damianzb9613

Kopci na biało i chlapie odmą

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

Witam posiadam Renault 85-14 tx silnik MWM i nie wiem co może być przyczyną strasznego kopcenia na biało i chlapaniem z odmy co może być tego przyczyną .Czy w tych ciągnikach jest normalne że podczas odpalania trzeba dodać gazu .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michalmeer    483

Jesli były by to pierscienie zgarniajace jak mowisz to spalał by olej i kopcił by na czarno chociaz i w tym moze cos byc . Jednak wydaje mi sie ze ktorys z zaworów mogl sie wypalic ..


Ziemia to skarb , który trzeba pielęgnować i chronić .!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
simson2812    423

może być tak że na wolnych obrotach nie spala oleju i będzie ulany kolektor a przy cięższej robocie poprostu przepali olej


W razie jakich kolwiek pytań pisać na PW. Jeśli pomogłem kliknij zieloną strzałkę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hubert8245    24

Jak chlapie z odmy to najprawdopodobniej są to pierścienie. Gdyby wypalił się zawór to nie dmuchał by odmą i powątpiewam czy by równo pracował :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

a nie przybyło oleju ja kiedyś tak miałem w 60, że uszkodził mi się jeden wtryskiwacz i lało się z niego. Gdy on podawał porcję paliwa, która nie było rozpylane i było wypychane z komory spalania i dostawał zapłonu w kolektorze. Ciągnik chodził jak parowóz z cyklicznym puszczaniem białego dymu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sylwi    74

Damian kupiłeś ten ciągnik?

Na czarno to może dymić z dawki paliwa a nie spalania oleju.

Pobierany olej spala się na biało a rozgrzany przepali bez żadnego dymku

Gdy ja kupiłem poprzedniego mwm to spalał litr oleju na godzinę i dymku nie puścił,dostał pierścienie i odma wyschła jak pustynia.

Mam dla Ciebie dobrą i złą wiadomość

Zła to taka ,że musisz szykować pierścienie a dobra,że nie będzie to dużo kosztować

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michalmeer    483

ja mam c360 od 85 roku i tuleje były wymieniane raz na gwarancji w 86 i do tej pory tylko jedna bo pekła a reszta chodzi juz ponad 27 lat wiec nie mow ze ursus ma złe tuleje i ogolnie częśći


Ziemia to skarb , który trzeba pielęgnować i chronić .!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
misiek38    2

pytanie ile robi w roku

co robi

i pamiętaj że zawsze mogłeś trafić dobre zetorowskie

miałeś szczęście na dobre ale większość to pozostawia wiele do życzenia

ja wymieniałem w swojej reni uszczelki pod głowicą 6200 mth -próg nawet nie wyczuwalny :blink: :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michalmeer    483

15 lat był głownym cignikiem na 18 ha i 10 lat w prawie 30 ha .. są wyroby wytrzymałe ale i cena spora wiem sam po sobie do poczciwej c330 jest z 5 rodzajow i jak by nie patrzec po 5 latach siadły


Ziemia to skarb , który trzeba pielęgnować i chronić .!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
misiek38    2

dlatego piszę że zależy od materiału to tak jak ze starymi z lat 80/90 mercedesami i audikami itp kiedyś wytrzymywały silniki do 1 000 000 km a dziś jak by firmy tak robiły auta to by im groziło bankructwo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Geo    10

To nie zupełnie jest tak, że zależy tylko od materiału. Zależy w dużej mierze od właściwie dobranych materiałów elementów ze sobą współpracujących oraz od dokładności obróbki. Twardy materiał cylindrów i twardy źle dobrany materiał pierścieni spowoduje zbyt szybkie zużycie obu elementów. Materiały muszą być dobrane właściwie. W dużej mierze zależy też od właściwego użytkowania ciągnika czyli nieprzegrzewania, nieprzesilania i systematycznej obsługi tj. np wymiany oleju we właściwym czasie. Niestety w ostatnim czasie jest mnóstwo części, które nie nadają się do niczego - czyli mnóstwo bubli. Za komuny co byśmy o niej nie mówili części robiło się z właściwych materiałów. Gorzej było z jakością wykonania, ale wiele części z tego okresu jest o niebo lepszych od tych produkowanych teraz przez jakichś rzemieślników z zerowym pojęciem o jakości wyrobu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez krystiano35
      Witam.Mam ciągnik ursus 3512 od pewnego czasu zaczą dymić dużo więcej wtryskiwacze ustawłem na 190 bar tak jak zaleca instrukcja,luz zaworowy ustawiłem 0,3 też zgodnie z instrukcją i ciągnik dalej dużo kopci wydaje mi się że przestawiła się pompa wtryskowa chciałbym zmniejszyć mu dawkę paliwa ale dokładnie niewiem gdzie i o ile tą dawkę paliwa zmniejszyć. Pomóżcie Prosze
       
      Ortografia. @quercus
    • Przez dany1234
      witam leci mi troche olej z odmy co to moze oznaczac prosze o odpowiec mf 3060
    • Przez osio
      Otóż Moj Mf wogóle za dużo dymu nie puszcza ale przeważnie jak ma ciężko widać trochę że spaliny idą przez odmę. Ale nieraz widać jak dym idzie przez tłumnik. Wiadomo że silnik ma już tam jakieś przedmuchy tylko nie wiem czym to może być spowodowane???????? Proszę o odpowiedź
    • Przez krzychuR95
      mam problem z władimircem t25 a2 ponieważ kopci i pluje olejem z tego dolnego wylotu spalin czy to pierścionki się skończyły czy cos innego prosze o szybka odpowiedz
    • Przez ursusikc330m
      Leyland po założeniu nowych końcówek wtryskiwaczy kopci na niebiesko,na tych starych chyba mniej kopcił niż na tych nowych.Zauważyłem jeszcze że z pod kolektora wydechowego lekko wydostaje się coś podobne do oleju
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj