Zaloguj się, aby obserwować  
Hubert156

Case czy Deutz-fahr

Polecane posty

Hubert156    24

Witam, mam zamiar kupić nowy ciągnik, tylko mam problem z wyborem Case puma 210 czy Deutz-fahr agrotron TTV 7230, A może jakieś inne propozycje proszę o pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    61

nie ma to jak sęsowna odpowiedź,

 

puma oczywiście cvx?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomek90    2207

Witaj nie znam sie na nowych ciągnikach ale case jest ładniejszy ;]

 

 

Hah wypowiedz na poziomie :D po awatarze nie wygląda na przedszkolaka :huh:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michalmeer    483

wytrzymałoscią so to bardzo podobne ciagniki .. u mnie w okolicy sa dwa deutze i dwa case i obydwa sie sprawoją dobrze


Ziemia to skarb , który trzeba pielęgnować i chronić .!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafix255    39

to zalezy jak bedzie on wykorzystywany na ile ha bo ponad 200 KM to troche pola musi byc musisz zobaczyc w zblizonej wersji parametry techniczne itp jak wygladaja cena łatwosc i bliskosc do ewentualnego serwisu itp. powiem tak ze u mnie róznych Df-ów chodzi i ttv Agrotrony Agroplusy Agrofarmy i nie ma tragedi a Casów to praktycznie w ogóle nie widze u siebie i tych nwych i uzywanych takze nie wiele moge powiedziec za to np NH T7. 210 to wiem ze sa w maires poko czy T6 a to to samo co Case

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TheBociek1996    598

Deutz na pewno ma mniej elektroniki i jest bardziej skonstruowany pod względem mechanicznym w przeciwieństwie do Pumy.

 

Deutz

-udźwig 9200 kg

-WOM tylny o 4 prędkościach, wyposażenie standardowe

-silnik Deutz Common Rail EURO III,, 24 zawory, Turbo intercooler, elektroniczna regulacja i system recyrkulacji spalin

-skrzynia do 50 km/h

- waga .. ??

Case

- silnik wysokoprężny 4 zaworowy TIER lll

- udźwig podnośnika około 8600 czyli dużo słabszy niż w Docu

- wom tylny o 2 prędkościach

-waga 7-12 ton

skrzynia do 50 km/h


Wiem, że nic nie wiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
waldas27    1

A brałeś kolego po uwagę JD 6210 R nie wiem jak cenowo wyglądają Deutz-fahr i CASE ale JD na pewno będzie konkurencja

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TheBociek1996    598

Cenowo w podobnym wyposażeniu Deutz będzie najdroższy John Deere najtańszy a Case po środku.. Zależy jaką uda Ci się wynegocjować cene z dealerem.


Wiem, że nic nie wiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hubert156    24

Deutz na pewno ma mniej elektroniki i jest bardziej skonstruowany pod względem mechanicznym w przeciwieństwie do Pumy.

 

Deutz

-udźwig 9200 kg

-WOM tylny o 4 prędkościach, wyposażenie standardowe

-silnik Deutz Common Rail EURO III,, 24 zawory, Turbo intercooler, elektroniczna regulacja i system recyrkulacji spalin

-skrzynia do 50 km/h

- waga .. ??

Case

- silnik wysokoprężny 4 zaworowy TIER lll

- udźwig podnośnika około 8600 czyli dużo słabszy niż w Docu

- wom tylny o 2 prędkościach

-waga 7-12 ton

skrzynia do 50 km/h

 

 

z tego co wiem to deutz ma skrzynie 60km/h

a case ze tak powiem boje sie bo słyszałem ze ma dożo wspólnego z NH a te z kolei w mojej okolicy strasznie się psuja

 

A brałeś kolego po uwagę JD 6210 R nie wiem jak cenowo wyglądają Deutz-fahr i CASE ale JD na pewno będzie konkurencja

 

 

myślałem ale nad JD z seri 7R a dokładnie 7230R i maja strasznie wygórowaną cenę w porównaniu z deutz czy case

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TheBociek1996    598

Chyba raczej do 50 km/h ale niech sie wypowiedzą inni na ten temat.

U mnie ze wszystkich ciągników to najwięcej jest New Hollandów i każdy sobie je chwali, na drugim miejscu jest case, ja sam go posiadam i polecam.

 

Tak jak mówisz NH należy do grupy producenckiej CNH (Case, New Holland, Steyr)


Wiem, że nic nie wiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomek90    2207

Udzwig może i DF ma porządny ale co z tego jak jego waga jest mała w porównaniu do innych więc czy ja wiem czy to zaleta chyba ani jedno ani drugie.

@TheBociek1996 chyba pomyliłeś 6R z 6M bo doposażyć JD to tanio nie wychodzi :mellow:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hubert156    24

z kolei u mnie wszyscy maja NH i prawie każdemu sie sypie dlatego szukam czegoś innego o mocy 210-250 KM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmervip    78

Nie ma ciągnika który sie nie psuje, tylko jeden bardziej drugi mniej, ja osobiście doradzał bym deutza sam ma tylko starszego i jestem bardzo zadowolony a znajomy ma dwa agrotrony (nie pamiętam seri) mają po 120 km 2011r i jest z nich bardzo zadowolony


:) :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hubert156    24

wiadomo ze każdy sie psuje ale z tego co widze to NH najczęściej, mam znajomego który ma Deutza JD i NH 160tm. Deutz i JD jeszcze ani razu nic sie nie stało a NH już 3 razy w serwisie lądował a tak na prawdę ten NH jeździ z opryskiwaczem i z siewnikiem a cała cięższa robotę robi Deutz i JD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasko    17

Deutz na pewno ma mniej elektroniki i jest bardziej skonstruowany pod względem mechanicznym w przeciwieństwie do Pumy.

 

Deutz

-udźwig 9200 kg

-WOM tylny o 4 prędkościach, wyposażenie standardowe

-silnik Deutz Common Rail EURO III,, 24 zawory, Turbo intercooler, elektroniczna regulacja i system recyrkulacji spalin

-skrzynia do 50 km/h

- waga .. ??

Case

- silnik wysokoprężny 4 zaworowy TIER lll

- udźwig podnośnika około 8600 czyli dużo słabszy niż w Docu

- wom tylny o 2 prędkościach

-waga 7-12 ton

skrzynia do 50 km/h

 

 

Kolego trochę wprowadzasz w błąd forumowiczów ponieważ Case IH Puma 210/215 ze skrzynią fulpowerschift 19ECO/42km/h lub 19 bez ECO/50km/h posiada silnik:

-TIER IVa

-udźwig tylnego podnośnika 10 460 kg

-wom tylny może być o 4 prędkościach 540/540ECO/1000/1000ECO

i dodatkowo może mieć

-2 rodzaje skrzyń biegów FUL POWERSCHIFT 19 biegów przełączanych pod obciążeniem bez sprzęgła lub skrzynia bezstopniowa dwusprzęgłowa CVX

-pompa hydrauliczna 170litrów na minutę

-do 9 par gniazd hydraulicznych

-sterowanie jedną sekcją hydrauliczną z poziomu tylnego błotnika

-sterowanie podnośnikiem z błotnika (standard)

-sterowaniem WOM z błotnika (standard)

-sterowaniem przednim TUZ z przodu (standard)

-resorowana przednia oś o trzech trybach resorowania SOFT/NORMAL/HARD sterowana komputerem dla zmaksymalizowania dociążenia przedniej osi

-5 reflektorów ksenonowych roboczych i 6 reflektorów halogenowych roboczych i 2 lamy świateł drogowych krótkie/długie co daje łącznie 13 lamp

-w standardzie otrzymujecie zespolony podłokietnik z fotelem operatora i wszystko jest sterowane z poziomu podłokietnika (standard)

-zespolony z podłokietnikiem monitor dotykowy 7 cali lub 9 cali

-z poziomu monitora możemy sterować/zarządzać całym ciągnikiem i wszystkimi jego funkcjami dodatkowo monitor posiada ISOBAS czyli możecie zarządzać doczepianymi maszynami z ISOBASEM, monitor ma możliwość podłączenia 5 kamer zewnętrznych oraz na monitor obsługuje GPS

-klimatyzacja manualna lub automatyczna klimatronic

-elektryczne sterowane i podgrzewane lusterka

-podgrzewana przednia i tylnia szyba kabiny

-dodatkowa kieszeń montażowa dla radioodtwarzacza oraz radia CB (standard)

-sterowanie hydrauliką ciągnika (elektrozaworami hydrauliki zewnętrznej) klawiszami lub dżojstikiem

-sterowanie przepływami oleju na zaworach hydraulicznych oraz czasem przepływu oleju z poziomu ciągnika (standard)

-na życzenie może być zamontowana rama łącząca cały przód ciągnika-silnik-skrzynię biegów

-w standardzie otrzymujecie regulowany rozstaw tylnych felg na rozsuwanej osi (standard)

-w standardzie duży klimatyzowany schowek (mieszczą się 3 butelki 1,5 litrowe) (standard)

-standardowo amortyzowana kabina (standard)

-zestaw wskaźników zmontowany na prawym słupku kabiny przez co jest bardzo czytelny bo nigdy nic go nie zasłania tak jak to jest w przypadku kierownicy (standard)

-dodatkowe grzałki podgrzewające ciecz w bloku silnika oraz olej w skrzyni biegów

-dwustronny wentylator WISCO chłodnicy i w przypadku zabrudzenia chłodnicy/siatki można odwrócić na chwile ciąg wentylatora aby przedmuchał chłodnicę w drugą stronę i tym samym ją wyczyścił

-można wpisać do pamięci ciągnika do 33 funkcji jakie wykonuje traktorzysta w trakcie pracy (zmiana biegów, dodaje lub zwiększ obroty silnika, steruje całą hydrauliką ciągnika przód i tył steruje WOM) i ciągnik sam to odtworzy/uruchomi gdy dojedziemy do końca pola (standard)

-automatyczna zmiana wszystkich biegów w skrzyni Full Powerschift (standard)

 

I wiele innych o których nie napisałem ale to co najważniejsze jest podane.

