Zaloguj się, aby obserwować  
XaWi

olej z kolektora wydechowego

Polecane posty

XaWi    1

witam po ostatnie orce pojawil mi sie olej w kolektorze wydechowym olej wydobywa sie z 3 gniazd natomiast z jednego nie widac ciagnik ma troche mniej mocy i kopci tak szaro czarno dodam ze 2 miesiace przed wymienilem głowice na nowa i wtryski nie ruszalem pompy ani turbiny czy moga byc to zawory prosze o pomoc gdzie szukac przyczyny

Edytowano przez XaWi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Jaki dokładnie ciągnik?

Zużyte pierścionki, prowadnice zaworowe.

Skoro głowice nowe powiedzmy, że dobre to winne pierścionki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
XaWi    1

jest to ursus 1014 tuleje wygladaly dobrze zero rantu lecz nie wiem jak pierścionki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
simson2812    423

pierścienie bo aż ciśnienie ucieka w olej może się okoazać że trzeba wymienić i tuleje


W razie jakich kolwiek pytań pisać na PW. Jeśli pomogłem kliknij zieloną strzałkę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
XaWi    1

Z odmy wlasnie nie cieknie olej tak zeby bylo zauwarzalne morze przy przegazowaniu delikatnie dymi .zmierze cisnienie na tłokach i to powinno wykazac czy sa popekane czy nie co sadzice. pompa paliwa mogla by byc przyczyna kopcenia i mocy ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Oczywiście, że pomiar ciśnienia sprężania powie dużo.

A to na pewno olej? Może ropa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
XaWi    1

Nie na pewno ropa a jakie powinno byc prawidłowe morze wiesz kolego?

 

sorki na pewno nie ropa tylko olej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
XaWi    1

ściągłem głowice i na cylindrach jest troche oleju czyli to raczej glowica bedzie

 

a jak powinny byc ustawione wtryski w ursus 1014 jakie cisnienie powinno byc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

To że olej na tłokach to tak samo może pojawić się z pierścionków.

Sprawdź głowice na szczelność prowadnic zaworowych. Jak one szczelne to pierścionki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Zawieź głowicę do zrobienia koszt koło 500 zł i odkręcaj miskę i wysuwaj tłoki.Zobaczysz jakie są pierścienie bo być może zdarły się zgarniające albo zapiekły.Owal na tulei możesz sprawdzić pierścieniem tylko najlepiej nowym a jak nie to nowe słupki wstawiać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
HondaMtx    121

najlatwiej powiedziec zeby zrobic glowice. ja bym najpierw zrobil kolo pierscieni. Sprawdz pierscienie i tuleje. Jak cos to zrob piescienie i zobaczysz co bedzie.

P.S. Czesto jakies drobnostki to usterki. Wiem sam po sobie jak mi samochod nawalil to kazdy mechanik powiedzial pompa wtryskowa do regeneracji bo palic nie chcial palic a okazalo sie ze wezyk powrotu pekniety i koszt remontu to 10zl. Wiec najlepiej rozebrac i pierscienie sprawdzic a potm dopieor glowice bo to juz wiekszy koszt.


Ursus C-360 --> Zetor 8011 --> Massey Ferguson 3090 :)
Jeśli pomogłem, kliknij w strzałkę na zielonym tle :)
Zapraszam ~~> https://www.facebook.com/Fanpagemf

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

W zakładzie szlifierskim tam gdzie ja zawożę części najpierw sprawdzają głowicę na szczelność potem weryfikacja co robić a co się nadaje a co nie. :huh: Druga sprawa głowica jest do planowania żeby w miarę długo pojeździć chyba że się komuś nudzi i szuka zajęcia to można zakładać tak i jeździć i za rok robić z powrotem. :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
XaWi    1

tak tylko ze glowica jest nowa tak ze po co ja planowac zalozona 4 miesiace temu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Mam jeszcze takie pytanie jaką miałeś uszczelkę pod głowicą bo dla sinika z podwójną miską olejową gdzie jest ciecz chłodząca olej uszczelka jest z otworami w kanałach wodnych no i czy masz taką samą głowicę a silniki z chłodnicą olejowa mają uszczelkę z zaślepionymi kanałami wodnymi do tak zwanego nowego typu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daro74    3

a co z turbiną , może to właśnie ona pompuje olej na tłoki, nie było oleju w kolektorze?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
XaWi    1

właśnie na kolektorze sacym byly slady oleju i po odkreceniu kolektora wydechowego widzialem olej na zaworach a w turbinie troche oleju widzialem ale nie duzo i delikatnie sie przycina o obudowe

 

balcerek1 raczej jest to stary typ rok 86 i ma w uszczelce otwory na kanaly wodne zalozylem taka jak byla wiec nie wiem albo to głowica albo turbina dam glowice na szczelnosc i chyba to powinno pokazac czy jest dobra czy nie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

To turbina Ci olej puszcza i luz ma jak się przycina.


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Turbina do spalania oleju ale nie na kolektorze wydechowym.Po suwie ssania następuje praca czyli spalanie i wydech czyli olej się spalił no i kopcił by na niebiesko.A co do uszczelki rozchodzi się o te otwory zaślepione po prawej stronie otoczone sylikonem http://moto.allegro....2916784406.html i to jest uszczelka od turbo i nowy typ a w starym te otwory są wycięte.No i następna sprawa czy masz termostat sprawny.Ja bym wymontował tłoki i sprawdził pierścienie.Nie są drogie bo coś koło 40 zł na tłok.

Edytowano przez balcerek1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161

Czytam sobie tak i się domyślam... napisze co, otóż, trzeba jako nr1. sprawdzić czy w turbinie raczej w sprężarce turbiny nie ma śladów oleju, jak są to sprężarka wali olej w cylindry, sprężarka raczej na 100% do roboty, jak piszesz że ma luz że ociera o korpus wirnik to na 1000% sprężarka, nie ma sensu jak dla mnie ingerować w silnik, to są grube koszty, na początek sprawdź turbo bo ono jest trefne.

Olej w turbosprężarce w wydech nie pójdzie, tam jest za duże nadciśnienie(chyba że już skrajny przypadek padnięcia turba) zawsze idzie w dolot, powietrze wysysa wręcz olej z uszczelnień rozwalonego wirnika.


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZetorMartin    0

Witajcie koledzy. Przyszedł czas sie zarejestrować i pomóc od razu koledze by nie pchał sie w koszty.

Wina pojawiającego sie oleju silnikowego na wydechu moze byc, zbierający sie olej na tależyku zaworu w czasie postoju, spływa wtedy po zaworze do kolektora efektem jest "zafajdany" olejem silnik.Musisz kolego sprawdzić czy, lub w jakim stanie jest oring znajdujący sie na zaworze miedzy tależykiem a zapinką zaworu, jeśli uszczelka za mała lub brak to takie cyrki sie dzieją.

daj znać jak naprawisz pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez damianzb9613
      Witam, co może być przyczyną mokrego kolektora wydechowego i całego tłumika aż do samej góry (podstawiłem puszkę pod tłumik to nakapało oleju z paliwem czy coś takiego )zostały wymienione pierścienie tłokowe , uszczelki pod głowicą i pompa paliwa i wtryski były sprawdzone.
    • Gość
      Przez Gość
      Witam, wczoraj zauważyłem że miska olejowa pod bagnetem jest cała uchlapana olejem. Gdy wyciągnę bagnet strasznie chlapie olejem. Tak samo gdy odkrece wlew oleju mocno z niego dmucha. Z odmy olej nawet nie kapnie lekko sobie dmucha. Gdy silnik jest zimny to nie wyrzuca dopiero gdy się rozgrzeje olej. Możliwe że się coś zatkało? Mocy nie ubyło a na jesieni sprawdzana kompresja po 30-31 barów pacjent same explorer ii 90
    • Przez kwiat82cch
      Witam. Mam pytanie. Otóż tak, posiadam problem przy moim fohn deere 3140, wyciek jest pod tylnym mostem, olej kąpię z rurki na zdjęciu i pytanie brzmi, jak uszczelnic ta rurkę, co trzeba wykręcić... 


    • Przez Luki1988
      Witam, czy jest jakiś olej hydrauliczny do skrzyni power quad na dolewkę? Nie wiem jaki jest zalany. Kupiłem jd 6300, na bagnecie olej jest czysciutki ale stan na minimum.Chciałem chociaż trochę jeszcze na nim przepracowac.
    • Przez kzt1736
      Witam, ile doleju do silnika Deutz Fahr 6.30tt 7.2 l ?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj