Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
forek

zawór rozdzielczy mf 565

Polecane posty

forek    2

Witam, chce założyć rozdzielacz jednosekcyjny do mf 565. Mam taki chyba nietypowy zawór z którego nie było żadnej dźwigni wyprowadzonej do kabiny. Do czego on jest?. Gdzie podłącza się spływ do mostu z rozdzielacza?, tam co widać od góry po prawo na zdjęciu co jest przewód czy może dalej tam z boku po prawo? I trochę zacząłem bawić się przewodami i coś mi nie chce podnośnik podnosić. Możliwe że coś przestawiłem? dzięki za odp

 

link

 

http://www.fotosik.p...084d395d5d.html

Edytowano przez forek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
forek    2

I co nikt nie wie od czego to jest? Jest tyle przecież znawców na forum....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
godaC    0

Splyw do skrzyni jest obok wałka ramion podnośnika , a by móc załżyc jakis rozdzielacz do MF-a to zobaczjak jest przy MF255 lub 3512 .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

ASOGCURSUS    20

Najprostszy sposób to założenie zaworu rozdzielczego od polskiego Ursusa np 4514 i podłączenie pod niego zasilanie i spływ,są to dwa wejścia po prawej stronie grubsze wejście to spływ (powrót)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
forek    2

ASOGCURSUS o to mi chodziło, tylko gdzie taki można dostać, przeglądałem internet i znalazłem tylko coś takiego http://www.silverfoxtractorspares.com/massey-ferguson-hydraulic-diverter-valve-alternative-option-15890-p.asp

 

Nie widziałem żadnego od polskich 4512 lub 4514. Odnośnie tego zaworu co mam zamontowany to po co on jest? Dziś podłączyłem rozdzielacz tak jak powinien być ale działała mi tylko hydraulika zewnętrzna a podnośnik nie chciał, a wróciłem z powrotem tak jak było to zaczął chodzić. Chyba podłączenie przewodów do rozdzielacza nie ma nić wspólnego z podnośnikiem?

pozdr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ASOGCURSUS    20

Kolego forek dla mnie zamontowanie zaworu zajeło jedną godzinę w raz demontażem podłogi potrzebna będzie wiertarka,szlifierka czołowa,do zaworu trzeba dokupić dźwignię 3028919M91 którą należy wydłużyć żeby wyszła za

podłogę i była możliwość przełączania

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez krzysztofz14
      Witam
      Posiadam zetora 11441 od dwóch lat.Silnik słabo reagował na pedał gazu poniżej 1500 obr/min ale znalazłem na to sposób.
      Wszystkiemu winna rurka od kolektora wydechowego do ssącego.
      Ten wynalazek powoduje turbodziurę .Przy niskich obrotach w kolektorze wydechowym jest małe ciśnienie by poruszyć turbinę
      dodatkowo obniżone przez wspomnianą rurkę. Ciągnik dymi czarnym dymem i nie wchodzi na obroty.Najlepiej byłoby zaślepić ?ą rurkę ?
    • Przez qbic
      Witam, ostatnio mój t-25 wracając do domu zastrajkowal. Usłyszałem jakiś huk z pod maski i czym prędzej go zgasiłem. Po rozebraniu go okazało się ze pękło gniazdo zaworów. Część tego gnazda lekkowbiła się w tłok i głowicę. Postanowiłem sprawdzić szczelność cylindra po przez wypełnienie go ON. po około 2 godzinach poziom ON opadł o około 1-1,5 centymetra. Dodam że przed awarią traktor nie brał nic oleju, a przynajmniej nie wymagał dolewek miedzy wymianami. Postanowiłem sprawdzić jak zachowa się drugi cylinder i okazalo się że podobnie ubyło ON. I teraz moje pytania:
      1. Czy tak może być? Czy może jest coś nie tak z tłokiem/pierścieniami/cylindrem?
      2. Czy uszkodzenie tłoka i cylindra widoczne na zdjęciach kwalifikuje je do wymiany?
       

       

       

       

       

    • Przez WojciechJastrzbski
      Witam
      Może na wstępie opiszę jaki mam problem. Mianowicie ciągnik podpięty jest pod prasę belującą krone i podczas wyrzucania już skręconej belki muszę ostro "przygazować" zwiększyć mu obroty aby otworzyć klapę. Niedawno serwis krone był u mnie i remontował mi sprzęgło w prasię i koleś mówił ,że tak być nie powinno,że ciągnik powinien na wolnych obrotach otworzyć tą klapę. Że mogę mieć przytkany zawór bądź jakiś przewód w rozdzielaczu. Dodam ,że pompa w reni była wymieniana na nową 2miechy temu gdyż były problemy z podnośnikiem. Tak więc moje pytanie do Was czy ktoś orientuję się gdzie na rozdzielaczu znajduję się zawór bezpieczeństwa bądź regulacji hydrauliki? Bądź co może być przyczyną takiego stanu rzeczy??
    • Przez rafal0079
      witam potrzeba mi instukij gdzie mają te widełki trafić w to pokrywę co jest tłok bo mi przestał podnosić po rozebraniu podnośnika
    • Przez kuudlik
      witam. co zrobić żeby uzyskać taki dźwięk turbiny jak na poniższym filmiku
      chodzi mi o świst przy puszczaniu gazu
×