Ferdek07

Jeździ ktoś na agrofoto z wodą w ogumieniu?

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
zetores    16

ja mam podobno płyn w oponach, jak jechalem zimą po radzej nieodgarnionej i zbitej drodze(bo po co mają pług do końca opuszczac jak mozna powiedziec ze juz tyle napadało, niee ? )a wieć jak jechalem z turem to mie trzeslo jak... bez komentarza :/


Zetor 7540
Zetor 5320
Ursus C330-M

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
manik    34

Mój wujek w C-360 ma wodę i w tylnich kołach i nie ma ich do końca zalanych, jak mu w zimie zamarzła to nie dało się po szosie jechać zbyt szybko bo traktor podskakiwał jak na trampolinie ;[ i nawet jak dobił opony powietrzem to zbytnio mu to nic nie dało :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dominic    33

Oczywiście, że możesz, jeżeli chcesz napełnić to tylko delikatnie zbij oponę ( np. kawałkiem kątownika) włóż węża miedzy oponę i felgę. Bezdętkowe mają ten plus, że zawsze możesz tymczasowo zatkać otwór po gwoździu np. wkrętem. Woda wtedy nie spłynie szybko i zawsze można dojechać do domu. Drugi plus, jeżeli chcesz spuścić wodę na zimę to wykręć wentyl, przekręć koło tak żeby był na dole i od góry zbij oponę z rantu felgi, obróć ponownie minuta i wody nie masz w oponie. Gdy masz dętkę w środku to plusem jest to ze felga nie rdzewieje a minusami to ze jak przebijesz to za chwile masz kapcia a wodę musisz wlewać i wylewać przez zawór.


c 330
4011
mf 255

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ozon87    29

Myśle, że zalewanie opon płynem to bardzo dobre rozwiązanie żeby dociążyć ciągnik ale martwi mnie jedna rzecz o której nikt nie pisze. Jeżeli zalejemy oponę na ok 75% a reszte powietrzem to w pracach polowych napewno to nie przeszkadza ale jak jedziemy szybciej ciągnikiem to koło napewno dostaje "bicia" bo woda nie jest równo rozłożona w kole, znajduje się tylko w 3/4 opony... Mam nadzieje że rozumiecie o co mi chodzi... siła odśrodkowa. Moim zdaniem to może mieć wpływ na łożyska.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yanki    0

prawdopodobnie tak, ale wiesz mi żadne bicie nie jest wyczuwalne w czasie jazdy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DanielFarmer    1379

Odświeżam temat.Czy ktos jezdzi na płynie w kołach?Co powiecie o roztworze chlorku wapnia? czy nie żre opon? czy bardzo żre felgi?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kula07    163

Mamy w MF przednie koła zalane płynem. Od tego czasu nic z kołami/oponami się nie dzieje.

Niestety na temat chlorku wapnia się nie wypowiem.


Zapraszam na mój Vlog ;)

www.youtube.com/user/KulaXT/feed

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    170

@Kula07 a jak się to spisuje w transporcie , na szosie, duża prędkość nie  przeszkadza?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DanielFarmer    1379

plyn do spryskiwaczy kosztuje 1zl netto litr ale do -20 tylko no i co z oddziaływaniem na koła a glikol to kupa kasy....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kula07    163

Z tego co pamiętam to mamy właśnie glikol.

Co do transportu to ciagnik (nie licząc przejazdów) pracuje tylko w polu ale faktycznie można zauważyć delikatną tendencję do "podskoków".


Zapraszam na mój Vlog ;)

www.youtube.com/user/KulaXT/feed

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Soczi87
      Witam Wszystkich. 
      Zamierzam kupić nowe opony do przyczepy jednoosiowej o ładowności 5t i zastanawiam się nad Indyjskimi oponami marki Vk-tyre. Czy ktoś z Was miał  do czynienia z tą marką. Szukam opinii. Dziękuję. 
    • Przez lukasz067
      Witam muszę wymienić opony przednie niestety  na nowe bo uzywki w chorych cenach i jak to będzie się miało do napędu 4x4   gdzie też bieżnik już powoli się kończy nie bedzie problemu ze zużyciem i synchronizacją, mierząc starą a wymiary nowej to ponad 5cm różnicy na średnicy 
    • Przez GRZES1545
      Witajcie
      Zastanawiam się nad oponami do auta o rozmiarze 205 /50/ r17
      Co powiecie o wielosezonowych oponach...jakiej firmy polecicie?
      @bratrolnika Darku Ty chyba masz doświadczenie co powiesz o oponach Continental?
       

    • Przez Mlody311
      Witam, muszę wymienić opony w ładowarce mam teraz założone 500/70r24, myślałem nad zmiana rozmiaru na 460/70r24 tylko że mają one mniejsza nośność o ok 600kg na oponę niż te 500-ki, ładowarka wożę max 2,5t. Co byście doradzili zostawić 500 czy zmienić na 460? Różnica w cenie ponad 3tys zł na 4szt
       
    • Przez M-A-T-E-U-S-Z
      Witam. Mam w niedalekim czasie zamiar kupić nowe opony diagonalne na tył 14.9-28 do c360 . Chciałbym sie doradzić poniewaz na rynku jest sporo marek jak i opini . Kryteria jakie mnie interesują to przykładowo czy opony nie pękaja po 8 czy 10 latach użydkowania , czy nowe opony trzymaja wymiary jak szerokość opony wysokość profilu i wysokość bieżnika , czy opony sie szybko nie zużywają . Słyszałem ,że Kabat nie trzyma wymiaru natomiast BKT produkuję na pierwszy montaz ale wiadomo radialki a diagonalne nie wiaadomo jak z jakością .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj