Polecane posty

Jarecki21    35

Witam!

Prosiłbym o info jak w temacie.

Czy 6500 mth na taki sprzęt to już dużo, czy na razie średnio.

Warto za taki sprzęt wydać 250tys PLN netto?

Dodatkowo po jakim okresie zużywają się opony w tego typu ciągniku. Wiem, zależy od tego co robi. Ale tak mniej więcej.

Dałoby się sprawdzić rzeczywisty przebieg w takim traktorze?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fendtrisix    32

W gopodarstwie w którym jestem fotografem posiadają 2 JD z tej serii (jeden 8220, drugi 8320). Ciągnik godny polecenia, można powiedzieć przy ilości 6500 mtg dopiero się dociera, jednak z tego co pamiętam przy około 7,5 tyś chyba licznik się przekręcił i w jednym i w drugim, to tak na prawde nie wiadomo czy liczba 6,5 tyś przepracowanych godzin w egzemplarzu o którym piszesz jest realna. Niemniej jednak starszy JD o którym pisze, przepracował ponad 20 tyś mtg, nowszy jakieś 14-15 tyś, zdarzały się jedynie małe awarie, które można było naprawić we własnym zakresie, lub nie przeszkadzały w pracy, jedynie obniżały jej komfort. Ciągnik debilo odporny, banalnie prosty w obsłudze. Myśle że cena 250 tyś jest całkiem adekwatna do tego co oferuje maszyna. Co do opon, od paru lat chyba Continentale są zakładane, komplet wystarcza na około 3 sezony co odpowiada 6,5-7 tyś mtg (ciągniki pracują przy wszystkich pracach od transportu po siew).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michalesz    0

Witam

 

Ja też powoli przymierzam się do zakupu takiego cuda. Trochę się już o tych ciągniczkach dowiedziałem i kolega fendtrisix utwierdził mnie w przekonaniu, że to bardzo porządne maszyny, ale nurtuje mnie jedna rzecz. Ile taka gadzina pali. Orka i talerzówka na ciężkich i bardzo ciężkich madach oraz transport - to mnie interesuje. Do tej pory te prace wykonywał Valmet 8750 i już mu się troszkę nie chce. U nas taki ciągnik robi około 700 mth/rok.

Chciałbym się dowiedzieć też paru rzeczy o ciągniczku JD 6210r DirectDrive. Będzie zastępował Case MX170 przy pracy z agregatem Lemken Zirkon 10+ Saphir 7 (3m) + terra na przód i oczywiście transport. MX też już powoli się męczył.

 

Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD1052    206

Przy cieżkiej robocie jak sie dość szybko robi to pokaże zawsze 40-50l/h.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michalesz    0

Dzięki kolego Slůnzok.

Jeszcze jedno pytanie, zupełnie z ciekawości. Jaki jest komfort pracy, wyciszenie, drgania itd.?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD1052    206

Mi sie całkiem fajnie tym jedźi(tyle że seria 8030 ale to w sumie to samo), według mnie to bardzo zwrotna maszyna jak na te rozmiary, jak jeszcze skrzynia skalibrowana(PS) to całkiem fajnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez slawek_82
      Witam. Czy jest możliwość w JD 6920 z układem paliwa Comon Rail zmniejszyć obroty na biegu jałowym z 850 na trochę niższe??
    • Przez Adamox
      Witam
      Mam problem
      W ciągniku widocznym na zdjęciu tj 7820 pojawił się problem z układem (chyba) paliwowym lub elektrycznym, lecz do tej pory nie jest to pewne 
      Przez pewien czas wyskakiwał błąd filtra paliwa , spontanicznie lub wtedy gdy pracując w polu traktor dostawał większego obciążenia ,lecz błąd był ignorowany gdyż filtry były wymienione na nowe
      Dzisiaj pracując w polu nie dało się ujechać 50m bez awarii , pracując z pługiem ciągnik zaczął przerywać podczas jazdy, ginęły obroty silnika a traktor na sekundę przygasał.
      Obroty nie były wgl sczytywane bo w miejsce obrotów pojawiały się - - - - - a podczas tego wyskakiwał błąd układ łączności , w międzyczasie również pojawił się błąd, lecz nie zawsze ,regulatory operatora 
      Zostały sprawdzane bezpieczniki lecz nic to nie dało 
      Był również pomysł z układem paliwa , zostały zakupione i założone nowe filtry paliwa ,pompka, przewody sprawdzone czy są drożne, odpowietrzenie zbiornika itd
      Co najlepsze zjawisko to występuje tylko podczas pracy w polu na biegu C3/4 gdyż na takim pracowałem 
       w trakcie jazdy po drodze wszystko jest w porządku (nie wiem czy ma to jakiekolwiek znaczenie jednak naprawdę jest to dziwny zbieg okoliczności) 
      Dodam jeszcze ze problem ten pojawił się już na wiosnę gdy ciągnik pracował na jałowych obrotach , na chwile przerwał prace silnika (nie gasnąc) i ginęły obroty oraz błąd układ łączności oraz gdy stał w garażu jakiś czas , przed odpaleniem już nie czytał obrotów ponieważ w tym miejscu tak jak i teraz pojawiały się kreski a nie 0 itd
      Można powiedzieć że Problem ten wtedy rozwiązał się sam bo wszystko nagle zaczęło działać i pracować , kilkadziesiąt hektarów przerobione bez problemu , a teraz z dnia na dzień zepsuł się i przyczyna jest nieznana do tej pory
      Może ktoś spotkał się z czym takim lub podobnym 
      Z góry dzięki

    • Przez zielo0ony
      Problem bardzo dziwny, otóż brak tylnych kierunkowskazów przy John Deere 7820. Przednie mrugają zgodnie z prawidłowym rytmem. Po podpięciu np przyczepy kierunkowskazy w przyczepie też działają prawidłowo. 
      Światła awaryjne działają również tylko z przodu.
      Mieliście może taki przypadek? 
      Proszę o jakieś wskazówki.
    • Przez slawek_82
      Witam. Mam takie pytanie chodzi o John Deere 6920 na Coman Rail przy każdym uruchamianiu silnika musi jakąś chwilę, kilka sekund zakręcić dlatego pytanie czy to normalne i tak te silniki mają czy może coś być nie tak i powinien palić od tzw. strzała...
    • Przez slawek_82
      Witam. Chodzi o układ pneumatyczny a konkretnie o sprężarkę powietrza czy jest możliwość wyłączania kompresora i załączania tylko kiedy jest potrzeba, tak aby nie byla ona cały czas aktywna i nie pompowała powietrza??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj