News
ptaszyna

Czy zwolnice 4011-360 pasują do Zetora 5211 i odwrotnie?

Polecane posty

Jacek62    4

Wszystkim chcącym dorównać "prędkości" c-4011 pozostaje tylko i wyłącznie wymianka półosi napędowej zwolnic -koszt ok. 200zł za sztuke X 2.Półoś C -4011=12 zębów półoś c 360=11 zębów- pozostałe elementy bez zmian.Te głupie "1" robi tak wielką "różnicę".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    803

A o dużym kole zębatym w zwolnicy nie zapomniałeś?

Różnica w prędkości nie warta zachodu.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robson79    1

Witam. Trochę odświeżę temat robię kuzynowi c-360 i okazało się że ma jedną zwolnice szybką a drogą wolną i tak się złożyło że miałem półoś i te duże koło od szybkiej zwolnicy. Zamontowałem no i jest problem bo trzeba jeszcze drugi bęben hamulcowy i uchwyt szczęk bo nie pasuje tylko gdzie to dostać bo części do c 4011 to towary deficytowe. Może ktoś miał taki problem i sobie poradził na tym bębnie i uchwycie od tej wolnej zwolnicy to znaczy od c 360. Z góry dziękuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

ursus55    11

Jeśli chodzi o uchwyt szczęk od 4011/355 to jest to w hurtowniach już nie osiągalne jedynie szukać gdzieś w jakiś starych zapasach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    783

bebny zapewne idzie dostac. a czyms sie roznia :blink:

uchwyty sa chyba takie same, z tym ze idzie tam jakies lozysko i uszczelniacz, czego w nowszyhc nie ma


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursus55    11

Bębny są a uchwyty różnią się właśnie że mają to łożysko bodajże 6208 i pokrywkę na 3 śrubki 8mm wraz z uszczelniaczem i tym się różnią że bębna NT. nie włożysz w uchwyt ST. bo bęben od 4011 jest stoczony i wchodzi w ten uszczelniacz, co według mnie jest lepszym wyjściem od nowego typu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fordtw15    0

Witam

odświeżę temat, robiliście tą podmianke?

również chcę swojego zetroa 7211 przyspieszyć, mój przy obrotach na max 2400 jedzie 24,5 km/h

a jakby zamienić tylko duże koło zwolnicy od 40 tylko na logikę trzeba też i małe zmienić

jak kiedyś będę miał czas spuszczę olej, odkręce dekiel i policzę zęby na tym kole ile jest u mnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid3p    363

Witam, poczytałem cały temat i czy ktoś mierzył ile jedzie 4011 przy obrotach 2200obr/min, chcę w 360 3p zmienić półosie i koła zwolnic na ilość zębów 4011 i czy jest warta gra zachodu i jak to wygląda? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja kilka lat temu jezdziłem 3p komunalka tam były zamienione tryby reduktora tak ze na zółwiu było 1;1 a na zajacu tryby odwrotnie  zdawcza taka jak na zolwiu odbiorcza i odwrotnie 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gustaw311    0
Dnia 16.09.2016 o 23:47, fordtw15 napisał:

Witam

odświeżę temat, robiliście tą podmianke?

również chcę swojego zetroa 7211 przyspieszyć, mój przy obrotach na max 2400 jedzie 24,5 km/h

a jakby zamienić tylko duże koło zwolnicy od 40 tylko na logikę trzeba też i małe zmienić

jak kiedyś będę miał czas spuszczę olej, odkręce dekiel i policzę zęby na tym kole ile jest u mnie

witam!

jeżeli jeszcze cię kolego interesuje przyspieszenie zetora to proponuję modyfikację jaką zrobiłem w tym roku w swoim zetorze 7011, zamontowałem półosie i duże koła z zetora 7341, mają przełożenie 59/14= 4,214, i teraz według gpsu jedzie 35 km/hpolosie-zetor-11z-i-14z_218241_367_69183.jpgporownanie-kol-zebatych-62z-i-59z-zetor_218241_367_164251.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fordtw15    0

Witam

Temat nadal mnie interesuje, właśnie dziś zdjąłem zwolnice i robię hamulce a powiedz kolego ile Cię to wyniosło i gdzie kupiłeś te zębatki bo nigdzie nie mogę znaleźć

pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gustaw311    0
Dnia 9.01.2018 o 23:01, fordtw15 napisał:

Witam

Temat nadal mnie interesuje, właśnie dziś zdjąłem zwolnice i robię hamulce a powiedz kolego ile Cię to wyniosło i gdzie kupiłeś te zębatki bo nigdzie nie mogę znaleźć

pozdrawiam

Numery katalogowe:

Koło zwolnicy 53162001

Półoś 53162002

Za komplet zapłaciłem około 1500zł netto, są to dobrej jakości zamienniki firmy Korurs, oryginalne zetora kosztują około 3tyś ale szkoda kasy na oryginał bo te zamiennki są podobne jakościowo do oryginału, zrobiłem na nich już około 300km po drogach i nic się nie dzieje.

Kupiłem te części w okolicznym sklepie (okolice Poznania) który zamawia części w Czechach, ale można kupić je przez internet na stronie www.nekvinda-obchod.cz, maja język poilski i wysyłka kurierem GLS kosztuje około 17 euro, TZM Kalisz też powinien te części zamówić, albo zadzwonić do firmy Korurs czy można u nich kupić: http://www.korurs.pl/kontakt

Edytowano przez gustaw311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alamo    1399
Dnia 7.02.2017 o 19:26, PaweMariuszMokrzycki napisał:

ja kilka lat temu jezdziłem 3p komunalka tam były zamienione tryby reduktora tak ze na zółwiu było 1;1 a na zajacu tryby odwrotnie  zdawcza taka jak na zolwiu odbiorcza i odwrotnie 

Interesująca koncepcja.Jeżeli zagladasz na forum napisz czy  prędkość była odczuwalna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

blisko 40km/h na 4 strach byl jechac (hamulce ursusa troche słabe i nie moze byc luzu na ukl kierowniczym z tamtad byl pomysl na zwrotnice od ciezkiej serii) ale mina na swiatlach bezcenna ze perkins startuje jak auto a czasem i lepiej bo odrazu z 3 czy 4 jak lekki ladunek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alamo    1399

Jedna kwestia mnie nurtuje,przecież piąty bieg napędzany jest przez wałek sprzęgłowy,poprzez górny wał skrzyni bezpośrednio do ataku,dolny wał na piątce jest neutralny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gustaw311    0

Mam znajomego który ma podkręconą pompę w c-4011 i koła 16.9 to jak wciśnie pełen gaz to by mnie wyprzedził, a mój zetor lata 35km/h więc musi mieć ze 2800 obr na silniku, ciekawe ile mu ten silnik polata przy takich obrotach?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alamo    1399

Może rzeczywiście coś w tym jest, reduktor można zamienić, albo dać lnne tryby,i taki mod byłby na stałe nie przełanczalny.Jak wiemy wał dolny ma mały tryb, na włączonym żółwiu pracuje z dużym górnym reduktora,jakby tryby były odwrócone to możliwe że on osiągałby zawrotną prędkość,i na każdym z biegów prędkość wyższą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

gadalem z tym mechanikiem z zieleni miejskiej to mowil ze wytaczali tryby tak ze na żółwiu predkosc jest 2.5;1 wiec policz sobie predkosc na kazdym biegu razy 2.5 tylko trzeba wstawic synchronizator 4\5 biegu z 7211 i tryby mostu od zetora oni zwolnice mieli starego typu

Edytowano przez PaweMariuszMokrzycki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alamo    1399

Czyli zwolnice od 4011..

Tutaj dane prędkości dla C360,ale 4011 ma przełożenie jeden ząb więcej na wałku zwolnicy,czyli trzeba dodać 3km/h dla każdego biegu

1bieg - 1,116 - 4,773

2bieg - 1,661 - 7,102

3bieg - 2,314 - 9,896 x2,5+3=27 km/h

4bieg - 3,553 - 15,192 x2,5+3=40,98 km/h

5bieg - 5,934 - 25,375 x2,5+3=66 km/h

wsteczny - 1,457 - 6,229 km/

Taki jest szybki?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja na 4 40km\h tym jechalem wiec tak wychodzi jak napisales wiec wychodzi ze na 5 jedzie jak JCB fasttrack wiec nic dziwnego ze nikt 5tki nie właczal skoro hamulce przy takiej predkosci sie na niewiele zdaja skoro przy 25 ciezko zatrzymac sie z 2 przyczepami zboza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alamo    1399

W ciągu miesiąca będę miał styczność ze skrzynią,sprawdzę reduktor, czy na pewno przerabiając go można uzyskać przyspieszenie.

Tutaj podsyłam koło przesuwne reduktora i drugie dolne (żółw),jak na razie nie widzę tu możliwości żeby coś można byłoby zmienić.Na trybie z wałkiem musiałbyć wielgachny zamiast niego,, a na reduktorze  malutki,mniejszy niż na wałku sprzęgłowym pierwszego stopnia

wpx_28999853db42c1efa69ae0192790d939.JPG

Przenieś do galerii

2410-2410-thickbox.jpg

Edytowano przez Alamo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alamo    1399

Jedynie sensownego co mi przychodzi to; wał górny skrzyni biegów od strony mostu na stałe ma wytoczony tryb (nie duży) musiał by być wielki,wycięty laserem żeby można byłoby włożyć na zęby mniejszego,na dolnym zdjęciu na tym klinie tryb musiał by być malutki,wtedy ten wałek dostałby obrotów,dalej-na tym wałku stały tryb powinien być większy a górny reduktora mały,tylko wtedy atak dostałby szalonych obrotów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez radek5314
      Gdzie znajduje się przekaźnik świec żarowych w Zetorze 10540 w ktorym miejscu dokladnie?
    • Przez Bubul
      Witam szukam jakiegoś ciągnika który będzie głównym ciagnikiem na gospodarstwie, ma zastąpić wydłużona 60-tke jednak najbardziej interesują mnie gabaryty i zwrotnosc traktora. Nie musi posiadać napędu ale chciałbym podłączyć tura. Cenowo w granicach do 35tys.
      Nad zetorami myślałem ale chce rozważyć inne propozycje. Kolega namawia mnie na Renault 651 4s lecz nigdy nie miałem styczności z tym ciagnikiem nawet na obrazku... 
       
    • Przez wladek99
      Witam wszystkich, dawno tu nie zaglądałem więc przepraszam jeśli w złej kategorii itd. Mój problem polega na tym, że moja 40-tka ciężko pali. Aku naładowane kręci kręci nie da rady się przełamać rozładowując przy tym aku. Po ponownym lądowaniu wkoncu zapali i już będzie palić za każdym razem. Postoi noc i znów to samo. Jaki może być problem ? Pompa , wtryski ? Dodam że filtry zmienione. Może ktoś pomoże. Z góry dziękuję
    • Przez Kobra66
      Witam koledzy! Potrzebuję instrukcji napraw zetora 7211 jak również katalogu części. Głównie interesuje mnie kolumna kierownicza, jeśli mógłby mi ktoś pomóc w tym temacie to było by super. Pozdrawiam
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj