Skocz do zawartości
Adam68

Zetor 8045 - obracający się WOM po wyłączeniu

Polecane posty

Adam68    0

Witam na zimnym jak i na gorącym oleju wałek po wyłączeniu obraca się jeszcze z 1,5 min i dopiero zatrzymuje się czy coś jest nie tak czy to normalne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

asasinator666    106

W naszym 8045 też się kręci jeszcze chwile po wyłączeniu przy kierownicy, ale jak się WOM wyłączy jeszcze dźwignią z prawej strony kabiny to jest ok. Jednak jeśli jest podłączona pod WOM maszyna to po wyłączeniu się zatrzymuje.W samochodzie po odpaleniu w zimie i puszczeniu sprzęgła też czuć delikatne szarpniącie do przodu mimo że nie ma wrzuconego biegu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    175

Zetor ma sprzęgło mokre a jx suche, wec nie porównyj obu rozwiązań, jeśli chodzi o zetora kosz wałka ma hamulec, żeby nie krećił się po wyłaczeniu wałka powinien włączyć się hamulec, być może jest źle ustawione ciegno i nie przesówa do końca zaworu, żeby właczył się hamulec, lub sam hamulec jest uszkodzony

Edytowano przez mariusz(ZDUN)

Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    175

Jakby tarczki były wytarte to chyba by się wałek ślizgał a nie hamulec nie mógł zatrzymać ?


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
exploode    8

skoro pod obciążeniem wałek chodzi dobrze, to bym obstawiał jednak tłoczki hamulców.

U nas jest tak, że na zimnym oleju po wyłączeniu wajchą przy kierownicy, wałek kręci się jeszcze około 10 - 20 sekund. Potem się zatrzymuję. Pytałem znajomego mechanika, mówił, że tak ma być.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Karol0111
      jak go właczam to chwilke za kreci i przestaje chodzic a dopiero co go kupiłem i niewiem co to moze być , moze ktoś wie?
    • Przez kaszewskim
      Poszukuję elektryka do MF 3080. mam problemy z załączaniem się WOM, przedniego napędu oraz blokady mostów. Potrzebny mi jakiś namiar aby dowiedzieć się co może być nie tak .Może Wy macie jakieś pomysły jak to naprawić. Kupiłem Fergusona 2 dni temu i jeszcze do końca nie potrafię go dobrze obsługiwać. Z góry dziękuję za jakiś kontakt albo ewentualną pomoc.
    • Przez piotrek007
      witam mam MF 8110 i przestał mi dziłac podnośnik, blokada mostów ,WOM ale działa mi przedni naped a pól biegi te A B C D moge jedynie znieniać po wyciśnieciu sprzegła przewody i kostki spryskałem WD40 i bezpiecznik ok i nie wiem cio mogło sie stać pomocy dziekuje za odp
    • Przez wojtek93
      Witajcie! Mam pytanko. Otóż żeby w Masseyu włączyć WOM muszę przestawić dźwignię do przodu i dopiero mogę włączyć Wom guzikiem. Więc czy mogę włączyć sobie tą dźwigni i mieć ą tak cały czas do przodu a WOM włączać tylko guzikiem czy za każdym razem muszę robić najpierw wajchą a później guzikiem?
    • Przez osio
      Otóż to jest taki dla mnie szkopuł. Ostatnio gdy włączałem wom wskaźnik obrotów normalnie wskazywał czy na 540 czy na 1000 (przełączanie jest mechanicznie ) a teraz gdy jest na 540 to dobrze wskazuje a gdy na 1000 przełączam to wałek kręci się szybciej ale kontrolka pali się od 540 i wskaźnik wskazuje też jak by było na 540. Dodam ,że ostatnio wymieniałem uszczelniacz od wałka bo się lało :lol:
      I mi się zdaję że podczas wymiany nic nie przestawiłem bo tam trzeba było wyjąć wałek i nabić inny uszczelniacz. Nie wiem być może to jakiś czujnik ale nie wiem gdzie on może się znajdować.
      Proszę o pomoc może ktoś wie coś na ten temat ;[
×