nie występują prądniczki i zegary o tych samych numerach.Nazwa na 2 czy na 3 piny nie jest wymyslona przez osoby z forum tylko w większości sklepów występują takie nazwy

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Jeżeli masz różne numery, to nie ma prawa dobrze działać. Jeżeli masz KMGY to na 100% występują takie same numery. Chodzi o trzy ostatnie cyfry numeru.

Opublikowano

będąc nawet dzisiaj w kilku sklepach i mają tylko dwa typy prądniczek na 2 i na 3 piny a zegary również różnią się numerami między sobą ponieważ ten sam typ licznika ale inne prędkości i już jest inna końcówka numeru

Opublikowano (edytowane)

Proszę: http://www.sklep.mizar.com.pl/images/watermark/wpx_2801145d546008f1f90874c1ff0608ca.jpg Twoja pradniczka "na dwa piny". Widać numery na korpusie i oznaczenia zacisków. Tutaj następna "na dwa piny" (swoją drogą taką nazwę może wymyślić ktoś kto nie ma bladego pojęcia o tym co pisze) z wyraźnym numerem. http://agromasklep.pl/sklep/img/p/3882-2943-thickbox.jpg Więc nie pisz bzdur, że nie posiadają oznaczeń.

 

Ty piszesz bzdury !!!! Prądniczka na dwa piny (oryginalna i zamiennik ) wygląda zupełnie inaczej niż na twoich zdjęciach  :http://www.wszystko.pl/produkty/pradniczka-zamiennik-62455708-64801151,803,70920. Fabrycznie montowana ma oznaczenia a dostępna jako część zamienna nie posiada ŻADNYCH oznaczeń . Z Twoich zdjęć ,tak domniemuję bo pierwszy raz taki wynalazek widzę , jak jeden z zacisków nie idzie do masy , to jest pod obrotomierz starego typu gdzie licznik i wskaźnik obrotów są niezależnie sterowane

 

I na przyszłość ,Kolego , waż słowa zanim cokolwiek napiszesz ,tym bardziej ,że czepiasz się słówek które nie mają znaczenia dla zwykłych użytkowników  (zresztą nie jeden Ci już na to zwrócił uwagę )!!!!!

Edytowane przez DarekD
Gość Profil usunięty
Opublikowano

Ja zawsze montowałem te z moich linków i nigdy nie musiałem zakładać tematów, że coś nie działa.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

No za dużo nie, bo jak mam montować awaryjną prądniczkę, to wolę podłączyć do obrotomierza sygnał z alternatora i po problemie.

Opublikowano

Może podziel się tym patentem z innymi . Laik ogarnie takie podłączenie ?

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Bez problemu. Moduł, pośredniczący który robię ma takie same wtyczki jak w zegarze. Wystarczy podłączyć go między oryginalną wiązką, a zegarem, a jeden z przewodów oryginalnie podłączony do prądniczki podłączyć do "W" alternatora.

Opublikowano

Moduł - słowo klucz - i życie stało się proste B) . Ile taki moduł ?

Opublikowano (edytowane)

większość,starych  alternatorów  nie ma wyprowadzonego zacisku W (choć to nie żadna filozofia ) .

Policzyć koszt "bezawaryjnego" ( :D ) modułu  i koszt  rozebrania alternatora   to lepiej kupić gotową prądniczkę i nie cudować tym bardziej ,że z alternatora ,ze względu na poślizg paska wskazania są mniej wiarygodne .

 

 

Edytowane przez DarekD
Opublikowano

Ja swoją pradniczkę naprawiłem , na razie działa . Myślałem że jest jakaś tania alternatywa . B)

Opublikowano

Witam w moim zetorze 7211 licznik motogodzin zawiesza się trochę popracuje większą część czasu zacina się. Sprawdziłem prądniczkę sposobem który podał zmechanizowany i wyszło że żarówka na pinie M nie świeci się. Na pinie Sz mruga. Widziałem na niektórych zdjęciach ze przy jednym przewodzie jest taki jakby kondensator którego u mnie nie ma. Skoro na pinie M nie świeci to co może być popsute wewnątrz prądniczki? Przerabiał ktoś taki przypadek? 

Opublikowano

Jak mtg się zacinają to ewentualnie styki gdzieś słabo łączą , albo w liczniku . Tu prądniczki bym nie obwiniał .

Opublikowano (edytowane)

Witam więc tak rozebrałem licznik motogodzin i zauważyłem ze koło zębate silniczka elektrycznego nie zazębiało się dobrze praktycznie na styk. Po odkręceniu śrubki mocującej silniczek i dogięciu go oraz ponownym skręceniu motogodziny nabijają sie :) może właśnie to było powodem usterki zobaczymy ile wytrzyma :)obrotomierz zawsze działa bez względu na mth

Edytowane przez miszazawodowiec
Opublikowano

W takim razie problem z licznikiem tak jak już wspomniałeś. Tutaj styk SZ odpowiada za obroty jak i naliczanie mth. W nowym type prądniczka ma 3 styk odpowiedzialny właśnie wyłącznie za mth.

Opublikowano

Panowie czy w liczniku mth zetora 52xx silniczek napędzający tryby powinien obracać się ze stałą prędkością czy też nie tylko skokowo?

Opublikowano

Czyli śilniczek pracuje skokowo a nie w trybie płynnym.Duże te skoki powinny być bo u mnie tylko coś tam drgnie i to wszystko

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Dariusz123456789
      Witam nie mogę uzyskać wysokiego pedału hamulca prawego zetor 72 11 ( nowa pompka,wyrównywacz, przewód cylinderek i szczęki proszę o pomoc
    • Przez ZimowyZolnierz
      mam problem z zetorem 9540 jak w tytule traktor po wciśnięciu pedału sprzęgła hamuje, od czego zacząć poszukiwania? Dodatkowo jak obsługiwać wzmacniacz momentu obrotowego (pierwszy traktor z tego typu bajerami) skrzynia 4 biegowa.
    • Przez toobek
      Witam. Mam taki problem, mianowicie orałem zawsze moim Zetorem 7211 pługiem 3 skibowym Unia Grudziądz. Orałem zawsze na trybie pracy hydrauliki POZYCYJNA i ustawiałem głębokość kołem pługa. Wszystko szło pięknie orka ładnie szła. Niestety mam bardzo zakamienione pola i postanowiłem przetestować pług z jakimś zabezpieczeniem. I tak przetestowałem już 3 pługi. Problem polega na tym że te pługi były cięższe, brały szerzej na skibę i na POZYCYJNEJ i kole podporowym ciągnik nie mógł uciągnąć nawet mój obecny pług Unię TUR 35. Przestawiłem więc tryb pracy hydrauliki na MIESZANA i ciągnik bez problemu ciągnie pług nawet przy głębokiej orce tylko nie mogę ustawić głębokości orki. Raz głębiej raz płyciej. Gdy przednie koła wpadną w dołek to pług potrafi wyskoczyć gdy wjadą na górkę to pług zagłębia się po ramę. Proszę o radę czy da się coś z tym zrobić czy jednak muszę wrócić do starej uni Grudziądz. Myślę nad pługiem obrotowym chociaż 2 skibowym ale boję się że będzie to samo. A pola mam nie regularne zakamienione i teren górzysty. Jest jakaś rada na to z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam!
    • Przez ZimowyZolnierz
      Witam w katalogu części naszego Zetora występują 4 świece żarowe w głowicy, natomiast fizycznie mamy świece płomieniową w kolektorze. Czy to oznacza że głowica jest nieoryginalna czy w starszej wersji z mostem zetorowskim po prostu tak jest? Oraz mam mega problem z rozruchem, w mrozy jak złapie początkowo chodzi na jeden cylinder, pora się szykować do remontu?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v