 

I teraz porównajcie ceny CASE do JOHN DEERA lub do DEUTZA mam taką pumę tak wyposażoną i jak chciałem tak wyposażyć JOHN DEERA 7230R lub inne marki to kosztowały o 100-140 tyś zł więcej od CASE PUMY!!!

 

Dodatkowo w całej serii R zespolony fotel operatora z podłokietnikiem występuje tylko ze skrzynią bezstopniową AUTO POWER a w Case jest w standardzie z każdą skrzynią (to jest jakieś nieporozumienie taka marka jaką jest John Deer nie ma w standardzie zespolonego podłokietnika z fotelem operatora ciągnik kosztuje 400-600 tyś zł i nie mogli zrobić podłokietnika w standardzie?!

 

W JOHN DEER skrzynia AUTO POWER jest chyba najgorszą skrzynią ze wszystkich dostępnych ciągników na rynku jakie są od MASEY Ferguson po CLASSA ta skrzynia się strasznie sypie znam dwóch użytkowników tych ciągników z tymi skrzyniami i to jest dramat naprawy po gwarancji kosztowały po +- 70 tyś zł i skrzynia potrafiła po roku znów nawalić. Dodatkowo w Johndeer starej seri 7000 nagminnie wysiadały wtryskiwacze których nie da się naprawić tylko trzeba wymienić na nowe. Bo w serwisie BOSCH nie ma dostępnych do nich części a ceny kosmiczne.

 

Więc JOHN DEER nie jest taki bezawaryjny jak go malują ale i CASE nie jest bezawaryjne tylko że w jednym ciągniku psuje się jedno a w innym drugie. Tylko co innego jak popsuje się jakiś drobiazg a co innego jak Ci padnie skrzynia biegu i koszt naprawy 70 tyś zł.

 

My posiadamy w gospodarstwie cztery maszyny CASE i jesteśmy z nich zadowoleni jak by nie były dobre to byśmy nie kupowali następnych.

 

I do wszystkich co piszą że CASE jest mało to prawda ale jest mało tylko dlatego że dopiero od 2007 roku jest wielu przedstawicieli CASE w Polsce a do 2007 roku przedstawicielem CASE była tylko jedna firma z Torunia INTERHANDLER której główną działalnością był sprzęt JCB a CASE to było coś dodatkowego i dlatego dzisiaj jest mało CASE w POLSCE.

 

ALE proszę pojechać do NIEMIEC, CZECH, Francji tam jest ogrom CASE a najlepiej zerknijcie w AMERYCE tam jest 45% rynku CASE i 45% rynku John Deer oraz 10% inne. A rynek Amerykański jest kilkakrotnie większym od rynku całej Europy. Więc to też coś mówi.

Edytowano przez lukasko

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
waldas27    1

Koledzy ja dodam taka opinie bo mówicie ze JD się psuja .

Ja mam w swojej okolicy 3 lub 4 gospodarstwa obszarowe i jak ich obserwuje tak może 10 lat mieli rożne ciągniki był case new Holland fendt i JD,

W 3 gospodarstwach są już tylko JD a w 4 -tym fendt i jD.

Ja gdy kupowałem JD byłem na pokazach fendt, NH case jeździłem tymi maszynami i nie przemówiły do mnie , fendt odpadł z powodu ceny a case odpadł bo jest w środku jak NH i gdy na pokazach jeździłem to problem był z biegami pod obciążeniem późno reagowały na reakcje kierowcy nie potrafili z case-a mi wytłumaczyć dla czego tak się dzieje.

Gdy pytałem ze widzę podobiznę z NH ,gość powiedział ze różnica jest taka w innych miejscach są składane a dużo podzespołów jest tych samych.

Ja kupiłem JD z tego powodu gdyż w rodzinie już dobrych kilka lat chodzą JD i nie ma z nimi problemów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michalmeer    483

kazdy ciągnik moze sie popsuc za 100 tys czy za 500 tys . u mnie w okolicy jest fendt z vario i po dwuch latach skrzynia padła ..


Ziemia to skarb , który trzeba pielęgnować i chronić .!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
    • Przez lukasz0920
      Witam szukam instrukcji obsługi i katalogu części do case mx 135, sporo szukałem i nic darmowego nie znalazłem. Jeżeli nic nie znajdę będę musiał coś kupić. Może jakiś dobry użytkownik by udostępnił elektroniczna wersję np na Dropbox?
    • Przez Tomcase5130
      Witam koledzy. Mam problem z case 5130 rok 1996. Podczas jazdy gdy skrece koła na max traktor sie zatrzymuje. Gdy olej się nagrzeje. (częściej to występuje podczas cofania do tyłu). Może ktoś miał podobny przypadek? Czy może być to pompa na wykończeniu? 
      Pozdrowienia
    • Przez gandi77
      Witam potrzebuje pomocy zakupiłem ostatnio case mx 135 i nie ma w nim hamulca recznego myślę ze poszły tarcze hamulcowe, tylko mam taki problem nie wiem gdzie one sie znajdują czy ktoś może mi pomóc? nie mam żadnej instrukcji która by mi pomogła zlokalizować tarcze.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj